Volledige versie bekijken : Condooms
stalingrad69
26 augustus 2010, 20:26
Hallo,
Het onderwerp erover vond ik niet maar wat ik me afvroeg:
Ik ben eigenlijk groot geschapen, dikte niet de lengte.
Wat me geregeld overkomt is dat de prosti snel een condoom neemt die krap is (besef ik achteraf :rolleyes:) en tijdens de daad wordt er snel overgegaan naar het pijpen. Hoe lossen jullie dit op? Grotere condoom vragen of zelf wat groters meenemen en wat zijn de beste?
PS: Ik ga af en toe naar de YingYang, krijgen ze daar vooraf een lading :hah: van goedkope kapotjes :blume:
MichelJ
26 augustus 2010, 21:05
Als die standaard london-1000-in-een-zak-condoompjes niet goed zitten kun je de dvp vragen of ze wat anders in haar assortiment heeft. Ook kun je eventueel zelf wat meenemen, sommige dvp's vinden dat prima (scheelt hun weer een eurootje :rolleyes:), andere dvps gebruiken enkel condooms die ze zelf bij zich hebben.
http://www.blushingbuyer.co.uk/product_images/Medium/DURFE%3BWarehouse%3BWarehouse.jpg
Probeer deze eens een keer...
Jansen
26 augustus 2010, 21:20
Hallo,
Het onderwerp erover vond ik niet maar wat ik me afvroeg:
Ik ben eigenlijk groot geschapen, dikte niet de lengte.
Wat me geregeld overkomt is dat de prosti snel een condoom neemt die krap is (besef ik achteraf :rolleyes:) en tijdens de daad wordt er snel overgegaan naar het pijpen. Hoe lossen jullie dit op? Grotere condoom vragen of zelf wat groters meenemen en wat zijn de beste?
PS: Ik ga af en toe naar de YingYang, krijgen ze daar vooraf een lading :hah: van goedkope kapotjes :blume:
De bedoeling is dat je hem niet over je hoofd heen trekt of gebruikt om te zak lopen.;)
Maar normaal is elke condoom geschikt wbt de afmeting van de condoom.
Dat er zijn van een betere kwaliteit dat klopt dat is ook met autobanden.
Dus of je nu uit Stalingrad of uit Best komt maakt geen zak uit.
Blaas hem maar eens op moet je kijken wat een afmeting (niet je lul maar condoom opblazen) :biggrin:
Bij mij gaan ze ook wel eens kapot maar dat komt door het standje en de kracht van mijn paal tijdens het uitwonen.:smoke:
BefBeer
27 augustus 2010, 21:59
Op H..k.rs stond laatst een topic hierover; het maakt veel uit wie welke cd aantrekt. Iets als welke cd?
BefBeer
Joke
27 augustus 2010, 22:23
http://www.condomerie.com/webshop/casindex_uitleg.php?language=nl
Oh ja...als je er eens voor zorgt dat een dame geil wordt ( lees: niet geacteerd geil! ), dan heb je nooit meer een klapcondoom Men. Jansen :baeh:
Jimbo1
27 augustus 2010, 22:51
niet je lul maar condoom opblazen
Hahaha, dat maakt mijn dag weer goed :smile:
noglangnietuitgewandeld
28 augustus 2010, 07:15
Ik heb in m'n carriere tweemaal een klapper gehad, procentueel of eigenlijk promillueel valt het wel mee, maar iedere klapper is er gewoon een teveel. Beide keren waren de dames nat genoeg, ik was erbij. Maar als je soms ziet wat voor nagels ze hebben, is het nog een wonder dat het niet vaker gebeurt. Ook bij PMC komen er wel eens tandjes aan te pas. Het advies is om bij een volgende handeling van condoom te wisselen maar dat wordt maar zelden gedaan.
kater
30 augustus 2010, 22:26
Voor Kater was het toch een wereld van verschil toen hij ze zelf mee nam:biggrin::biggrin::biggrin:
Jansen kan lullen wat hij wil , maar een olifant zal ook nooit lekker zitten in een Smart :baeh:.
Zeker bij een juiste klik met een dame hoef je de rest van de doos niet mee naar huis te slepen , die bewaren ze netjes tot de volgende keer :freu::freu:
Verder pas 1x meegemaakt dat dame ze zelf in verschillende maten op voorraad had :smile:
Gr ;)
Dalton
2 september 2010, 16:52
Bij mij vliegen de condooms bij het neuken in de brand maar daarom heb ik altijd een emmer water bij het bed staan,is beter dan een brandblusser want dat is zo'n geklieder:teuflisch:
facial
9 september 2010, 09:12
Kun je je sigaret dan niet gewoon net als lucky luck in je mond houden, i.p.v. hem op je swans te laten vallen :biggrin:
Bredero
10 september 2010, 12:20
Om niet te worden ondergesneeuwd door de talrijke nieuwslinks van facial post ik hem maar in dit toepasselijke toppic ;)
http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Relaties/article/detail/1155851/2010/09/10/Meet-je-penis-met-dit-condoom.dhtml
Willem2
13 september 2010, 15:34
Om niet te worden ondergesneeuwd door de talrijke nieuwslinks van facial post ik hem maar in dit toepasselijke toppic ;)
http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Relaties/article/detail/1155851/2010/09/10/Meet-je-penis-met-dit-condoom.dhtml
Vind je mijn nieuwslinkjes niet leuk dan Bredero :biggrin:
Volgens mij vindt hij die wel leuk maar wil hij niet ondergesneeuwd worden. Daarom liever condooms :rolleyes: :biggrin: ;)
:wink2:
RAUL7
27 september 2010, 08:15
In Atlanta heeft een vierjarig jongetje herpes opgelopen. Het knaapje vond een gebruikt condoom in de hotelkamer waar hij met zijn ouders verbleef. Hij dacht dat het ding een ballon was en stak het in zijn mond...
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1161371/2010/09/23/Kind-loopt-herpes-op-door-gebruikt-condoom-in-hotel.dhtml
Dalton
27 september 2010, 15:38
Volgens mij vindt hij die wel leuk maar wil hij niet ondergesneeuwd worden. Daarom liever condooms :rolleyes: :biggrin: ;)
:wink2:
Willem jij bent zeker niet katholiek want anders waarschuwde je alle ijsberen om geen condooms meer te gebruiken omdat de PAUS niet wil dat je condooms gebruikt.:teuflisch:
Dat kind had dan ook geen herpes opgelopen in de hotelkamer R7.
facial
27 september 2010, 15:58
Als jij nooit geen condooms had gebruikt Dalton denk ik niet dat je zo oud was geworden als je nu bent:biggrin::biggrin::biggrin:
kater
27 september 2010, 16:03
Tja das n punt voor Facial :biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:
Dalton
27 september 2010, 16:19
Als jij nooit geen condooms had gebruikt Dalton denk ik niet dat je zo oud was geworden als je nu bent:biggrin::biggrin::biggrin:
Zo te zien op dat pasfotootje van je gebruikt je alleen condooms met een gaatje erin anders komt er niet zo''n pudding straal uit:teuflisch:
facial
27 september 2010, 19:51
klopt Dalton, als ik geneukt heb haal ik die dingen er altijd af om hun mondjes lekker te vullen met warm room :biggrin: