PDA

Volledige versie bekijken : Maria (Bulgaarse) ex-vele clubs

timjava
25 maart 2008, 18:32
Haarkleur/-lengte : halflang/zwart
Lengte dame : 1.65
Postuur/Cupmaat : normaal/ 75B
Nationaliteit/Taal : Bulgaars/Duits
Leeftijd : niet gevraagd
Tatoeages/Piercings :geen
Service: PZC, vingeren
Voordelen: geen
Tijdsduur :30 minuten
Prijs :EUR 50,--
Voorheen : PHG

In eerste instantie niet mijn type, dus netjes aangegeven dat ik nu geen zin heb, maar mischien later. Vervolgens kom ik haar weer tegen en hetzelfde verhaal weer. Alsof ze me aan het volgen was, kom ik haar voor de derde keer tegen. Omdat ik nog niet naar de kamer was geweest en de spanning toch wel heel erg groot werd, mocht ze een sleutel gaan halen. Op de kamer aangekomen bleek ze verkouden te zijn, dit had ik daarvoor helaas niet gemerkt, dus het zoenen maar overgeslagen. Ook het pijpen was niet om over naar huis te schrijven. Ze had wel een lekker lichaam met kleine maar toch lekker borsten. Omdat ze toch steeds bezig was om haar neus te snuiten was ik er toch wel klaar mee. Heb mijn spulletje snel gedropt en hield het toen maar voor gezien. Ik heb de tijd niet bijgehouden, maar volgens mij was ik met een kwartier weer boven.

Ze was verkouden dus waarschijnlijk niet in haar goede doen. Maar toch acht ik het herhalingsgevaar zeer klein.

laurent74
20 april 2008, 01:01
Zij is 23 , ik heb begrepen dat ze bulgaarse is :confused:.
Zij spreekt ook spaans.

Johnny99
29 juni 2008, 11:11
Ze is Bulgaars/Turks.

Een aantal weken geleden deze dame al ontmoet. Trekt niet direct de aandacht maar tijdens mijn gesprek met haar in het cafe kwam ze heel lief over. Dit bleek later ook op de kamer.

Gisteren voor de 2e keer met haar op de kamer geweest. Een heel leuk weerzien.

Willem2
4 december 2008, 23:19
Deze dame zat in Living Room :wink:

egon, Dr. Rammler
5 december 2008, 13:36
Deze dame zat in Living Room :wink:

:confused: Dienstag war sie aber nicht da. die kenn ich gANZ genau............:D

Willem2
5 december 2008, 13:42
:confused: Dienstag war sie aber nicht da. die kenn ich gANZ genau............:D

Woensdag en Donderdag wel.Woensdag is het gehaktdag in Happy Garden ;)

Willem2
6 december 2008, 14:59
Ze is volgens de info weer weg bij Living Room en klaarblijkelijk weer naar de PHG...............

timjava
6 december 2008, 15:21
Misschien is ze naar LR gegaan om mij te pesten:rofl:

Big30
28 december 2008, 21:46
In Happy deze Dame al een tijdje niet meer gezien. Zaterdagavond in LR wel ;). Zal haar dus nu maar verplaatsen. Draagt nog steeds van die grote gouden oorbellen met een "ribbelmotief".

:wink::wink:

Big30
25 januari 2009, 22:12
Loopt nu weer rond in de Villa ;)!

timjava
26 januari 2009, 14:16
en zaterdag was zij in PHG

Willem2
26 januari 2009, 14:31
en zaterdag was zij in PHG

Donderdag nog in Living Room

Big30
26 januari 2009, 15:31
Voor de duidelijkheid Zondag zag ik haar in VV ;)! Dus 3 clubs in 4 dagen :eek:. Ach ja, dat doen sommige IJsbeertjes ook wel eens :p.

noglangnietuitgewandeld
30 juli 2010, 09:11
Haarkleur/-lengte : donker halflang.
Lengte dame : 170.
Postuur/Cupmaat : beetje stevig, B.
Nationaliteit/Taal : Bulgaarse, Duits.
Leeftijd : begin 30.
Tatoeages/Piercings : niet op gelet.
Service: TZ, PZC, NMC, FT, beffen.
Voordelen: vriendelijk, goede service.
Nadelen:
Tijdsduur : 1 uur.
Prijs : 100,-
Extra’s bij het bezoek: FT

noglangnietuitgewandeld
30 juli 2010, 09:21
Maria heeft naar eigen zeggen al gewerkt in GT, PHG en VV. Sinds kort weer in LR. Ze zal waarschijnlijk wel ergens een paspoortje hebben. Niet de allermooiste dame van de club, maar ik vond haar wel sympathiek. Heb een aangenaam uurtje met haar gehad, zoenen en pijpen dik in orde, ze liet zich ook graag beffen, ik kreeg al kramp in m'n tong toen ze eindelijk klaarkwam. En dat was geen fake, de boel werd daar beneden zo overgevoelig dat ik er niet eens meer naar mocht wijzen :hah:.
Toen het doosje weer hersteld was lange tijd in missie op haar gelegen en afgemaakt met een goed gericht schot in de mond.

