Volledige versie bekijken : PT's: some like it some ... .
MiniME
29 augustus 2010, 11:25
Zoals al heel vaak geschreven zijn PT Xanten (en eigenlijk ook PT Dorsten) niet geschikt als je jonge, mooie meisjes zoekt die helemaal los gaan. Afwerken, matige sfeer, matige service, etc.
Als je dames met GT looks in een party achtige omgeving wilt, ga dan naar de vele gangbang parties die er (ook in Duitsland) worden gehouden. Daar zijn veelal wel 18-28 jarige meiden die nog verder gaan dan het service nivo in Oase die je de hele avond kan nemen (samen met de andere aanwezige mannen uiteraard) en is de sfeer vaak ook nog gezellig.
Igor-Ergaster
29 augustus 2010, 12:57
Zoals al heel vaak geschreven zijn PT Xanten (en eigenlijk ook PT Dorsten) niet geschikt als je jonge, mooie meisjes zoekt die helemaal los gaan. Afwerken, matige sfeer, matige service, etc.
Hoi MiniME,
Zoals we al vaker besproken hebben heb jij geen goed inzicht en gevoel wat er in zo'n club kan. Graag daar ook wegblijven en het plezier van een ander niet bederven.
Toch met groet,
Igor :wink2:
MiniME
29 augustus 2010, 13:08
Hoi MiniME,
Zoals we al vaker besproken hebben heb jij geen goed inzicht en gevoel wat er in zo'n club kan. Graag daar ook wegblijven en het plezier van een ander niet bederven.
Toch met groet,
Ha Igor, apart dat het alweer op de man gespeeld moet worden........maar goed, het zij je gegund.
Blijkbaar hebben meer mensen "geen inzicht en gevoel wat er in zo'n club kan", want de recensies van sluhspuppy en rridder zijn exact gelijk aan zoals een groot aantal andere beren het hier hebben ervaren. Daarnaast zijn er inderdaad ook beren die het wel geweldig naar de zin hebben in een PT zoals Xanten en Dorsten.
Prima, maar laten we dan wel ruimte geven aan zowel de positieve als de kritische geluiden en niet de criticasters (die al vele jaren wandelervaring hebben, zowel in clubs als in PTs als bij GBs, etc) gelijk weer onder de mat vegen met "je begrijpt er niets van", dat komt namelijk heel ongeloofwaardig over en doet gelijk vermoeden dat je eigenaar/uitbater/aandeelhouder/schoenverkoper/etc bent die belang heeft bij het goed laten lopen van deze club.
Ik adviseer alle beren een keer een kijkje te gaan nemen in Xanten en dan zullen we daarna een enquete plaatsen met wat ze er van vinden.
Groet en als je altijd in Xanten bent waarschijnlijk niet tot ziens :cool:
BSesamstraat
29 augustus 2010, 14:53
Als je dames met GT looks in een party achtige omgeving wilt, ga dan naar de vele gangbang parties die er (ook in Duitsland) worden gehouden. Daar zijn veelal wel 18-28 jarige meiden die nog verder gaan dan het service nivo in Oase die je de hele avond kan nemen (samen met de andere aanwezige mannen uiteraard) en is de sfeer vaak ook nog gezellig.
Dag Mineme,
Heb je ervaring met die party's dan?? wil je via im even een link of tip doorgeven?
ben benieuwt
Gr bbertb
Igor-Ergaster
29 augustus 2010, 21:10
Ha Igor, apart dat het alweer op de man gespeeld moet worden........maar goed, het zij je gegund.
Blijkbaar hebben meer mensen "geen inzicht en gevoel wat er in zo'n club kan", want de recensies van sluhspuppy en rridder zijn exact gelijk aan zoals een groot aantal andere beren het hier hebben ervaren. Daarnaast zijn er inderdaad ook beren die het wel geweldig naar de zin hebben in een PT zoals Xanten en Dorsten.
Prima, maar laten we dan wel ruimte geven aan zowel de positieve als de kritische geluiden en niet de criticasters (die al vele jaren wandelervaring hebben, zowel in clubs als in PTs als bij GBs, etc) gelijk weer onder de mat vegen met "je begrijpt er niets van", dat komt namelijk heel ongeloofwaardig over en doet gelijk vermoeden dat je eigenaar/uitbater/aandeelhouder/schoenverkoper/etc bent die belang heeft bij het goed laten lopen van deze club.
Ik adviseer alle beren een keer een kijkje te gaan nemen in Xanten en dan zullen we daarna een enquete plaatsen met wat ze er van vinden.
Groet en als je altijd in Xanten bent waarschijnlijk niet tot ziens :cool:
MiniME,
Ik respecteer elke gemeende, zowel goede als slechte ervaring waar we allemaal wat van kunnen leren en onze voordeel uit halen. Echter ik heb problemen met stemmingmakers die meningen geven zonder hierbij aanwezig te zijn geweest en zich louter en alleen beroepen op een aantal slechte ervaringen uit het verleden. Bij jou lijkt het alsof je jouw wilt wreken op die paar slechte ervaringen of dat jij misschien aandelen in het FKK gebeuren hebt en bang bent dat PT teveel klandizie wegneemt.
Mijn enige belang bij deze Partytreff’s zoals Xanten en Dorsten is dat het gezellig blijft en dat ik hier nog met veel plezier naar zal blijven gaan. Andere belangen zoals Financiële voordelen heb ik hier zeker niet.
@tiga Misschien kunnen we deze discussie beter elders voeren onder de noemer voor en nadelen van een Partytreff tov. een FKK ondanks dat deze natuurlijk niet te vergelijken zijn. Nu is het of Xanten de boosdoener is en het gaat MiniME zover ik weet om Partytreff in het algemeen.
@bbertb Bedankt voor je ondersteuning ook ik ben benieuwd naar zijn ervaring en je mag ze met alle plezier naar mij doorsturen
MiniME
29 augustus 2010, 21:18
Dag Mineme,
Heb je ervaring met die party's dan?? wil je via im even een link of tip doorgeven?
ben benieuwt
Gr bbertb
Goed voorbeeld is DIT (http://www.spermagames.com/). Vergelijkbare dames / parties zijn er over heel Duitsland (en soms ook NL / B) te vinden. Soms open, soms besloten.
Qua sfeer, dames en geilheid niet te vergelijken met de (meeste) PTs (waar toch vaak de onderkant van de DVPs rondhangen lijkt het).
Hier geen dames die je afsnauwen, ook niet als je voor het eerst komt. Mariska is bv een zeer zachtaardig meisje en ook Susi is "tussen de bedrijven door" zeer aimabel en leuk om mee te kletsen.
En dan de sex: hard, ongeremd, alles kan en alles mag en dat met (zoals je op de foto's kan zien) leuke dames die er goed uit zien!
Zo voel je je dus na 1 keer thuis en kom je meestal afgepeigerd maar voldaan er vandaan :rolleyes:
Enige PT die qua service en ambiance in de buurt zou kunnen komen is PT Mettmann (zie elders) alleen ook daar zijn de DVPs wat "ouder en ronder".
Gustomass
29 augustus 2010, 23:14
Van héél lang geleden ken ik nog een beetje Franse Taal. Van wat recenter meer het huidige Frans, danwel op z'n Frans , Frans totaal etc.
Bij het lezen van recensies oa van bijvoorbeeld de Xantener Partytreff, valt me op dat de ervaringen nogal verschillend kunnen zijn.
Dat geldt wellicht overigens ook als je ervaringen over bepaalde saunaclubs zou gaan beoordelen. De een vindt GT niks ( meer) de ander is niet meer weg te slaan uit PSR.
Laat ik me even beperken tot wat ik lees over Xantener Partytreff.
Mag wel stellen enigszins op de hoogte te zijn (geweest) van wat je daar kan krijgen voor je 99.99 euri.
Even voor de duidelijkheid, ben sinds begin november 2009 niet meer daar geweest, ook niet in andere PT danwel saunaclubs. En het gaat heel goed met ons.
Vanaf voorjaar 2006 tot en met oktober 2009 ben ik in de gelukkige omstandigheid geweest om in Xanten veel mee te mogen maken.
Ben daarnaast al die jaren een fervent saunaclubbezoeker geweest, maar een mens houdt wel van een beetje afwisseling op z'n tijd, nietwaar??
In deze periode heb ik de PT zien ontwikkelen. Ik heb het zien opkomen en al vrij gauw zien afbrokkelen tot een absoluut dieptepunt ruim één jaar na de opening , heb mogen meemaken hoe Jenny er nieuw leven in wist te blazen , heb meegemaakt hoe haar succes ook bij anderen de honger naar succes opwekte en hoe anderen daar een nieuwe club met nieuwe leiding en een nieuw concept van hebben gemaakt.
Op welk moment kom je als nieuwe PT bezoeker voor de eerste keer in zo'n club binnen. Ik kan gedurende mijn 3 en half jaar meerdere perioden opnoemen waarin , zou dan mijn eerste bezoek geweest zijn, het gelijk mijn laatste geweest zou zijn. Het gaat gewoon op en neer.
Het is altijd een club geweest waar gemoedelijkheid , gezelligheid, goede sex en leuke , ok vaak iets oudere vrouwen je een mooie dag konden geven. Zoek je jonge modellen ga dan niet naar Xanten. Ben je wat ouder, zoals ondergetekende en ben je wel in voor wat meer ervarener sex en omgang tussen man en vrouw, dan kun(kon) je in Xanten prima terecht.
Dames die in clubs werken zijn zoals ze zijn. Of ze nu in YY of GT of VV werken, de dame zal zich niet snel anders gaan gedragen. In PT's is dat , zoals blijkt ietsje anders. Dames die ik nog goed ken, schijnen zich nu heel anders te ( moeten) gedragen als voorheen. Beperkingen aan tijdsduur op de wiese, manier van afwerken etc. Ander concept, andere benadering van de klanten. OK de club mag evolueren, de leiding mag veranderen. De dames moeten dan mee blijkbaar.
Mij persoonlijk gaat dat gewoon te ver. Zoals een ijsbeer kan gaan wandelen naar andere club, kunnne de dames dat in principe ook.
L'Histoire se repète, schreef ik al hierboven.
Clubs zijn mogelijk net als de mode,bepaalde stijl is op gegeven moment erg in, daarna helemaal uit en weer later komt het in, iets aangepaste vorm weer terug bij een voorgaande stijl.
De tijd zal het leren.
Mogelijk dat degenen die nu een mindere of zelfs tegenvallende eerste keer in Xanten hebben gehad, dat deze over enige tijd , mocht ie nog eens teruggaan voor herhalingsbezoek, een veel betere en fijnere ambiance en sexvertier mag aantreffen.Dit geldt wellicht ook voor andere PT's en saunclubs denk ik.
Ben zelf geheel gestopt met wandelen, maar zou het toch jammer vinden als meerderen een tegenvallende ervaring in Xanten moesten treffen.
Dat is op eerste plaats jammer voor de ijsbeer in kwestie, voor de club en niet in de laatste plaats voor het grote aantal dames wat aldaar jarenlang met plezier en met veel inzet ons plezier hebben mogen geven.
Hopelijk maakt het "l histoire se repète" een beetje voort.
Er zijn immers in Duitsland zo veel mogelijkheden dat ijsberen er niet wakker van liggen en gewoon elders gaan proberen.
Dat moet toch meer mensen als ons ijsbeertjes duidelijk zijn.....
Gustomass die danwel niet meer praktiserend is, maar toch nog een en ander meekrijgt.....
Tiga
30 augustus 2010, 07:13
Goed voorbeeld is DIT (http://www.spermagames.com/). Vergelijkbare dames / parties zijn er over heel Duitsland (en soms ook NL / B) te vinden. Soms open, soms besloten.
Qua sfeer, dames en geilheid niet te vergelijken met de (meeste) PTs (waar toch vaak de onderkant van de DVPs rondhangen lijkt het).
Hier geen dames die je afsnauwen, ook niet als je voor het eerst komt. Mariska is bv een zeer zachtaardig meisje en ook Susi is "tussen de bedrijven door" zeer aimabel en leuk om mee te kletsen.
En dan de sex: hard, ongeremd, alles kan en alles mag en dat met (zoals je op de foto's kan zien) leuke dames die er goed uit zien!
Zo voel je je dus na 1 keer thuis en kom je meestal afgepeigerd maar voldaan er vandaan :rolleyes:
Enige PT die qua service en ambiance in de buurt zou kunnen komen is PT Mettmann (zie elders) alleen ook daar zijn de DVPs wat "ouder en ronder".
Hier wil ik toch op reageren. Het gaat bij DIT om 2 dames, goeduitziend maar dat is een kwestie van persoonlijke smaak. Er zijn immers ook gasten die op andere types vallen. En dan: Megagangbang...met 2 meiden. Nee hier wordt je niet afgewerkt zullen we zeggen. Op de site staat dat het om teamwork gaat en als uitleg wordt gegeven: niet 10 minuten een meid bezet houden... dus na 5 minuten zal de bel wel klinken. Das hard werken idd ;)
Zoals jezelf al zegt: niet te vergelijken met een partytreff. Daar zitten meestal 10-20 dames en die sessie duren langer dan 5 minuten. En ook daar zitten wel minimaal 2 of 3 goeduitziende dames.
Paulschen
30 augustus 2010, 08:49
Hier wil ik toch op reageren. Het gaat bij DIT om 2 dames, goeduitziend maar dat is een kwestie van persoonlijke smaak. Er zijn immers ook gasten die op andere types vallen. En dan: Megagangbang...met 2 meiden. Nee hier wordt je niet afgewerkt zullen we zeggen. Op de site staat dat het om teamwork gaat en als uitleg wordt gegeven: niet 10 minuten een meid bezet houden... dus na 5 minuten zal de bel wel klinken. Das hard werken idd ;)
Zoals jezelf al zegt: niet te vergelijken met een partytreff. Daar zitten meestal 10-20 dames en die sessie duren langer dan 5 minuten. En ook daar zitten wel minimaal 2 of 3 goeduitziende dames.
Leuk om eens te doen, maar wel erg ver weg.....
Jacqz
30 augustus 2010, 09:13
Leuk om eens te doen, maar wel erg ver weg.....
Als het om Mariska (www.mariskax.com) gaat, kun haar ze ook wel dichterbij vinden, in Antwerpen en omgeving. Kijk ook maar eens op Gangbangsluts (http://www.gangbangsluts.be/layout.php?taal=nl), of bijvoorbeeld Nymphosluts België (http://www.nymphoslutsteam.com/).
Zoals MiniME al schreef zijn dit soort sessies ook wel dichterbij (http://www.sexplezier.net/default3.asp?) te vinden. Of het wat is... Het is niet mijn ding, ik ben er nooit geweest, 't is maar wat je zoekt. Op dat andere Nederlandstalige forum zijn wel de nodige recensies over gangbangsessies te vinden.
MiniME
30 augustus 2010, 11:23
Als het om Mariska (www.mariskax.com) gaat, kun haar ze ook wel dichterbij vinden, in Antwerpen en omgeving. Kijk ook maar eens op Gangbangsluts (http://www.gangbangsluts.be/layout.php?taal=nl), of bijvoorbeeld Nymphosluts België (http://www.nymphoslutsteam.com/).
Zoals MiniME al schreef zijn dit soort sessies ook wel dichterbij (http://www.sexplezier.net/default3.asp?) te vinden. Of het wat is... Het is niet mijn ding, ik ben er nooit geweest, 't is maar wat je zoekt. Op dat andere Nederlandstalige forum zijn wel de nodige recensies over gangbangsessies te vinden.
Mariska komt ook nog wel eens in NL en in NRW. Degene die haar kennen weten hoe lief en goed ze is. Het was hier als voorbeeld bedoeld.
Ga gewoon een keer mee Tiga! :rolleyes:
Dan zul je zien dat er meestal tussen de 2 en 4 meiden zijn en tussen de 10-30 mannen. Dat lijkt uit verhouding, maar gezien het nymfomane gedrag van deze (ook nog eens goed uitziende) dames, zijn het vaak de mannen die "op moeten geven" terwijl de sames nog wel een ronde willen! Gemiddelde sessie duurt 45-90 minuten, dan korte pauze en weer aan de slag!
De sfeer is ook zeer gemoedelijk (geen geduw en getrek zoals in Nederlandse parenclubs veel gebeurt als er eens een mooie vrouw tussen zit). Gewoon respect voor de dames en respect voor elkaar.
Heb liever 2-4 top dames, dan 10-20 dames in een PT die ik zelfs als ik geld toe zou krijgen niet zou durven aanpakken. Mijn ervaring in de verschillende PTs is dat er maximaal 10%, dus 1 a 2 goed uitziende dames rondlopen.....de aangeboden service is verder ook zeer mager vergeleken met bovengenoemde parties (TZ, PZC en FT/MMT kan je meestal vergeten, behalve in Mettmann dan).
