Jansen
10 september 2010, 21:17
;)Albama : Bulgaars
Lengte :164 cm
Gewicht : 50 kg
Ogen : bruin
Figuur : type PP meisje
Borsten: Cup A
Haren : zwart half lang
Speelsheid : ja een Sonny meisje
Service : ik zou het niet weten maar haar PZC was lekker in de Kino.
Ik was rond 17.00 u even de kino in gelopen om sms te sturen.
Toen ik daar lag streelde ze me overal wat wel lekker was maar ik had het te druk met mijn IPhone.
Omdat ik niet reageerde en mijn paal dat wel deed likte ze mijn paal en ja chit dan ben ik verkocht.
Ik heb haar lekker door laten gaan en in haar mondje gespoten.:baby2:
Ze kwam naast me liggen en vroeg hoe ik heete ik vertelde mijn naam en vroeg of ze dat in haar dagboek schreef :biggrin:
Natuurlijk moest ik ook weten hoe zei heete ?
Ze vertelde me dat ze Obama heete :eek::eek: Ik schrok en dacht chit nu wordt ik opgepakt daaor de FBI of CIA dus vroeg ik nogmaals haar naam ?
Ze dacht na en zei dacht ik Albama.
Ik denk ze weet het zelf nog niet dus ik ga haar betalen voor de service en ga weer gebak eten .
Lengte :164 cm
Gewicht : 50 kg
Ogen : bruin
Figuur : type PP meisje
Borsten: Cup A
Haren : zwart half lang
Speelsheid : ja een Sonny meisje
Service : ik zou het niet weten maar haar PZC was lekker in de Kino.
Ik was rond 17.00 u even de kino in gelopen om sms te sturen.
Toen ik daar lag streelde ze me overal wat wel lekker was maar ik had het te druk met mijn IPhone.
Omdat ik niet reageerde en mijn paal dat wel deed likte ze mijn paal en ja chit dan ben ik verkocht.
Ik heb haar lekker door laten gaan en in haar mondje gespoten.:baby2:
Ze kwam naast me liggen en vroeg hoe ik heete ik vertelde mijn naam en vroeg of ze dat in haar dagboek schreef :biggrin:
Natuurlijk moest ik ook weten hoe zei heete ?
Ze vertelde me dat ze Obama heete :eek::eek: Ik schrok en dacht chit nu wordt ik opgepakt daaor de FBI of CIA dus vroeg ik nogmaals haar naam ?
Ze dacht na en zei dacht ik Albama.
Ik denk ze weet het zelf nog niet dus ik ga haar betalen voor de service en ga weer gebak eten .