PDA

Volledige versie bekijken : Pauschalclub Dortmund, Fabiana



Partytreff Xanten
1 oktober 2010, 11:00
Vanaf vandaag is er een nieuwe dame aanwezig in onze Partytreff in Xanten.

Fabiana

23 jaar, spaanse afkomst, houd van sex en wil graag veel ijsberen bij ons ontmoeten.

hallodaarbenikweer
1 oktober 2010, 11:28
In Brazilie spreken ze Portugees. Evengoed een fraaie dame heb ik gisteren gemerkt. Een aanwinst waar er meer van mogen komen. Het oog wil ook wat ;).

Partytreff Xanten
1 oktober 2010, 20:04
Hier zijn foto´s van onze nieuwste aanwinst.

1007

1008

1009

kinky Jan
1 oktober 2010, 22:28
Eb ik maar denken dat er alleen maar ouwe vrouwen werken.
Dit ziet er wel erg lekker uit:)

longdivision
2 oktober 2010, 11:38
EU TI AMO! :D

Ricardo Banana
4 oktober 2010, 07:19
Echt een GFE toppertje. Ik ga vandaag weer. Kan het niet laten.

Partytreff Xanten
4 oktober 2010, 15:46
Zij is deze week op 4, 5 en 6 oktober aanwezig!

Partytreff Xanten
4 oktober 2010, 15:54
Nog wat meer van onze Fabiana...

1016

1017

1018

Iemand69
4 oktober 2010, 21:18
Ik was er afgelopen zondag bij Partytreff Xanten. Het was mijn eerste ervaring in een dergelijke club. Het was druk - ik denk ik denk in de loop van de dag waren er 25-30 mannen aanwezig. En er waren +- 10 vrouwen aanwezig. Helaas het overwegende gedeelte dik en/of ouder tot redelijk oud. In mijn opinie waren er eigenlijk maar 3 vrouwen enigzins tot redelijk aantrekkelijk. Met een uitzendering - een zwarte parel die voor het eerst daar werkte maar waarschijnlijk maar en korte tijd aanwezig zou zijn. Fabiana was best wel lekker en ook jong en fris maar de fotos zijn duidelijk gephotoshopped - vooral rond de buik. Er was nog een zuidamerikaanse jonge dame met een voor mijn smaak werkelijk mooie grote ronde kont en geen buik, maar helaas pijpte zij niet werkelijk zonder condoom. Gelukkig was de zwarte parel er toevallig wel. Werkelijk een fantastisch mooi figuurtje. Maar al in al niet voor herhaling vatbaar - vooral niet zonder de toevallig aanwezige zwarte parel...
Voordat ik het vergeet - er was maar een ruimte waar je echt ongestoord met een dame kon stoeien, dus met een deur. En die werd doorgaans gebruikt door een massage dame (zeer dik) - die wel een lekkere ontspanningsmassage deet. Dat vond ik uiteindelijk ook nog een tegenvaller...

erik69
7 oktober 2010, 22:33
Wat een fantatsische foto's, zijn er meer van zulke mooie, lekkere (en jonge:tongue:) dames. Wat ga ik hopen dat ze er as maandag ook bij is. Als de foto's niet bedriegen dan is dit alleen al de reis naar Xanten waard.:hah::thefinger:

Partytreff Xanten
9 oktober 2010, 17:47
Fabiana is op de volgende dagen aanwezig:

9 oktober
10 oktober
11 oktober

13 oktober
14 oktober
15 oktober
16 oktober
17 oktober
18 oktober

Pierrre
19 oktober 2010, 23:02
Ik heb deze dame in het echt bekeken afgelopen zaterdag, en ze is werkelijk bloedmooi, ik kan er niks anders van maken.... maar iets minder mooie dames kunnen natuurlijk ook heel lief zijn.

SFL
12 november 2010, 02:05
Zij was de eerste die ik binnen zag. Het enige jonge mokkeltje in de keet, wel de minst vriendelijke. Maar voor de vriendelijkheid moet je niet in een PT zijn. Als SFL een slank negerinnetje ziet, dan gaat hij ervoor.