Belangrijkste is echter het afwerkgedrag van de dames in de PTs: zoals te lezen in de recensies is er totaal geen respect voor de ijsbeer in kwestie en wordt ie zo snel mogelijk afgewerkt (wat natuurlijk niet lukt met zo'n attitude en de dames nog ge-irriteerder maakt)..........vreselijk...............
Heeft mogelijk ook met het verdienmodel te maken in veel van de PTs: de dames krijgen x euro per afgewerkte ijsbeer...........tsja...........dan dus snel naar de volgende! (bij de parties krijgen de dames in kwestie gewoon een vast bedrag voor 1 hele avond (dit krijgen ze NA AFLOOP!) en gezien het nymfomane gedrag levert dit bijna nooit problemen op (er zit ook hier wel eens een rotte appel tussen, ofwel een meisje dat denkt de kantjes er vanaf te kunnen lopen.......die zien we dan meestal nooit meer terug, het is nl een heel klein wereldje waar de meeste dames en beren elkaar kennen).
Goed, ieder zijn smaak natuurlijk, maar ga eerst eens naar zo'n party voor je je mening geeft hierover (zelf heb ik ook de meeste varianten bezocht om zo een eigen indruk te kunnen maken). Dus Tiga............wanneer ga je mee? :biggrin:
timjava
30 augustus 2010, 12:08
De grootste party tref je aan in Living Room Kaarst! ;)
:freu:
SFL
30 augustus 2010, 14:43
.
Nu jah, fotomodelletjes en fragiele poppetjes zal je in Xanten niet gauw tegenkomen, maar van alle PT's die ik al gedaan heb, viel de service daar toch wel het beste mee. Is weer even geleden dat ik er nog te gast was, maar de sfeer zat er toen goed in en de dames wisten het me wel redelijk naar mijn zin te maken. Zeker Indira (kweet niet of ze er nog werkt), die wist wel wat ik lekker vond!
Ciao
noglangnietuitgewandeld
30 augustus 2010, 18:15
Goed voorbeeld is DIT (http://www.spermagames.com/)
Dit klopt ja, maar zover hoef je geeneens. Ziehier:
http://www.seesternchen-gangbang.de/home.php
onzin
31 augustus 2010, 20:54
Minime je hebt Me erg nieuwschierig gemaakt zou je wat meer info kunnen geven?
Alvast dank
MiniME
2 september 2010, 00:27
Dit klopt ja, maar zover hoef je geeneens. Ziehier:
http://www.seesternchen-gangbang.de/home.php
Dit is idd ook een aardige plek. Niet altijd even leuke dames, maar prima.
Minime je hebt Me erg nieuwschierig gemaakt zou je wat meer info kunnen geven?
Alvast dank
Wat wil je weten? Op de genoemde websites vindt je alle info volgens mij. Gewoon eens langsgaan en kijken of je het wat vindt. Als het niet bij je past, weet je dat meteen.
onzin
2 september 2010, 03:29
Nou als je een gb weet met mooie strakke dames, niet te ver van de Nederlandse grens. Ik zou zoiets graag willen proberen.
rmjhexe
2 september 2010, 19:52
een dagje pt zie ik als een gezellig uitje net als naar een cafe,doe je leuk en aardig en behandel je de dames met respect zul je een leuke dag en of avond beleven .Tenslotte wil ik nog even zeggen dat het ook maar gewone mensen zijn net als wij.:smile2:Sommige beertjes denken voor 100euro dames type gt vv lr ed te kunnen ketssen :hammer:WAKE UP:ranting2:
noelcitroen
2 september 2010, 22:31
Ik ben het helemaal met rmjhexe eens.
Het lastige van een Nederlander is dat die topkwaliteit voor liefst nul geld wil krijgen. Maar vervolgens gaan ze voorbij aan de gulden regel dat je voor hogere kwaliteit over het algemeen ook meer betaalt. Ik kan me dus de onvrede voorstellen als je met hoge verwachtingen 100 euro betaalt voor een hele dag neuken en je vindt niet alle dames bij je verwachtingspatroon passen.
Zelf ben ik de Duitse tour begonnen in de FKK-sauna's. Inderdaad veel meer vrouwen, die zeker nooit te dik of lelijk zijn (en ook hier weer: zeeeer subjectief). Maar ook daar kun je teleurstellingen oplopen. Want zo'n strak schatje met looks zit lang niet altijd te wachten op het werk dat ze moet doen. Ook daar kom je plichtmatig het nummertje afwerken tegen. Of nog erger, dat je zin hebt om lekker los te gaan en vervolgens moet je voor elke kus of lik bijbetalen :thefinger:. Ook dat zijn dingen die gaan tegenstaan en het nadeel van zo'n FKK hut is dat je na een mindere ervaring toch je geld kwijt bent en het niet even over kunt doen.:gruebel:
En daar heb je een voordeel van PT of Pauschal waar ik me tegenwoordig op heb geworpen: heb je een keer een mindere ervaring dan pak je voor dezelfde 100 euro er gewoon nog een of nog een. Mijn recente ervaringen liggen in Xanten, Bochum en NRW. En ja je komt daar ook de dikkere en zeker oudere dames tegen die aan mij niet echt besteed zijn :bibber_2:. Maar ook iedere keer (of heb ik dan steeds geluk gehad??) voldoende jonge dunne dames die volledig in mijn smaakgebied vallen. Om van elke club maar een willekeurig voorbeeld te noemen (en ik heb er in alle gevallen meer aangetroffen): Mandy, Daria en Larissa... :luvlove:
En als je het dan weer naar de Nederlandse aard benadert, dan kun je in al die gevallen die ene leuke meid die wel in je smaak valt de hele dag door uitwonen zo vaak je wilt voor een bedrag waarvoor je in de Nederlandse clubs laat staan de ramen met mazzel een uur gepruts wordt aangeboden!:moon:
En trouwens, ook als je gewoon op de ouderwetse manier in de kroeg een dame scoort die er op het eerste gezicht wel tof uitziet, hoe vaak overkomt het je dan niet dat er zonder push-up bh's en corrigerend ondergoed aan het lijf er gewoon ook cellulitis naast je ligt met slappe borstjes en een buikje... In een PT of Pauschal heb je in ieder geval ruim de gelegenheid om naast het koppie ook de rest van de aangeboden waar te keuren...;)
Als afsluiter: ik zie dat de draad in de richting van GB gaat, dat vind ik dan echt weer een hele andere tak van sport. Ook ervaring mee, maar als zo'n hitsige groep mannen op een matrasje op die paar aangeboden gaatjes afduikt, dan hoop ik maar dat ze niet per ongeluk misprikken als je daar gebukt staat. En als je dan de link van MiniMe aanklikt, dan overkomt het je ook nog dat je andermans roompotje ligt te roeren als je niet uitkijkt :eek: En dan kan de sfeer best goed zijn tussen het neuken door, maar persoonlijk heb ik ook tijdens het neuken graag de gelegenheid om een band (hoe iel ook) met de dame op te bouwen. En dat kan dan weer iets beter in een pauscgalclub dan in een PT...
Corragio
3 september 2010, 08:04
Ik ben het helemaal met rmjhexe eens.
Het lastige van een Nederlander is dat die topkwaliteit voor liefst nul geld wil krijgen. Maar vervolgens gaan ze voorbij aan de gulden regel dat je voor hogere kwaliteit over het algemeen ook meer betaalt. Ik kan me dus de onvrede voorstellen als je met hoge verwachtingen 100 euro betaalt voor een hele dag neuken en je vindt niet alle dames bij je verwachtingspatroon passen.
/knip/
Als afsluiter: ik zie dat de draad in de richting van GB gaat, dat vind ik dan echt weer een hele andere tak van sport. Ook ervaring mee, maar als zo'n hitsige groep mannen op een matrasje op die paar aangeboden gaatjes afduikt, dan hoop ik maar dat ze niet per ongeluk misprikken als je daar gebukt staat. En als je dan de link van MiniMe aanklikt, dan overkomt het je ook nog dat je andermans roompotje ligt te roeren als je niet uitkijkt :eek: En dan kan de sfeer best goed zijn tussen het neuken door, maar persoonlijk heb ik ook tijdens het neuken graag de gelegenheid om een band (hoe iel ook) met de dame op te bouwen. En dat kan dan weer iets beter in een pauscgalclub dan in een PT...
Klopt als een bus. You read my mind.
rmjhexe
3 september 2010, 22:24
wij holanders zitten graag voor een dubbeltje op de eerste dame , sorry bedoel natuurlijk eerste rij:hah:
Igor-Ergaster
4 september 2010, 07:36
Goed bericht van Noelcitroen, ben het helemaal met hem eens