PDA

Volledige versie bekijken : Claudia, bare GB, Friesland

Joost572
21 augustus 2010, 14:09
Onlangs op een zaterdagavond de bare GB van Claudia in een rustige woonwijk in de buurt van Heerenveen bezocht, GB begint rond 22:00 uur in de woonkamer. Er waren die zaterdag (07-08) 5 potente mede wandelaars aanwezig, Claudia is niets te gek ze zuigt en zoent als een geile milf, en ze lijkt het heerlijk te vinden als er lange tijd een pik in haar lekkere kale kutje zit.
De gastheer (echtgenoot) verzorgt ondertussen de drankjes, in totaal drie uitgebreide sessies met haar mogen beleven en het was in één woord geweldig, haar is niets te gek en zeg nou eerlijk wat is er lekkerder dan bare te neuken. Met een tevreden gevoel verliet ik omstreeks 01:15 uur het woonhuis van deze ge(il)weldige vrouw en de gezellige gastheer.
Claudia adverteert op sexjobs.:)

roadrunner1963
11 oktober 2010, 11:03
hoe kan ik in contact komen met deze geile vrouw, om er achter te komen wanneer er weer een bare gangbang is?

harrie van veen
11 oktober 2010, 14:19
even kijken bij sexjobs en dan GB aanklikken, ze staat in het rijtje. succes

Pistol Pete
11 oktober 2010, 15:04
Waar blijven de moraalridders? :cool::cool:

trigootje
11 oktober 2010, 15:25
moest even tot 10 tellen...ieder zijn meug zullen we maar zeggen...

Paulschen
11 oktober 2010, 16:18
Waar blijven de moraalridders? :cool::cool:

Tja, klinkt wel geil, maar daarna..... Je zult in de zenuwen zitten omdat je mogelijk iets opgelopen hebt....:angst:

En daarna, als je een SOA test laat doen, en je krijgt een positief test resultaat, dan is het "was ik maar niet zo dom geweest":hammer:

Uiteraard voor een volgende keer heel veel plezier, maar ik haak even af als je het niet erg vindt....:baeh:

egon, Dr. Rammler
31 januari 2011, 18:24
Tja, klinkt wel geil, maar daarna..... Je zult in de zenuwen zitten omdat je mogelijk iets opgelopen hebt....:angst:

En daarna, als je een SOA test laat doen, en je krijgt een positief test resultaat, dan is het "was ik maar niet zo dom geweest":hammer:

Uiteraard voor een volgende keer heel veel plezier, maar ik haak even af als je het niet erg vindt....:baeh:

warum hat er sie dann nicht geleckt, nachdem alle Mann reingespritzt haben.
Find er wohl nicht so geil ???

Strijker
24 februari 2015, 14:38
Kan momenteel niets vinden over een bare GangBang met Claudia in Friesland.
Dit soort dames zet echter meestal alleen maar een advertentie als ze weer plannen heeft.
Weet iemand of deze dame nog actief is?
En dan nog het volgende.
Na de recensie onstaat er een korte discussie over onveilige sex en de mogelijk consequenties daarvan.
Ik mag zelf ook altijd graag discussiëren over van alles en nog wat maar dan wel op de juiste plaats.
Mijns inziens horen dit soort algemene discussies gevoerd te worden in topics die daarvoor bedoeld zijn, niet in het topic van een dame.
Op een andere plek op het internet heb ik dit soort kwesties ook wel eens aangekaart want daar werd dan altijd meteen de gehele discussie verwijderd omdat het technisch gezien heel veel voeten in aarde had om de betreffende berichten te verplaatsen. En dat vondt ik dan altijd weer zonde omdat de discussie op zich vaak best wel interessant was.
Hoe zit dat in dit forum heren moderatoren?
Ik ben wel benieuwd naar jullie reactie.
Ook andere forumleden mogen natuurlijk reageren.
Heb er nog even aan gedacht om voor deze discussie een nieuw topic te openen maar denk dat het punt wat ik ter discussie stel op deze wijze duidelijker overkomt.

Admin
24 februari 2015, 15:10
De regel is eigenlijk vrij simpel. Een discussie nav een nzc bericht wordt bijna altijd standaard naar dit topic verplaatst.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?18490-Neuken-(pijpen)-zonder-condoom

Al kan in dit geval amper van een discussie gesproken worden, zijn wat losse opmerkingen.

Dat is in dit geval klaarblijkelijk dus niet gebeurd. Soit! Verder staan we een nzc melding alleen toe in geval van clubs en/of dames die daar ook openlijk mee adverteren. Dat zal in de toekomst zeker in Duitsland minder worden op het moment dat zo mag verwacht worden er een condoom plicht gaat komen.
Deze berichten na 4 jaar nog verplaatsen heeft weinig zin, ofschoon de discussie sec niet in het topic thuishoort. Kwestie van verjaring zeg maar :).