PDA

Volledige versie bekijken : Rotterdam, Angel & Devils, Wolphaertsbocht 323b, Nancy

marioamsterdam
21 september 2010, 19:38
Vervolg op mijn eerdere bericht. Ik heb vorige week als eerste Nancy uit Tjechie gekozen. Ze heeft enorme borsten (DD) die ook nog eens echt zijn. Daarnaast een heerlijk strak figuurtje met een heerlijke kont. Een echt Mario meisje dus.
Nou ze viel absoluut niet tegen. Bij het beffen werd ze helemaal gek en ik heb haar driemaal laten komen. Haar zoete sap stroomde zo mijn mondje in. Wat smaakt en ruikt ze heerlijk. Daarna begon ze mijn pik zonder condoom te pijpen. Ze kan heerlijk diep pijpen. Toen begon ze mijn hele lichaam te zoenen en in mijn tepels te bijten. Dat maakt me helemaal gek en wild. Dat vindt ze erg lekker. Ze wil lekker hard geneukt worden en ook langdurig hard in haar borsten knijpen maakt ze erg geil. Nou dat is ook prima aan mij besteed. We zaten helemaal op dezelfde "sex golflengte". Dit ging zo een uur door en we waren allebei helemaal nat van het zweet, sperma en haar geile sap.
Haar billen zijn ook heerlijk en ik heb haar ook nog een tijdje anaal gevingerd en tegelijkertijd haar poesje gevingerd. Met de andere hand haar heerlijke kont vastgepakt. Na 5 minuten kwam ze heftig klaar en zag golfjes sap uit haar kutje komen.....erg geil hoor !
In het uur eenmaal in haar mondje en gezicht klaargekomen. De tweede keer haar doggy genomen en haar kutje volgespoten.....:Xrated::tietjes:
Wat een heerlijke meid is dit zeg.......zodra ze weer in Rotterdam is ben ik er meteen weer bij.

altijdzin
24 december 2010, 15:15
ben bij deze zaak geweest, heet nu Angels & Devils, en Nancy werkt daar ook nog, ze staat op hun website

marioamsterdam
1 maart 2011, 17:00
Ik ben van de week weer bij Nancy geweest...ze zag er weer goddelijk uit. Ze had een zwart doorzichtig netje aan, haar borsten kwamen hier erg goed in uit....op de kamer snel onder de douche....toen haar lekker van achteren vastgepakt, mijn handen trokken haar kontje tegen mijn harde paal, daarna op zoek naar haar enorme borsten. Elke keer als ik ze lekker stevig kneed wordt ze geiler, haar kontje drukte ze stevig tegen mijn pik. Lekker hard in haar tepels gebeten, wat haar nog geiler maakt. Toen haar heerlijk gebeft....tegelijkertijd haar billen stevig vastgepakt. Een ruige sessie...toen vertelde ze me dat ze een nieuwe relatie heeft ( O?)...ja en?...pijp me dan maar lekker verder...die hele paal diepmin je mondje....ze is zo heerlijk gewillig...:)))) toen haar lekker in alle standjes hard geneukt...ze kreunde heerlijk bij elke stoot...toen ik kwam snel het condoom eraf en lekker op haar kutje gespoten....met haar vingers duwde ze mijn sperma in haar kutje!!!! Geil gezicht....helemaal bezweet even liggen zoenen, al snel weer aan haar tieten begonnen te kneden en haar harde tepels maakte me opnieuw geil. Haar snel op haar buik gedraaid en haar lekker kontje vastgepakt, mijn vingers gleden telkens in haar natte kutje...ze werd heel wild...ze greep me vast, gooide me op mijn rug, ging op me zitten en begon me cowgirl te berijden...wow wat is dit lekker helemaal omdat haar DD borsten voor mijn gezicht op en neer wiegen...al gauw neukte ze me klaar terwijl ik haar hard tegen me aandrukte en op haar bil sloeg. Dit vindt ze heerlijk.....ze bleef zo lekker op me liggen, mijn pik nog in haar kutje....
Een wilde, geile sessie met een leuke en bloedmooie meid. Nancy: je bent een kanjer!!!!

sixty9er
23 juli 2011, 20:21
Sluit mij volledig aan bij bovenstaande lofuitingen.
Nancy behoort tot de buitencategorie en scoort op alles uitstekend!

Ze droeg alleen een goudkleurige satijnen badjas waarin je haar prachtige borsten al half zag hangen, heerlijk gewoon!
Op de kamer al tongzoenend een staande verkenning waarbij ze 1 been op het bed zette zodat ik mijn handen de kost kon geven terwijl ze mij hielp met uitkleden.
Na 1 minuut wist ik dat dit een fantastisch half uur zou gaan worden en was ik knalhard.
Het uitdoen van de schoenen was een bijna hinderlijke onderbreking, we moesten er allebei om lachen.
Ik ga hier niet opdreunen wat we gedaan hebben (zie het formulier) maar alles gebeurde relaxed en tegelijk passioneel, tot beider genot, elkaar complimentjes gevend, kortom de klik, het plezier, de lust/geilheid en de sex waren maximaal!

Dear Nancy,
Thank you very very much for the gorgeous time we spent together!
You are an outstanding top class lady and of course we will meet again soon, XXX
sixty9er heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend