PDA

Volledige versie bekijken : Praktisch vraagje: telefoneren in GT

EGO
20 november 2010, 12:10
Ik heb een praktisch vraagje...
Zoals zoveel ijsberen wil ik tussen de sessies door wel eens een telefoontje met mijn mobiel plegen. Tijdens de zomermaanden loop je dan een stukje de tuin in en heb je weinig last van achtergrondlawaai...
Nu het wat kouder wordt is het een stuk moeilijker: vlakbij de bar (waar ook de heaters staan) is er meestal nogal veel gepraat (en ook muziek), en midden in de tuin is net iets te koud.
Heeft iemand een tip voor een rustige "belplaats"?

In het verleden pleegde ik wel eens een bezoekje te brengen aan de YY, en daar had je zo een fijn deurtje naar buiten aan de kleedkamers, waar je rustig kon bellen (en zelfs met de deur op een kier om een beetje warmte mee te pikken)...

Big30
20 november 2010, 12:12
In GT is het geen probleem om buiten te telefoneren, ik denk dat het buiten op het terrras of in de tent kwa geluid ook wel meevalt. Muziek staat daar nooit echt hard en daar is het nu anyway niet zo druk. Rustig plaatsje binnen zeker als het druk is, ik zou het niet weten. Denk ook dat je beter buiten kunt bellen.
Normaal gebruik van handy en laptop is in Gt toegestaan en vormt geen probleem.

Zie ook:
Wireless internet in de Clubs (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=16658&highlight=wireless)

El Conquistador
20 november 2010, 12:14
hij bedoelt ergens binnen volgens mij big30

MichelJ
20 november 2010, 12:17
In de tent van GT kun je prima bellen en zit je ook nog eens warm. In GT zelf ben je nergens een minuut alleen of je moet je opsluiten op een toilet :biggrin:

Big30
20 november 2010, 12:21
hij bedoelt ergens binnen volgens mij big30

Yep las het eerst verkeerd maar denk dat ie nu al wel snel antwoord heeft zie ook reactie MJ. Absolute rust althans in de winter vind je achter in de tuin bij de vijver maar ik spreek uit ervaring dat de tuin zeer drassig kan zijn.

EGO
20 november 2010, 13:17
Alvast bedankt voor jullie antwoord: ik onthou dat de tuin en het toilet de enige plaatsen zijn waar het rustig kan zijn...
Nu nog vragen voor die rubber laarzen als ik achter in de tuin ga bellen :ranting2: .

rmjhexe
20 november 2010, 20:03
:hah:in een van de tuinhuisjes,je vraagt de dame om een blaseconcert en jij hebt je handen vrij om te bellen:hah: