PDA

Volledige versie bekijken : Sascha / Cleo (Dominicaanse) ex-Chantal YY/Magnum



Van Dattum
3 oktober 2010, 21:04
Gisteravond het genoegen gehad met deze nieuwe Dominicaanse dame in GT. Zegt sinds een week te werken in GT. Daarvoor als serveerster in Italie. Zelf had ik het idee dat ze wel wat meer ervaring had, maar goed...
Chantal is vrij slank voor Dominicaanse begrippen, niet al te klein en voorzien van een set getunede D-cups. Zwart haar, halflang en een mooie geprononceerde on-Dominicaanse neus. Ergens heb ik het idee dat ze een soort halfbloedje is, maar heb hier verder niet over doorgevraagd. Leeftijd 23 jr.

Op de kamer mocht ik haar een massage geven waarna ze deze gunst retourneerde. Het pijpwerk was prima in orde en (voorzichtig) zoenen was ook mogelijk. Ze beheerst ook de meest voor de hand liggende standjes. Tot slot in doggy afgemaakt. Helemaal prima deze dame waarmee je ook nog een aardige conversatie mee kunt houden.

Groeten

Van Dattum
3 oktober 2010, 21:08
Chantal/ Dominicaanse

Haarkleur/-lengte : Zwart, half tot heel lang
Lengte dame : 1.70 m
Postuur/Cupmaat : Slank, D-cup (siliconen)
Nationaliteit/Taal : Dominicaans/ Engels en Italiaans
Leeftijd : 23
Tatoeages/Piercings : Tatoeages op buik en rug (2 kleine vleugeltjes tussen schouderbladen) / lippiercing
Service: PZC, FT, NMC, voorzichtig zoenen, anaal denk ik niet (maar niet gevraagd)
Voordelen: vriendelijk
Nadelen: geen
Tijdsduur : uur
Prijs : 120 inclusief FT inclusief massage inclusief tip
Extra’s bij het bezoek: Massage

piranha
4 oktober 2010, 15:14
Had deze dame een wit setje (topje + rokje) aan op zaterdagavond? Zo ja, dan is het een héél mooie meid, alleen de D-cups kloppen niet volgens mij, dat mag een maatje minder. Heb getwijfeld om met haar te kameren, maar na dit verslag blijkt dit wel mee te vallen. Spijtig genoeg heb ik ze na het avondmaal niet meer gezien, kwam ze enkel nog tegen in de kleedkamer toen ik vertrekkensklaar stond :wand: Nou ja een volgende keer.

Ben zaterdag wel letterlijk gaan lopen uit GT rond 21.00hr., zoveel volk, ik vond het niet leuk meer.

Van Dattum
4 oktober 2010, 22:14
Had deze dame een wit setje (topje + rokje) aan op zaterdagavond? Zo ja, dan is het een héél mooie meid, alleen de D-cups kloppen niet volgens mij, dat mag een maatje minder. Heb getwijfeld om met haar te kameren, maar na dit verslag blijkt dit wel mee te vallen. Spijtig genoeg heb ik ze na het avondmaal niet meer gezien, kwam ze enkel nog tegen in de kleedkamer toen ik vertrekkensklaar stond :wand: Nou ja een volgende keer.

Ben zaterdag wel letterlijk gaan lopen uit GT rond 21.00hr., zoveel volk, ik vond het niet leuk meer.

Klopt, het gaat om deze dame, die je beschrijft. Cup D is inderdaad een beetje optimistisch zie ik nu (altijd lastig in te schatten..). Maak daar maar C van ..:gruebel:.

VD

ijsbeer2121
22 november 2010, 18:41
Chantal is zeker een leuke meid - ik had gisteren het genoegen met haar!

Een uurtje is bij haar trouwens 75,-.

Hoofdstuk2
20 januari 2011, 07:08
Chantal
Haarkleur / lengte : Zwart / heel lang
Lengte dame : 1.70 m
Postuur/Cupmaat : Slank, C-cup (siliconen)
Nationaliteit/Taal : Dominicaans, volgens eigen zeggen Cubaanse, uit Santiago de Cuba.../ Engels
Leeftijd : 23-26...
Tatoeages/Piercings : Tatoeages op buik en rug (2 kleine vleugeltjes tussen schouderbladen) / lippiercing
Service: PZC, FT, NMC, Beffen voorzichtig zoenen, anaal denk ik niet (maar niet gevraagd)
Voordelen: vriendelijk
Nadelen: Ze is gewoon te mooi
__________________

Wat een mooi dametje is deze Chantal :luvlove:
Lange slanke benen, top lichaam met een welkome aanvulling die gelukkig, dubbel uitgevoerd is, in een zeer compact rond formaat circa C+... WOWWW!

Ik ontmoet haar voor het eerst op weg door G.T. richting de Kino als zij mij samen met een andere gekleurde dame aanspreekt en de beide dames zich aan mij voorstellen.
"Chantal, but that is a French name, right? Where are you from?"
"From Cuba...we both come from Cuba... "
Who the fuck weet hier dat ik een zwak heb voor Cubaanse dames als het om de westelijke helft van onze aardkloot gaat? denk ik spiedend om mij heen voor bekenden...
"Oh where from Cuba?" en nu wordt het moeilijker,
"Santiago de Cuba...."
Ah, daar ben ik geweest, mooie stad, Topvrouwen, het familiegraf van een van mijn helden bezocht (meneer Bacardi)
"But why then the french name?"
I named myself Chantal, as the perfume, Chanel...":smile2:

Te mooi, kan niets zijn, doorlopen Chucky, niet aan je sabeltje rijgen...:heul:

In de Kino van G.T. als ik al geclaimd ben door een mooie geblondeerde Bulgaarse genaamd Nora en haar handdoekje wat als bewijs naast mij ligt...
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=199058#post199058
komt Chantal wederom langs.
Heel vriendelijk wordt er even naast mij gekeken waar een 33,5679 nanoseconden terug nog een blond bulgaars hoofdje vakkundig haar territorium afbakende met een pulserende op en neer gaande beweging. Deze dame was echter net even een "Schlusselcheck" aan het doen en dat gaf mij de gelegenheid toch even Chantal aan te spreken.
Als ik haar nu weer zie, nu zonder begeleiding, heb ik even spijt van mijn voorgaande actie(s) en wil ik eigenlijk alleen nog maar dit toppertje, deze eye-teaser over mijn schouders gooien en er mee Golden Time uitrennen.
God, hoe lang ben ik al binnen?

Haar vriendelijkheid en collegialiteit ("You are with somebody, oke, no problem, I don't want to make your lady angry...")
leken mij wijze woorden de bulgaarse Nora een beetje inschattende..

Later die avond, na mijn sessie met Lovely,
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=15688&page=2
wederom een treffen in het voorbij lopen en nu direct voor deze dame gekozen, wat betekende een poosje wachten en omdat Chantal honger had, een paar stukken pizza samen eten.
Dus: ff drinken voor haar gehaald, (er zat gelijk een andere ijsbeer bij haar die blijkbaar ook al op de kamersleutel van Chantal wachtte en heel vriendelijk voor mij haar perfecte borsten alvast even had ontbloot... sorry collega, volgende keer delen we haar gewoon...:baeh:) zij pizza voor ons halen (en ze kwam nog ook echt terug...) jee, moet niet gekkker worden, een paar stappen verder en de kids moeten naar de creche... :hammer::hammer::hammer::hammer:
Oke, ik dwaal af...:smoke:

De kamer, wederom een tuinhuisje.
Chantal is een topmodel en dat weet ze.
Geen gram vet op haar lichaam, ze zoent heerlijk, borsten waar ik niet van af kan blijven, pijpen redelijk en een kutje waar je in wil verdwalen.
Alleen de opmerking
"No fingers, that is dangerous""
was voor mij een nieuwe...:sleep:
Heerlijk gelikt maar helaas was mij nu ook duidelijk dat de geluiden die deze dame met haar prachtige strottehoofd produceert een beetje fake waren...
Dus, ik getergd als ik werd, dame blijven verwennen en als ik zo vrij mag zijn tot een topprestatie gekomen waarbij de pogingen om uit mijn houdklem te komen niet werden gehonoreerd omdat de geluiden en de ogen veranderden. Of ze echt klaar kwam? Ik zou graag zeggen van wel maar alleen als ik een weekje met haar door Cuba mag trekken kan ik jullie daar een echt eerlijk antwoord op geven....:annieengel:

De vervolgsex was nu in ieder geval top, dame op mij plaats laten nemen en mijzelf in zittende positie heerlijk laten verwennen. Geëindigd uiteraard, wie haar gezien heeft begrijpt dat, in doggy-style....

