Volledige versie bekijken : open deuren intrappen.... (de weg naar GT)
bruintje
27 september 2010, 16:55
Heren, Beren,
In enkele berichten van de laatste weken lees ik dat meerdere Beren problemen hebben met het traject A67 ~Venlo ~ Bruggen. Met name het stuk door en langs Venlo wordt als uitermate hindelijk bevonden.
Mijn route is, Grensovergang Venlo
Afslag Straelen ( eerste afslag na de grensovergang)
Onder aan afslag links.
(Hier staat A61) al aangegeven
Na ca 7/8 km is de oprit A61. Richting Keulen.
Daarna zoals normaal, Afslag Bruggen enz..:freu:
Big30
27 september 2010, 17:32
Tis een klein open deurtje maar kan geen kwaad nog eens het alternatief voor de 2 rotonde's te noemen. A73 is ook een optie en dan net na de brug eraf.
Afslag Straelen is de eerste afslag na de grens en heet dus derhalve afslag 2. Zo is de tweede afslag, de afslag bij Wankum en dat is dus de welbekende afslag 3.
The Saint
27 september 2010, 17:46
Heren, Beren,
In enkele berichten van de laatste weken lees ik dat meerdere Beren problemen hebben met het traject A67 ~Venlo ~ Bruggen. Met name het stuk door en langs Venlo wordt als uitermate hindelijk bevonden.
Mijn route is, Grensovergang Venlo
Onder aan afslag links.
(Hier staat A61) al aangegeven
Na ca 7/8 km is de oprit A61. Richting Keulen.
Daarna zoals normaal, Afslag Bruggen enz..:freu:
Tis een klein open deurtje maar kan geen kwaad nog eens het alternatief voor de 2 rotonde's te noemen. A73 is ook een optie en dan net na de brug eraf.
Afslag Straelen is de eerste afslag na de grens en heet dus derhalve afslag 2. Zo is de tweede afslag, de afslag bij Wankum en dat is dus de welbekende afslag 3.
dit is al gevraagd en beantwoord geweest bij een ander topic (onder andere door mezelf: ik gaf hetzelfde antwoord als bruintje) mss kunnen mods dit samenvoegen
Big30
27 september 2010, 17:57
dit is al gevraagd en beantwoord geweest bij een ander topic (onder andere door mezelf: ik gaf hetzelfde antwoord als bruintje) mss kunnen mods dit samenvoegen
Ik denk dat het al wel tientallen keren besproken is ;), geeft niet. Het is ook een open deur zoals de titel aan aangeeft.
The Joker
27 september 2010, 22:57
Dit is toch echt de kortste en vooral snelste route vanaf de A67 naar GT. (http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s_d&saddr=Eindhoven&daddr=Heidweg,+Br%C3%BCggen,+Deutschland)
Big30
27 september 2010, 23:05
Dit is toch echt de kortste en vooral snelste route vanaf de A67 naar GT. (http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s_d&saddr=Eindhoven&daddr=Heidweg,+Br%C3%BCggen,+Deutschland)
Klopt SW! Scheelt ook weer niet zo heel veel maar dis de kortste en snelste route, of er moeten files staan maar dat komt niet zo heel vaak voor.
Er zijn vele wegen die naar Rome leiden en een paar die er naar toe lijden.
(OK de kortste route is via de A73 en Kaldenkirchen, maar das een detail :tongue:)
Jack42
28 september 2010, 00:34
Ik reed meestal ook de route zoals bruintje hem aangeeft maar de laatste paar keer toch de oude route (http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s_d&saddr=Eindhoven&daddr=Heidweg,+Br%C3%BCggen,+Deutschland) weer eens gereden en het viel me op dat er veel minder vrachtverkeer is als voorheen en het toch sneller gaat dan de aangegeven route van Bruintje.
Misschien komt het dat de A73 nu meer gebruikt wordt door de vrachtauto's ipv de randweg van Venlo.
Ook het tijdstip dat ik de randweg gebruik zal er wel mee te maken hebben, meestal tussen 12.30 en 14 uur.
visbaron
29 september 2010, 17:11
Ik heb gezien dat vooral de geilheid het meeste invloed heeft op de reisafstand.......
rmjhexe
29 september 2010, 20:24
:baeh:ga naar menu navigatie, druk op vorige bestemming,gas geven en naar de aanwijzingen lijsteren :bmw road map europa 2008-2:baeh:
Big30
29 september 2010, 21:30
Ik reed meestal ook de route zoals bruintje hem aangeeft maar de laatste paar keer toch de oude route (http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s_d&saddr=Eindhoven&daddr=Heidweg,+Br%C3%BCggen,+Deutschland) weer eens gereden en het viel me op dat er veel minder vrachtverkeer is als voorheen en het toch sneller gaat dan de aangegeven route van Bruintje.
Misschien komt het dat de A73 nu meer gebruikt wordt door de vrachtauto's ipv de randweg van Venlo.
Ook het tijdstip dat ik de randweg gebruik zal er wel mee te maken hebben, meestal tussen 12.30 en 14 uur.
Klopt wel Jack42. Vorige week donderdag tijdens de avondspits de rotonde's weer eens gerond en inderdaad van file's of oponthoud totaal geen sprake.
Dat was in het verleden bepaald anders en heeft ongetwijfeld met de aanleg van de A73 te maken.
De A67 daar in tegen is een kwestie van aansluiten in de rij en daar moet je maar gewoon met 90-110 km/u met de flow meegaan.
seqoya
30 september 2010, 08:32
Ik rij meestal via de KFC in Venlo altijd lekker na een heerlijke tijd in GT !! ;) en dan bij VD valk de A67 op ... zo rijd ik dus ook heen maar dan andersom... blijft de snelste route