PDA

Volledige versie bekijken : Roxanne/Roxana (Kazachstaanse) ex-GT/VV



Stiffmaster
5 juni 2006, 10:48
Haarkleur/-lengte :Blond/halflang
Lengte dame :± 1.70
Postuur/Cupmaat :Slank/B
Nationaliteit/Taal :Kazachstaanse/Duits
Leeftijd :± 23
Tatoeages/Piercings : enorme tatoeage op de rug
Service:Kussen,PZC,NMC,GFE,FT
Voordelen:Veel
Nadelen:Niet kunnen vinden
Tijdsduur :30 minuten
Prijs :75
Extra’s bij het bezoek:Dat mag je zelf onderzoeken

Denk je rustig even aan de Theke te zitten met enkele medeijsberen komt deze heerlijke blonde schoonheid aan en begin je even op te warmen, oeff :p . Toen ze merkte dat er beweging in het jasje zat er een schepje boven op gedaan en toen begon ze te kussen zoals ik volgens mij nog nooit in GT gekust ben, en ja dan wil je maar een ding en dat is meer, nee veel meer :teuflisch .
Dus maar gevraagd aan haar om een sleutel te halen, en dat leek echt een eeuwigheid te duren, voorspel of? Maar daar kwam ze dan met een sleutel aan en we vertrokken naar blokhut 18. Toen we binnen kwamen begon ze weer te kussen waar de vonken afsprongen, en langzaam maar zeker pelde we ons uit de kleding, nou ja kleding. Kleine Koos stond fier en ze begon een partijtje te pijpen :blow2: diep en nat alsof ze een milkshake wilde leegslurpen, toen werdt het toch echt tijd om wat anders te doen en hebben we in verschillende posities het gevecht gevoerd en toen ze merkte dat ik op knappen stond, zij ze dat ze me graag klaar stoomde in haar mondje, ik vond het allemaal best en ze zoog het tot de laatste druppel eruit :blow2: Het is dat ik stuk zat anders had het feest nog wel volgens kleine Koosje uren mogen duren, maar ja de jaren gaan na zo`n zware dag zijn tol eisen :green_smi , moe maar voldaan hield ik het om kwart voor twaalf voor gezien en wederom op de automatische piloot afgereisd, maar nu naar huis :moon: .
Ps.Vreemd dat er nog geen recensies van haar zijn, zal wel snel veranderen, hopenlijk schrijf ik haar naam goed?

Gustomass
5 juni 2006, 12:21
Ze is een hele tijd weg geweest uit GT (vanaf ik denk half januari) vandaar misschien geen recensie van Roxana, die zich ook wel eens Oksana noemt. Ze heeft een tijdje op mijn nummer een positie gestaan. Eens kijken of ze er morgen ook is. Dat wordt dan vast gezellig :D

Jullie maken me helemaal gek!!. :o :o
Lees ik met mucho gusto dat de Oosterse landen er alles aan doen om Gustomass van zijn Latina verslaving af te helpen. Is Alicia weekje met vakantie, is een Toplady als Corina amper één dag weg, zet het Oostblok gelijk Roxanna weer in. Wordt hier door het Oostblok een kanjer van jewelste in stelling gebracht. Onvoorstelbaar, wat een strategie, wat een timing. Toeval of houden ze stiekem een oogje in het zeil ??
Lees ik de recensie van Koos, wordt ik weer helemaal wakkergeschud, lees ik mijn eigen verslag van een sessie met Roxanna op 20 januari nog eens na, wordt ik helemáál gek!!.
Na deze sessie ging ze inderdaad weg en hebben we haar moeten missen. Ben altijd in onzekerheid gebleven of hier een oorzakelijk verband tussen was.
Hopelijk niet maar morgen zal ik het toch even navragen.

Omdat Gustomass ten tijde van dit delicious delikt nog niet op de hoogte was van dit Ijsberenforum wil hij de medeberen toch even op de hoogte brengen van wat er zich op die bewuste avond 20 januari 2006 in de eerste blokhut rechtsaf heeft mogen afspelen. Dat Gustomass daar deel van heeft mogen uitmaken, heeft altijd nog als een present from heaven worden gezien.

Ps. Eigenlijk is het onvoorstelbaar. Wij beren lijken Golden Time te bezoeken en te beleven zoals tegenwoordig TV wordt geconsumeerd. Je zit gewoon te zappen, is er een mooi programma juist afgelopen, zap je even tot je weer een , zo niet nog mooier programma aantreft.
Hierop betrapt Gustomass zich toch wel. Nog geen 5 dagen geleden zit hij nog lyrisch te schrijven over Alicia, de inkt van de recensies over Corina is nog niet droog, is hij nu al weer zappend en smullend bij Roxanna uitgekomen.
:freu: :freu: Niet te lang bij stilstaan want dan word ik helemaal gek.

Het moet niet gekker worden op de speelweide van Golden Time.
Rest nog één pijnlijke kwelling.
Je bent vrij, het is tweede Pinksterdag, mórgen is het pas de 6e juni, als we weer met de hele bups naar GT gaan, zit ik nú die lekkere verhalen over Roxanna te lezen.
Hoe sterk moet je zijn om nu niet in de auto te stappen en richting GT te rijden.
Toch zal Gustomass zich als sterke man gedragen en eerst wat zaakjes te regelen zodat er morgen weer ongeremd gefeest kan worden.
Eens kijken of Gustomass zit lukt.


Zo nu nog even mijn recensie van al weer dik 4 en een halve maand geleden.
Wellicht kun je dan mijn bovenstaande verhaaltje plaatsen.