GFE? Nee, wel een topmeid, kwam nog niet helemaal los, ik denk dat je met haar echt een paar keer moet kameren voor dat. Er lopen alleen zo veel mooie meiden rond in G.T.:gruebel:

Allen, groet van Chucky99.

Ace2
29 januari 2011, 19:11
.................Er waren geen wachttijden en Chantal bracht mij naar een binnenkamer. Relaxed legden wij de lakens op het bed en gingen erop zitten. Ik besloot even te kletsen en het ijs te breken. Ondertussen ontkleedde Chantal zich en voor mij zat een superstrak donker meisje. “Zo heeft God het gewild” dacht ik dromerig.
Wij lagen op onze buik en kletsen wat, waarna ik op haar rug ging zitten en met een massage begon. Chantal sloot haar ogen en vond het allemaal best. Ik kneedde haar strakke lijfje en het beviel mij meer dan het haar beviel. Ik kneedde en kneedde en likte en kuste aan het lekkere lichaam. Mijn handen wreven over haar billen en een vinger ging langs haar aarsje. Ik voelde een tinteling door haar lichaam gaan en uiteindelijk kwam de vinger bij haar poesje dat al wat vochtig was. Ik legde Chantal op haar zij en begon haar voorzichtig te zoenen, terwijl een vinger haar klitje beroerde. Het zoenen van Chantal is afhoudend en het was ook meer voorzichtig kussen. Haar poesje werd echter snel nat en ik liet een vinger over haar natte gleufje glijden. Chantal hield mijn vinger tegen, zodat die niet naar binnen kon.
Ik likte haar tepels en ging al likkend naar beneden waar ik voorzichtig aan haar poesje begon te likken. Tijdens dat likken trok Chantal zachtjes aan mijn harde pik.
Ik besloot voor haar te gaan zitten en legde mijn handen onder haar mooie ronde billen. Vervolgens likte ik heel voorzichtig haar klitje en ik hoorde Chantal zuchten. Rustig voerde ik het beffen op en ik merkte dat Chantal haar borsten masseerde. Ze spreidde haar benen en bewoog ritmisch mee op de maat die mijn tong aan gaf. Ik ging door en door en liet zo nu en dan mijn vinger langs haar aarsje gaan, waardoor ik merkte dat dat haar opwond. Het werd een natte bedoeling en ineens sloeg Chantal haar hoofd naar achteren, sloot haar benen en zuchtte een paar keer diep, waarna ze mij weg duwde. “Gooddddddd” kierde ze. Ik legde haar op haar buik en gaf haar nog een soort van after-massage. Die duurde niet al te lang, want ik vond dat ik nu wel aan de beurt was. Ik ging naast haar liggen en ze streelde mijn borst en ging met haar nagels over mijn lichaam om bij mijn lul te komen. Daar trok ze wat aan. Daarna pakte ze een doekje en een flesje en verschoonde mijn piemel. “Are you allergic?” vroeg ze. Ze wilde het doekje opruimen toen ik ineens een gil gaf. “Oh no, I am allergic for that (en ik wees naar het flesje) look at my dick” Verschrikt keek Chantal naar mijn piemel waarop ik vervolgde: “It’s becomming bigger, oh noooooo, what is happening?” “You are funny” lachte Chantal en likte aan mijn penis en dat likken ging over op pijpen. Voor het pijpen krijgt Chantal een ruime voldoende, maar ook niet meer dan dat. Ze zoog aan mijn penis en niet lang daarna kledderde het sperma in haar mond wat ze gelijk uitspuwde op mijn buik. De rest van mijn orgasme spoot uit mijn penis op mijn buik. Chantal probeerde nonchalant te kijken, maar ik zag dat ze sperma geen lekkernij vond. Chantal verschoonde mijn buik en vroeg of ik nog een massage wilde. Even twijfelde ik. De sessie kreeg een voldoende maar ik vond een uurtje wel lang genoeg. Ik liet mij echter toch overhalen tot een korte massage.

