PDA

Volledige versie bekijken : Controles bij Beerse en Turnhout



Alabama
18 september 2010, 18:33
Let wel even op dat je niet teveel pintjes drinkt. Vaak controleacties op het stuk tussen Beersen en Turnhout. Gisteren ook weer...

Jansen
18 september 2010, 21:02
Let wel even op dat je niet teveel pintjes drinkt. Vaak controleacties op het stuk tussen Beersen en Turnhout. Gisteren ook weer...

Je schrijft Beerse !


Dat zijn normale controles op vrijdag. tussen Malle/Zoersel/Vlimmeren/ Beerse en Vosselaar.
Vanmorgen waren er controles op de E34 tussen Oud Turnhout en Turnhout Centrum

En op zaterdag avond in en rond Vosselaar altijd vanwege het stap gebeuren daar.

Alabama
18 september 2010, 21:21
Je schrijft Beerse !


Dat zijn normale controles op vrijdag. tussen Malle/Zoersel/Vlimmeren/ Beerse en Vosselaar.
Vanmorgen waren er controles op de E34 tussen Oud Turnhout en Turnhout Centrum

En op zaterdag avond in en rond Vosselaar altijd vanwege het stap gebeuren daar.

Heb je gelijk in. ;)

Die weg ben ik idd al een paar keer tegengehouden, de weg van Oud Turnhout naar Mol ook al 'n paar keer (op het viaduct van de E34). Nooit problemen gehad, maar kan me voorstellen dat het vervelend is als je in de Petrol o.i.d. flink hebt gedronken en dan mag blazen...

moppie
19 september 2010, 10:29
Heb je gelijk in. ;)

Die weg ben ik idd al een paar keer tegengehouden, de weg van Oud Turnhout naar Mol ook al 'n paar keer (op het viaduct van de E34). Nooit problemen gehad, maar kan me voorstellen dat het vervelend is als je in de Petrol o.i.d. flink hebt gedronken en dan mag blazen...

Deze controles zijn van Beerse richting Oostmalle en duren meestal een uur.Kom je van richting Turnhout heb je dit niet. Kom er zelf dagelijks voorbij en heb nog nooit moeten blazen. En de controles gebeuren éénmaal per maand, je weet alleen nooit of het op vrijdag, zaterdag of in de week is. Maar dit probleem is niet alleen in Beerse maar overal tegenwoordig. Je vind deze op plaatsen waar je ze nooit zou verwachten. Dit doen ze liever dan boeven pakken want dat brengt niet op.

Jansen
19 september 2010, 13:20
Ik wandel hier dagelijks met de hond, maar waar gaat dit eigenlijk over over de speurders die controle uitoefenen :angst: of hoe je kan neuken in deze Bar :gruebel::gruebel:

Alabama
20 september 2010, 09:06
Deze controles zijn van Beerse richting Oostmalle en duren meestal een uur.Kom je van richting Turnhout heb je dit niet. Kom er zelf dagelijks voorbij en heb nog nooit moeten blazen. En de controles gebeuren éénmaal per maand, je weet alleen nooit of het op vrijdag, zaterdag of in de week is. Maar dit probleem is niet alleen in Beerse maar overal tegenwoordig. Je vind deze op plaatsen waar je ze nooit zou verwachten. Dit doen ze liever dan boeven pakken want dat brengt niet op.

Het was nu in elk geval aan beide kanten dat er werd gecontroleerd. Vorige keer dat ik moest blazen was het richting Turnhout. Toen was het 'n zaterdag, deze keer een vrijdag. Voor zo ver ik kon zien hadden ze weer wat mensen te pakken.

Het beste is niet teveel drinken en als je toch iets teveel hebt gedronken de snelweg pakken. Kans op 'n controle lijkt me daar toch het kleinst. Binnendoorwegen rond Turnhout is het geregeld prijs.


Relevantie voor het topic: oppassen als je wat teveel pintjes drinkt in de Petrol Bar, want er vinden geregeld controles plaats. Zou toch zuur als je net lekker hebt gedronken en gewipt en dan in 't zakske moet blazen.

seksenfun
20 september 2010, 19:49
En hoe zit het met de prijsvergelijk studie tussen het neukgeld dat je besteedde en het boetegeld :smoke:?

Alabama
20 september 2010, 20:16
En hoe zit het met de prijsvergelijk studie tussen het neukgeld dat je besteedde en het boetegeld :smoke:?


Dit jaar 'n keer of 5 zoveel uitgegeven aan neuken dan aan snelheidsbekeuringen. Die verhoudingen hebben weleens anders gelegen. :smoke:

seksenfun
21 september 2010, 19:49
Je (het) gaat er dus op vooruit :smoke:.

Alabama
21 september 2010, 21:16
Je (het) gaat er dus op vooruit :smoke:.

Yep. Als de verhoudingen in 2011 hetzelfde blijven, dan neuk ik dus 20% meer, aangezien de bekeuringen met dat percentage gaan stijgen.

Jansen
21 september 2010, 21:26
Vegen Big30

Er wordt door deze beren alleen gelult over bekeuringen en andere zaken geef ze een eigen topic omdat ze hier niets toevoegen wat deze bar betreft.