PDA

Volledige versie bekijken : IJBF 5 Jaar Feest. vr 15 Oktober of za 16 Oktober?

Big30
20 augustus 2010, 17:56
Het is de bedoeling om in Oktober een IJBF te geven omdat we dan 5 jaar bestaan.

We zijn er nog niet uit welke datum het best schikt. Concreet gaat de keuze tussen Vrijdag 15 oktober of Zaterdag 16 Oktober.

Voor de vrijdag pleit dat er beren zijn die het weekend vaak niet kunnen. Voor de zaterdag pleit weer dat we dan toch meer beren verwachten en dat het dan ook voor Beren die wat verder moeten reizen ze niet in de vrijdagavond spits vast komen te zitten.

Kortom waar gaat je voorkeur naar uit?

https://www.ijsberenforum.com/img/5jarigfeest.gif

Rene de Beer
20 augustus 2010, 18:09
Geen voorkeur. Wel erg benieuwd!
Leuk hoor, om er echt wat aan te doen!
Groeten & succes!

Big30
21 augustus 2010, 11:36
Geen voorkeur. Wel erg benieuwd!

Die optie stond er eerst niet en dus maar toegevoegd!

Scoobert
21 augustus 2010, 15:02
Mocht ik kunnen, dan is alleen de zaterdag een optie.
Alleen is dat dan weer afhankelijk van de plek van de feesttent :)

MichelJ
21 augustus 2010, 15:12
Ik kies voor de vrijdag, dan zie ik ook weer eens wat huispappa's die in het weekend niet mogen :biggrin: en dan kan ik zaterdag gewoon naar LR :freu:

Costana
21 augustus 2010, 15:41
Het is de bedoeling om in Oktober een IJBF te geven omdat we dan 5 jaar bestaan.

We zijn er nog niet uit welke datum het best schikt. Concreet gaat de keuze tussen Vrijdag 15 oktober of Zaterdag 16 Oktober.

Voor de vrijdag pleit dat er beren zijn die het weekend vaak niet kunnen. Voor de zaterdag pleit weer dat we dan toch meer beren verwachten en dat het dan ook voor Beren die wat verder moeten reizen ze niet in de vrijdagavond spits vast komen te zitten.

Kortom waar gaat je voorkeur naar uit?

Vandaar geen voorkeur :)

MichelJ
21 augustus 2010, 16:03
16 Oktober is trouwens ook de verjaardag van Stiffie in LR

Jansen
21 augustus 2010, 16:38
Regel het maar op zaterdag dan weet je zeker dat een aantal beren niet kunnen daar hoef je dit draadje niet voor te openen.

Er wordt dus niet goed gelezen door de moderators in de andere draadjes.

Ook zijn er op de zaterdagavonden voetbal wedstrijden die bezocht worden.

Ik ga wel op een doorde weekse dag daar heb ik YBF niet voor nodig en de korting in LR krijgt iedereen.

p.s. wat de avondspit betreft ? wat een gelul een avond per 5 jaar en dan praten over spits ? kom dan rond 14.00 u !!

Houdt anders 2 avonden en doe de zaterdag desnoods in een andere club de weekend mensen komen graag in GT !!

MichelJ
21 augustus 2010, 16:42
Regel het maar op zaterdag dan weet je zeker dat een aantal beren niet kunnen daar hoef je dit draadje niet voor te openen...

Volgens mij kan Jansen niet op zaterdag :biggrin: ;), maar Jansen in de week kunnen andere ijsberen weer niet. Het is niet mogelijk om 1 dag te kiezen dat iedereen kan :hammer: :frown:.

...wat een gelul een avond per 5 jaar en dan praten over spits ? kom dan rond 14.00 u !!

Regel dan 1x in de 5 jaar dat je wel op zaterdag kunt :baeh:

Houdt anders 2 avonden en doe de zaterdag desnoods in een andere club de weekend mensen komen graag in GT !!

Ja goed idee van Jansen, heb ik in een ander draadje ook aangegeven; Feest op do, vr, en za in 3 verschillende clubs :biggrin:

Jansen
21 augustus 2010, 16:57
Volgens mij kan Jansen niet op zaterdag :biggrin: ;), maar Jansen in de week kunnen andere ijsberen weer niet. Het is niet mogelijk om 1 dag te kiezen dat iedereen kan :hammer: :frown:.

Gelukkig is het in LR van maandag t/m zondag altijd feest :freu:

Willem2 kan ook niet wat moet hij Gaby dan thuis vertellen :biggrin:

Big30 kan ook niet Auto weer kapot en kan dan niet meerijden met Jansen.:biggrin:

IJsberen feest organiseren op de verjaardag van een ander is wel een erge goedkope manier van het YBF zeker met de moderators van Relaxxx.

MichelJ
21 augustus 2010, 17:00
Willem2 kan ook niet wat moet hij Gaby dan thuis vertellen :biggrin:

Big30 kan ook niet Auto weer kapot en kan dan niet meerijden met Jansen.:biggrin:

:e010[1]::e010[1]:

Badslippers
21 augustus 2010, 22:32
Even praktisch, volgens mij begint dan ook de herfstvakantie. Kan een belemmering zijn voor beren die met moeder de vrouw op vakantie gaan.

Zaterdag wordt traditioneel de auto gewassen en de boodschappen gehaald!

Kijk om te neuken hoef je geen feest te organiseren. Dat kan je in principe op elke dag van t jaar doen. Ook dames zijn altijd wel "voorradig". Maar een feest kan het wel worden als er zoveel mogelijk ijsberen in de gelegenheid zijn om te komen. Dus dat lijkt me toch belangrijk.

Big30
22 augustus 2010, 01:59
Kijk om te neuken hoef je geen feest te organiseren. Dat kan je in principe op elke dag van t jaar doen. Ook dames zijn altijd wel "voorradig". Maar een feest kan het wel worden als er zoveel mogelijk ijsberen in de gelegenheid zijn om te komen. Dus dat lijkt me toch belangrijk.

Das dus bottom-line ook de meest wezenlijke vraag! Wanneer zijn er zo veel mogelijk beren beschikbaar, het begin van de Herfstvakantie is dus ook een relevant beslissingscriteria net al de locatie van de club.

Wordt vervolgd.

