Jansen
10 september 2010, 20:58
Venus : Brasil
Lengte :170 cm
Figuur : slank
Borsten :Cup echt en wonderschoon
Ogen :bruin
Haren: zwart lang
Leeftijd : 28 jaar
Taal : Spaans,Portugees,Engels,Duits
Tatoo : kleintje en paar Piercings
Service :PZC,NMC,Beffen,Kussen,Vingeren,Vibrator showtje.
Op het feest van Cupido en Jack42 deze dame mee genomen naar een hut buiten in de tuin.
Ze vertelde me binnen bij de kino dat ze mij Jansen zeer goed kon verwennen.
Ik vertelde haar dat ik wel wat eisen had op de kamer en niet vlug onder de indruk meer ben van slapgelul over hoe goed ze mij kan verwennen.;)
Ze slikte even en vroeg of ik vaker in een club kwam.
Ik lachte en zei minimaal 1x per week en dat ongeveer sinds jou geboorte :gruebel:
Ze lachte en liep weg :eek:
Dan komt er een kleine ronde gehaktbal naar me toe met een grijs glanzend bikinnietje aan en pakt me onder mijn badjas en vraagt of ik lust heb ?
Ik kijk haar aan en zeg ik neuk niet en aan Pijpen heb ik ook een hekel maar geef meestal gewoon een briefje van E.50,- en dan lopen de dames ook blij weg.
Het voordeel is dat ze dan zich niet hoeven wassen.:gruebel:
Haha deze griet loopt weg en een andere ijsbeer lacht zich kapot.:biggrin:
Ik denk stom wijf als ik jouw was had ik toch mooi gevraagd om E.50,- :tongue:
Dan komt Venus terug en zegt Ja ik ga er voor :gruebel: Ik zeg dan pak maar eerst een red Bull en neem wat extra lakens mee omdat we gaan verbouwen.
Op de kamer geeft ze me een aardige PZC en bef ik haar even om te kijken of ik die piercings niet met mijn tong in de knoop kan krijgen of naar binnen kan duwen.:hah:
Nee dat lukt niet dus dan maar wat standjes op en naast het bed voor de spiegels en nog een PZC erna.
Op zijn Hondjes geef ik haar een dauw maar haar polsen zijn te slap dus valt ze steeds voorover.
Ik trek haar dan weer omhoog maar ik kom hier om te neuken en niet om gewichten te heffen.
Ik plaats haar tegen het bed en duw me weer naar binnen en verrek ze blijft staan.:fuck:
Toch wil ik haar op haar borsten spuiten, en na een andere houding ga ik boven haar zitten en laat haar met een PZC en wat trek en ruk werk haar borsten besproeien.
Een van mijn vingers ben ik daarna nog steeds kwijt maar bij het opstaan hoor ik een flop en ja daar is hij weer hij zat nog een cm of 7 in haar echo put.
Bij de douche gaf ik haar E.50,- en nog 10 extra maar zei wil nog 25 extra ?
Ik vraag waarom en ze zegt omdat ze me alles toeliet :bibber_2:
HOOO zeg ik dat hoort allemaal in dat half uurtje !!
Ik vraag heb je vaste gasten ?
Ze antwoord nee :confused: ik zeg daar komt geen verandering in als je probeert om de prijs te verhogen.
Ik sta niet op een Turkse markt waar gehandelt wordt.
Ze lacht geeft me een kus en vertrekt. ja het was suikerfeest vandaagmaar voor mij was het een gewone klus.:freu:
Herhaling: ja maar handel wel eerst over de prijs en trap er daarna niet in.
Lengte :170 cm
Figuur : slank
Borsten :Cup echt en wonderschoon
Ogen :bruin
Haren: zwart lang
Leeftijd : 28 jaar
Taal : Spaans,Portugees,Engels,Duits
Tatoo : kleintje en paar Piercings
Service :PZC,NMC,Beffen,Kussen,Vingeren,Vibrator showtje.
Op het feest van Cupido en Jack42 deze dame mee genomen naar een hut buiten in de tuin.
Ze vertelde me binnen bij de kino dat ze mij Jansen zeer goed kon verwennen.
Ik vertelde haar dat ik wel wat eisen had op de kamer en niet vlug onder de indruk meer ben van slapgelul over hoe goed ze mij kan verwennen.;)
Ze slikte even en vroeg of ik vaker in een club kwam.
Ik lachte en zei minimaal 1x per week en dat ongeveer sinds jou geboorte :gruebel:
Ze lachte en liep weg :eek:
Dan komt er een kleine ronde gehaktbal naar me toe met een grijs glanzend bikinnietje aan en pakt me onder mijn badjas en vraagt of ik lust heb ?
Ik kijk haar aan en zeg ik neuk niet en aan Pijpen heb ik ook een hekel maar geef meestal gewoon een briefje van E.50,- en dan lopen de dames ook blij weg.
Het voordeel is dat ze dan zich niet hoeven wassen.:gruebel:
Haha deze griet loopt weg en een andere ijsbeer lacht zich kapot.:biggrin:
Ik denk stom wijf als ik jouw was had ik toch mooi gevraagd om E.50,- :tongue:
Dan komt Venus terug en zegt Ja ik ga er voor :gruebel: Ik zeg dan pak maar eerst een red Bull en neem wat extra lakens mee omdat we gaan verbouwen.
Op de kamer geeft ze me een aardige PZC en bef ik haar even om te kijken of ik die piercings niet met mijn tong in de knoop kan krijgen of naar binnen kan duwen.:hah:
Nee dat lukt niet dus dan maar wat standjes op en naast het bed voor de spiegels en nog een PZC erna.
Op zijn Hondjes geef ik haar een dauw maar haar polsen zijn te slap dus valt ze steeds voorover.
Ik trek haar dan weer omhoog maar ik kom hier om te neuken en niet om gewichten te heffen.
Ik plaats haar tegen het bed en duw me weer naar binnen en verrek ze blijft staan.:fuck:
Toch wil ik haar op haar borsten spuiten, en na een andere houding ga ik boven haar zitten en laat haar met een PZC en wat trek en ruk werk haar borsten besproeien.
Een van mijn vingers ben ik daarna nog steeds kwijt maar bij het opstaan hoor ik een flop en ja daar is hij weer hij zat nog een cm of 7 in haar echo put.
Bij de douche gaf ik haar E.50,- en nog 10 extra maar zei wil nog 25 extra ?
Ik vraag waarom en ze zegt omdat ze me alles toeliet :bibber_2:
HOOO zeg ik dat hoort allemaal in dat half uurtje !!
Ik vraag heb je vaste gasten ?
Ze antwoord nee :confused: ik zeg daar komt geen verandering in als je probeert om de prijs te verhogen.
Ik sta niet op een Turkse markt waar gehandelt wordt.
Ze lacht geeft me een kus en vertrekt. ja het was suikerfeest vandaagmaar voor mij was het een gewone klus.:freu:
Herhaling: ja maar handel wel eerst over de prijs en trap er daarna niet in.