PDA

Volledige versie bekijken : Vraag om PT advies

bas31
30 augustus 2010, 18:40
Hallo,

Ik wil zaterdag as naar een party tref...
maar ik twijvel tussen dorsten en xanten.......
heeft iemand advies??

Jacqz
30 augustus 2010, 23:57
Die vraag is moeilijk te beantwoorden, want dat hangt erg van je persoonlijk voorkeuren af. Over beide Partytreffs staan hier hele lange draadjes met heel veel reacties, daardoor krijg je toch wel een goed beeld. Als ik het in één zin moet samenvatten: Xanten is geyler maar met minder aantrekkelijke dames, mocht je een Optikficker zijn. Dorsten zijn de meisjes wat jonger en mooier, maar doen net iets minder hun best om het je helemaal naar je zin te maken. Pas op, dit is een grove veralgemenisering, ook bij Xanten lopen wel een paar enorme stukken rond en ook in Dorsten zijn lekker geyle dames die je een enorme service zullen bieden.

Persoonlijk geef ik de voorkeur aan Dorsten. Denk anders ook eens aan de Pauschalclubs in Bochum en Dortmund, die ik net even beter vind dan Dorsten, of Globe in Leverkusen, als die niet te ver voor je zijn. Wel zijn ze iets duurder, voor 100 Euro mag je er maar drie of vier uur blijven in plaats van de hele dag, maar normaal heb ik daar ook wel voldoende aan.

Maar nogmaals, het hangt heel erg af van wat je wilt. Succes, in ieder geval veel plezier, maak er wat van en laat je niet tegenhouden als er eens een minder sessie tussen zit. We zien je ervaring hier graag op de site, zodat we kunnen meegenieten.

slushpuppy
31 augustus 2010, 16:55
Dorsten! In tegenstelling tot Jacqz is mijn mening juist dat ze in Dorsten zo hun best doen om het helemaal naar je zin te maken in tegenstelling tot Xanten waar de service die keer dat ik er was (ver) beneden peil was. Ik ben in beide maar 1x geweest en kan dus niet heel goed oordelen maar reageer toch omdat het naar je zin maken juist in Dorsten imo zoveel beter is. Maar idd zoals Jacqz gaat zou je Xanten geiler kunnen noemen mits je dat definieert als in de mond mogen klaarkomen. Als het je puur daarom gaat zit daar wat in want dat was niet toegestaan in Dorsten toen ik er was. Maar zie je geil als dames die aandacht voor je hebben, je vrij vrij sex mag hebben en mag proberen wat jij wil zonder afgesnauwd te worden, in Dorsten voelde ik me veeeeeel meer gast. En ja het oog wil ook wat en wat dat betreft is Dorsten en Xanten geen vergelijk.

.357 magnum
31 augustus 2010, 19:49
Ben redelijk recentelijk nog in xanten geweesd.
Als vano ouds 1 aantrekelijke dame, en de rest is over datum of onintresant.
Ga lekker naar Dorsten toe.
Naar mijn smaak nog altijd de beste partytreff die ik bezocht heb( laatste bezoek daar is wel meer dan een jaar geleden)

.357 magnum

noglangnietuitgewandeld
1 september 2010, 10:06
Ik zou ook voor Dorsten kiezen. Kom af en toe wel eens in Xanten omdat het wat dichterbij is, (gemakzucht), maar denk vaak van was ik maar doorgereden. Punt is dat ik totaal afknap op dikke oudere vrouwen, en dan bedoel ik dus ECHT dik. Die hebben dan vaak ook nog de onhebbelijkheid om zich er mee te gaan bemoeien als je met een leuke jongedame bezig bent ( die zijn er daar heus ook wel). Ik geef dan zo beleefd mogelijk te kennen dat ik daar niet van gediend ben, maar de fun is er wel vanaf.

benijsbeer
16 oktober 2010, 00:17
Partytreff Dorsten

Voor een dag heerlijk relaxen is PT Dorsten mijn grote genot. Het gaat er gemoedelijk toe, de meiden willen ook met je praten, er wordt gedolt en ook fun gemaakt aan de striptease paal in de woonkamer. Als het koud is brandt een knapperend vuurtje in de open haard, in de zomer kun je heerlijk buiten genieten. De speelruimtes boven zijn volledig van airco voorzien, dus de temperatuur is er goed.

De meiden zijn van het type 'girl next door' dus niet om van om te vallen, maar er zitten wel degelijk leuke meiden bij. Echte afknappers heb ik er nog niet meegemaakt.

PartyTreff = Iedereen kijkt mee, dat moet je kunnen hebben. 't Kunnen ook 5 meiden zijn natuurlijk, hoeven niet alleen mannen te zijn. 7 tegelijk is tot nu toe m'n maximum.

Pauschalclub HAREM in Erkrath (achter Düsseldorf)

Daar ben ik pas afgelopen week voor het eerst binnen gewandeld. Deze club in Erkrath heeft me eens heel wat anders doen beleven. Daar gaat het wel erg van dattum. Lees m'n berichten maar na. Als je achter gesloten deuren wilt met een of twee meiden en je een beetje meer wilt investeren, maar daarvoor ook heel veel langer kunt blijven is het een club die te overwegen is. Forget de foto's op de website. Dat zijn dus fotomodellen geweest, of van de fkk club. Ook hier zijn 't 'gewone' meiden uit het daaglijks leven, of studentes vanaf 19 jaar die een zakcentje willen bijverdienen.

Als ik er nog eens kom zal ik meer erover berichten.

Belangrijk voor beide: neem vooral veel tijd mee. Ga gewoon de hele dag. Dat kan ik echt aanbevelen.

PS.
Lekker eten is bij beide clubs inbegrepen.

Afstand:
Google Maps Link (http://maps.google.de/maps?f=d&source=s_d&saddr=5916+Venlo,+Nederland+(Grensovergang+A67+Ven lo+Zuid)&daddr=Heinrich-Hertz-Stra%C3%9Fe+24,+40699+Erkrath+to:dorsten,beckenkam p+22&geocode=FY4OEAMd5tReACFVGE6y57c1sg%3BFQA7DQMdjJFpA CnLcOZFus24RzGClJWVylbDJg%3BFRw_FQMd2E1rACljQ8z3Kv G4RzEorEk2ju7AcQ&hl=de&mra=ls&sll=51.243005,6.469574&sspn=0.601796,2.113495&ie=UTF8&ll=51.459141,6.623383&spn=0.598964,2.113495&z=10)

Marc010
8 juni 2011, 15:07
Ik ben van plan om donderdag 16/6 voor het eerst naar een PT te gaan. Het wordt Xanten of Dorsten. Daar ben ik nog niet helemaal uit. Helaas kan ik door omstandigheden pas laat in de middag of vroeg in de avond. Heeft het dan nog zin? Dit ivm de sluitingstijden van deze PT's. Xanten sluit geloof ik om 24:00 en Dorsten om 01:00. Hoe is de sfeer er dan als ik bijv. pas in de avond kom? De dames hebben er dan natuurlijk al wat werk op zitten, vandaar. De meningen van de ijsberen zijn ook nogal verdeeld mbt welke PT het best aan te bevelen is voor een eerste bezoek.

Ik hoop op wat reacties.

koosje12
8 juni 2011, 19:06
In Xanten is er rond en na etenstijd altijd even "windstilte". Daarna gaat het dan meestal een keertje "en masse" naar beneden. De "letzte Runde" wordt meestal net na 23:00 aangekondigd, dan krijgt iedereen ook nog een kans. Tussen deze twee rondes zijn er uiteraard ook mogelijkheden om een dame mee naar beneden te vragen. Er is dus wel degelijk wat te doen vanaf het einde van de middag, maar uiteraard heb je meer plezier als je een hele dag zou kunnen verblijven.

Voor Dorsten kan ik niet echt zeggen hoe het einde van de avond er aan toe gaat.

Welke PT het beste is voor een eerste bezoek verschilt inderdaad. Indien je geen bezwaar hebt tegen de iets oudere dame is dit waarschijnlijk Xanten: Het loopt net allemaal wat gemoedelijker en als je aangeeft dat het je debuut is, het de introductie al te pakken.

Indien je meer waarde hecht aan vooral jongere dames is Dorsten misschien beter. Daar is er echter tussen de actie door wat minder sociaal kontakt met de dames.

Marc010
8 juni 2011, 23:57
Bedankt voor je reactie Koosje12!

Reacties van andere ijsberen zijn meer dan welkom natuurlijk.

Marc010
10 juni 2011, 09:47
@koosje12 Bedankt voor je reactie met de nodige info.

Heeft iemand anders van de (ervaren) ijsberen nog tips of meer info waar ik wat aan heb voor mijn eerste bezoek aan Xanten of Dorsten in de late middag of vroege avond op donderdag 16/6?

schmusebaerchen2001
2 augustus 2011, 04:09
naar waar kan ik het best gaan en waarom
schneewittchen viersen
monchengladbach druckerstrasse
monchengladbach wickratherstrasse
mettmann
hoop enkele reakties te krijgen die mij helpen bij mijn keuze
zal er naar toe gaan op 13 aug misschien leer ik er dan ook andere ijsberen kennen

benijsbeer
2 augustus 2011, 13:51
naar waar kan ik het best gaan en waarom
schneewittchen viersen
monchengladbach druckerstrasse
monchengladbach wickratherstrasse
mettmann
hoop enkele reacties te krijgen die mij helpen bij mijn keuze
zal er naar toe gaan op 13 aug misschien leer ik er dan ook andere ijsberen kennen

Probeer eens PT Dorsten, ietsje verder weg (denk ik als ik je keuze zo zie), maar wel erg lang open (van 10:00 tot 01:00 uur)

benijsbeer
2 augustus 2011, 14:00
@koosje12 Bedankt voor je reactie met de nodige info.