B30

The Saint
22 augustus 2010, 09:01
Even praktisch, volgens mij begint dan ook de herfstvakantie. Kan een belemmering zijn voor beren die met moeder de vrouw op vakantie gaan.

De herfstvakantie in België is eind oktober (en duurt maar 1 week)

Cupido
22 augustus 2010, 09:08
doe mij maar de donderdag!!!! Nee hou het maar op vrijdag!!

Big30
22 augustus 2010, 09:14
De herfstvakantie in België is eind oktober (en duurt maar 1 week)

Dus de herfstvakantie in B interfereert niet met de voorgestelde data d.i. 15/16 Oktober!

Overigens, op beide data hebben we voor onze leden anyway wat leuks in petto!

Dus nogmaals ut gaat hier niet om de locatie, maar slechts en alleen om de vraag Wanneer!!!

B30

Stiffmaster
23 augustus 2010, 11:25
Gezien het feit dat ik mijn verjaardag zou willen vieren in LR op zaterdag de 16e oktober, is het voor mij wat gemakkelijker om te kiezen, doe maar op vrijdag de 15e oktober heb ik dubbel feest want dat is mijn echte verjaardag en kan ik zaterdag nog eens een feestje vieren, maar ik geef jullie wel de gelegenheid om voor de zaterdag te kiezen want Stiffie gaat zijn verjaardag elders vieren en dat wordt GOLDEN DREAMS op zaterdag de 16e oktober, feest of geen feest van het IJsberenforum jubileum. Laat ons echter niet al te lang in het ongewisse de tijd gaat door. :lostit::lostit:

Even een kleine kanttekening, hoe eerder het bekend is hoe eerder de ijsbeertjes zich kunnen aanmelden,

Willem2
24 augustus 2010, 01:49
Ik geloof er helemaal niks van :

Mocht ik kunnen, dan is alleen de zaterdag een optie.

Een goede informant heeft mij ingefluisterd dat jij ongeveer 2 tot 3x per week naar een club gaat. Dat kan dus niet alleen op een zaterdag zijn :rolleyes:.

Alleen is dat dan weer afhankelijk van de plek van de feesttent :)

Welke feestplek het ook zal zijn, het zal te vol zijn,de dame die jij wilt hebben heeft geen tijd ( of 10 min later dan heb jij weer geen zin ;) :biggrin:) etc.
Dus het maakt allemaal niks uit :
Scoobert komt gewoon ....

:wink2:

egon, Dr. Rammler
24 augustus 2010, 15:59
es wäre jedenfalls gut wenn man sich entscheiden könnte, damit unsereins ggf rechtzeitig disponieren kann !!! :smoke:

rmjhexe
24 augustus 2010, 19:43
als het op een zaterdag is moet ik en natuulijk vele andere beertjes overwerken van de baas , vervelend hoor

Sphinx
24 augustus 2010, 19:46
Oorspronkelijk geplaatst door Jansen
Big30 kan ook niet Auto weer kapot en kan dan niet meerijden met Jansen. :biggrin:

:e010[1]::e010[1]:

Grinnik, desnoods haalt deze racebeer Big wel op, komt ie toch in een Alfa ;)

Wat de datum betreft, persoonlijk komt zaterdag me beter uit, maar of het nu twee of drie dagen na m'n verjaardag is maakt me weinig uit

Gondolas9
24 augustus 2010, 20:26
Ik heb ergens ook wel zin om te komen, voor de taart die Willem ongetwijfeld voorziet ;-).
Datum maakt me niks uit.

Jansen
24 augustus 2010, 21:09
Ik ga mijn vakantie plannen en vertrek op zaterdag 16 okt. :eek:

Frauenblick
24 augustus 2010, 22:01
Herr Jansen, keine Sorge :rolleyes:
Ohne dich geht doch so ein Fest gar nicht

sofaking
24 augustus 2010, 22:16
Hoezo vrijdag of zaterdag ? Een goeie Saturnalia duurt toch wel een week of zo ? ;)

Ik kan niet komen natuurlijk, het schijnt dat er zondige zaken zouden kunnen gebeuren.

RAUL7
25 augustus 2010, 18:32

We zullen u niet missen! :smile2:

Jansen
25 augustus 2010, 22:43

Dat meen je niet :eek::eek::eek:

MichelJ
25 augustus 2010, 22:48

Is het feest dan toch de 15e? ;)

Jansen
25 augustus 2010, 22:51
Is het feest dan toch de 15e? ;)

Ik had vanavond al een feestje in LR geweldig hoe ik als enige Ijsbeer mee werd getrokken in het feestgeruis op kamer 16 ? dubbele kamer :biggrin:

Stiffmaster
30 augustus 2010, 12:03
Even een klein vraagje over het IJBF feestje, is er inmiddels al iets bekend of zijn de onderhandelingen nog in volle gang, ben zeer nieuwsgierig hierover. :gruebel::gruebel:

Willem2
30 augustus 2010, 12:11
Even een klein vraagje over het IJBF feestje, is er inmiddels al iets bekend of zijn de onderhandelingen nog in volle gang, ben zeer nieuwsgierig hierover. :gruebel::gruebel:

Ja, er is wat bekend.....
En dat komt zeer binnenkort ;)

:freu:

lustman
30 augustus 2010, 13:47
Scoobert komt gewoon ....NIET

Hij gaat die dag naar V.V. met Flipper ruzie maken over een Roemeense. :smile2:

Josef
30 augustus 2010, 19:57
Josef vind zaterdag 16 Oktober wel één goede dag geen files.
Zou leuk zijn als er Simonis vissoep geserveerd werd/of gerookte paling van Gerit Eveleens.
Dan is het pas echt feest,en natuurlijk een paar lieve dames met kort zwart haar.Die slikken ook wel een palingtje weg!!!
Wat zou Josef dan gelukkig zijn! En ik zorg wel dat het er een feest wordt.
Maar je moet er wel de goede club voor uitzoeken die zich er voor leent.
Living Room is wel top. Parksauna Residenz is wel mooi en erg goed eten,maar de sweer is er toch minder [tekort dames]. Oase is ook wel mooi ,maar zo ver weg. Josef vind alles wel goed,maar ik rook en drink niet en eet geen taart.
maar er is genoeg lekkers,en anders loopt het er wel rond!!!
Zaterdag vind ik een top dag volgendedag lekker uitslapen. En op zaterdag kan ik er vroeg zijn vrijdags werk ik en is het druk op de weg.:festeer::festeer::festeer::festeer::festeer:: dance[1]::dance[1]::dance[1]::dance[1]::dance[1]::lol::lol::lol::lol::lol::freu::freu::freu::freu: :freu::ola2::seiltanz::happy::bye:

rmjhexe
30 augustus 2010, 22:40
zaterdag in oedt lekker kortbij en genoeg vertier,sex en bier!!!

Big30
31 augustus 2010, 20:22

Voor degene die niet kunnen opeen zaterdag :
Er wordt aan een alternatief gewerkt :) ;)

Alabama
31 augustus 2010, 20:32
Mag ik ook komen? Moet 'n alibi regelen voor de zaterdag, maar als dat lukt, dan wil ik wel graag komen.

MichelJ
31 augustus 2010, 20:39
Mag ik ook komen? Moet 'n alibi regelen voor de zaterdag, maar als dat lukt, dan wil ik wel graag komen.

Als je niet meer dan 100 berichten in 3 dagen schrijft, 40 euro mee neemt en aanmeldt op MP mag je ook komen :biggrin:

Alabama
31 augustus 2010, 20:42
Als je niet meer dan 100 berichten in 3 dagen schrijft, 40 euro mee neemt en aanmeldt op MP mag je ook komen :biggrin:

Dan ga ik eens zorgen voor een alibi. Ik neem wel iets meer dan 40 euro mee, want wil daar binnen niet alleen biertjes nuttigen natuurlijk. :smile:

Jansen
31 augustus 2010, 22:45

Ik denk niet dat Alabama hier boven aan voldoet.

Hij reageert op alles wat beweegt lijkt op een vroege Little Diablo en de huidige Seks&fun.
Dus reageert te veel maar schrijft te weinig.;)
dus gaat wel over de 100, goed opgemerkt MJ ;)

Jansen
31 augustus 2010, 22:59

Er wordt aan een alternatief gewerkt :) ;)

Vreemde beslissing ?

Als je de enquete bekijkt dan tel ik 20 voor de vrijdag en 12 geen voorkeur

samen is dat 32 stemmen

Voorkeur voor de zaterdag is 28 waarvan 14 mensen ook eventueel de vrijdag wel willen. ( 14 na zelf wat rond gevraagd te hebben aan de zaterdag mensen )

Tel ik dan wat mogelijk is, kom ik op 46 ijsberen die op de vrijdag wel eventueel aanwezig zijn.

Dus de zaterdag is samen met de 8 beren van het andere forum weer de winnaar.

Jammer dat er niet goed overlegt is maar teveel draadjes geopend hebben zodat het overzicht weg is en de enquete niet echt duidelijkheid gaf door te weinig opties.

Alternatief doe ik niet aan mee.

Willem2
31 augustus 2010, 23:33
Beste Jansen,

Je kan het nooit iedereen naar de zin maken :redface:.
En hoe jij het ook wilt rekenen de meesten hebben echt voor de zaterdag gekozen.
En het is daarom een beetje flauw van jou om het meteen af te schieten en nog geeneens het alternatief programma af te wachten :cool:

Jansen
1 september 2010, 00:02
Beste Jansen,

Je kan het nooit iedereen naar de zin maken :redface:.
En hoe jij het ook wilt rekenen de meesten hebben echt voor de zaterdag gekozen.
En het is daarom een beetje flauw van jou om het meteen af te schieten en nog geeneens het alternatief programma af te wachten :cool:

Ik wil niets afschieten maar was ik niet de eerste maanden terug die vroeg om een leuk feestje te organiseren vanweg 5 jaar bestaan van het YBF en zeker dan niet in het weekend te doen ?????
Schreef ik toen ook niet dat ik dan een aantal dames zou vragen die vroeger in PHG gewerkt hebben ???

En wat was de uitslag ? ja zeker 7 dames zouden komen uit de tijd van PHG 2005/2006 ik hoefde ze alleen te laten weten welke datum.

Nee Willem die enquete was niet opjectief ik heb zelf veel meer gevraagd aan de mensen persoonlijk wat ik al schreef.
De mensen die komen zijn er altijd al op de zaterdag aangevuld met hooguit 8 andere.

Maar de mensen die echt niet kunnen zijn juist de beren die 5 jaar aktief zijn en om diverse redenen niet op de zaterdag kunnen.
zoals : getrouwd,vakantie op 16 okt,voetbal avond, prive en familie feestjes
daar is vaak de zaterdag voor.

Van de 28 mensen die zaterdag kunnen waren 14 mensen die toch ook op de vrijdag zouden komen.

Nu wil ik niet flauw doen maar en opjectieve enquete had een andere uitslag gegeven.

Aan een alternatief heb je niets als je juist gaat om mensen te ontmoeten die 5 jaar hier schrijven zij komen niet 2x.

Maar ik schreef alleen hier de mening van een aantal beren en niet van mezelf alleen.

Verder reageren heeft geen zin het is jullie beslissing en jullie feestje.

P.s. LR had de vrijdag ook goed gevonden alleen de zaterdag is voor hun beter i.v.m meer inkomsten,maar wel minder dames ook zijn hier dames die nooit in het weekend werken die wel onder de toppers horen.

Succes op 16 oktober.

Laten we er verder geen woorden meer over vuil maken.;)

Ace2
1 september 2010, 06:16
Er wordt aan een alternatief gewerkt

Ik denk dat er maar 1 feest moet zijn. Je gaat bevrijdingsdag ook niet op verschillende dagen vieren.

Natuurlijk had ik persoonlijk liever de vrijdag gehad, maar blijkbaar is de voorkeur (wat ik mij uit het oogpunt van een vrijgezelle man mij goed kan voorstellen) voor de zaterdag. Zonder nu de datum willen te verschuiven denk ik dat de stemmers voor vrijdag hoofdzakelijk getrouwde mannen zijn die in het weekend moeilijk weg kunnen. Die hebben dus weinig keuze. De zaterdagstemmers zullen dan vrijgezellen zijn die misschien voor een gedeelte ook wel op vrijdag willen komen. Jansen komt op 14 (50%) uit. Dat weet ik niet, maar het zullen er allicht een paar zijn die het niet zoveel uit maakt.

Voor mij zal het dus moeilijk worden om te komen. Dat vind ik jammer. Maar ik vind niet dat er een alternatief feest moet komen. Het 5-jarig-feest moet groots zijn en als er ook alternatieven komen dan doe je afbreuk aan het hoofdfeest of het alternatief is als het ware het kindermenu, waardoor dat een mislukking wordt. Laat het maar 16 oktober blijven.

Tiga
1 september 2010, 08:24
Ik begrijp de reactie van Jansen wel en ook die van Ace en van vele anderen. Op 5 augustus trapte Jansen af en begon over het feestje. Ondertussen zijn we bijna 4 weken verder. Weken waarin veel gesproken is over een feestje, ook onder de mods. Er waren veel vragen die beantwoord moesten worden. In welke club? Op welke dag? Op welke datum? etc etc. Telkens als je zo'n vraag beantwoordt, worden vele andere opties en daarmee ijsberen buitenspel gezet. Het was dan ook niet altijd makkelijk om te kiezen. Uiteindelijk zijn we tot een keuze gekomen, ons realiserende dat we daarmee tegelijkertijd vele andere buitenspel zouden zetten. Daarom worden die vele anderen niet vergeten...

Ik hoop ondanks dit dat er vele beertjes zullen verschijnen en dat het gezellige avond wordt.

Frauenblick
1 september 2010, 08:40
Auch ich finde, das Fest hätte am Freitag stattfinden müssen, es ist der 5 Jahres Tag und da können sowohl die Single, wie auch die verheirateten Bären. (obwohl, da kennen ja viele meine Einstellung, dazu sage ich jetzt mal nichts) Ok - die Mods haben anders entschieden, warum auch immer. Ich glaube aber ein alternative am Freitag ist auch möglich. Wie wäre es denn mal mit einer gemeinsamen Aktion ausserhalb des Clubs?

The Joker
1 september 2010, 16:07
Zaterdag is voor mij ook een dag dat ik bijna nooit kan.
Maar i.c.m. de clubkeuze en het gemiddelde weer half oktober is het helemaal vaag.
LR heeft op een gewone zaterdag al enorme wachttijden en is in de winter een groot rookhol.
Met zeker 50 extra mannen wordt het natuurlijk helemaal onmogelijk om te kameren of te relaxen als je met 10 man per m2 staat in de barruimte.
Alle ijsberen met gasmasker en rugby outfit wel veel plezier gewenst de 16e.

Big30
1 september 2010, 16:36
LR heeft op een gewone zaterdag al enorme wachttijden en is in de winter een groot rookhol.
Met zeker 50 extra mannen wordt het natuurlijk helemaal onmogelijk om te kameren of te relaxen als je met 10 man per m2 staat in de barruimte.

- De bar in LR is dacht ik 120 m**2 groot en verwacht wel dat het druk zal zijn, maar toch niet dat er in de bar 120*10 = 1200 beren zullen staan ;)!

- De tent buiten zal voor extra capaciteit zorgen en daar is ook geen sprake van rook overlast.

- Elke locatie heeft + en - punten dat zou ook hebben gegolden voor de andere opties die we besproken hebben.

- Ik realiseer me goed dat de keuze van de Datum gevoelig kan liggen. Sluit me bij Tiga aan dat ik me kan voorstellen dat met name die beren die op de zaterdag niet kunnen teleurgesteld zullen zijn.

- Uiteindelijk na lange discussie is voor de Zaterdag gekozen, verschillende factoren speelden bij die keuze een rol, ze zijn denk ik allemaal al hier genoemd.
Wat zeker ook een rol heeft gespeeld is dat de Zaterdag voor de club een aantrekkelijkere dag is omdat dan de drukte wat meer over de hele (lange!) dag verspreid is.

- Zoals Ace2 al opmerkt er is 1 Groot Feest maar ook in andere clubs zullen we in de maand Oktober bij het Lustrum stilstaan. Nadere info komt.

- Het is overigens het feestje van de beren niet van Willem2, Tiga, Big30 of CM. Daarom hebben we de leden ook naar hun voorkeur gevraagd d.i. liever de vrijdag, de zaterdag dan wel geen voorkeur.

Groet,
Big30

Twinangel
1 september 2010, 17:28
Voor mij komt de zaterdag het beste uit. Lijkt me trouwens leuk om zoveel mogelijk beren te zien in het wild.

Ace2
1 september 2010, 18:37
LR als locatie verbaast mij ook een beetje. Natuurlijk hebben de organisatoren en de ijsberen die dicht bij hen staan een voorkeur voor die club, omdat ze daar zelf graag komen. Maar objectief heeft die club, zoals SW dat al verwoord, voor een groot feest meer nadelen dan voordelen. Ik zou juist voor een ruimere club als VV kiezen (mits het damesniveau op peil is) of voor PHG (ook damesniveau op peil). In PHG is het toch een beetje begonnen. Enig besef van historie is nooit verkeerd, al moet het plezier wel het belangrijkste zijn. GT zou qua omvang goed uitkomen, maar ook daar is het op voorhand al druk, bestaan lange wachttijden en een groot deel van de forumleden is nu eenmaal niet gecharmeerd van die jagerige, rokerige club.

Bij iedere dag die je kiest zal er altijd wel iemand zijn die niet kan. Dat weet je nooit van tevoren. Je kunt het toch niet iedereen naar de zin maken. Als je toevallig niet kunt is dat jammer, maar niet meer dan dat. Alleen weet je op voorhand dat je als je het feest in het weekend houdt dat nagenoeg alle mannen met relaties niet kunnen komen. Dat is wat anders dan een voorkeur voor een andere dag hebben. Want een vrijgezel zal het leuker vinden op zaterdag te komen, maar kan ook op vrijdag komen. Iemand met een relatie kan alleen voor de vrijdag kiezen omdat hij op zaterdag niet kan. Natuurlijk is de zaterdag de leukste dag (als ik vrijgezel was zou ik ook voor die dag kiezen, maar ik zou het niet op die dag organiseren), maar dat is ook de dag dat een gedeelte van de forumleden niet aanwezig kan zijn. Ik veronderstel dat de organisatoren van het feest er goed over hebben nagedacht en daar op zaterdagavond tijdens hun clubbezoek met vele ijsberen over van gedachten hebben gewisseld. De conclusie zal zijn geweest dat de afvallers slechts een minder belangrijke minderheid voor het forum zijn. Voor mij (Jansen (die dat trouwens al op voorhand had aangegeven) en nog wel een paar) is dat jammer.

Het organiseren van alternatieven om teleurgestelde mannetjes te troosten hoeft van mij niet. Daar zal ik in ieder geval niet bij zijn. Er is maar 1 feest en dat valt schijnbaar op zaterdag 16 oktober. Zoals gezegd is dat jammer, maar helaas…………………. en niet alleen omdat ik die dag waarschijnlijk niet kan.

MichelJ
1 september 2010, 19:25
LR als locatie verbaast mij ook een beetje. Natuurlijk hebben de organisatoren en de ijsberen die dicht bij hen staan een voorkeur voor die club, omdat ze daar zelf graag komen.

Hier ben ik het niet met je mee eens. Ik kom de laatste maanden veel in LR, maar zie de organisatoren nauwelijks of niet in LR.

Maar objectief heeft die club, zoals SW dat al verwoord, voor een groot feest meer nadelen dan voordelen. Ik zou juist voor een ruimere club als VV kiezen (mits het damesniveau op peil is) of voor PHG (ook damesniveau op peil). In PHG is het toch een beetje begonnen. Enig besef van historie is nooit verkeerd, al moet het plezier wel het belangrijkste zijn.

Ik vermoed dat VV bij voorbaat al afgevallen is aangezien VV geen sponsor van IJBF is. PHG was wellicht wel een optie.

GT zou qua omvang goed uitkomen, maar ook daar is het op voorhand al druk, bestaan lange wachttijden...

Mee eens, GT is op vrijdag/zaterdag altijd al druk.

Bij iedere dag die je kiest zal er altijd wel iemand zijn die niet kan.
...
De conclusie zal zijn geweest dat de afvallers slechts een minder belangrijke minderheid voor het forum zijn. Voor mij (Jansen (die dat trouwens al op voorhand had aangegeven) en nog wel een paar) is dat jammer.

Het is inderdaad niet mogelijk om één dag te prikken op één locatie waarop alle ijsberen kunnen. De organisatie zal ongetwijfeld alle voors en tegens van de locatie en datum hebben afgewogen. Ook ik had liever gezien dat het feest op vrijdag was geweest (kan zelf allebei de dagen). Erg jammer dat sommige ijsberen (vooral van de 'oude/harde' kern) er misschien niet bij kunnen zijn. Maar wees creatief! Het is nog ruim zes weken, tijd genoeg om een goede smoes te verzinnen!

Geen enkele club is eigenlijk 'goed' voor een feest; de meeste zijn de klein of hebben te weinig dames, 1 club is altijd al erg druk en de andere clubs zijn te ver weg voor een goed-bezocht feest. De enige oplossing zou zijn om een club exclusief voor IJBF af te huren, maar dat kun je eigenlijk weer niet maken t.o.v. van stamgasten die niet van IJBF zijn.

Johnny Bravo
1 september 2010, 21:23
9 oktober!

Ace2
1 september 2010, 21:46
Hier ben ik het niet met je mee eens. Ik kom de laatste maanden veel in LR, maar zie de organisatoren nauwelijks of niet in LR.

Ik vermoed dat VV bij voorbaat al afgevallen is aangezien VV geen sponsor van IJBF is. PHG was wellicht wel een optie.

Mee eens, GT is op vrijdag/zaterdag altijd al druk.

Het is inderdaad niet mogelijk om één dag te prikken op één locatie waarop alle ijsberen kunnen. De organisatie zal ongetwijfeld alle voors en tegens van de locatie en datum hebben afgewogen. Ook ik had liever gezien dat het feest op vrijdag was geweest (kan zelf allebei de dagen). Erg jammer dat sommige ijsberen (vooral van de 'oude/harde' kern) er misschien niet bij kunnen zijn. Maar wees creatief! Het is nog ruim zes weken, tijd genoeg om een goede smoes te verzinnen!

Geen enkele club is eigenlijk 'goed' voor een feest; de meeste zijn de klein of hebben te weinig dames, 1 club is altijd al erg druk en de andere clubs zijn te ver weg voor een goed-bezocht feest. De enige oplossing zou zijn om een club exclusief voor IJBF af te huren, maar dat kun je eigenlijk weer niet maken t.o.v. van stamgasten die niet van IJBF zijn.

Leuke reactie om maar te doen voorkomen dat de organisatie er ook niets aan kan doen. Het is onmogelijk om het iedereen naar de zin te maken. Maar je kunt kiezen voor een dag waar het nog maar moet blijken wie er niet kan (maar dat de kans groot is dat de opkomst hoog is), terwijl er nu is gekozen voor een dag waarbij je op voorhand al weet dat een bepaalde groep niet kan. Die keuze kun je als organisatie uiteraard maken. En zo'n keuze zegt dan ook wat.

Misschien klopt de redenatie van Jansen cijfermatig niet helemaal, maar de achterliggende gedachte wel. Van de mensen die een voorkeur voor vrijdag hebben zullen nauwelijks op zaterdag kunnen komen. Van degenen die zaterdag als voorkeur hebben zullen in veel gevallen op vrijdag ook kunnen komen en in een gedeelte van de gevallen ook zijn gekomen als het feest op vrijdag was georganiseerd. Als de vraagstelling was geweest wat je voorkeur was en of je ook op de andere dag zou komen dan zouden de stemmers op vrijdag in veel gevallen hebben aangeven niet op zaterdag te kunnen komen en de stemmers op zaterdag zouden voor een gedeelte (waarschijnlijk aanzienlijk meer dan de vrijdagstemmers die ook op zaterdag zouden kunnen komen) hebben aangegeven ook op vrijdag te komen. Kortom zou de vrijdag naar alle waarschijnlijkheid een hogere opkomst met een grotere spreiding van ijsberen geven. Alleen daar is bewust niet voor gekozen. Mijn vraag is waarom? Je geeft toch een feest waarbij je hoopt dat bepaalde ijsberen komen en dan neem je op de koop toe dat sommigen niet kunnen. Bij deze keuze kun je vrij gemakkelijk uittekenen wie niet kan en daar is voor gekozen.

Dat een club voorkeur voor een bepaalde dag heeft lijkt mij de omgekeerde wereld. Wij zijn toch de gasten? Of zijn die clubs daar niet blij mee?

Dat de keuze op LR valt lijkt mij verder prima, alleen vind ik de redenatie van SW wel hout snijden. That's all.

Jansen
1 september 2010, 23:28
Misschien klopt de redenatie van Jansen cijfermatig niet helemaal, maar de achterliggende gedachte wel. Van de mensen die een voorkeur voor vrijdag hebben zullen nauwelijks op zaterdag kunnen komen. Van degenen die zaterdag als voorkeur hebben zullen in veel gevallen op vrijdag ook kunnen komen en in een gedeelte van de gevallen ook zijn gekomen als het feest op vrijdag was georganiseerd. Als de vraagstelling was geweest wat je voorkeur was en of je ook op de andere dag zou komen dan zouden de stemmers op vrijdag in veel gevallen hebben aangeven niet op zaterdag te kunnen komen en de stemmers op zaterdag zouden voor een gedeelte (waarschijnlijk aanzienlijk meer dan de vrijdagstemmers die ook op zaterdag zouden kunnen komen) hebben aangegeven ook op vrijdag te komen. Kortom zou de vrijdag naar alle waarschijnlijkheid een hogere opkomst met een grotere spreiding van ijsberen geven. Alleen daar is bewust niet voor gekozen. Mijn vraag is waarom? Je geeft toch een feest waarbij je hoopt dat bepaalde ijsberen komen en dan neem je op de koop toe dat sommigen niet kunnen. Bij deze keuze kun je vrij gemakkelijk uittekenen wie niet kan en daar is voor gekozen.

Dat een club voorkeur voor een bepaalde dag heeft lijkt mij de omgekeerde wereld. Wij zijn toch de gasten? Of zijn die clubs daar niet blij mee?

That's all.

Cijfermatig klopt het wel;
Ik heb namelijk zelf een aantal weken gevraagd aan de beren die ik in LR en Gt
sprak of op de chat en via I.M. die de voorkeur hadden voor de Zaterdag dat ze eventueel de vrijdag ook zouden komen.
Vandaag bleek ook dat er een aantal dat mij ook bevestigd hebben.

Wat Ace en ik al eerder melde is dat de enquete niet betrouwbaar was voor een meting.
Dus niet valide. wat een doelstelling is voor een onderzoek
Een enquete moet namelijk duidelijk zijn met meerdere opties anders krijg je een eenzijdige onbetrouwbare uitslag.
Wat is de doelstelling van een enquete anders.
Ik verwacht dan ook dat de opkomst van zo,n groot forum dan ook tegenzal vallen maar dat is via meetingpoint dan ook waar te nemen.

Wel hoop ik op een geslaagd feest waar dus minimaal 100 ijsberen zich bij aan moeten sluiten.

Ik sluit me ook aan bij de woorden van Ace2 clubkeuze.
Ook de club moet blij zijn als men op een avond een feest willen organiseren
tevens is het belangrijk dat het geen Homoavond moet worden (woorden van Sir wankelot ) omdat er op de vrijdag de meeste dames zijn en op een zaterdag de helft minder vaak geen toppers.

Ook het Mj verhaal is iets waar ik me wel in thuis voel geen oude rotten.

Ace2
2 september 2010, 06:51
Regel het maar op zaterdag dan weet je zeker dat een aantal beren niet kunnen daar hoef je dit draadje niet voor te openen.

Er wordt dus niet goed gelezen door de moderators in de andere draadjes.

Ook zijn er op de zaterdagavonden voetbal wedstrijden die bezocht worden.

Ik ga wel op een doorde weekse dag daar heb ik YBF niet voor nodig en de korting in LR krijgt iedereen.

p.s. wat de avondspit betreft ? wat een gelul een avond per 5 jaar en dan praten over spits ? kom dan rond 14.00 u !!

Zaterdag wordt traditioneel de auto gewassen en de boodschappen gehaald!

doe mij maar de donderdag!!!! Nee hou het maar op vrijdag!!

Vreemde beslissing ?

Als je de enquete bekijkt dan tel ik 20 voor de vrijdag en 12 geen voorkeur

samen is dat 32 stemmen

Voorkeur voor de zaterdag is 28 waarvan 14 mensen ook eventueel de vrijdag wel willen. ( 14 na zelf wat rond gevraagd te hebben aan de zaterdag mensen )

Tel ik dan wat mogelijk is, kom ik op 46 ijsberen die op de vrijdag wel eventueel aanwezig zijn.

Dus de zaterdag is samen met de 8 beren van het andere forum weer de winnaar.

Jammer dat er niet goed overlegt is maar teveel draadjes geopend hebben zodat het overzicht weg is en de enquete niet echt duidelijkheid gaf door te weinig opties.

Alternatief doe ik niet aan mee.

Ik wil niets afschieten maar was ik niet de eerste maanden terug die vroeg om een leuk feestje te organiseren vanweg 5 jaar bestaan van het YBF en zeker dan niet in het weekend te doen ?????
Schreef ik toen ook niet dat ik dan een aantal dames zou vragen die vroeger in PHG gewerkt hebben ???

En wat was de uitslag ? ja zeker 7 dames zouden komen uit de tijd van PHG 2005/2006 ik hoefde ze alleen te laten weten welke datum.

Nee Willem die enquete was niet opjectief ik heb zelf veel meer gevraagd aan de mensen persoonlijk wat ik al schreef.
De mensen die komen zijn er altijd al op de zaterdag aangevuld met hooguit 8 andere.

Maar de mensen die echt niet kunnen zijn juist de beren die 5 jaar aktief zijn en om diverse redenen niet op de zaterdag kunnen.
zoals : getrouwd,vakantie op 16 okt,voetbal avond, prive en familie feestjes
daar is vaak de zaterdag voor.

Van de 28 mensen die zaterdag kunnen waren 14 mensen die toch ook op de vrijdag zouden komen.

Nu wil ik niet flauw doen maar en opjectieve enquete had een andere uitslag gegeven.

Aan een alternatief heb je niets als je juist gaat om mensen te ontmoeten die 5 jaar hier schrijven zij komen niet 2x.

Maar ik schreef alleen hier de mening van een aantal beren en niet van mezelf alleen.