Ik lag op mijn buik en Chantal begon mijn lijf te kneden, terwijl wij kletsten. Het was bijna gezellig. Eigenlijk masseerde Chantal best goed en het werd pas echt goed toen ze met een body-to-body massage begon. Met haar strakke lijfje en harde borsten kronkelde ze over mijn lichaam en ik merkte dat ik weer een erectie kreeg. Haar borsten duwde ze tegen mijn bilnaad aan wat eigenlijk best lekker aan voelde.
Ik rolde weer op mijn rug en Chantal keek goedkeurend naar mijn harde piemel die ze gelijk in haar mond nam. In tegenstelling tot een half uur eerder pijpte ze nu met meer overtuiging. Ik maakte van de gelegenheid gebruik om haar om haar zij te leggen zodat wij elkaar oraal konden verwennen. Haar poesje was al wat vochtig en werd al ras kletsnat. Ik had geen zin in weer een fake-orgasme van haar kant dus ik stelde voor om wat te neuken. Chantal pakte een condoom en toen die eenmaal goed was aangebracht neukten wij enkele standjes. “Look in the mirror,………look in the mirror……” kierde ze en het zag er gaaf uit. “We look good” vervolgde ze en ze gaf mij een tongzoen. Ze kan het dus wel.
Het neuken was voor Chantal vermoeiend en ondanks het gekreun en gesteun begreep ik snel dat ze zat te stoten omdat het zo haar was verteld zo te doen, dan dat er sprake was van genot. “No good?” vroeg ik “I am tired” lichtte Chantal toe. Ik stopte ermee en rolde mijn condoom van mijn penis. De ontblote penis verdween in de mond van Chantal die een goede blowjob gaf. Ik kwam weer klaar en liet het sperma tegen haar keel kletsen. Alhoewel het de tweede keer was kwam er nog een flinke lading uit en in tegenstelling tot de eerste keer ving Chantal alles netjes op in haar mondje. “Zie je nu wel dat het best lekker is” dacht ik.

Ondertussen waren er weer 2 uurtjes verstreken en ik vond het genoeg. Ik had mij goed vermaakt met Chantal, maar ze is nog iets te gemaakt. Ze mag best wat losser worden.

CLUBSPORT
29 januari 2011, 22:46
Haar naam was mij ontschoten maar in de beschrijvingen van hierboven meen ik de dame te herkennen die mij vorige week subtiel probeerde te verleiden tijdens het in de rij staan voor het eten :rolleyes:.
best een lekkere dame zo op get eerste gezicht maar ik heb haar toch laten schieten , ik had andere plannen :tongue:.

Fritzzz
24 februari 2011, 18:14
Deze dame kan geen klokkijken, t was voor mij de deceptie van de dag. Na 20min op de kamer liet ze weten dat we nog 3minuten hadden......, ben op gestaan en heb dr 50 euro gegeven, wat een deceptie...

Service ok/voldoende maar zeker niet meer dan dat, voor mij geen enkele herhalingskans..:angryfire:

Ace2
30 april 2011, 18:31
.......................Ik liep weer verder en liep weer tegen het bevallige lijfje van Chantal op. Ik pakte haar beet, waarna ze begon te giechelen: “You are allways funny” “Ik probeer je te versieren” dacht ik. Chantal liep door “Why you run away from me?” riep ik haar na “I have to work, darling” antwoordde Chantal. Zonder te aarzelen reageerde ik met de sleutelvraag. En zo kon ik zijn dat ik met die strakke, slanke donkere Latina met grote tieten in een tuinhuisje verdween. Mijn verwachtingen waren niet zo hoog. Ik had haar eigenlijk gekozen vanwege haar geile looks. Mijn vorige sessie met haar was redelijk, maar niet geweldig. Waarbij ze zeker bij aanvang wat terughoudend was en teveel gespeeld acteerde. Dat was nu geheel anders.
Ik begon met een massage en toen ik eenmaal met haar billen bezig was moest ik daar van alles mee doen. Ik moest met name haar kontgaatje goed bewerken en ze kierde van genot. Tijdens het beffen stopte ik een vinger tegen haar aarsje en ze deed alle moeite die naar binnen te werken. Dat lukte wonderwel en ze bleef maar door drukken, terwijl ze genoot van mijn tong. Er kwamen allemaal vreemde sapjes uit haar kutje stromen en met haar handen streelde ze haar eigen borsten. Na een goed kwartier kwam ze heftig schokkend klaar en mijn hele vinger zat ondertussen in haar kontje. Ze leek compleet van de kaart. “Zou ze wat hebben gebruikt?” dacht ik. Hierna masseerde ik haar nog wat. Ze stelde voor dat ik haar anaal zou neuken. Dat deed ik, maar dat kostte wat moeite. Uiteindelijk werd deze heerlijke sessie met FT afgemaakt. Helaas gaat ze na dit weekend voor 1,5 tot 2 maanden op vakantie.........................