Heeft iemand anders van de (ervaren) ijsberen nog tips of meer info waar ik wat aan heb voor mijn eerste bezoek aan Xanten of Dorsten in de late middag of vroege avond op donderdag 16/6?

In de ochtend is het meestal rustig. Soms zijn er dan ook minder dames, waardoor de keuze iets beperkter is. Maar later op de dag komen er dan weer enkele (voor jou) nieuwe gezichten bij, waardoor het feest weer opnieuw kan gaan beginnen. De meiden zijn meestal zo'n 10 a 12 uur aanwezig in dergelijke clubs.

Ik persoonlijk probeer steeds de hele dag ervoor uit te trekken.

De gezelligheid zul je in de ochtend meer bij de dames moeten zoeken, later op de dag kun je misschien meer kunnen praten met andere ijsberen. Dat ligt echter helemaal aan de personen die er toevallig aanwezig zijn. Mijn ervaring leert dat de Duitsers iets terughoudender zijn als Nederlanders (misschien denken de Nederlanders: ik ben in het buitenland en niemand kent me hier, dus laat maar gaan. De Duitsers denken precies hetzelfde maar dan wel het tegenovergestelde).

Dirk87
15 augustus 2011, 22:03
Na een tijdje in het buitenland geweest te zijn, ben ik as donderdag weer in de buurt van Arnhem. Ik ben van plan om rond een uur of 17uur richting Duitsland te rijden. Weet alleen nog niet of ik nu Emmerich moet bezoeken of een stukje door moet rijden (en uit moet geven) om Xanten te bezoeken.
Omdat mijn vorige partytreff avontuur niet door ging, word dit echt mijn eerste keer. Wil er graag een goede ervaring aan overhouden, maar lees (nog steeds) erg veel verschillende verhalen...
Nogmaals wat raden jullie me aan en wat kan ik bij beide partytreff's verwachten?

Alvast heel erg bedank,
Dirk

MiniME
16 augustus 2011, 08:50
Als je persé een PT wilt bezoeken, rij dan door naar Mettman. Als het donderdagavond a.s. is, kun je ook even Googelen op "Laureen Pink" en haar GB party bezoeken, dan weet je tenminste zeker dat het er ook echt heet aan toegaat (en er zijn donderdag nog 5-6 andere parties die buiten de PTs om worden georganiseerd).

bad pritt
17 augustus 2011, 12:24
@Dirk PT Emmerich is heel goed op het moment, allemaal jonge vrouwen en gemiddeld een goede service. De verschillende verhalen zul je over elke klub lezen omdat de beleving persoonlijk is. Maar ik ken veel klubs in NRW, en PT Emmerich is in vergelijking met deze klubs qua sex gewoon goed. Voor 59 euro is het diefstal.

Mettmann is hardcore denk ik, dat moet je liggen. Lest vaak op dtse fora dat ze beginners in de PT wereld afraden om erheen te gaan. Veel vrouwen gaan daar erg ver met de service, en alleen openbare aktie. Ook optisch is het wat ouder begreep ik.

farmerboy
3 januari 2012, 19:32
Heren,

Ik ben 22 lentes jong en heb tot nu toe alleen enkele (goede) ervaringen met dames in raambuurten van Nederlandse en Duitse steden.
Via dit forum ben ik meer te weten gekomen over het partytreff en pauschalclub concept. Aangezien ik tegen de Duitse grens aanwoon en het met een studentenbudget moet doen lijkt me dit ideaal voor mij. Ik ben dan ook van plan om deze maand voor het eerst naar een partytreff / pauschalclub te gaan. Nu heb ik advies nodig wat voor mij voor de eerste keer de beste partytreff/pauschalclubs zijn. Wat voor mij het belangrijkste is:

-Een beetje privacy: geen toeschouwers als ik in 'actie' ben, dus de mogelijkheid om apart naar een kamer te gaan met de dames.
-Een beetje rustige tent zo voor de eerste keer, dus geen grote gangbangs of sexfabrieken. (Het liefst ben ik er de enigste:smile:)
Hierbij kan ik wel op verschillende dagen, dus misschien dat het op een donderdag overal rustiger kan zijn?
-Het liefst een dagkaart waarbij ik voor max. 100eu de hele dag onbeperkt alle standjes zonder meerprijs kan doen (FT en AV inbegrepen zou geweldig zijn).
(ik zoek het zo goedkoop omdat ik dan met mijn studentenbudget nog vaker langs kan:betrunken:)
-Ik val op lekkere jonge Oostblok dames, clubs waar alleen oudere en/of dikkere dames aanwezig zijn knap ik waarschijnlijk op af.

Wat mij minder/niet interesseert zijn de sociale contacten, veel aandacht of uitgebreid praten met de dames, personeel of andere ijsberen heb ik geen behoefte aan. De netheid en facaliteiten zijn ook voor mij niet zo belangrijk. Een sauna en een zwembadje/hottub/whirlpool of iets dergelijks is wel leuk om tussendoor tijd te verdrijven maar daar hecht ik verder niet zoveel waarde aan.

Kort gezegd zoek ik dus een rustige locatie waar ik goedkoop kan worden 'afgewerkt' door lekkere/jonge dames van Oost-Europeaanse afkomst in een privé ruimte.

Ik hoop dat ervaren forumleden mij een goed advies kunnen geven zodat ik binnenkort ergens langs kan:smoke:

Met vriendelijke groet,

farmerboy

koosje12
3 januari 2012, 20:02
[QUOTE=farmerboy;247915]Heren,

-Een beetje privacy: geen toeschouwers als ik in 'actie' ben, dus de mogelijkheid om apart naar een kamer te gaan met de dames.
In dat geval vallen de meeste Partytreff's af. In een partytreff is er meestal geheel of gedeeltelijk open actie.Over het algemeen zijn dit wel de goedkopere clubs. Er zijn wel partytreffs die ook aparte kamers aanbieden, maar tussendoor vindt er normaliter ook openbare actie plaats.

/QUOTE]

forgetskinnyletsgetfatty
3 januari 2012, 20:05
Jammer dat je niet zegt, bij benadering welke grensovergang.

Er zijn er maar een paar PT/PC's paar vlak over de grens die aparte kamers hebben.

Grensovergang Arnhem/Nijmegen

PT Emmerich, maar is dit wel wat je zoekt?

Grensovergang Venlo

Mönchen Gladbach, Pauschalclub 69, Drückerstrasse
Vierssen-Ummer, Sneewitchen
Kaarst, Partyclub Blue Lagoon

Grensovergang Enschede

Wallenhorst, PT La Vita
Melle, Saunaclub Deja Vu

Als je het iets verder weg zoekt zijn de Pauschalclub's in Bochum, Dortmund en Münster aan te bevelen.

Grtz forgetskinnyletsgetfatty:wand::teuflisch::hammer:

farmerboy
4 januari 2012, 20:22
Bedankt voor de reacties.
@koosje12 Open actie vind ik niet erg mits ik zelf de mogelijkheid heb om naar een aparte kamer de gaan.
@forgetskinnyletsgetfatty het gaat om de grensovergang Enschede.

PTE had ik al gezien, Deja Vu ziet er mooi uit op de site maar bij La Vita lijken de mooiste dames te werken of heb ik dit mis?

forgetskinnyletsgetfatty
4 januari 2012, 21:28
@farmerboy

De site van La Vita is meer up to date dan Deja Vu in Melle.

Let er wel op dat je de consumpties nog apart moet afreken in La Vita.;)

De bereikbaarheid van deze partytreff: de trein naar Osnabrück en dan?:confused:

Persoonlijk zou ik La Vita verkiezen boven Deja Vu.

Grtz forgetskinnyletsgetfatty:wand::teuflisch::hammer:

hajo2009
4 januari 2012, 21:54
Partytreff Love Fucktory in Nottuln ,ook niet zo ver over de grens bij Enschede.

Heeft aparte kamers ,maar kan ook op de "Spielwiese"

m vr gr

Hajo

Badslippers
4 januari 2012, 23:58
@forgetskinnyletsgetfatty het gaat om de grensovergang Enschede.
maar bij La Vita lijken de mooiste dames te werken of heb ik dit mis?

"La Vita" te Wallenhorst heeft mij aangenaam verrast. Het is een rustige tent met voldoende mogelijkheden qua dames en aparte kamers. Je kunt je terugtrekken in de sauna om op adem te komen. Ook is er een televisieruimte naast de barruimte met wat tijdschriften. Maar wie gaat er nou "AutoBild" lezen of de "Tagesschau" bekijken als je ook een lekker mopje op je schoot kunt hebben. Eten is redelijk en wordt in aparte ruimte geserveerd. Op de site vindt je foto's van de dames en die zijn altijd voordelig gefotografeerd maar geeft toch een aardig beeld. Je kunt ongeveer 20 tot 25 minuten de kamer op. In de barruimte kun je je aangenaam verpozen. Heeft een beetje weg van een hoerentent uit de jaren 70 met zitjes, fluweel, draperieën. Zwembad is een lachertje. Dat is gewoon een bak met water van 2 bij 3 meter. Kun je ook lekker amuseren met een dame naar keuze. Lag het dichterbij, zou ik er nog best een paar keer naar toe gaan. Vanzelfsprekend heb ik me daar aan een zogenaamde "Mottovrouw" vergrepen. Dat houdt in dat ze redelijk "Tabulos" is en voor alles in. Ik geloof dat ze Margo heet.

Gewoon effe "Topic" doorlezen:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13287-Club-La-Vita-Algemeen

jacrei30
28 januari 2012, 09:24
ik denk er over volgende komende week een bezoek te brengen aan PTE, wat is een goede dag om heen te gaan en vanaf welke tijdstip? of zijn er andere clubs die beter zijn?

Befgraag
28 januari 2012, 14:31
ik denk er over volgende komende week een bezoek te brengen aan PTE, wat is een goede dag om heen te gaan en vanaf welke tijdstip? of zijn er andere clubs die beter zijn?

Als je het niet erg vindt om in een waardeloze zooi te vertoeven met 3e rangs meiden, moet je hier naar toe. Als je houdt van wat beters en het wat meer mag kosten, dan raad ik je Fun Garden aan. Ga je tussen 11.00 en 15.00, dan betaal je € 35 entree. een half uurtje lekker samen met een mooi meisje, kost 50, een uur 80. Goch kent een entree van € 25, eten inclusief, alle drankjes afrekenen. Marisol in Haminkeln rekent € 35 entree mooie meisjes, zelfde prijs als Fun Garden. Als je in partytreff Emmerich pech hebt, en er zijn bijv. turken binnen, dan word je nog niet waargenomen door de dames en dan voel je je als een bedelaar als er eentje met je naar de kamer gaat. Afwerken is dan gegarandeerd. Ik heb deze tent een aantal malen bezocht, maar nu is het voor mij echt afgelopen. Neen, liever wat meer uitgeven, maar dan ook optimaal genieten. Lees de recensies over Mona bijv. in Fun Garden. In 1 woord een geweldige meid! Ook Aryana geeft een prima service en Florence. Nou ben ik niet zo op maatje 38 en groter. Ik heb ze het liefst slank tot zelfs mager. En een klein kontje geniet bij mij toch echt de voorkeur. Om toch wat meer voorbereid te zijn, zou ik je willen adviseren, meer recensies te lezen. Want ja, gelukkig verschillen smaken, maar nogmaals, met deze tent ben ik helemaal klaar! O ja, ook het eten is verschrikkelijk, maar wat verwacht je voor die prijs. Als ik een vergelijking zou maken met eetgelegenheden, dan is dit een achterbuurt snackbarretje vergelijken met een (goed) restaurant. Persoonlijk vertoef en eet ik liever in een (goed) restaurant. Laat je nog eens weten wat het is geworden???

Ties85
5 februari 2012, 18:50
Weet niemand een goede partytreff/pauschalclub in de buurt van Aachen/Köln/Düsseldorf waar je normaal ook enkele Latina/Donkere dames en of Asia dames kunt vinden:confused::confused::confused:
Als iemand tips heeft hoor ik het graag :)

koosje12
5 februari 2012, 22:19
Weet niemand een goede partytreff/pauschalclub in de buurt van Aachen/Köln/Düsseldorf waar je normaal ook enkele Latina/Donkere dames en of Asia dames kunt vinden:confused::confused::confused:
Als iemand tips heeft hoor ik het graag :)

Tot voor kort Harem Erkrath. Hier liepen meestal wel een paar Cubaanse en Thaise dames rond. Deze club is echter onlangs omgebouwd naar saunaclub. Wellicht dat een aantal van de dames in de zusterclub in Dormagen zijn verhuisd. Daarvan lees ik echter dat het maximum aantal kamerbezoeken naar 7 is teruggebracht voor een dagkaart.

nicky_sex
10 maart 2012, 08:42
Ik ben volgende week in de buurt maar hou eerder van jong bloed.
Ben dus aan het twijfelen of ik wel Xanten of dorsten moet nemen.
Enig advies over het aantal jonge dames volgende week is welkom?

benijsbeer
9 april 2012, 18:48
Ik ben volgende week in de buurt maar hou eerder van jong bloed.
Ben dus aan het twijfelen of ik wel Xanten of dorsten moet nemen.
Enig advies over het aantal jonge dames volgende week is welkom?