Verder reageren heeft geen zin het is jullie beslissing en jullie feestje.

P.s. LR had de vrijdag ook goed gevonden alleen de zaterdag is voor hun beter i.v.m meer inkomsten,maar wel minder dames ook zijn hier dames die nooit in het weekend werken die wel onder de toppers horen.

Succes op 16 oktober.

Laten we er verder geen woorden meer over vuil maken.;)

Auch ich finde, das Fest hätte am Freitag stattfinden müssen, es ist der 5 Jahres Tag und da können sowohl die Single, wie auch die verheirateten Bären. (obwohl, da kennen ja viele meine Einstellung, dazu sage ich jetzt mal nichts) Ok - die Mods haben anders entschieden, warum auch immer. Ich glaube aber ein alternative am Freitag ist auch möglich. Wie wäre es denn mal mit einer gemeinsamen Aktion ausserhalb des Clubs?

Zaterdag is voor mij ook een dag dat ik bijna nooit kan.
Maar i.c.m. de clubkeuze en het gemiddelde weer half oktober is het helemaal vaag.
Alle ijsberen met gasmasker en rugby outfit wel veel plezier gewenst de 16e.

LR als locatie verbaast mij ook een beetje. Natuurlijk hebben de organisatoren en de ijsberen die dicht bij hen staan een voorkeur voor die club, omdat ze daar zelf graag komen. Maar objectief heeft die club, zoals SW dat al verwoord, voor een groot feest meer nadelen dan voordelen. Ik zou juist voor een ruimere club als VV kiezen (mits het damesniveau op peil is) of voor PHG (ook damesniveau op peil). In PHG is het toch een beetje begonnen. Enig besef van historie is nooit verkeerd, al moet het plezier wel het belangrijkste zijn. GT zou qua omvang goed uitkomen, maar ook daar is het op voorhand al druk, bestaan lange wachttijden en een groot deel van de forumleden is nu eenmaal niet gecharmeerd van die jagerige, rokerige club.

Bij iedere dag die je kiest zal er altijd wel iemand zijn die niet kan. Dat weet je nooit van tevoren. Je kunt het toch niet iedereen naar de zin maken. Als je toevallig niet kunt is dat jammer, maar niet meer dan dat. Alleen weet je op voorhand dat je als je het feest in het weekend houdt dat nagenoeg alle mannen met relaties niet kunnen komen. Dat is wat anders dan een voorkeur voor een andere dag hebben. Want een vrijgezel zal het leuker vinden op zaterdag te komen, maar kan ook op vrijdag komen. Iemand met een relatie kan alleen voor de vrijdag kiezen omdat hij op zaterdag niet kan. Natuurlijk is de zaterdag de leukste dag (als ik vrijgezel was zou ik ook voor die dag kiezen, maar ik zou het niet op die dag organiseren), maar dat is ook de dag dat een gedeelte van de forumleden niet aanwezig kan zijn. Ik veronderstel dat de organisatoren van het feest er goed over hebben nagedacht en daar op zaterdagavond tijdens hun clubbezoek met vele ijsberen over van gedachten hebben gewisseld. De conclusie zal zijn geweest dat de afvallers slechts een minder belangrijke minderheid voor het forum zijn. Voor mij (Jansen (die dat trouwens al op voorhand had aangegeven) en nog wel een paar) is dat jammer.

Het organiseren van alternatieven om teleurgestelde mannetjes te troosten hoeft van mij niet. Daar zal ik in ieder geval niet bij zijn. Er is maar 1 feest en dat valt schijnbaar op zaterdag 16 oktober. Zoals gezegd is dat jammer, maar helaas…………………. en niet alleen omdat ik die dag waarschijnlijk niet kan.

Leuke reactie om maar te doen voorkomen dat de organisatie er ook niets aan kan doen. Het is onmogelijk om het iedereen naar de zin te maken. Maar je kunt kiezen voor een dag waar het nog maar moet blijken wie er niet kan (maar dat de kans groot is dat de opkomst hoog is), terwijl er nu is gekozen voor een dag waarbij je op voorhand al weet dat een bepaalde groep niet kan. Die keuze kun je als organisatie uiteraard maken. En zo'n keuze zegt dan ook wat.

Dat de keuze op LR valt lijkt mij verder prima, alleen vind ik de redenatie van SW wel hout snijden. That's all.

Cijfermatig klopt het wel;
Ik heb namelijk zelf een aantal weken gevraagd aan de beren die ik in LR en Gt
sprak of op de chat en via I.M. die de voorkeur hadden voor de Zaterdag dat ze eventueel de vrijdag ook zouden komen.
Vandaag bleek ook dat er een aantal dat mij ook bevestigd hebben.

Wat Ace en ik al eerder melde is dat de enquete niet betrouwbaar was voor een meting.
Dus niet valide. wat een doelstelling is voor een onderzoek
Een enquete moet namelijk duidelijk zijn met meerdere opties anders krijg je een eenzijdige onbetrouwbare uitslag.
Wat is de doelstelling van een enquete anders.
Ik verwacht dan ook dat de opkomst van zo,n groot forum dan ook tegenzal vallen maar dat is via meetingpoint dan ook waar te nemen.

Wel hoop ik op een geslaagd feest waar dus minimaal 100 ijsberen zich bij aan moeten sluiten.

Ik sluit me ook aan bij de woorden van Ace2 clubkeuze.
Ook de club moet blij zijn als men op een avond een feest willen organiseren
tevens is het belangrijk dat het geen Homoavond moet worden (woorden van Sir wankelot ) omdat er op de vrijdag de meeste dames zijn en op een zaterdag de helft minder vaak geen toppers.

Ook het Mj verhaal is iets waar ik me wel in thuis voel geen oude rotten.

Kritiek genoeg, maar de forumleiding hult in stilzwijgen. Dan stopt het gezeur van Ace2 en Jansen vanzelf. Het feest is immers goed georganiseerd.
Argumenten dat de enquete aangeeft dat de meerderheid (alleen) op zaterdag wil komen en dat LR liever een feest op zaterdag heeft vind ik niet echt sterke argumenten. Er is gewikt en gewogen en daarbij is vastgesteld dat het een goed en representatief feest wordt als alle getrouwde ijsberen er niet bij zijn.