Gisteravond 20 januari 2006 een prachtige avond gehad.
Hieraan heeft Roxanna een belangrijke bijdrage geleverd. Ik had deze meid al eens ontmoet toen ze heel erg GFE bezig was met een goede kennis bij GT. Roxanna was zijn vaste GT vriendin, dat zegt nog niet alles maar zoals ze voor en na het kamerbezoek aandacht geeft aan haar vaste kamerbezoekers, dat gaf me een goed gevoel. Ze besteed veel tijd aan een goed, onderhoudend gesprek waarbij naast een serieuze toon erg veel gelachen wordt. En het allerbelangrijkste, er was gelijk een perfecte klick tussen ons.
Roxanna is een flinke meid, oorspronkelijk afkomstig uit Kazachstan. Heeft een heel pakkend gezicht, is vriendelijk en erg lief.
Ze heeft half lang middelblond sluik haar, hele mooie ogen, een stevig lichaam en iets kleinere borstjes. Van maten heb ik weinig verstand.
Haar witte lingeriesetje steekt prachtig af op haar mooi, zeker niet overdreven gebruinde huid. Een huid die zacht is en vooral mooi strak.
Ben vergeten haar leeftijd te vragen, maar ze werkt hier al meer dan een half jaar. Waarom nog geen recensies denk ik dan meteen.???
Aan het begin van de lange gevelbar een heerlijk opwarmonderhoud met Roxanna gehad, veel gelachen en veel aandacht gekregen van de dames uit , wat men placht te noemen het Roemeense schoolklasje, met toch wel Mona als mooiste van de klas. Nadat we beiden op nette maar vakkundige manier een meisje hadden afgewimpeld dat gelijk begon om een trio voor te stellen, was het hoog tijd om een sleutel te halen. Op haar vraag, zal ik een sleutel halen, probeerde ik nog doodleuk aan te geven dat ik die al een had, ja die van het kleerkastje, Haha, maar nu was het hoog tijd op op kamer te gaan.
Het werd een leuk blokhutje, waarin ik al menige kennismaking had mogen meemaken.
Roxanna is vooral mooi en lief, lekker rustig maar wel doortastend, maar niet op een geforceerde of opdringerige manier.
Heeft een heel mooi glad en strak huidje, is heerlijk geschoren. Dat straalt ervan af en zoals later bleek weet ze het heerlijk te waarderen als je zelf ook goed glad bent. Want wat bleek toen we eenmaal in positie 69 aanbeland waren??. Ze pijpte heerlijk, diep zacht en weer wat harder. Ze deed er alle moeite voor om de behandeling zo veel mogelijk met de mond te doen en haar handen alleen te gebruiken ter ondersteuning, als er iets om dreigde te vallen, waar ze op dat moment nog lang niet genoeg van had, integendeel. De omgeving van mijn paal kreeg ook een heerlijke behandeling, ze likte en zoog overal waar het mooi glad was. Ze kon er niet genoeg van krijgen leek het . Ondertussen kon ik haar heerlijk likken en zuigen.
Eigenlijk een onmogelijke opdracht voor mij als man, genieten op 2 plaatsen tegelijk. Deze vrouwelijke eigenschap had ik er als extraatje van moeder natuur wel bij willen krijgen.
Haar kutje was in een woord gewoon heerlijk.
In ons voorgesprek heb ik mijn voorliefde voor massage ruimschoots aangeboord, blijkbaar verstaat Roxanna de behandeling met haar mond en tong onder massage. Ik wil bij deze graag mijn definitie van erotische massage aanpassen. Een supertongmassage. STM, als we de lijst met Hookerafkortingen nog langer willen amken.
Toen was het tijd om een stukje te gaan rijden. Ze ging cowgirl op me zitten, en reed stukken op draf, daarna in galop , dan weer in draf en volgens mij heeft ze ook nog enkele barrages genomen. Ongelofelijk dat ze niet van het paard is gevallen. Lekker lang ging ze door tot ze vriendelijk vroeg of ze een ander standje mocht voorstellen, omdat haar benen het niet meer hielden. Jawel Roxanna, jij mag even bij komen. Haar lekker in missionarisstijl verkend, dus echte rust zat er nog even niet voor haar in. Sorry meisje.
Wat blijft deze Roxanna je kontinu strak aankijken, met die lieve pretoogjes, een heel mooi en paradijselijk gezichtje.
Komen kon en wilde ik nog niet, jasje uitgetrokken en lekker met hand verder. Op gegeven moment wilde ik blijkbaar spontaan een handje helpen, maar dat wees ze op een rustige maar duidelijke manier af. Roxanna moest en zou afmaken wat ze zelf had opgestart, en dat lukte haar perfekt. Sjonge, jonge, wat een heerlijke eindspurt. Intussen was er een grote kliederbaan ontstaan, welke ze rustig en met veel gevoel opruimde.
In de wetenschap dat ze niet doof was,(ze moet mijn gezucht, gehijg en gekreun goed hebben gehoord) was haar vraag of ik ervan genoten had, geheel overbodig.
Nog even uitgelegd dat Empfelungswert(is dat goed geschreven??), op het zelfde neer komt als groot herhalingsgevaar. Dat is er zeker.
Mijn favorietenlijstje is inmiddels aangevuld met Roxanna.
Wederom een heerlijke eerste kennismaking.

Gustomass galoppeert nog even na om in draf Roxanna in mijn fantasie schuur op stal te zetten.:freu: :freu:

Rex
30 juli 2006, 22:01
Vrijdag ook met deze dame weggeweest. Ik was aan het genieten op een van de loungebanken van een biertje, waarbij Roxanne lekker op mijn schoot kwam zitten en me vol op mijn bek pakte. Ik kon geen nee meer zeggen en heb haar vervolgens een sleutel laten halen. Zeker geen spijt van gehad.

Op de kamer uitgebreid zoenen, lekker pijpen en heerlijk op z'n doggies de schacht van moerura volgespoten, heerlijk.............:rubbel:

Wagons-Lits
23 september 2006, 14:43
Ook mee geweest, afgelopen donderdagmiddag.

Leuk uitziende meid, inderdaad met wat wild aangebrachte make-up, maar dat mag de pret niet drukken. Aardig, spontaan, en een beest in bed. Heerlijk mee gespeeld op een matras buiten, het kon niet beter.

W-L

flens
7 oktober 2006, 18:34
Roxana ist die Frau von der Römerparty, die die "Rheinsau" als erstes zum Abspritzen brachte. Sie ist ein sehr auffälliger Typ im GT. Sie hat den ganzen Tag ein Lachen drauf und flirtet mit jedem.

So auch mit mir, sie kuschelte sich draußen auf einer der Couches an mich und küßte mich. Ich ließ mich zu einem Zimmerbesuch überreden.

Die Action war in Ordnung, wenngleich ich vielleicht noch mehr erwartet hätte. Küssen, dann längeres FN, allerdings mit ständigem Handeinsatz, den ich nicht so mag. Guter Ritt zum Schluß und vernünftiger Talk.

