PDA

Volledige versie bekijken : Verkiezing "Miss IJsbeer 2010" - Geleuter



MichelJ
23 oktober 2010, 18:23
Met het oog op de Miss IJsbeer 2010 verkiezing heb ik maar alvast een draadje geopend waar jullie geleuter, gezever, tips en ideeën kwijt kunnen. Over een week of 2, 3 zal er een apart draadje geopend worden waarin gestemd kan worden, dit draadje is dus enkel voor geleuter en tussenstand-lijstjes ;)

Ik zal maar beginnen met mijn voorlopige lijstje (denk dat na de Spanje-trip het eerste lijstje flink zal veranderen ;)). Lijstjes zijn op alfabetische volgorde. Ik kon niet alle namen in één top5 proppen, dus maar 3 lijstjes gemaakt:


Top 5 qua looks van een MJ-meisje:

Bahar, Turks, Duisburg; De enige niet-Roemeense in dit lijstje, maar wel lang zwart haar ;) en een heerlijke body. Saunaclub-service!

Lori, Roemeens, LR/GT; Ik zag haar al zitten in LR, maar nooit mee gekamerd, todat naar GT vertrok. Lief, rustig, mooi, naturel, een echt MJ-meisje

Marina, Roemeens, Duisburg; Bijna het perfecte MJ-meisje, zwart lang haar, superlichaam en geweldige ogen. Enige minpuntje is een kleine tattoo op haar buik

Monika, Roemeens, LR; Ze was nog maar kort in LR en MJ was al bijna verliefd :luvlove:. Helaas viel de service op kamer wat tegen, maar binnenkort krijgt ze een 2e kans ;)

Simona, Roemeens, Oase; Zowel uiterlijk als service meer dan prima! Heerlijk genoten in Oase (dankzij een tip van TJ en Rex).


Top 5 GFE:

Camelia, Roemeens, PHG; Heelijke meid, kan geweldig masseren

Claudia, Roemeens, VV; Prima pre- en aftersales, b2b-massage was perfect, net als rest van de service

Doris, Pools, LR; Slechts 1x mee op kamer geweest, lieve rustige meid met zachte handjes ;)

Moni, Roemeens, GT; Begin 2010 regelmatig wat tijd mee doorgebracht. Leuke meid met goede service

Tanja, Roemeens, LR; Ze was nieuw in LR, veel mee gekamerd in een korte tijd. het 'new'-effect leuk nu een beetje weg te zijn.


Top 10 Allround:

Adina, Roemeens, LR; Helaas momenteel niet (meer) in LR, hoop dat ze snel terugkomt. Een oraal wonder :)

Andrea, Roemeens, LR; Ook al niet meer in LR. Eigenlijk iets te klein voor MJ maar een heerlijk poppetje

Camelia, Roemeens, PHG; Momenteel ook niet meer in PHG. Een meisje om :luvlove: op te worden. Hoewel...de laatste keer.....

Fox, Duits, LR/GT; De enige blondine, maar heeeel erg mooi. Service is ook erg goed.

Jacqueline, Roemeens, LR; Toch wel het schatje van 2010. Niet veel mee gekamerd, maar wel veel mee gelachen. Gelukkig voor haar is ze nu definitief gestopt.

Laura, Roemeens, LR; In de bar vaak rustig en stil, maar op de kamer komt ze los :biggrin:. Regelmatig mee gekamerd, altijd zeer goed, een zekerheidje dus. Schitterend mooi lichaam.

Lori, Roemeens, LR/GT; Ik zag haar al zitten in LR, maar nooit mee gekamerd, todat naar GT vertrok. Lief, rustig, mooi, naturel, een echt MJ-meisje

Melissa, Roemeens, GD; Hét pareltje van GD. Voor dat ze naar GD kwam had ze al wat massage-ervaring opgedaan en dat is ze niet vergeten. Door het korte haar helaas geen typisch MJ-meisje (meer) :frown:

Mika, Roemeens, GT; De absolute nr. 1 van mij van het vorige jaar. De combinatie van GFE en PSE. Begin 2010 gestopt.

Simona, Roemeens, Oase; Simona deed mij in een paar tellen een klote-sessie met een andere Roemeense vergeten. Erg mooi en erg goed. Als ik weer eens naar Oase ga zal ze hoog op mijn verlanglijstje staan.


14 van de 17 namen zijn Roemeens, 14 van de 17 hebben zwart haar....Goh...wat verbaast me dat :biggrin:.

Opvallend dat er in het eerste lijstje 2x Duisburg staat en in het tweede lijstje 2x blond/lichtbruin staat.

Costana
24 oktober 2010, 11:25
Willekeurig:

Camilla (GT)
Tilla (GT)
Daniella (LR)
Emna (ex-LR) waar nu ?
Sunny (LR)

en een heleboel in de middenmoot

MichelJ
26 oktober 2010, 17:08
Emna (ex-LR) waar nu ?


In ACA (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=21179&highlight=Emna).

MichelJ
31 oktober 2010, 19:21
Nog één nachtje slapen en dan gaan de stemlokalen weer open...