walkabout
24 juli 2011, 10:39
Kan het zijn dat Dominicaanse Chantal nu geblondeerd haar heeft? Dan heb ik gister een uurtje met haar doorgebracht. Zeer enthousiaste dame. Vooral als je wat spaans met haar babbelt. Lekker gul met de baby olie ook. Daar houd ik wel van.

Ace2
28 januari 2012, 09:41
...........Na het afdrogen liep ik richting deur, toen ineens Chantal uit de Dominicaanse republiek vanachter de balie kwam: “Heeeeee Superrrrrmannnnnnnn” gilde ze en rende zo goed en zo kwaad als het kon op haar hoge hakken naar mij toe en omhelsde mij. Ik was wel een beetje verbaasd, want vroeger was ze wel vriendelijk maar nooit zo uitbundig. Ze droeg een wit strak t-shirtje waar haar grote tieten bijna uitdrukten. Ze vertelde 2 maanden op vakantie te zijn geweest en op donderdag weer te zijn begonnen. ............


............Verder zag ik niet direct een dame naar mijn keus zitten. Ik stapte op Chantal af en ze trok mij tussen haar benen. Ik merkte dat er in rap tempo bloed richting mijn onderlichaam stroomde. Nu bekend is geworden dat vrouwen niet van opwinding, maar uit bescherming, natte poesjes krijgen vroeg ik mij af waar ik tegen beschermd moest worden met mijn stijve piemel. Waarschijnlijk tegen Chantal, maar ik sloeg deze waarschuwing in de wind en ging met haar naar de kamer. De laatste keer dat ik haar gekamerd was al meer dan een half jaar geleden en toen vond ik haar vooral hyper de hyper. Nu was ze rustig, erg rustig en relaxed. Vooraf een beetje kletsen, waarvan ik veronderstelde dat het voor haar wennen was met een man zoals ik naakt in bed te liggen. Van kletsen kwam masseren en dat deed ze erg goed. Vooral toen ze met haar ronde strakke billen over mijn lijf ging. Ik dacht dat ik het begaf, nog voor enige fysieke actie.
Na haar massage nam ik het roer over en begon haar te masseren. Dat deed ik extra rustig, waarbij ik mij herinnerde dat Chantal niet vies is van anaal massage. Dat bleek nu ook weer en ik voelde aan haar poesje dat haar beschermingsmechanisme in werking was getreden.
Uiteindelijk ging ik over tot het beffen van haar beschermde poesje en dat verliep goed. Ze kreunde en zuchtte en hield haar borsten vast om genot te stimuleren. Toch duurde het lang voordat ze een orgasme veinsde. Daarna gaf ik haar nog een korte massage, waarbij ze in slaap viel. Uiteindelijk kwam dat ook wel weer goed en ging zij aan de slag. Wat ik jammer vond was dat in al die tijd er geen zoenen aan te pas kwam. Ook het pijpen was nog aan de voorzichtige kant, maar zeker niet slecht.
Wij kwamen in standje 69 te liggen waarbij aan mijn lul lurkte en toen ik in haar mond klaar kwam keek ik in de spiegel waar ik zag dat de grote hoeveelheid sperma uit haar mond gutste en over mijn pik droop.
Nu de 2 uur voorbij waren, vond ik het goed genoeg en besloten wij ieder onze eigen weg te gaan..........................

Sphinx
9 oktober 2012, 20:46
"One day baby, we'll be old, oh baby, we'll be old
And think of all the stories that we could have told
One day baby, we'll be old, oh baby, we'll be old
And think of all the stories that we could have told.

No more tears, my heart is dry
I don't laugh and I don't cry
I don't think about you all the time
But when I do I wonder why."