Ricardo Banana
12 november 2010, 10:59
Hey SFL,

Het is geen negerinnetje, maar een braziliaanse.

Tegen mij is ze altijd heel vriendelijk, maar ja het is dan ook mijn ehefrau.

Badslippers
12 november 2010, 18:29
Hey SFL,

Het is geen negerinnetje, maar een braziliaanse.

Tegen mij is ze altijd heel vriendelijk, maar ja het is dan ook mijn ehefrau.

Is dat de dame met die sterrentattoo bij de oren en hals?

Partytreff Xanten
5 december 2010, 13:39
Weihnachtszeit - geile Zeit

bin an folgenden Tagen für Euch da:

•zondag 5 december
•maandag 6 december
•dinsdag 7 december
•woensdag 8 december
•donderdag 9 december
•vrijdag 10 december
•zaterdag 11 december
•zondag 12 december
•maandag 13 december
•dinsdag 14 december
•woensdag 15 december
•donderdag 16 december
•vrijdag 17 december - Weihnachtparty
•zaterdag 18 december
•zondag 19 december
•maandag 20 december

Bis die Tage...

Eure Fabiana

jakethesnake
5 december 2010, 15:53
aantrekkelijke dvp en werkt bijna iedere dag... misschien ga ik de komende week wel een keer richting xanten

rmjhexe
5 december 2010, 22:26
Is dat de dame met die sterrentattoo bij de oren en hals?ja ze zit onder de plakplaatjes:smoke:

Tony M
10 december 2010, 07:57
Precies, op bovenstaande foto's zijn de plakplaatjes niet te zien, ze heeft sterren in haar nek, bloem in haar hals een een hele grote op haar rechter zij/buik. heb haar gisteren voor het eerst mogen ontmoeten, super leuke meid en pijpen kan ze als de beste, zeker één van de toppertjes. Fabi du bist SUPER!

rmjhexe
10 december 2010, 20:56
heb je cindy de girl nex door nog getroffen?

boo
4 januari 2011, 00:01
Nog nooit in Xanten geweest, Partytreff ianiet zo mijn ding .... Maar Fabiana ziet er wel héél goed uit. Doet ze ook FT ???

Piepo777
4 januari 2011, 08:37
Nee, volgens mij doet ze geen FT, tenminste bij mij niet !!
Ook ziet ze er in het echt ietsje minder mooi uit dan op de foto's hier.
Zijn wat gefotoshopt hier namelijk, alles ziet er net ietsje te perfect uit namelijk.
Maar dit mag de pret zeker niet drukken met haar, had het genoegen om een trio met haar en Vanessa te hebben nou dan weet je het wel :)

Piepo..

Ricardo Banana
4 januari 2011, 08:43
Nee FT doet ze niet.

koosje12
22 mei 2011, 23:50
Al geruime tijd niet meer aanwezig in Xanten.

In Pauschalclub Dortmund werkt volgens de site echter een Fabiana die qua omschrijving dezelfde zou kunnen zijn. Werkt zij nu daar?
http://www.pauschalclub.de/dortmund/girl/fabiana

Ricardo Banana
23 mei 2011, 07:42
@koosje12,

Volgens mij werkt ze nog bij Party Inn in Hildesheim. Zie www.party-inn.de Daar woont ze ook in de buurt. Maar misschien heb je gelijk en is ze verhuist?

koosje12
24 mei 2011, 20:24
Nu staan er op de site van Pauschalclub Dortmund ook foto's, het is inderdaad DE Fabiana.
http://www.pauschalclub.de/dortmund/girl/fabiana#

Aangezien de site van Dortmund dagelijks qua aanwezigheid wordt bijgewerkt, denk ik dat dit meer betrouwbaar is de site van Hildesheim, waar ze ook al als aanwezig werd gemeld op dagen dat ze nog in Xanten werkte.

Mod => willen jullie de inhoud van dit topic doorschuiven?

Ricardo Banana
25 mei 2011, 07:27
Ja dat is ze, toch maar eens een keer gaan kijken daar.

Partylover
16 december 2016, 11:15
Werkt deze dame er nu nog?

vanKees
17 december 2016, 12:03
Do you have a photo?

vanKees