Heey, Nicky,

Ik heb mijn eerste sexclub ervaring in xanten gemaakt, maar het aantal keren dat ik in Dorsten ben geweest geeft aan dat dit mijn voorkeur heeft.

Ik vind het in Dorsten iets meer relaxen, hoewel het in Xanten heel gezellig is. Zeker als er meer Nederlanders zijn zodat je met elkaar kunt praten. Het partijconcept is in beide goed, maar het feit dat je in Dorsten ook makkelijk apart kunt zijn heeft af en toe voordelen. Niet iedereen vindt het leuk als er iemand over de schouder meekijkt.

Ik heb met Duits, Engels, Spaans en Frans geen probleem, dus kan ik ook goed met de meiden praten. Een van die talen spreken ze in Dorsten altijd. Duits is daar zo'n beetje verplicht, in ieder geval zeer gewenst.

Het aantal jongere meiden in Dorsten is volgens beren die ik tref in Dorsten, en voorheen in Xanten waren, duidelijk beter. Dat was ook mijn reden waarom ik naar Dorsten kom. De service is in beide clubs ook goed. In beide clubs moet je wel opletten dat je aangeeft wat je wilt hebben. Als je je overgeeft aan de meiden, krijg je het standaard programma over je heen. (pijpen, neuken, een of twee posities, weer pijpen als het niet lukt en dan klaarkomen) Als beginner is dat zeker in orde, maar ik persoonlijk geef liever aan wat ik wil om verassingen te vermijden. De meeste meiden in Dorsten luisteren goed en doen wat je wilt.

Ben niet blue of bang iets te zeggen. Dat wat jij in je hoofd hebt en hoopt te krijgen kunnen de meiden meestal makkelijk doen en zelfs beter als jij in gedachten hebt. Je helpt jezelf er alleen maar mee als je mondig bent.

Sent from my iPad3 using Forum Runner

benijsbeer
9 april 2012, 18:51
Tot voor kort Harem Erkrath. Hier liepen meestal wel een paar Cubaanse en Thaise dames rond. Deze club is echter onlangs omgebouwd naar saunaclub. Wellicht dat een aantal van de dames in de zusterclub in Dormagen zijn verhuisd. Daarvan lees ik echter dat het maximum aantal kamerbezoeken naar 7 is teruggebracht voor een dagkaart.

In vierden zit volgens vele berichten een aardige club: schneeuwitchen.
Ik ben er zelf nog niet geweest, maar moet volgens velen de moeite waard zijn.

rmjhexe
9 april 2012, 19:08
In vierden zit volgens vele berichten een aardige club: schneeuwitchen.
Ik ben er zelf nog niet geweest, maar moet volgens velen de moeite waard zijn.
je bedoelt viersen, op zondag is het 49 euro en dat van 14.00 tot 20,00, div malen geweest en het was het goed.

benijsbeer
9 april 2012, 19:23
Yep, je hebt helemaal gelijk.
Mijn nieuwe IPAD3 moet nog een beetje wennen aan het taalgebruik hier :)

johan47
10 augustus 2012, 21:25
Mede Beren,

Waar moeten we nu naar toe ?
PTE afgelopen met 30 euries
PTD gaat slecht.

Wat nu

Graag advies

Johan

Erru
11 augustus 2012, 09:23
Het is ietsje duurder maar ga eens naar PT Xanten. De dames zijn iets aktiever naar de klanten toe.
Als je daar ergens gaat zitten komt er altijd wel een dame een praatje met je maken, wat vaak
beneden afloopt. De sfeer is er over het algemeen goed en relaxed. De muziek staat er niet zo
knetterhard aan en het eten is van goede kwaliteit. Het enige, de dames hebben een onsje meer
en wat meer levenservaring, precies wat ik zoek maar dit is persoonlijke smaak.
Op naar Xanten en veel plezier.

der lickmeister
11 augustus 2012, 22:33
Het is ietsje duurder maar ga eens naar PT Xanten. De dames zijn iets aktiever naar de klanten toe.
Als je daar ergens gaat zitten komt er altijd wel een dame een praatje met je maken, wat vaak
beneden afloopt. De sfeer is er over het algemeen goed en relaxed. De muziek staat er niet zo
knetterhard aan en het eten is van goede kwaliteit. Het enige, de dames hebben een onsje meer
en wat meer levenservaring, precies wat ik zoek maar dit is persoonlijke smaak.
Op naar Xanten en veel plezier.ok thanks zal morgen eens gaan kijken

