Volledige versie bekijken : roberto b
roberto b
24 november 2010, 19:09
ben ook al enige tijd lid van het forum , werd tijd om me voor te stellen ik ben
ben iedere vrijdag te vinden in gt(goldentime) en zaterdags in lv(livingroom)
zou graag eens met wat ijsberen collega.s in contact willen komen !!!
gr roberto b
MichelJ
24 november 2010, 19:31
zou graag eens met wat ijsberen collega.s in contact willen komen !!!
:welcome2:
Op Meeting Point (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=7630) kun je je aanmelden als je ergens naar toe gaat en kun je zien waar andere ijsberen uithangen. Eventueel kun je ook via IM met andere ijsberen afspreken om ergens naar toe te gaan.
Dolfie
25 november 2010, 19:14
Hey Roberto,
Welkom op dit leuke forum vol met zonden:freu:
Ik ben nu zaterdag in GT...als je je uitstapje nu vrijdag kan verplaatsen naar zaterdag kunnen we een lekker biertje drinken tussen des sessies door:biggrin:
Grtz,Dolfie
Big30
25 november 2010, 19:25
Welkom roberto b! Zoals je al hebt gelezen gaat het heel simpel om met andere beren in contact te komen.
Big30
Alabama
25 november 2010, 19:28
17-12 viert Jansen z'n verjaardag in PHG. Ongeveer het halve forum zal daar aanwezig zijn, dus ijsberen genoeg.
Verder raak ik vrijwel altijd wel met mensen aan de praat. Tussen de sessies door drinken mensen vaak 'n drankje en babbelen wat. Levert vaak ook nuttige informatie op. Al heel wat optick fucks die uit zouden draaien op een waardeloze service voorkomen op deze manier.