PDA

Volledige versie bekijken : frustraties ? ! ?



joop slim
23 augustus 2010, 22:34
Het lijkt de laatste tijd wel een zeik en mauw forum aan het worden ipv iedereen laten genieten van zijn ding.
Het is zo jammer he, ben dan nog niet zolang op het forum maar kan wel een periode herinneren dat het echt gezellig was op de chat, op het forum met lezen van normale ingetogen, uitbundige, egotrippende verhalen........

Het schijnt hier nu echt de muppetshow van waldorf en stadler te worden !

Gelukkig zijn er een aantal nieuwe schrijvers die zeker humor hebben en er weer lustig op los schrijven zoals een badslippers, renee de beer en nog een aantal, ook de informatieve recensieschrijvers zijn nog een beetje aanwezig, maar het overgrote deel is druk met mauwen en katten.......

Stop dat toch !

Het leven duurt maar even, geniet ervan sta elkaar niet zo naar het leven......we moeten allemaal schijten en gaan allemaal een keer dood.
Een pittige discussie is altijd leuk en maakt het allemaal levendig.

Of zie ik beren op de weg lopen die er totaal niet zijn ?

ps. ik ben niet onder invloed van een roze wolk of iets dergelijks, ben totaal nuchter.........

Jabberwalkie
23 augustus 2010, 23:01
Ach Joop, met weemoed denk ik terug aan de tijd toen jij op de chat van iedereen wist wat ze graag dronken aan de bar !!!

Doe mij maar een blonde Leffe, en neem zelf ook iets !

Jabber

Willem2
23 augustus 2010, 23:11
Of zie ik beren op de weg lopen die er totaal niet zijn ?


Er zijn juist heel veel beren. En sommigen lopen misschien ook op de weg :rolleyes:
Maar het valt allemaal reuze mee. Ik denk dat jij wat dingen vergeten wil die niet zo leuk waren in jouw leven.




ps. ik ben niet onder invloed van een roze wolk of iets dergelijks, ben totaal nuchter.........

Wij hopen allen van niet want die roze wolk van jou doet jou helemaal niet goed.

:wink2:

rmjhexe
24 augustus 2010, 19:53
wandelen moet wel een leuke hobby blijven,er is meer in het leven als hoeren snoeren taxirijden