Inloggen

Volledige versie bekijken : Cibelle (turkse) ex-VV

quickstep
7 september 2010, 20:30
In maart heb ik en Turkse (22 jr) 1.70 en cup b gesproken in de Villa. Ze had half lang donker (zwart) haar en een mooi setje aan met net kousen.

Weet iemand nog of ze regelmatig aanwezig en waar ze anders te vinden is.

wipneus
10 september 2010, 19:03
Ze was een paar weken terug in de Living Room, ik heb ook al bij een paar mensen de vraag uit staan waar ze nu is...
Ze schijnt oorspronkelijk uit Berlijn (Artemis) te komen; haar eerste werkdag in de Living Room een aantal weken terug werd ze vergezeld door een donkere dame (tevens uit Berlijn) die de naam Cleopatra had.

quickstep
11 september 2010, 08:00
Bedankt! Ik ben blij dat iemand weet waar ik het over heb, ik wacht nog even af.

Breaker
12 september 2010, 02:34
Ich habe noch vor einer Woche (DI) mit CIBELLE in der Villa Vertigo gesprochen. Sie war abends da (ab 19 Uhr).

Sehr nettes Mädel, die vom Aussehen so gar nicht türkisch rüberkommt eigentlich. Sie spricht auch perfekt Deutsch.

Soweit ich mich erinnern kann, will sie in VV bleiben, ihr gefällt es da. Sie hat aber auch noch einen anderen, normalen Job. Einfach die Club-Rezeption anrufen, ob CIBELLE da ist.

wipneus
20 september 2010, 15:21
Van een collega-ijsbeer heb ik begrepen dat ze nu in de GT werkt...Ik ga er binnenkort naartoe om dat bevestigd te zien ;)

wipneus
24 september 2010, 13:53
Bevestigd: dame werkt nu in de GT.