PDA

Volledige versie bekijken : Nikki/Nicky (Thais)

piranha
4 november 2010, 19:55
Naam : Nikki/Nicky

Nationaliteit/Taal : Thais - Engels/Thais (geen Duits)

Leeftijd : 23

Haarkleur/-lengte : donkerbruin/zwart met blonde mèches - lang

Lengte dame : 1.55m

Postuur/Cupmaat : slank/C-cup (siliconen)

Tatoeages/Piercings :geen/dacht van niet

Service: TZ (nou ja),PZC,NMC, Beffen, FT (niet gevraagd)

Voordelen: GFE - leuk zacht meisje

Nadelen: verwacht geen wild beest in bed

Tijdsduur : 60 minuten

Prijs : 75

Extra’s bij het bezoek:

Nadat ik haar zaterdag al had gezien; maar toen wegens te druk geen kans maakte om haar te benaderen; zag ik haar zondag zitten toen ik binnenkwam en meteen toegehapt.

Nog niet lang in Duitsland volgens haar en ook niet van plan om lang te blijven, het beviel haar niet zo wegens te koud in Europa, ze spreekt ook geen Duits. Op de vraag of ze in Thailand ook gewerkt had, antwoordde ze : "niet echt, alleen een beetje in Pattaya en Phuket":biggrin::biggrin:

Lieve en vlotte meid, heeft een paar dagen in Samya gewerkt zei ze me, maar GT beviel haar beter (lees meer €€€€€€ te verdienen). Heerlijk klein en sexy lijfje maar om de sessie nou echt vurig te noemen, nee dat nou ook weer niet, het is meer een knuffelmeisje. Herhaling zit er toch wel in al was het enkel en alleen om dat mooie lijfje weer eens te voelen. Al val ik niet echt op Aziatische vrouwen maar deze is toch wel al één van de mooiste Thaise die ik hier (en in Thailand) al gezien heb, dit is relatief uiteraard daar dit voor iedereen anders is, maar wat mij betreft heeft ze het wel.

gille52
10 november 2010, 19:32
Ik ben het volkomen met Piranha eens. Dit meisje is een van de knapste Thaise meisjes die ik ken. Ze heeft een heerlijk fijn lijfje. De sex was met mij ook niet zo denderend, maar dat zal wel beteren met de tijd, als ze wat meer ervaren is. Ik wil haar ook nog wel eens terug zien.