PDA

Volledige versie bekijken : Dania

Bart
23 augustus 2010, 22:37
Naam : Dania (ex-Jennifer?)

Nationaliteit/taal : Roemeens / Duits

Leeftijd : 22 jaar

Haarkleur/lengte : Bruin

Lengte : 1.65m

Postuur /Cupmaat : Normaal / B-cup

Tatoeage /Piercing :

Service : PZC , NMC, Tongzoenen

Extra : kijkt je vanaf de bank naar je toe,

Afgelopen woensdag was ik in Freude. Had van te voren Jessica nog gevraagd of ze kwam. Na een eerdere toezegging sms-te ze toen ik er al bijna was dat ze toch niet zou komen. Bij binnekomst werd me al meteen vertelt dat ook Michelle er niet was. Verder bleken Justina, en Putri er die dag ook niet te zijn en Noi die net terug was van vakantie was ziek.

Van een aantal andere dames wist ik dat ze met vakantie waren. Er zat niets anders op dan nieuw territorium te verkennen.

Hoewel Alicia nog een optie was liep ze te ongeinteresseerd rond. Dit in tegenstelling tot Dania. Zij had was me in het voorbijlopen al te lijf gegaan en zat me continu verleidelijk vanaf de bank aan te kijken.

Dus ben ik maar eens nader kennis met deze dame gaan maken. Veel weet ik me er niet meer van te herinneren. Wel dat ik terleur gesteld was dat ze alleen maar op de bank kuste.

Op de kamer werd het zo mogelijk nog vreemder. Zij wilde dat ik het initiatief nam. Haar heerlijk en langdurig gekust. En omdat zij niet op mij wilde ben ik maar over haar heen gekropen. Ik omklemde haar helemaal met armen, lijf en mond. Maar zij genoot er alleen maar meer van.

We waren intens met elkaar verstrengeld. Toen - net op tijd -rubbertje er om en heerlijk in deze kreunende meid klaar gekomen.

Zij wilde al weggaan, maar haar toch even tegengehouden. Ze vatte dit blijkbaar als signaal op om weer een briefje van 50 te gaan scoren. Het vorige proces herhaalde zich weer voordat ik er erg in had met dat verschil dat ze het wel afmaakte door bovenop te gaan zitten.

Ik denk dat dit de eerste keer is dat ik een uur met een dame door heb gebracht zonder dat ze me oraal bevredigd heeft. En dan wel twee keer klaarkomen.

Aparte sessie op een aparte dag.

Bart