Volledige versie bekijken : Indira
Partytreff Xanten
26 september 2010, 15:36
INDIRA is met haar deep-throat techniek heel populair... Ze is gek op Frans tot het einde en houdt ervan om echt met je te vrijen.
978
cup B, slank, brunette, geheel geschoren, intieme piercing, navelpiercing,
979
deep-throat, tongzoenen, Frans totaal (zonder condoom, tot het einde), echt vrijen, beffen, body-to-body massage, trio's, groepssex, klaarkomen op haar lichaam, sexspeeltjes, tussen haar borsten neuken, erotische massage, oliemassage,
980
Partytreff Xanten
26 september 2010, 15:37
Deze dame is vrijdag 1 oktober (oktoberfeest) aanwezig!
Partytreff Xanten
5 december 2010, 13:31
Hallo!
Ich bin am 17 december 2010 auf der Weihnachtsparty vom PT Xanten anwesend und freue mich jetzt schon auf viele geile Ijsberen!!!
Also bis dann...
Geile Grüsse
Indira
1085
jakethesnake
5 december 2010, 15:55
Bij een eerder bezoekje aan deze club heb ik met haar wel eens een goede sessie gehad. Deze dvp is een aanrader als zij aanwezig is.
Partytreff Xanten
29 december 2010, 17:49
Indira zal er volgend jaar weer voor jullie zijn tot die tijd hier nog wat om weer geil van te worden...
1205
1206
1207
1208
Partytreff Xanten
29 december 2010, 17:50
1209
Indira, wanneer zien we je terug in Xanten
Ricardo Banana
20 mei 2011, 07:08
Ik zal het zondag wel eens navragen
Echt vrijen ... wat hou dat in?
nzc ?
phoenix
21 mei 2011, 11:29
nee umut in pt xanten neuken ze niet zonder condoom, bij bijvoorbeeld club tabulos lees ik hier en op andere sites wel. Als ik met een niet-dvp vrij , dan neuk ik ook niet direct zonder condoom. Dus als je zonder wil kan je beter naar club Tabulos gaan.....en er zijn vast nog wel meer dames die zonder condoom willen vrijen......
Mister Banana, nog gevraagt of onze topper nog weer komt
Ricardo Banana
24 mei 2011, 08:09
@bnm
Waarschijnlijk 19 juni volgende FT party.
Zij is normaal bij de zusterclub Salon Cora in Duisburg. Zie www.salon-cora.de
Bedankt, ik zal het in mn agenda zetten
Wie weet waar Indira gebleven is
der lickmeister
23 juni 2011, 23:50
Salon cora in duisburg de zusterclub van ptx
daar staat ze al een hele tijd niet meer in de anwesenheit liste
Ricardo Banana
25 juni 2011, 17:16
Dat komt omdat ze daar meestal de theke doet
Tony M
26 juni 2011, 10:28
Via mijn bronnen vernomen dat ze ALLEEN nog maar theke Frau speelt in Duisburg, jammer stoeide graag mat haar!
Ricardo Banana
6 juli 2011, 09:50
Voor de liefhebbers, waaronder ikzelf.
Zondag 17-07 FT Party is Indira aanwezig en niet als thekefrau
Gisteren vernomen van Barbera
Partytreff Xanten
10 juli 2011, 19:41
Indira is op 17 Juli 2011 aanwezig op de Frans Totaal Party!!!
Zij is dus weer terug in Xanten en die dag kun je helemaal van haar genieten.
koosje12
6 augustus 2011, 14:12
Op 5 augustus vond er in Salon Cora een GB party plaats. Omdat Indira in beide clubs werkzaam is en er hier al een topic bestond, de informatie hier toegevoegd:
Na het omkleden en een eerste bakje koffie werd Indira aan me voorgesteld. Zij nam me dus ook voor de eerste sessie mee naar boven. Haar Franse kwaliteiten (ZC) zijn werkelijk uitstekend. Na enige tijd moest ik haar dan ook vragen om naar een andere activiteit over te gaan, anders was het te snel afgelopen.
De foto’s op de site weerspiegelen de werkelijkheid.
Het schijnt dat Indira tegenwoordig vaak achter de theke staat in Duisburg. Van tijd tot tijd is ze zelf echter ook nog aan de andere kant actief, vooral op parties. Zondag is ze bijvoorbeeld ook weet te vinden op de FT party in Xanten.