Fazit: Evtl. wieder, wenn die Alternativen fehlen

Randy
4 november 2006, 14:44
Roxana is de vrouw met de meest stralende lach van GT. En niet gemaakt, nee echt. Een heerlijk half uur mee beleefd, en misschien geen top, toch zeker erg goed en een herhaling kan zomaar gebeuren. Prima service, en ook een vlotte babbel als je dat wilt.

Schlappi
5 november 2006, 03:05
Roxana ("mit X wie in Sex?") is een van de vrolijkste en vooral ook een van de geilste dames in GT. Strak lichaam, maar iets hangende slappe tietjes. Houdt van hard geneukt worden. Was vroeg in de avond met haar toen de hutjes nog niet allemaal bezet waren.

Wat mij betreft een GFE.

Carpe Momentum
21 november 2006, 15:44
recensie van 13-11-2006

Roxanna komt oorspronkelijk uit Kazachstan. Ze is heel lief en simpathiek. Ze stond op mijn lijstje. Ik kwam haar tegen. Ze wist het ook nog. Het gebeurde, ja en het gebeurde heel goed. Een uur lang, fantastisch. Ik had ook niet anders verwacht, soms voel je dat. Ze neemt vooraf en achteraf ruim de tijd voor je. Herkent je ook daarna nog en heeft ook dan geen probleem voor een gesprekje, vindt dat zelfs leuk. En haar zoenen.....ach ja wat eigenlijk niet. Een lieve schat, echt. Herhalingsgevaar duidelijk aanwezig..........maar .........nog zoveel te doen.

Stiffmaster
27 december 2006, 12:50
De ene Kazachstaanse gehad, kom je de tweede tegen en die is lekker :lostit: :lostit: , dan maar geen diner, geef mij maar Roxanne. Ze zat op het krukje bij het raam en lachte zoals altijd weer met volle overgave, probeer dan maar eens aan eten te denken, dus ik wenken en zij terug wenken en dacht je dat ze dan naar je toe komt vergeet het maar, kieren van het lachen en gewoon blijven zitten, dus ik trouw als immer dan maar naar haar toe en dat beloonde ze met een zeer passionele kus :love: die me zowat sterretjes liet zien, wat hebben we het toch zwaar :green_smi :green_smi . Vraagt ze moet je niet eten? en ik, eten kan altijd nog wel, ga als de wiederweerga een sleutel halen. Op de kamer aangekomen begon ze wederom heftig te kussen en vroeg of ik ze uit de kleren wilde helpen, nou dat was niet tegen dovemansoren gezegd en pelde haar rustig uit tot in Evakostuum, wat een lief en geweldig ding is dit toch, zoeken naar mijn gereedschap hoefde ze niet, want ze kon er zowat mee paaldansen bij wijze van spreken dan, vervolgens presteerde ze het om me in 1 uur tijd 3 keer mijn zaadcelletjes te laten lozen, de laatste met een FT :blow2: waarin ze werkelijk tot de laatste druppel er alles uitperste, en na nog wat te hebben nagekroeld, vroeg ze of we nog maar even verder gingen, dat kon ik op dat moment niet meer opbrengen en moest me terugtrekken van het front, iets wat ik trouwens wel met tegenzin deed, maar had nog een belofte gedaan aan een andere dame en die moest ik gaan inlossen, zal zeker nog een keer een vervolg krijgen :bowlol: :bowlol: .

shadow
24 februari 2007, 15:26
Vrijdag 23 februari 2007 Roxana ontmoet. IK weet niet perecies welke van de twee, maar diegene waar ik het over heb was in GT duidelijk aanwezig, lachte veel en moet bijna wel de wilde versie zijn. Ze liep niet deels naakt, maar had witte laarzen aan, een wit kort broekje en een lakleren topje. Super pittig, alsof ze zo uit de discotheek kwam.

Ik heb specifiek naar haar leeftijd gevraagd en ze zei dat ze 28 jaar was. Als je goed naar haar gezicht kijkt, klopt dat ook wel. Dus de hierboven aangegeven leeftijd van 23 jaar klopt niet.

Als ze naakt is zijn haar borsten iets slapper dan je verwacht, maar nog steeds wel de moeite waard.

Ik heb in iedergeval een geile tijd maar haar gehad. Haar service is absoluut goed tot zeer goed. IK had geen GFE(ik wilde namelijk eten) maar ik heb super geile sex met haar gehad.

Stiffmaster
25 maart 2007, 10:07
Nadat ik net beloofd had om met Olga naar kamer te gaan en die de sleutel aan het halen was, komt er een van mijn favoriete meisjes :luvlove: binnen en begroet me door me vol op de mond te kussen met haar tongetje al achter in mijn keel, Roxanna, holy shit dacht ik nog net nu ik Olga de sleutel laat halen kom jij eraan zeg ik tegen haar, geef toch niets zegt ze dan doen we het daarna en we maakten gelijk een afspraak voor later op de avond, en zo geschiedde dat na de pizza ze al met de sleutel in d`r hand op zoek was naar mij :baeh: , ja dat zie je niet veel, heerlijk met haar in de grote kamer terechtgekomen die naast de whirlpool en gelijk nog voordat ik mijn berevelletje uit had begon ze me al heerlijk te kussen en dat kan deze Kazachstaanse volgens mij als weinig anderen, ze zakte door haar benen en ging al zoenend op weg naar iets waar ze op kon knabbelen :blow2: en dat deed ze vol overgave, daarbij haar nagels zacht over mijn rug laten glijden, BRRRRRR wat is het toch lekker met dit meisje, na een tijdje condoom eroverheen en ging ze er boven opzitten en reed gestaag naar een hoogtepunt :fuck: , toen wilde zij onder en in missionarishouding nog een keer maar dan echt in de hoogste versnelling pompte ze niet alleen mij maar ook haar zelf nog een keertje klaar, nog wat nagestreeld en lekker liggen kussen en toen de douche maar weer opgezocht, altijd jammer om dan weer terug te keren in de werkelijkheid, ze vertelde me dat ik nu meer moest komen op de dagen dat zij werkte en dat beloofde ik. :kuss: :kuss:

Jansen
11 augustus 2007, 20:18
Afgelopen donderdag na een uitputtingslag met Sabrina (Nicky Oase)wou ik even bijkomen in de kino.
Maar helaas de kino net niet gehaald.
Roxanna hied mij voor de ingang vast en stelde voor om mij lekker een ontspannen massage te geven.
We kennen elkaar al heel lang maar nooit hebben we iets gehad samen.
Ik dacht vooruit de aanhouder wint dus ben op haar voorstel ingegaan.
Op de kamer zij we allebij de massage vergeten.
Na heftig zoenen hebben we heerlijk sex gehad alle standjes met PZC en 69
Daarna was ik dus echt kapot en heb de kino ook niet meer terug kunnen vinden.
Geen spijt van gehad met haar naar de kamer.

xxxsoze
31 augustus 2007, 16:32
Na mij avontuur met Melissa :D :D , toch even moeten bekomen en wat gaan relaxen in de sauna. Daarna wat chitchat met een paar ijsberen en vervolgens voetbal op TV buiten.
Ik was dan nog even aan het rondkijken maar vond niet echt iets meer naar mijn smaak dus dacht ik huiswaarts te keren.
Snel nog even gaan piepen in de bioscoop maar daar loop ik Roxanne tegen het lijf en bingo :rofl: :rofl:
Wij naar de kamer en de rest kunnen jullie wel zelf invullen. Roxanne is een lekkere en leuke meid die tegen een stootje kan en meer moet dat niet zijn.
Voldaan terug naar huis gereden met een grote smile.

Ik zet haar zeker boveraan op mijn "reserve lijst" voor de toekomst.

Ciao
Soze

Mink
25 oktober 2007, 16:26
Roxanne
De dag afgesloten met een heerlijke pijpbeurt van Roxanne, de ‘pijpbokaal’ die ze in september op de party heeft gewonnen is terecht. Roxanne is inmiddels één van Minks vaste dates, altijd in voor een lach en een leuk gesprek.

anoniem16
13 januari 2008, 11:58
Gister maar weer es naar GT geweest en na een tijdje relaxen en rondkijken/lopen werd ik door Roxana meegetrokken de kino in, waar ze er geen doekjes omheen windde en me aangenaam verraste door haar tong even lekker in m'n mond te steken..... Hier kon ik natuurlijk geen nee tegen zeggen en heb haar een kamersleutel laten halen..... Op de kamer eerst een kleine 15-20 minuten liggen zoenen en daarna begon ze lekker te pijpen. En dat ze van hard houdt klopt idd (bedankt voor de tip)..... Daarna afgemaakt door heerlijk klaar te komen in haar mond.....
Al met al was het een super-ervaring en het is er absoluut eentje waar het niet slechts eenmalig is, maar de volgende keer in GT staat vast dat ik weer ga genieten van de heerlijke en lieve Roxana.

dupke
29 januari 2008, 21:24
Vandaag even gaan rondkijken in GT.

Ik had al een hele tijd geleden mijn oog op Roxanne laten vallen , maar om de een of andere reden leek het me een meid voor het hardere werk, terwijl ik liever voor de knuffeldiertjes ga.

Na veel vijven en zessen vandaag dan toch aan de praat geraakt met haar vlak voor het avond eten. Geen van beide hadden we zin om vlak voor het eten op kamer te vertrekken maar ze had na het eten wel zin in een dessertje wist het duiveltje me te vertellen.

Na het eten even op krachten gekomen en dan dit lieve duiveltje toch maar even aan alle mogelijke testen onderworpen :

Zeer goed kussen, pijpkunsten van de akademie oralsky, knuffelen tot de stukken er van af vlogen en toch hevige sex op de kamer.

Deze dame heeft me in alle mogelijke opzichten positief weten te verrassen en bij het buiten gaan van de kamer had ik een gevoel van .... shit dat ik deze dame zo lang links heb laten liggen is de grootste fout die ik ooit in Gt gemaakt heb in al die jaren!
:love2:

Manni1A
21 februari 2008, 23:39
Ich kann über Roxana nur das allerbeste sagen. Hatte meine Premiere mit ihr am 21. Februar im Kino. Ihr Französisch auf russische Art (wenn auch mit etwas Handeinsatz) habe ich als genial empfunden. Mindestens genauso genial: Das extrem lange, intensive und zärtliche Knutschen :smkiss:

Eine ganze Liebe, die nach Wiederholung schreit.

Manni1A :wink:

timjava
13 maart 2008, 10:30
Gisteren met Roxanne naar de kamer geweest. Roxanne blijft voor mij de nr. 1. Het enige min puntje zijn de borsten. Maar Roxanne wist mij te vertellen dat er in april siliconen geplaatst worden:freu:. ze zal dan een formaat C/D :tietjes:krijgen. Normaal gesproken ben ik niet zo voor siliconen, maar Roxanne kan ze zeker gebruiken.

mrwize
13 maart 2008, 22:20
Zeker ... einige probleem is dat ze zal thuis blijven voor een paar weken na de "surgery".

Had een hele mooie sessie met haar gisteren ook. Niet weg van N°1 ook voor mij

Willem2
13 maart 2008, 22:25
Als ik haar voor die tijd nog spreek zal ik eens goed op haar inpraten en uit haar hoofd praten. Allemaal nergens voor nodig. Het gaat alleen maar veel geld kosten en ze gaat er niet nog beter door pijpen :cool:

Jansen
13 maart 2008, 23:05
Als ik haar voor die tijd nog spreek zal ik eens goed op haar inpraten en uit haar hoofd praten. Allemaal nergens voor nodig. Het gaat alleen maar veel geld kosten en ze gaat er niet nog beter door pijpen :cool:


Ik heb haar gisteren nog gesproken en ze wil haar dunne velletjes toch even opvullen.
Niets fout aan als ze maar niet te hard worden.