Big30
30 juli 2010, 09:36
Maria heeft naar eigen zeggen al gewerkt in GT, PHG en VV. Sinds kort weer in LR.

Ik weet precies wie je bedoelt. Zag haar woensdag ook en heb haar in het verleden ook al in PHG, VV en GT gezien ook al in LR trouwens.
Gaat volgens mij om deze dame, sevka:
Sevka Bulgaarse (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=10619&highlight=bulgaarse)

dat is althans de dame die ik al vaak in die clubs heb gezien en nu ik dat topic weer lees weet ik het bijna zeker!

Dalton
30 juli 2010, 11:34
Ik weet precies wie je bedoelt. Zag haar woensdag ook en heb haar in het verleden ook al in PHG, VV en GT gezien ook al in LR trouwens.
Gaat volgens mij om deze dame, sevka:
Sevka Bulgaarse (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=10619&highlight=bulgaarse)

dat is althans de dame die ik al vaak in die clubs heb gezien en nu ik dat topic weer lees weet ik het bijna zeker!

Nee BIG ,MARIA is in december 2007 in happy begonnen heeft hier een paar maanden gewerkt en is toen vlak na de opening van VV daar naaar toe gegaan maar kwam weer snel terug omdat het niet zo goed ging in VV.
Heb haar in LIVINGROOM ook diverse keren gezien.
Ze is flinker geworden maar ik moet je tot mijn spijt vertellen dat het met haar altijd goed was op de kamer en dat ze altijd MARIA heette.
Zeker in maart 2008 ,het pijpen en neuken en knuffelen met maria was zeer goed.
MARIA was beter dan LAZARINA.

Big30
30 juli 2010, 12:23
Nee BIG ,MARIA is in december 2007 in happy begonnen heeft hier een paar maanden gewerkt en is toen vlak na de opening van VV daar naaar toe gegaan maar kwam weer snel terug omdat het niet zo goed ging in VV.

We hebben het wel over dezelfde dame maar haar naam in Happy was volgens mij niet Maria. Kan ook bijna niet want in Happy waren er toen ook al 2 andere Maria's, de bekende blonde Bulgaarse en de Roemeense.

De dame die ik woensdag in Lr zag was in ieder geval de Bulgaarse die in Happy vaak in het nachtcafe zat en die inderdaad ook in 2008 veel in VV was. In LR heb ik haar ook al vorig jaar gezien.

Badslippers
30 juli 2010, 22:34
Ik heb op woensdag even met Maria gekletst aan de bar. Ze behoort bij het Bulgaarse clubje. Leni stelde me aan haar voor. Ze was heel vriendelijk, probeerde me te verleiden maar de druk was bij mij net van de ketel. Een dame met wat grove trekken en stevige lijnen. Geen "Optick-Fuck" (wat dat ook mag betekenen!).

Big30
30 juli 2010, 22:42
Ik heb op woensdag even met Maria gekletst aan de bar. Ze behoort bij het Bulgaarse clubje. Leni stelde me aan haar voor.

Dan hebben we het inderdaad over dezelfde dame want ze trok inderdaad veel met Leni op. Maar als gezegd deze dame heb ik in vele clubs gezien.

Big30
20 november 2010, 13:32
Volgens bericht op FC zou deze dame nu in Merzenich werkzaam zijn. Heeft de afgelopen jaren zo'n beetje in alle bekende clubs in NRW gewerkt.

Rudi_NL
30 november 2010, 18:54
Volgens bericht op FC zou deze dame nu in Merzenich werkzaam zijn. Heeft de afgelopen jaren zo'n beetje in alle bekende clubs in NRW gewerkt.

Dat kan goed kloppen dat deze dame tegenwoordig (ook) in FKK Planet in Merzenich werkt. Ze was daar afgelopen zaterdag (27 november) de hele dag tezamen met Leni uit LR. Zij en ik kende elkaar van zien, maar we wisten beide niet meer uit welke club dat was. Lieve en aardige jongedame. Ben niet met haar de kamer op geweest omdat ze ietsjes flinker is (zeker niet dik) en vanwege het feit dat ik al iets anders op het oog had. Misschien volgende keer met haar.:smiley:

egon, Dr. Rammler
30 november 2010, 19:02
:biggrin: Jungs, schaut mal bei Sevka, Bulgaarse nach, was da geschrieben steht :eek:

es ist eindeutig !! Sevka

angefangen hat sie damals im Garden. Es gibt noch Bericht aus dem Garden von mir. :angst:

premolaar
29 april 2011, 10:59
jullie spreken steeds over leni maar maria(bulgaarse kolonie) is ook niet te versmaden als je pure seks wilt is zij echt aan te raden .

