Volledige versie bekijken : Marina
Admin
25 november 2010, 12:29
http://www.partytreff-dorsten.de/_girls/sets/marina_01.jpg
Marina
Willyw
27 november 2010, 09:42
Marina ziet er in het echt stukken beter uit, service is uitstekend (FT)
noglangnietuitgewandeld
5 december 2010, 08:16
Werkt nu in fkk van Goch, als Thekefrau.
blauwebeer
5 december 2010, 09:56
Werkt nu in fkk van Goch, als Thekefrau.
Vrij recent vermoedelijk, Blauwebeer zag haar daar nog niet.
phoenix
5 december 2010, 10:08
ja klopt heb haar vrijdagavond nog mogen bewonderen, lieve dame zeg..........trouwens er worden op dit forum wel eens opmerkingen gemaakt(* ik geef toe veel tolerantie!) over dat hij te ver gaat met zijn uitspraken, ik irriteer mij eigenlijk aan het verspreiden van foto's , zoiets moet je bij mij niet flikken! en ik kan mij niet aan de indruk ontrekken dat iedere vrouw die aan sex doet weet dat haar foto hier op het forum staat, om welke reden dan ook vind ik het hoogst kwalijk dat een ander met jouw privegegevens aan de haal gaat, een foto is dat voor mij ook........................ik sprak vrijdag met marina en wist niet van haar verleden, heb ik ook geen ene reet mee te maken................en nu dit ik klik, hee marina , die naam heb ik eerder gehoord...., ja fkk van Goch, kijk ik schrijf ook liever niet dan wel, als ik dat doe over een dame dan doe ik dat het liefst met haar toestamming en in het verleden heb ik dat ook wel eens zonder toestemming gedaan, zonder medeweten bedoel ik dan, daar ben ik mee gestopt....en ik weet dat iedereen inzicht in zijn of haar gedrag kan krijgen.................dus ik hoop dat ieder foto die hier komt te staan op het forum ook met medeweten vd dame is,,,,,,anders is het voor mij echt een stapje dichterbij het product' vrouw met foto dat je huurt of koopt, en dat gaat mij nu net een stap te ver. en niet om flauw te doen ,maar hebben de heren moderatoren de dames echt gevraagd om eht te plaatsen? of was het gewoon de bedrijfsleider vd producten die zei plaats maar ? zoiets kan ik me bij dorsten wel voorstellen..................
Eep
5 december 2010, 19:22
fotos staan ook gewoon op de site :biggrin:
Ik was er laatst in Dorsten trouwens bij dat de foto's genomen zijn, leuk om te zien
noelcitroen
5 december 2010, 23:09
Ze staat ook nog hier (http://www.pauschalclub-poleposition.de/galerie_girls_marina.php) genoemd als een van de dames van het team van Pole Position in Kerpen...
Lekker betrouwbaar sommige websites...
noglangnietuitgewandeld
6 december 2010, 05:43
Ze staat ook nog hier (http://www.pauschalclub-poleposition.de/galerie_girls_marina.php) genoemd als een van de dames van het team van Pole Position in Kerpen...
Lekker betrouwbaar sommige websites...
Daar heb ik haar ook wel eens getroffen. Sommige dames switchten wel eens tussen Dorsten en Kerpen. Is, dacht ik van dezelfde eigenaar. Haar overstap naar Goch is nog maar heel recent.
Admin
20 januari 2011, 10:56
http://www.partytreff-dorsten.de/_girls/sets/marina_02.jpg
Marina
benijsbeer
8 augustus 2011, 11:00
Yep, voorheen in Pole Position Kerpen. Vanwege omstandigheden (de verbouwing in Kerpen) nu dus al een poos in Dorsten aanwezig.
Het is een levendig type, en kan met gemak meerdere mannen gelijktijdig aan. Ze zat in Kerpen eens achterstevoren boven op mij, pakte toen in iedere hand een lul van twee toeschouwers en pijpte een vierde. De een noemt dat afwerken, de ander vindt dat geil.
Ja het was druk en ja het was zeker ook afwerken, maar wèl van de anderen want het was druk. Ik vond dat op dat moment wel lekker geil, en bovendien waren er nog 6 meiden op de matras bezig. Marina bleef lekker doorrijden tot ik klaar was.
Ik heb haar dit trucje niet meer zien doen, maar ik kom er ook alleen als het minder druk is. Ik vermijd de weekends want ik neem liever de tijd.
Afgelopen vrijdag heb ik heerlijk met haar gekamert in de VIP Room..
We kwamen beide met een big smile naar buiten.
benijsbeer
22 april 2012, 21:31
Martina is weer in PT Dorsten.
Samen met Roxy is ze er ook weer.
Ze blijven vriendinnen van elkaar dus trekken ze samen op.
Sent from my iPad3 using Tapatalk HD