Inloggen

Volledige versie bekijken : Christine (Togo )

Willem2
19 oktober 2005, 06:41
Naam : Christine

Haarkleur/-lengte : zwart

Lengte dame : 1.75m

Postuur/Cupmaat : Slank en gespierd , C/D-Cup, siliconen en wel zo slecht gemaakt dat ze deze arts terstond zijn licentie moeten afpakken. Veel te veel opgeblazen en een ieder die haar voor de operatie gekend heeft zal dit beamen, totaal nergens voor nodig.

Nationaliteit/Taal : Togo, engels en frans

Leeftijd : 24 jaar

Tatoeages/Piercings : -

Service : Goed, neuken, beffen, zoenen, FT

Bijzonderheden :Deze meid loopt vaak in een visnet rond. Ze heeft eerst in de PHG gewerkt en daarna GT. Op zich een heel aardig meisje wat zich wel wat probeert op te dringen.

W2

Van Dattum
19 maart 2006, 11:30
Gisteren maar eens het gezelschap van Christine gezocht. Ik had haar wel vaker zien rondlopen (ze is moeilijk over het hoofd te zien) en was onder de indruk van haar slanke lendenen. Vooral die benen, daar komt geen einde aan.
Op de kamer blijkt dat ze ook een buitenproportioneel lange tong heeft waar ze je oraal heerlijk mee kan verwennen. Lekker zoenen en pijpen, het is allemaal mogelijk met Christine. Een vingertje gebruiken, geen probleem bij Christine.
Ik heb ons samenzijn afgemaakt in de bekende doggy positie. Een prettige sensatie, moet ik zeggen.
Haar kunstmatig verkregen borsten zijn inderdaad wat te groot. Maar als je die even terzijde laat (wat nog niet meevalt...) blijft er veel over om van te genieten. Pluspunt: Je kunt ook een aardig gesprek met haar voeren.
:wink:

nick10
1 december 2006, 08:08
Ook ik heb Cristina in de Kino getroffen, en getroffen kan je het wel noemen. Wat kam die meid lekker pijpen zeg en diep. Heb de hele sessie in de Kino volbracht, pijpen , beffen neuken in diverse standjes en wederom een raal einde met FT, wat is dat toch lekker. Haar boob job vind ff te maar ja smaken verschillen niet waar. Ik heb het prima naar mijn zin gehad met deze mooie donkere dame.