PDA

Volledige versie bekijken : Tatjana (Russische blond haar) (GT)



TT Man
2 juni 2006, 09:53
Haarkleur/-lengte : blond / redelijk lang
Lengte dame : 1.65 m
Postuur/Cupmaat : slank / cup B
Nationaliteit/Taal : Russsich / Duits
Leeftijd : midden 20
Tatoeages/Piercings : ? / navelpiercing
Service: zoenen (wat terughoudend), goed pijpen en stevig neuken
Voordelen: geile houding
Nadelen: voor mij wat te profi
Tijdsduur : 30
Prijs : euro 50,00
Extra’s bij het bezoek: -



Na de goede sessie met Olga liep ik wat te ijsberen door GT. Her en der wel wat leuks gezien, soms aangesproken en beetgepakt, maar niets van m'n gading. Tot ik deze blonde Russische zag zitten op de kussens voor de kino. Hoogblond met vuurrode lippen (borsten zijn zeker geen cup C maar cup B). De keus was dus snel gemaakt.

Ik hoopte op eenzelfde sessie als met Olga maar dat zat er niet in. Tatjana is heel wat professioneler. Wel goed en lekker allemaal, alles er op en er aan, maar de echte passie ontbrak toch wel een beetje. Wel geil was dat ze naar een lekkere pijpbeurt haar kontje naar me toedraaide en ik mijn lul in een keer naar binnen moest stoten. Haar flink hard genomen omdat ze dat zo graag wilde

Weinig tot geen herhalingsgevaar, maar zeker geen flop.

Willem2
2 juni 2006, 18:01
Heeft deze dame een beetje een pagekopje ?

Indien ja : dan werd ze door sommige IJsberen op Hemelvaart toch wel aangeprezen......niet de hemel in hoor :bowlol: . Maar aangemerkt als goede pijpster ( voor wat het waard is ;) )

Willem2 :wink:

TT Man
2 juni 2006, 18:49
Volgens mij is haar haar toch echt wel wat langer van achter, maar van voren bezien is het inderdaad een pagekapsel. Pijpen was inderdaad ok, dus het kan wel dezelfde zijn.

Willem2
2 juni 2006, 19:27
Volgens mij is haar haar toch echt wel wat langer van achter, maar van voren bezien is het inderdaad een pagekapsel. Pijpen was inderdaad ok, dus het kan wel dezelfde zijn.

Je hebt gelijk. Achterkant van haar haren is langer.
Wel een mooi vrouwtje dus ;)

W2 :wink:

gignnl
3 juni 2006, 07:43
zeker de moeite waard en echt niet alleen voor het pijpen.ook tz en cowgirl zijn van prima kwaliteit.en een trio met haar vriendin kate kan ik de doorgewinterde ijsbeer zeker aanbevelen.....