Admin
29 april 2011, 11:08
jullie spreken steeds over leni maar maria(bulgaarse kolonie) is ook niet te versmaden als je pure seks wilt is zij echt aan te raden .

Ik kom bij LR geen Maria uit Bulgarije tegen misschien dat je een paspoort van haar aan kunt maken?

Of het zou deze dame moeten zijn die al in vele clubs werkzaam was en wellicht weer terug is in LR (trok in LR altijd veel met Leni op):
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?23669-Maria-%28Bulgaarse%29-ex-vele-clubs&p=192246&highlight=maria#post192246

Admin

noglangnietuitgewandeld
29 april 2011, 11:58
Ik kom bij LR geen Maria uit Bulgarije tegen misschien dat je een paspoort van haar aan kunt maken?

Of het zou deze dame moeten zijn die al in vele clubs werkzaam was en wellicht weer terug is in LR (trok in LR altijd veel met Leni op):
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?23669-Maria-%28Bulgaarse%29-ex-vele-clubs&p=192246&highlight=maria#post192246

Admin

Yess, die is het.

Badslippers
29 april 2011, 22:33
[Maria]

Yess, die is het.

Check, is dezelfde. Hier vegen en zet haar maar bij "Living Room". Ik kan me herinneren dat ik nog eens met haar op de kamer ben beland. In de "Huiskamer" van "Kaarst" valt ze niet zo op met dat zigeunerkopje. Volgens mij heeft ze zo'n Cindy Crawford moedervlek. Ze kleedt zich vaker als een boerenwijf waardoor ze geen klandizie lijkt te trekken maar mijn sessie met haar staat me nog bij. Ze pijpte goed en haar kleine tieten waren zeer gaaf.

premolaar
2 mei 2011, 09:33
inderdaad dat is ze.

egon, Dr. Rammler
3 mei 2011, 14:49
@premolaar

haha, du bezeichnest es genau: purer Sex :biggrin:

egon, Dr. Rammler
3 mei 2011, 14:52

Admin

du kannst getrost alle Beiträge zusammenfassen :biggrin: sie ist es haha

Big30
3 mei 2011, 18:19
Maria en Sevka Topic samengevoegd en wat geleuter verwijderd.

SFL
6 september 2011, 02:45
(Ik denk en hoop dat we dezelfde dame bedoelen?) 26 jaar naar eigen zeggen!

Onder het motto “we pakken ze in alle maten en gewichten”, wou ik ook de minderbedeelden niet overslagen. Via mijn trouwste analfabetische bitch, de Bulgaarse Katarina, maakte ik kennis met de Turkse Maria. Wat een combinatie Turks en Maria? Zal vooral zijn omdat ze ook in Bulgarije gewoond heeft, maar volgens sommige andere dames was ze niet meer dan een Bulgaarse zigeunerin. Maar ach, wat kan mij dat schelen.

Het wijf zag er niet uit… Een lelijke kop en slappe tieten. Maar, de kont was op en top iets voor SFL. Uiteindelijk kwam de geilheid toch terwijl Maria en Katarina heftig zaten te roken. Ze trokken een beetje aan mijn pik en dansten tegen me aan. Uiteindelijk ging ik dan toch voor de bijl en vertrok met het olijke duo naar de kamer. Daar deden we gedurende een halfuur een triootje. Ik liet me weer aanzetten om hen beiden ook in hun kakgat te neuken. Heb er wel deugd van gehad. Maar 2 wijven voor een half uur en dan +2 supplementen om in de kont te mogen stoempen… Het begon duur te worden. Ware het niet dat die twee trutten nog met elkaar begonnen te spelen, maar ik maakte hen duidelijk dat ik daar niet om gevraagd had en er dus geen cent voor zou dokken. Handel drijven en mensen oplichten dat kunnen ze als de beste, maar iets lezen of hun naam schrijven lukt niet!

In ieder geval: Katarina was de beste van beiden en hoewel ze ook niet moeders mooiste is, was ze toch nog veel knapper dan dat semi Turkse geval. Maar ik ben wel in die Turkse haar kont klaar gekomen en dat was dan weer omdat zij wel een degelijke kont had en Katarina in tegenstelling een platte kont heeft. Vanuit optisch standpunt was het dus vrij gemakkelijk om in doggy-modus klaar te komen.

Van Katarina ga ik niet zeggen dat het niet voor herhaling vatbaar is, want wanneer zij de volgende keer weer rond mijn nek komt hangen, dan bezwijk ik toch weer. Maar van de Turkse Maria ben ik nu reeds zeer zeker dat er nooit of te nimmer een herhaling zal komen.