PDA

Volledige versie bekijken : Frankrijk, Cap d'Agde



Paulschen
23 oktober 2010, 19:58
In het zuiden van Frankrijk ligt Cap d'Agde, een groot naturisten oord. Het strand gaat op een gegeven moment over naar een "Adult Beach" gedeelte. Op het adult gedeelte is sex toegestaan.

Wie is hier wel eens geweest?

Jansen
23 oktober 2010, 20:00
In het zuiden van Frankrijk ligt Cap d'Agde, een groot naturisten oord. Het strand gaat op een gegeven moment over naar een "Adult Beach" gedeelte. Op het adult gedeelte is sex toegestaan.

Wie is hier wel eens geweest?

Nee te ver rijden voor een dag
trouwens denk jij alleen nog maar aan sex ?
Dan ga maar mee naar Malaga of Lourdes :biggrin:

Paulschen
23 oktober 2010, 20:09
Nee te ver rijden voor een dag
trouwens denk jij alleen nog maar aan sex ?
Dan ga maar mee naar Malaga of Lourdes :biggrin:

Man, als ik er de €€€€€ voor had, dan hoefde ik er geen seconde over te denken....:hammer:

En tja..... Dr. Jansen, ik denk inderdaad alleen nog maar aan sex..... :annieengel: ik word iedere nacht zo'n 2 tot 3 keer wakker met een potlood....:wand: En dan heb ik het nog niet gehad over overdag....:hammer: U heeft geen idee......:wand:

Wat kan ik hier aan doen dokter????:huch:

Jansen
23 oktober 2010, 20:13
Man, als ik er de €€€€€ voor had, dan hoefde ik er geen seconde over te denken....:hammer:

En tja..... Dr. Jansen, ik denk inderdaad alleen nog maar aan sex..... :annieengel: ik word iedere nacht zo'n 2 tot 3 keer wakker met een potlood....:wand: En dan heb ik het nog niet gehad over overdag....:hammer: U heeft geen idee......:wand:

Wat kan ik hier aan doen dokter????:huch:

Dokter Jansen helpt :

A.Denk eens aan je vrouw dan verdwijnt je sex droom :bibber_2:
B. neem geen potloden of kleurplaten mee naar bed
C. neem ander werk ga heidewachter spelen :smoke:

Paulschen
23 oktober 2010, 20:40
Dokter Jansen helpt :

A.Denk eens aan je vrouw dan verdwijnt je sex droom :bibber_2:
B. neem geen potloden of kleurplaten mee naar bed
C. neem ander werk ga heidewachter spelen :smoke:

Mmmmmmmm helpt nog niet echt......

stano
24 oktober 2010, 10:55
Op www.youppie.net : informatie over Cap d'Agde (in het frans) (http://www.youppie.net/forum/showthread.php?t=3329)

Paulschen
24 oktober 2010, 10:58
Op www.youppie.net : informatie over Cap d'Agde (in het frans) (http://www.youppie.net/forum/showthread.php?t=3329)

Nou ja, Frans is niet mijn sterkste kant....:nee:

Jan_Wandelaar
25 oktober 2010, 22:47
In het zuiden van Frankrijk ligt Cap d'Agde, een groot naturisten oord.
Naturisme heeft NIETS met prostitutie te maken. Sterker nog: het heeft zelfs NIETS met seks te maken. Omdat er blijkbaar dermate grote misverstanden over bestaan dat naturisten-oorden op een prostitutie website vermeld worden is enige uitleg op z'n plaats:

Naturisme wordt vaak verward met nudisme. Nudisten zijn mensen die graag bloot zijn. Naturisten zijn mensen die niet roken, niet drinken, geen vlees eten, die respect hebben voor elkaar, die in harmonie willen leven met de natuur, en die bovendien ook nog graag bloot zijn.

Zowel de nudist als de naturist associeert naaktheid niet met seks, laat staan prostitutie. Omdat openbare naaktheid niet is toegestaan kan de nudist of naturist alleen naakt rond lopen in zijn of haar eigen huis, de sauna, een nudisten/naturisten-camping, of op een naaktstrand.

Voor dat laatste (publieke naaktstranden) hebben nudisten/naturisten decennia moeten vechten tegen de moraalridders. Het is daarom ook niet gepast om daar met (zwem)kleding aan rond te hangen (en naar tieten/kutjes te lopen gluren). Laat na decennia van strijd deze mensen lekker naakt recreëren, en geef ze niet het gevoel dat ze een bezienswaardigheid zijn. Wanneer je zelf geen nudist of naturist bent, heb je geen fuck te zoeken op nudisten/naturisten-stranden of campings!!!!!!!!!



Het strand gaat op een gegeven moment over naar een "Adult Beach" gedeelte.

Mensen met een erotische lifestyle (swingers) zijn vaak ook "nudist". Nudist staat hier tussen aanhalingstekens omdat een nudist naaktheid niet met erotiek associeert. Op een nudistenstrand lopen daarom dan ook volop gezinnen met kinderen rond. Omdat er lieden zijn die hun "nudisme" aan hun erotische lifestyle koppelen is er in Cap d'Agde een speciaal stuk strand voor hen. Dit om te voorkomen dat er te midden van gezinnen met kinderen gesekst word door lieden die zich niet kunnen beheersen (SICK).



Op het adult gedeelte is sex toegestaan.

Het gaat hier dan om seksende koppeltjes, of meerdere koppeltjes die aan partnerruil doen (swingers). Kortom: je moet wel zelf een sekspartner meenemen. Prostituees lopen er daar niet rond. Daarom verbaast het Jan dat Cap d'Agde hier op dit prostitutie-forum vermeld staat.



Wie is hier wel eens geweest?

Vanuit het perspectief van een ijsbeer of wandelaar kan deze vraag alleen als volgt gelezen worden: "Valt er daar nog wat te neuken????"

Deze vraag kan niet zonder meer met "ja" of "nee" beantwoord worden. Wanneer je samen met je vrouw/vriendin daar naartoe gaat, dan is er absoluut wat te neuken. Wanneer je andere stellen tegen komt die met jullie willen swingen dan bestaat zelfs de kans dat je andere dames neukt behalve je eigen vrouw/vriendin. Moet je vrouw/vriendin wel open staan voor het nudisten en swingers concept.

Wanneer je daar als man alleen naartoe gaat word het een triest verhaal. Alleengaande mannen zitten over het algemeen in groepjes van 10 tot 40 mannen te rukken rondom 1 of meerdere stellen die erotisch bezig zijn. Soms laat een stel toe dat de alleengaande mannen mee doen. Meestal zijn deze stellen 60+, of is de dame van een dergelijk formaat dat ze haar eigen zwaartekracht genereert. In zo'n geval zitten de alleengaande mannen drie rijen dik elkaar te verdringen en naar de dame te graaien. Alsof er voedsel verdeeld word in een door honger geteisterd 3e-wereld-land. In-en-in-triest.

Wanneer je op zoek bent naar seks-om-de-seks dan kun je het beter bij prostitutie houden. Je moet wel heeeeel erg weinig eigenwaarde hebben om met tientallen andere alleengaande mannen op een Zuid-Frans strand om seks te gaan lopen bedelen.

Cap d'Agde is bedoeld voor nudisten en naturisten. Het stukje "Adult Beach" en sommige campings zijn ingericht voor "nudisten" met een erotische lifestyle. Wanneer zelf je geen nudist, naturist of swingend koppel bent heb je geen fuck te zoeken in Cap d'Agde.

Klinkt misschien wat onvriendelijk, maar swingers zitten over het algemeen net zo min te wachten op alleengaande mannen als een ijsbeer op een prekende dominee aan het hoofdeind van het bed tijdens de kamergang.

J.W.