Inloggen

Volledige versie bekijken : Wie is die Lady GAGA lookalike ook alweer?

Fritzzz
14 september 2010, 08:14
ff vragen kan altijd..:hammer:

MichelJ
14 september 2010, 09:14
Paula?

darkblues
14 september 2010, 21:48
I think it is PAULA (blond with dark blue ;) dressing? ) , yes she was at the villa vertigo last year
but unfortunitely she got overweight .
(ps do not take her as lady gaga, she is cleverer than the appearance and is not fond of Lady gaga)

Jansen
14 september 2010, 22:38
lady Kaka leuke meid met helaas een penis in haar slip ;)

Jorah Mormont
14 september 2010, 22:46
Naar mijn mening moet dit Maria uit Litouwen (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=1750&highlight=maria+golden+time) zijn.

Fritzzz
15 september 2010, 08:34
Deze dame is duidelijk nieuw in GT (paar weekjes) meen me te herinneren dat ze samen met een vriendin onlangs werd rondgeleid. Is zeer schuchter, lijkt bijna preuts( veel een handdoek omgeslagen), wel veel makeup(donkere ogen) en relatief veel aan, ook is is wat groter dan gemiddeld...

darkblues
15 september 2010, 20:32
Deze dame is duidelijk nieuw in GT (paar weekjes) meen me te herinneren dat ze samen met een vriendin onlangs werd rondgeleid. Is zeer schuchter, lijkt bijna preuts( veel een handdoek omgeslagen), wel veel makeup(donkere ogen) en relatief veel aan, ook is is wat groter dan gemiddeld...

(donkere ogen) : ? black eyed women ? opps sorry ok the paula to who I refered has marvellous blue eyes ..:wand:

BSesamstraat
15 september 2010, 21:20
Naar mijn mening moet dit Maria uit Litouwen (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=1750&highlight=maria+golden+time) zijn.

Maria is zeker geen lady gaga... Maar wel een rustig lekker ding. Die zeer goed is op de kamer. ;)

Big30
15 september 2010, 21:22
Deze dame is duidelijk nieuw in GT (paar weekjes) meen me te herinneren dat ze samen met een vriendin onlangs werd rondgeleid. Is zeer schuchter, lijkt bijna preuts( veel een handdoek omgeslagen),

Liep ze wellicht in dit jurkje rond :tongue:?
http://knack.rnews.be/images/resized/119/481/636/936/9/250_0_KEEP_RATIO_SCALE_CENTER_FFFFFF.jpg

BSesamstraat
15 september 2010, 21:23
ik denk zelf nicole uit Litouwen. Maar die is er niet vaak meer. Zij heb erg veel smink op en dr haar blond en hoog op gestoken...

Rex
15 september 2010, 22:24
De lady gaga look a like in GT die ik me voor de geest kan halen, is die blonde slanke Roemeense die vorig jaar in VV heeft rondgehuppeld......

Naar mijn weten is ze vanaf april / mei in GT momenteel. Wat haar naam is geen idee.......
Maar Fritsje ik zou zeggen stap er op af en vraag 't haar en nodig haar uit voor een kamerbezoek, dan lezen we eindelijk weer eens een keer een echte recensie van jou i.p.v. alleen maar vragen naar de (on) bekende weg......

The Saint
16 september 2010, 02:04
De lady gaga look a like in GT die ik me voor de geest kan halen, is die blonde slanke Roemeense die vorig jaar in VV heeft rondgehuppeld......

Naar mijn weten is ze vanaf april / mei in GT momenteel. Wat haar naam is geen idee.......

Roemeense Paula

Deepreamer
16 september 2010, 14:01

Maar Fritsje ik zou zeggen stap er op af en vraag 't haar en nodig haar uit voor een kamerbezoek, dan lezen we eindelijk weer eens een keer een echte recensie van jou i.p.v. alleen maar vragen naar de (on) bekende weg......

Roemeense Paula
Paula is in GT since begin of march, at the moment she's in vacation and will be back at the end of the month.

Paula has bright blue eyes and so she's not the girl Fritzzz is asking for. I know which girl he means, but I don't know her name, too.

Fritzzz
17 september 2010, 08:34

Wat blijf je je toch een simpele "geile hond".....Nog geneukt lately btw? Of ben je celibatair geworden? Ik zie van jou al helemaal geen proza meer verschijnen:sleep::sleep::sleep::thefinger:

BSesamstraat
19 september 2010, 14:25
Nicolle uit Slowekije bedoelde ik ... die is er weer en hoe!!!