En pijpen kan ze ;)

Rex
29 juni 2008, 23:23
Roxanne heeft inmiddels een nieuwe voorgevel gekregen. O wat is ze hier trots op. Als een prinsesje huppelt ze in GT rond.
Zo ook afgelopen vrijdag waarop ik me geen moment bedacht haar weer eens een keertje mee naar de kamer te nemen. :rolleyes:

Ze zoent nog steeds alsof je haar allereerste vriendje bent. Pijpen doet ze ook heel erg lekker. Uiteindelijk heerlijk in doggie klaargekomen.:fuck:

Stiffmaster
2 augustus 2008, 21:09
Het is een gezegde dat je het beste voor het laatst moet bewaren, wel ik wil er niet veel aantoevoegen, Roxanne behoort tot die catogorie, lief en sexy en voor Stiffler nog steeds een van de betere meisjes die hij hebt leren kennen, ook met de hitte bleef ze spontaan en opgewekt, er zijn meisjes die Stiffler zeker zal gaan missen, wel zij is er in ieder geval een van :bowlol::bowlol:

Rex
10 augustus 2008, 22:00
Roxanne weet bij mij op de een of andere manier een gevoelige snaar te raken, dat je gewoonweg niet kunt / wilt weigeren met haar de kamer op te gaan................

Zo ook vrijdag. Ik stond in de rij voor het eten te wachten toen ze ineens uit het niets tegen me aan kwam staan en me in m'n nek begon te zoenen, langzaam naar voren totdat we ten overstaan van de rest van de kolonie vol stonden te zoenen. Ik werd er zo heet en geil van dat ik meteen na het eten ( ja Rex moet altijd eerst ff gegeten hebben) met haar naar de kamer ben geweest.

Op de kamer alle remmen los en weer volop tongzoenen. Haar vervolgens een uitgebreide lassie befbeurt gegeven totdat ze op een gegeven moment zo lag te schudden van genot, dat ze me in een judo worp omdraaide en ineens vriend Rex in haar mond had zitten. Een ongelooflijk lekkere pijppartij volgde. Lekker diep en nat en flink zuigen. Op een zeker moment het gummetje erom en haar in verschillende standjes bereden. Afgemaakt met een Rex Total, lekker op haar billetjes klaargekomen..............:rubbel:

salitos
18 oktober 2008, 14:22
gisteren, vrijdag 17-10, was het dan blijkbaar "dass nächste mahl". Kon er niet meer onderuit en werd uiteindelijk op de trap bij de bios gepakt. Na wat teasing zoenen haar de sleutel laten halen. Ze zoent je zo lekker dat je op moet passen dat je niet de hele tijd blijft zoenen. Na een heerlijke pijpbeurt, waarbij ze niet vergat mijn ballen ook heerlijk te likken, geweldig klaargekomen. Een fantastisch half uur met haar beleefd en zeker niet mijn laartste. Ze vertelde ook nog dat ze haar borsten had laten vergroten na 'n opmerking van een ijsbeer. Ze is er overigens geweldig blij mee, en zij niet alleen.

bolle
10 december 2008, 00:12
wat een toppertje is deze dame echt een gfe ervaring ik denk dater nog wel een 2de x komt met deze dame

The Saint
7 april 2009, 02:00
Gisteren eindelijk eens met haar op kamer geweest.

Beetje vreemde meid: iedere keer dat ik haar in GT kruis, probeert ze me te strikken en volhardt redelijk lang alvorens ze het opgeeft. Gisteren was het weer van dat. Ik zat net aan de bar toen ze me zag; ze stond binnen de 10 seconden aan mijn lijf geplakt.... Ik wou echter eerst een uurtje zonnen in de tuin.... en later rond 16u30 had ik eindelijk eens mijn zinnen gezet op de wondermooie Lorena.... maar vond ze niet.... en toen ik even naar buiten ging, liep ik recht in de grijpgrage handen van Roxana en heb haar dan maar de sleutel laten halen omdat ik wist dat haar service wel meer dan ok was (volgens mijn collega-ijsberen)... toen ik in de gang even op haar wachtte, kwam plots Lorena voorbij....:green_smi

Op kamer met Roxana: 1) een heel innige tongzoensessie, eerst rechtstaande, daarna liggend terwijl ze met haar nagels zachtjes heel mijn lichaam betastte (blijkbaar haar specialiteit)

2) een zalige pijpbeurt zoals ik het graag heb: eerst de ballen vol likken en daarna pijpen: traag, nat en zacht, geleidelijk aan het tempo opvoerend.
Ik was zodanig aan het genieten dat ik niet merkte dat ze voluit voor een FT ging ..... wat haar moeiteloos lukte.... ik vond het gewoon de perfecte
blowjob. Je voelde het orgasme echt van heel diep komen: de ontlading was dan ook super.

timjava
7 april 2009, 15:49
Op kamer met Roxana: 1) een heel innige tongzoensessie, eerst rechtstaande, daarna liggend terwijl ze met haar nagels zachtjes heel mijn lichaam betastte (blijkbaar haar specialiteit)

2) een zalige pijpbeurt zoals ik het graag heb: eerst de ballen vol likken en daarna pijpen: traag, nat en zacht, geleidelijk aan het tempo opvoerend.
Ik was zodanig aan het genieten dat ik niet merkte dat ze voluit voor een FT ging ..... wat haar moeiteloos lukte.... ik vond het gewoon de perfecte
blowjob. Je voelde het orgasme echt van heel diep komen: de ontlading was dan ook super.

Wat een heerlijke vrouw is het. Ben al heel lang niet meer met Roxanne geweest, maar door dit bericht gaat het toch weer kriebelen:D

Bosco
9 april 2009, 14:13
Wat een heerlijke vrouw is het. Ben al heel lang niet meer met Roxanne geweest, maar door dit bericht gaat het toch weer kriebelen:D

En dat geld voor mij ook :p

onzo
9 april 2009, 14:18
En dat geld voor mij ook :p

hou je het eventueel nog uit tot 15/4 in GT (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=595&postcount=1), beste Bosco-boy? :D

Bosco
9 april 2009, 15:54
hou je het eventueel nog uit tot 15/4 in GT (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=595&postcount=1), beste Bosco-boy? :D

Helaas heb ik het dan te druk met mijn werk :mad:

timjava
19 april 2009, 13:45
Op kamer met Roxana: 1) een heel innige tongzoensessie, eerst rechtstaande, daarna liggend terwijl ze met haar nagels zachtjes heel mijn lichaam betastte (blijkbaar haar specialiteit)

2) een zalige pijpbeurt zoals ik het graag heb: eerst de ballen vol likken en daarna pijpen: traag, nat en zacht, geleidelijk aan het tempo opvoerend.
Ik was zodanig aan het genieten dat ik niet merkte dat ze voluit voor een FT ging ..... wat haar moeiteloos lukte.... ik vond het gewoon de perfecte
blowjob. Je voelde het orgasme echt van heel diep komen: de ontlading was dan ook super.




Wat een heerlijke vrouw is het. Ben al heel lang niet meer met Roxanne geweest, maar door dit bericht gaat het toch weer kriebelen:D

Gisteren de daad bij het woord gevoegd. Ik had geluk dat ik haar trof, want Roxanne gaf aan dat ze vanaf heden van zondag t/m donderdag in de club aanwezig is. Gisteren was een uitzondering omdat ze met pasen 4 dagen vrij was geweest.

sjaakie
20 april 2009, 13:41
Roxanna blijft een toppertje. Was van plan na 2 ronden met naar huis te gaan maar Roxanna pakte me bij mijn berevelletje. Dus toch maar "slussel". Voor de derde ronde is ervaring wenselijk en die heeft ze zeker. Met een blowjob die nauwlijks zijn weerga kent in GT en ook World Wide ging ik voldaan naar huis.

bolle
1 mei 2009, 17:52
in een woord een toppertje wat was het gister weer genieten

Mink
16 augustus 2009, 21:45
Tot slot met Roxanne op de kamer beland. De manier waarop zijn een BJ opbouwt verbaasd Mink steeds weer. In het begin denk je: is dit alles?, maar langzamerhand weet ze een ritme te pakken wat je niet meer loslaat. Ook dit keer pijpte ze Mink tergend langzaam naar een heerlijke ontlading, geen druppel werd gemorst.

ZorroMagnum
27 januari 2010, 11:40
Waarom wordt er zo weinig over dit prima meisje geschreven? Toch een dame met klasse en diepgang, bij wie je je in goede handen voelt. Tegenover mij stelde ze zich overigens voor als Oksana, waardoor het even duurde vooraleer ik hier haar draadje vond.
Ze reageerde gisteren op mijn geïnteresseerde blik, toen ik in de sofa's zat van waaruit je zo'n prima kijk hebt op wat er voorbijloopt en op wat er op de krukken aan het raam zit. Met haar internationale achtergrond (Russin die behalve in Duitsland ook in de VS en nog ergens gewoond heeft en naar eigen zeggen ween wereldperspectief op de dingen heeft) kun je met haar echt wel een babbeltje doen, terwijl je voor jezelf naar een beslissing toewerkt. Op zeker ogenblik pakte ze de koe wel bij de hoorns: zo, was je ook nog van plan om iets met me te gaan doen of hou je het liever bij praten? (Met duidelijke bijklank: want dan is het zo wel genoeg geweest, ik moet aan mijn budget denken.) Ik koos eieren voor mijn geld en ging met haar mee.
Heb me dat niet beklaagd, integendeel. Ze heeft me onafgebroken in een hogere staat van opwinding gehad dan ik gewend ben. Dat had deels zeker te maken met haar mooie maar toch wat speciale gezichtje, mooie ogen, perfect (voor ZorroMagnum) figuurtje. Maar niet alleen dat. Een meisje moet mij toch ook altijd met haar manier van doen blijven overtuigen dat ik uitgenodigd ben om haar te verzorgen.
Die overtuigingskracht was er. Zelfs sterk, want ze overwon twee dingetjes die voor mij een minpunt hadden kunnen zijn: borstjes die weliswaar heel mooi en lekker stevig waren, maar toch niet 100 procent natuurlijk aanvoelden. En een minder enthousiaste reactie op de vraag of ze zelf ook graag gelikt wordt, waardoor ik dat doorgaans favoriet onderdeel van het programma schrapte. O, en nog een derde risicofactor die ze moeiteloos overwon: de leeftijd. Meisjes van 26 staan in principe niet op mijn hitlist.

Waaruit eens te meer blijkt wat anderen hier zo vaak benadrukken: ervaring is ook wat. Ik profiteer daar dan van als het meisje minstens met lijf en gezichtje een zekere onschuld uitstraalt die toch aansluit bij die van de jongere generatie (doorgaans mik ik op 18-21, ook al loop je daar meer kans om af te knappen op onhandigheid of een gebrek aan begrip voor wat voor mannen belangrijk is).

De ongedwongen manier waarop ook dit meisje (net als de Braziliaanse Barbara waarover ik al een berichtje postte) zich door de club beweegt, deed mij ook vragen of ze veel vaste klanten heeft. "Neen, zei ze, want als je zoals ik slechts heel onregelmatig komt, liggen vaste klanten niet voor de hand. De vaste klanten die ik heb, komen als ze weten dat ik er zal zijn." (Die hebben dus haar nummer. Zelf heb ik haar nummer niet gevraagd; daarvoor was de intimiteit die we met die ene sessie bereikt hadden, naar mijn gevoel net niet sterk genoeg.)

Voor degenen die dit forum vooral lezen omwille van de technische informatie: voor mij mocht het pijpen wel wat steviger. Zij wisselde vrij snel af tussen 'eikel in de mond (en dit vrij voorzichtig en licht)', 'likken aan de buitenkant' en 'heen en weer masseren met het handje'. Maar ik ervoer dat laatste telkens als een onderbreking, dus dat werkte niet echt. Een poging om haar handen uit de buurt te houden, lukte even, maar niet lang.
Een GFE-experience zou ik dit niet noemen. Deze Oksana is behalve heel mooi wel toegankelijk, vriendelijk en inschikkelijk, maar een zekere zakelijkheid is toch ook nooit ver weg. Ik ervaar het wel als een uitdaging op langere termijn: dit is het soort meisje met wie je wat moet kunnen opbouwen. Hoop ik.

timjava
27 januari 2010, 16:05
Waarom wordt er zo weinig over dit prima meisje geschreven? Toch een dame met klasse en diepgang, bij wie je je in goede handen voelt. Tegenover mij stelde ze zich overigens voor als Oksana, waardoor het even duurde vooraleer ik hier haar draadje vond...........

Met haar internationale achtergrond (Russin die behalve in Duitsland ook in de VS en nog ergens gewoond heeft en naar eigen zeggen ween wereldperspectief op de dingen heeft) kun je met haar echt wel een babbeltje doen, terwijl je voor jezelf naar een beslissing toewerkt...........