Erru
12 augustus 2012, 08:54
Lickmeister ik hoop dat je de weg weet om er te komen, veeeeeeeeeeeel plezier.
En doe Elvira de groeten van mij!!!!!!!!

koosje12
13 augustus 2012, 17:19
En Lickmeister, hoe is het bevallen. Was het een goede tip om een keertje naar Xanten te gaan? :biggrin:

der lickmeister
13 augustus 2012, 18:09
En Lickmeister, hoe is het bevallen. Was het een goede tip om een keertje naar Xanten te gaan? :biggrin:ja sicher meiner urlaub währe sehr güt,aber der monat ist ganz teuër vielen haben geburtstag,dus heb ik weer een goede reden om eens wat vaker te gaan

UndaGrwnD
25 oktober 2012, 20:20
Beste beren..

Ik heb nog geen enkele PT ervaring en wil graag samen met 2 goede vrienden is ervaren hoe dit is. We zijn allemaal 30-'ers.. Ik heb veel gelezen op verschillende fora (dit forum vind ik toch wel het meeste prettigste en met de meeste informatie). En eigenlijk kwam ik als eerst uit op PT Xanten. Uiteindelijk toch afgehaakt van deze keuze omdat de dames leeftijd iets hoger ligt dan wat ik graag wil. Niets tegen oudere dames overigens hoor, maar ik heb liever wat jongere dames omdat ik zelf ook niet zou oud ben. Maar het lijkt me geweldig om zoiets te ervaren.

Wel heb ik bepaalde punten wat ik belangrijk vind.
Afstand en kosten zijn niet zo super belangrijk. Het gaat om een dag genieten, hoeft natuurlijk geen extreme bedragen te zijn. Maar ik betaal liever paar euro's meer en heb een voldaan gevoel en een relaxte dag dan dat ik daarop ga besparen. Wel vind ik het belangrijk om bij de ingang 1 bedrag te betalen, zodat ik later tijdens de dag niet hoef te rekenen en/of rekening moet houden met kosten e.d. Gewoon lekker eten, drinken en genieten. Ontspannen en relaxen is wat ik zoek. Ook wel fijn als ik tussen de sessies door even voor mezelf kan ontspannen. Een Sauna, bubbelbad of een simpele tv met zitbank is daarvoor prima.
Wat eigenlijk nog belangrijker is, is hygiene! Een schone omgeving maar ook schone dames. Gewassen handdoeken, badjassen e.d. horen daar natuurlijk ook bij.
Een leuke ontspannen sfeer waarbij niet al te veel continu gesext wordt in de ''woonkamer'' vind ik prettiger. Zou het niet fijn vinden als jan en alleman rondloopt langs me wanneer ik bezig ben. 1x is leuk, maar niet continu. Daardoor treft het VIP kaartje bij verschillende PT's mij meer aan. En sommige PT's hebben al van standaard een systeem dat er meer gesext wordt op kamers dan publiekelijk openbaar. Dit is wat gelezen heb natuurlijk.

Verder heb ik positieve dingen gelezen op PT-Dorsten. Behalve de laatste reacties erover waren niet echt positief. Dit houd mij tegen om daarheen te gaan. Over La Vita heb ik alleen maar positieve dingen gelezen. Het muntjes principe lijkt me trouwens een goed systeem! Voornamelijk jonge dames die beren benaderen ipv andersom. Met het eten en drinken geloof ik wel dat het oke zit. Af en toe een hapje eten tussendoor vind ik wel prettig.

Maar goed, voordat ik een beslissing neem en 2 vrienden in mijn beslissing meeneem wil ik graag van de ervaren beren horen wat mij aangeraden wordt. Ik keus valt toch nu toe op La Vita. Maar ik geloof best dat er betere plekken zijn of is La Vita goed voor een eerste keer? Ik hoor graag van jullie :).

Bedankt!

Wijze grijze
26 oktober 2012, 01:17
Ik ken La Vita niet.
Van mijn kant kan ik je Pauschalclub Bochum adviseren. Aldaar vond ook mijn ontmaagding in het Pauschalgebeuren plaats.
Lees maar eens mijn recensie https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=267889#post267889 en de wat recentere daaropvolgende.
Je kunt eerst een drie-uursticket afrekenen (EUR 100,=) en als het je bevalt, betaal je EUR 50,= bij en blijf je de hele dag.
Dezelfde keten heeft ook clubs in Dortmund en Münster, maar. naar verluidt, krijg je in Bochum de beste service (zie de setcards van de girls)

Ben benieuwd je ervaringen hier te lezen. Have fun

UndaGrwnD
26 oktober 2012, 01:48
Wijze Grijze bedankt!
Wat ik lees over Pauschalclub Bochum is dat de verhouding man/vrouw vaak niet goed is.. Wat zijn jouw ervaringen hierbij? Zijn hier rustigere momenten/dagen wat je zou kunnen aanbevelen. Wat ik erover lees is idd dat het een vrij schone tent is met mooie dames.

thnx!