De laatste dame die ik in Magnum tegen het lijf liep. En eigenlijk had ik na Linda en Melissa hier gewoon niet meer aan moeten beginnen. Sex was goed geweest, eten was goed geweest, tijdje zitten kletsen met een paar Fransen die ook hevig geïnteresseerd waren in Melissa. En zelfs als ik nog wat had gekund, waar-om wijs ik dan aandacht van Lisa af, waarom laat ik Linda links liggen, waarom wijs ik Sharon af. Ok, Chantal, oftewel Cleo in Magnum, zag er zeer goed uit zoals ons lieve heer het ooit bedoeld had in eva-kostuum, daar kan je door afgeleid worden.

Een vriendinnetje van haar dat ik bij mn eerste pauze al had getroffen probeerde er een triootje uit te halen, maar daar had ik dus helemaal geen trek in. Ik heb dit helaas eerder meegemaakt en maak mezelf toch een verwijt. Waarom racebeer, probeer je enthousiast iets te herhalen wat eerder niet werkte? Ben ik nijdig op Cleo? Nee, eerder op mezelf. Ze pijpt best goed, acteert subtiel dat ze beffen lekker vindt, maar zoenen mocht maar mondjesmaat met maar een klein snel tongpuntje. Neuken kan ze dan weer wel goed in meerdere standjes, ze gaf zelfs aardig tegengas in doggy. Maar toen het halfuur om was, was het voor deze racebeer ook om, verder rijkt de actieradius niet vandaag. Een van de Fransen vertelde me later dat ie mot met haar had gehad over haar klokgedrag, wilde weten of dat bij mij ook zo ging. Daar hebben we gelukkig geen problemen mee gehad, vijftig euries afgetikt en tot (niet meer) ziens. Asaf Avidan (http://www.youtube.com/watch?v=KRAMNWzfjcg) zong treiterig iets toepasselijks in mn oor.

"You have to go out of my door
And leave just like you did before
I know I said that I was sure
But rich men can't imagine poor."

Admin
21 januari 2013, 13:32
https://www.ijsberenforum.com/img/magnum/cleopatra/1.JPG (http://www.magnum-saunaclub.de)

https://www.ijsberenforum.com/img/magnum/cleopatra/2.JPG (http://www.magnum-saunaclub.de)

https://www.ijsberenforum.com/img/magnum/cleopatra/3.JPG (http://www.magnum-saunaclub.de)

MichelJ
27 augustus 2013, 06:40
-> YY

Willi69
9 september 2013, 11:41
Aus meinem Bericht Über Chauffeure, Fußmassagen und eine Club-Premiere (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1785-YY-vragenbakje&p=331821#post331821):

Zu vorgerückter Stunde tanzten 2 der 3 Mädels aus der Dom. Republik an der Stange und deuteten eine Lesbo-Show an. Cleopatra ließ dabei mehrfach ihr Oberteil nach unten rutschen und präsentierte stolz ihre Silikontitten. :tongue:

Auch an der Stange hatte sie einiges zu bieten und schaffte es, sehr lange in der Luft zu turnen, ohne den Boden zu berühren. :eek: Kollege Deepreamer war mit einer zweiten Polin unterwegs und ich wollte nicht schlechter dastehen. Also kam es zu (m)einer Club-Premiere: erstmals buchte ich ein Mädel aus der Dominikanischen Republik. Die Kontaktaufnahme war problemlos in Deutsch und Englisch möglich, wegen der späten Stunde verzichtete ich auf einen ausführlichen PST.

Name: Cleopatra
Haarfarbe/-länge: schwarz, lang
Größe: circa 170 cm
Figur: (sehr) schlank, C-Cup (Silikon)
Herkunft/Sprache: Dominikanische Republik, spricht fließend spanisch/deutsch/englisch
Alter: 24 Jahre (wird wohl nicht älter :rolleyes:)
Tattoos/Piercings: Tattoos am Bauch und zwischen den Schultern
Service: gut: ZK, Lecken, Fingern in allen Löchern, FT und AV möglich
Sonstiges: sehr gelenkig/sportlich, sehr freundlich
Lebenslauf: hat früher als Chantal im GoldenTime (http://www.goldentime.de) und Magnum (http://www.fkk-magnum.de) gearbeitet

Deepreamer
20 juni 2014, 21:25
--> GT

Wieder im GT... Name ist diesmal Sasha/Sascha