Dat had deels zeker te maken met haar mooie maar toch wat speciale gezichtje, mooie ogen, perfect (voor ZorroMagnum) figuurtje. Maar niet alleen dat. Een meisje moet mij toch ook altijd met haar manier van doen blijven overtuigen dat ik uitgenodigd ben om haar te verzorgen.
Die overtuigingskracht was er. Zelfs sterk, want ze overwon twee dingetjes die voor mij een minpunt hadden kunnen zijn: borstjes die weliswaar heel mooi en lekker stevig waren, maar toch niet 100 procent natuurlijk aanvoelden. En een minder enthousiaste reactie op de vraag of ze zelf ook graag gelikt wordt, waardoor ik dat doorgaans favoriet onderdeel van het programma schrapte. O, en nog een derde risicofactor die ze moeiteloos overwon: de leeftijd. Meisjes van 26 staan in principe niet op mijn hitlist.



Ik denk niet dat je met Roxanne bent geweest. De dame in dit draadje komt uit Kazachstan. Haar borsten zijn 100% siliconen. dit is ook goed te zien.
De dame uit dit draadje laat zich graag likken. Ook heeft ze volgens mij nooit in de VS gewoond. Ik weet wel dat ze geen woord engels spreekt.

Waarschijnlijk toch een andere dame, wellicht deze? https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=3982

Ascari
24 mei 2010, 00:39
Roxanne behoort inmiddels tot de oudgedienden in GT en ik had ook al een keer met haar gesproken, maar ik was er nog niet aan toegekomen :biggrin:

Ze zat naast de gokkast op haart beurt te wachten om te spelen. Ik begroette haar en ging op de kruk naast haar zitten. "Wilst du spielen?" vroeg ze mij, ik: "nein". "Wilst du vielleicht mit mir spielen?" vroeg ze op een schattige manier. "ja". Dus ging ze gelijk een sleutel halen, verdere introductie was immers niet nodig. Ik ken haar, zij kent mij maar we waren nog niet op de kamer geweest.

Het duurde niet lang voordat ze terug was met een sleutel en onderweg naar het tuinhuisje kon ze het niet laten om te zeggen dat ze me wel het één en ander zou laten zien :biggrin: tja daar hoopte ik eigenlijk wel op ;) .
Toen ze het laken netjes op het bed had gelegd greep ik haar staand van achter vast, beetje in de nek zoenen wat resulteerde in tongzoenen en dat vind ze erg lekker. Ik had geen puf meer om te neuken dus alleen maar laten pijpen deze keer. Ze smeerde kleine Ascari in met wat creme, ging bovenop me liggen en begon met als een dolle te zoenen terwijl ze met haar onderbuik over mijn lul bewoog. Toen hij eenmaal goed hard ging ze verder met pijpen, kan ze erg goed maar dat is eigenlijk een open deur intrappen bij Russische dames. Afgesloten met een FT waarbij ze erg lang doorgaat en alles netjes opvangt. We hadden nog wat tijd over dus de tijd volgemaakt met een praatje en een sigaret.

Ze is misschien niet de mooiste, maar wel een leuke, grappige dame waarmee je geile sex kunt hebben.

Herhalingsgevaar: 75%

pipokoeien
28 mei 2010, 23:56
pipo is eigenlijk best wel een snol! Deze Roxy heeft de test met verve doorstaan! Lekker ding en veel herhalingsgevaar!

CLUBSPORT
12 december 2010, 19:03
Was dit de dame die gisteren aanwezig was gekleed in een sexy luipaardprintpakkie ?

Ascari
12 december 2010, 19:28
Was dit de dame die gisteren aanwezig was gekleed in een sexy luipaardprintpakkie ?

Ja dat was Roxanne ;) .

CLUBSPORT
12 december 2010, 19:59
Ik vond haar zeker wel wat hebben en in dat luipaardprintjurkje zag ze er erg sexy uit , dit draadje lezend ben ik nu nog flink wat nieuwsgieriger geworden dan ik gisteren al was .
de volgende keer dat ik haar zie zal ik haar zeker eens aanspreken :rolleyes:

Ascari
20 december 2010, 00:13
Het was al bijna 01:00 in de nacht toen Roxanne mij begroette, want de rest van de avond was zij bezig met haar favoriete hobby :rolleyes: . Ze gaf mij twee zoenen en vroeg hoe het ging, we praatten wat tot dat ik er spontaan zin in kreeg en stuurde haar op pad om een sleutel te halen. Na 5 minuten kwam ze terug met de mededeling dat de wachttijd 20 minuten bedroeg. Geen probleem voor mij, met Roxanne is het altijd gezellig. Lekker knuffelen op de bank en in elkaars nek zoenen.

Op de kamer het bekende recept, heerlijk teder zoenen en ook gewoon de tijd hier voor nemen. Daarna lekker lang pzc, het beffen maar overgeslagen daar had ik geen boodschap meer aan op dit late tijdstip. Daarna condoom er om heen en een goede cowgirl gehad. Daarna missionaris met veel tongzoenen tussen door en vervolgens voor de derde keer die dag het rubbertje gevuld. Nog wat nagepraat en geknuffeld met Roxanne, kortom een zeer aangenaam halfuurtje gehad.

Dit was al mijn derde sessie met haar en ik moet zeggen dat het steeds beter klikt. Herhaling zit er dus dik in ;)

mikehille
8 februari 2011, 20:59
ik had roxanne vrijdag al gezien ze herkende me nog van een paar maanden geleden,die avond kwam het er niet van maar de dag daarna waren we rond half 12 smorgens binnen toen ze in haar kleren de kleedkamer in kwam om even gedag te zeggen ze had een spijkerbroek aan met steentjes en een topje erboven me bek viel open en ja die dag was het raak leuke spontaane meid die altijd je gedag zeg

CLUBSPORT
20 februari 2011, 20:17
Gisteren de stoute schoenen aangetrokken en haar staande gehouden bij de sauna waar ze net uit kwam want haar huid voelde warm aan .
na een niet al te lang praatje over het hoe en waarom we mekaar elke keer maar weer voorbijlopen haar maar de sleutel laten halen .
Het was mijn eerste kamergang vandaag en ik moet eerlijk zeggen dat ik er wat meer van had verwacht , mischien waren mijn verwachtingen te hoog gespannen na alle positieve berichten die ik hier had gelezen maar ik weet zo langzamerhand ook wel dat er ook een beetje een klik moet zijn , of die er tussen ons was betwijfel ik , ze maakte geen aanstalten om te gaan zoenen en dat viel me wat tegen maar het pijpen en de diverse standjes die we vervolgens uitprobeerden waren allemaal opwindend genoeg om mij zonder problemen tot een hoogtepunt te brengen .
verder is ze een hele vriendelijke meid met een heerlijk figuur en dito borsten
en ze heeft een vlotte babbel en is belangstellend tov haar klanten .

Cupido
20 februari 2011, 22:19
Dus eigenlijk was het super op het zoenen na dan!!! :gruebel: Zeg dat dan!!!:biggrin: Je begint toch niet teveel verwent te geraken he!!!!!

CLUBSPORT
21 februari 2011, 11:38
Je begint toch niet teveel verwent te geraken he!!!!!
Dat zou zomaar kunnen :rolleyes: zeker als je daarna nog een supersessie hebt met ELA , dan moet een dame toch van goede huize komen om daar ook maar bij in de buurt te komen .

Cupido
21 februari 2011, 17:18
ik begrijp het! Shit jongen heb ik Ela weer gemist. Je hebt haar toch wel de groeten van mij gedaan he!!

CLUBSPORT
22 februari 2011, 17:02
SHIT helemaal vergeten :rolleyes: doe ik de volgende keer dan wel als je er weer bij bent :biggrin:

xavier
5 november 2011, 20:02
Deze Roxana is samen met haar Poolse vriendin Isa(ex-GT) nu werkzaam in VV,naar eigen zeggen niet meer welkom in GT.
Haar naam is echt wel Roxana,zo heeft ze hem zelf ingevoerd in mijn handy:luvlove:

CLUBSPORT
6 november 2011, 09:25
Toevallig hadden CUPIDO en Ik het gisteren nog over haar ,we hadden het over dames die we al een flinke tijd niet meer hadden gespot in GT en het was me al opgevallen dat ik haar al een aardige tijd niet meer gezien had hier .
CUPIDO moest toch even nadenken welke dame ik bedoelde maar uiteindelijk viel bij hem het kwartje :freu:
Over het hoe en waarom ze niet meer welkom is is het natuurlijk gissen maar jammer is het wel .

bosbeer
6 november 2011, 10:02
Dat is echt shit, Roxana hoorde bij het interieur van GT. Ik had dit lachebekje al maanden gemist en dan vraag je je af of ze ooit nog terugkomt. Mijn lievelingsmeid is er ook al 1,5 jaar niet meer en een paar maanden geleden hoorde ik ook van een meisje dat ze niet meer mag terugkomen. Ze zouden wat minder rigoreus te werk moeten gaan wat dat betreft in GT, want ze worden wel erg makkelijk weggestuurd. En als het nou voor een of twee weken is kan ik het me voorstellen, maar levenslang niet. De meeste kwesties gaan over het niet aan de afspraak houden wat betreft aanwezigheid. Ze weten bij GT dat er meiden genoeg zijn die ze ervoor in de plaats kunnen zetten , maar wij raken zo onze toppertjes kwijt en moeten maar zien wat ervoor terugkomt.

hp001
6 november 2011, 10:21
Deze Roxana is samen met haar Poolse vriendin Isa(ex-GT) nu werkzaam in VV,naar eigen zeggen niet meer welkom in GT.
Haar naam is echt wel Roxana,zo heeft ze hem zelf ingevoerd in mijn handy:luvlove:

Ze is al vanaf minimaal half mei werkzaam in VV.

"de souza"
30 september 2012, 06:00
Afgelopen vrijdag in PHG. Oh ja die`leuke` Isa was er ook bij

Jansen
27 april 2013, 23:34
Roxana

Leeftijd : 33 jaar
Figuur : normaal
Borsten : siliconen cup D
Tatoo : ja een arm vol
Taal : Duits
Lengte : 165 cm
Haren: Blond half lang.

Service : nog altijd een prof onder de dames PZC als een echte oude rot in het vak NMC gewoon plezier,Kussen ja vol op de bek.
Standjes en massage tot anaal toe als je wil.

Omdat ik zo gruwlijk geil als boter was en me eerst moest uitleven op een echte snol was er maar een die aan de verwachtingen kon voldoen.
Natuurlijk Roxanna die echt wel tegen een stootje kan.
Na 35 minuten hebben we de kamer weer aangeveegt en zijn als een stelletje vluchtelingen weer de trap af gedropen waar Gatenvuller en de Bijter zagen dat we meer gedaan hadden als een serieus gesprek.
Het water liep nog van haar rug af.
Daarna heb ik een meisje gepakt en heel teder genomen ( Luana ) ander was die nu de WW ingegaan.

Ascari
28 april 2013, 15:47
Is dit Roxana uit Kazachstan (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2358-Roxanne-Roxana-%28Kazachstaanse%29-ex-GT&highlight=roxana)?

Jansen
14 mei 2013, 21:09
Is dit Roxana uit Kazachstan (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2358-Roxanne-Roxana-%28Kazachstaanse%29-ex-GT&highlight=roxana)?

Dit is de Roxanna die lang in GT heeft gewerkt met de tatoo,s en piercing en silic(tonnen) tieten maar zo fanatiek als boter.

Willi69
26 mei 2013, 18:50
Ist jetzt wieder im PHG und das gleiche Mädel wie Roxanne/Roxana (Kazachstaanse) ex-GT (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2358-Roxanne-Roxana-(Kazachstaanse)-ex-GT). :wink:

Jansen
26 mei 2013, 19:41
Ist jetzt wieder im PHG und das gleiche Mädel wie Roxanne/Roxana (Kazachstaanse) ex-GT (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2358-Roxanne-Roxana-(Kazachstaanse)-ex-GT). :wink:

Dus beter gezegd nu : Roxanne/Roxana (Kazachstaanse ) Ex. GT /Ex VV

Ascari
15 september 2013, 13:51
Ik zag Roxanne vrijdag in Magnum ;)