Wijze grijze
26 oktober 2012, 03:16
Wat de verhouding aangaat, kun je idd drukkere dagen erbij hebben.

Daarom ga ik tegenwoordig altijd voor een hele dag. Dat scheelt een hoop stress.
Is het druk, dan eet je een hapje.
Zelf neem ik altijd mijn dagblad mee.
Er zijn wel eens piekmomenten, maar de meeste gasten vertrekken na 3 uurtjes.
Een druk restaurant is voor mij een teken dat het eten er goed is (of op zijn minst de prijs/kwaliteitverhouding)
Schoon is het er in ieder geval, terwijl de culinaire verzorging ook niet verkeerd is.
Een TV is ook beschikbaar met meestal N24 of een sportzender.
De vertoonde porno is hier niet saai.
Door de week is het rustiger dan in het weekend. Let op: volgende week Donderdag 01.11 is een Duitse feestdag.
Waarschijnlijk ga ik er zelf op Woensdag nog eens naar toe.
Weet ik echter pas a.s. Maandag zeker

bad pritt
26 oktober 2012, 05:13
Ik zou naar een goede pauschalclub gaan als eerste start en Bochum is denk ik een hele goede.

koosje12
26 oktober 2012, 14:42
Bochum moet je inderdaad een dagkaart nemen om de stress te ontwijken

Carlitos
26 oktober 2012, 14:49
Mijn recente ervaring in Bochum was eigenlijk best goed. Prijs/kwaliteit verhouding is top.

TeddyWolf
27 oktober 2012, 18:39
UndaGrwnD,

Als je naar Osnabrück gaat, kan ik je wel TO (Totalclub Osnabrück / Partytreff Osnabruck) aanraden:

http://www.totalclub-osnabrueck.com/pauschalclub/

Ik ben hier tweemaal geweest en het is mij erg bevallen. Op maandag en dinsdag is het vaak erg rustig hier. Een tijdje terug stond ik voor de keuze deze totalclub of La Vita.
Ik heb toen toch gekozen voor de eerste aangezien de foto's van de dames mij iets beter bevielen en de prijs ietsje goedkoper is (dagkaart 90 euro, sex in het openbaar of VIP dagkaart 120 euro, sex achter gesloten deuren). Toch denk ik dat beide clubs ongeveer dezelfde ervaring kunnen bieden.
Mijn recensies over deze club:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?7725-Partytreff-Osnabr%FCck-Algemeen&p=287317#post287317

Niet dat ik jullie per se wil overhalen om naar de totalclub te gaan ipv La Vita, ik wil alleen maar mijn ervaringen delen en daar is dit forum toch immers voor.
Wel is er op woensdags 10% korting bij La Vita.
Andere (Duitse) beren die ik heb gesproken in de Totalclub gaven ook aan in La Vita te zijn geweest en dat het over het algemeen ook goed was bevallen :)

Nu ik immers al 2x bij de Totalclub ben geweest, ben ik toch wel een beetje nieuwsgierig naar La Vita :)
Eigenlijk vooral door de dame Christina die ook tijdelijk in Totalclub heeft gewerkt:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?29845-Christina-%28Roemeense%29

benijsbeer
28 oktober 2012, 21:46
1)Total club, erg leuk, prachtig in de zomer vanwege zwembad. Grote tent buiten is ook heel leuk.

Als de roodharige eigenaresse er zelf ook is ben je extra verzekerd van goede service. Zij heeft de touwtjes goed in de handen.

2) ik ben ondertussen wel heel vaak ik Hamm bij mc-Sex.de het is een leuke kleine club met ca. 10 service georiënteerde meiden die er ook nog eens leuk uitzien.

Ik krijg de eigenaar nog steeds niet duidelijk gemaakt hoe met copy&paste de presentielijst van het freiercafe.de ook hier wordt getoont. Maar de foto's daar geven de dames zonder te zijn gefotoshopt onvervalst weer.

Ps.
De club krijgt er zusterclub bij op 1 december 2012, ook in Hamm. Deze wordt meer sauna club maar dan toch Flatrate. Vast bedrag dus en veel meer plaats en duidelijk meer en mooiere meiden.

Krukas is stammgast in lavita, maar die zie ik nu bijna iedere week mcsex, temeer daar je er kunt overnachten als je twee dagen blijft. Dan is de afstand ook geen probleem meer en kun je drinken.

Drank is overigens inbegrepen, alleen speciale dranken kosten een paar Euro.

Lees de berichten maar door.