Ik snap best dat voor de zaterdag is gekozen, alleen blijft dan dat bewust wordt gekozen dat getrouwde ijsberen er niet bij kunnen zijn. Die bewuste keuze valt mij tegen voor een forum dat officieel van en voor ijsberen moet zijn. De praktijk is blijkbaar dat dit een forum is van en voor vrijgezelle ijsberen.

En ja ik weet dat ik een zeur ben. Ga zaterdagavond maar lekker klagen dat het nooit goed is bij die Ace2.

Stiffmaster
2 september 2010, 09:20
Ik kan me de kritiek wel een beetje voorstellen, maar ik vind ook dat als er keuzes moeten worden gemaakt dat er nu eenmaal altijd mensen af zullen vallen, helaas het is niet anders je kan het nu eenmaal niet allemaal naar de zin maken. :cool:

Kijk voor Stiffie maakt het niet uit, ik kan gaan en staan waar en wanneer ik maar wil, ook ik had de vrijdag als favoriet aangegeven mede i.v.m. mijn eigen verjaardagsfeestje dat ik op deze bewuste zaterdag de 16e zou vieren en de laatste jaren in LR viert, dit valt nu ook in het niet en heb hem daarom verschoven naar Golden Dreams waar ik van weet dat ondanks de inspanningen van GD een hoop beertjes niet zullen komen op vrijdag dit enerzijds door de afstand, en anderzijds op zaterdag is immers het IJsberenforumfeest. :freu:

Heren ik wil hier alleen maar mee zeggen, keuzes maken is moeilijk, en dat weten we allemaal, ik ga ervan uit dat de keuze om op de zaterdag het feest te organiseren een hele bewuste is geweest, en ja dan vallen er nu eenmaal altijd mensen naast de boot. Laten we erover op houden om te zeuren en er een echt feest van maken ondanks een aantal niet aanwezige beren, en om SW zijn woorden te gebruiken, als het maar geen homofeest wordt, we zullen zien ik zal zorgen dat ik ruim op tijd ben. :wink2::wink2:

Tiga
2 september 2010, 09:57
Kritiek genoeg, maar de forumleiding hult in stilzwijgen.

Volgens mij heb ik gisteren gereageerd.

...alleen blijft dan dat bewust wordt gekozen dat getrouwde ijsberen er niet bij kunnen zijn. Die bewuste keuze valt mij tegen voor een forum dat officieel van en voor ijsberen moet zijn. De praktijk is blijkbaar dat dit een forum is van en voor vrijgezelle ijsberen.

Kort door de bocht is dit absolute onzin. Wij kiezen niet direct voor de vrijgezelle ijsberen. Het is een gevolg van onze overwegingen. Je kunt en mag niet stellen dat we hebben gezegd: oke we doen het op zaterdag want dan kunnen de getrouwde beren niet.

En ja ik weet dat ik een zeur ben.

Toch? Dat valt me dan alweer mee :biggrin:

Belangrijk punt in onze overweging was de vrijdagmiddagdrukte op de snelwegen. Er wordt een paar keer verwezen naar het begin van de herfstvakantie. Daarom zou het feest op vrijdag moeten want op zaterdag begint die. Je kunt het ook omdraaien. Op vrijdag staan de snelwegen vol met vakantiegangers en avondspits. Gevolg: mensen kijken 's middags op de site van de anwb, zien dat de wegen vol staan en besluiten af te zien van een bezoek aan het feest. Op vrijdag komt de grootste massa rond 18-19 uur binnen, na het werk. Die moeten dan nog eten, bijkletsen met tig ijsberen en ook nog es voor sluitingstijd de kamer op. Op zaterdag heb je een meer verspreide binnenkomst van ijsberen en verspreid gebruik van faciliteiten.

Zomaar een paar overwegingen. Natuurlijk mag er verder worden gediscussieerd maar de zaterdag staat vast (helaas voor de beertjes die niet kunnen). Er zal geen tweede feest als alternatief worden georganiseerd. Wel mag je in de 'feestmaand' oktober nog diverse leuke acties tegemoet zien.

Zo, nu weer terug naar Stilzwijgen aan de Maas...

Willem2
2 september 2010, 10:09
Kritiek genoeg, maar de forumleiding hult in stilzwijgen.

Hmmm.Ik geloof dat er door meerderen vanuit de forumleiding antwoord is gegeven :rolleyes: Ik heb alleen even geen zin om te quoten.
Maar volgens mij werkt jouw IM niet en is je telefoon verstopt met je mondharmonica.

Dan stopt het gezeur van Ace2 en Jansen vanzelf.

Dat is toch een illusie. En daarom misschien al het beste voor iedereen. Een heerlijke discussie....

Het feest is immers goed georganiseerd.

Nee. Er is over gesproken. En we weten ongeveer wat we willen bestellen. Maar voor de rest is er nog genoeg te doen.

Argumenten dat de enquete aangeeft dat de meerderheid (alleen) op zaterdag wil komen en dat LR liever een feest op zaterdag heeft...

Ik durf het bijna niet te zeggen : "Het is wel een beetje waar" :redface:

...vind ik niet echt sterke argumenten.

Boven op deze argumenten
- Op een zaterdag heb je minder kans op files.
- De hele zaterdag kan beter benut worden dan op een vrijdag.Want op een vrijdag is de kans zeer groot dat de drukte tussen 7 en 9 enorm zal zijn. Op een zaterdag daarentegen kan dhr SW al afgetankt en volgetankt (eten) weer naar huis om 6/7 .

Er is gewikt en gewogen..

Ja...

en daarbij is vastgesteld dat het een goed en representatief feest wordt als alle getrouwde ijsberen er niet bij zijn.

Nee.Maar misschien wordt er wel aan het welzijn van de getrouwde ijsbeer gedacht :rolleyes:
Daarnaast worden er nog alternatieven aangeboden op doordeweekse dagen (die echter al zijn afgeschoten).
Weet jij zeker dat op een zaterdag iedereen vrijgezel is ?

Ik snap best dat voor de zaterdag is gekozen

Daar heb ik twijfels

alleen blijft dan dat bewust wordt gekozen dat getrouwde ijsberen er niet bij kunnen zijn.

Nee.

Die bewuste keuze valt mij tegen voor een forum dat officieel van en voor ijsberen moet zijn. De praktijk is blijkbaar dat dit een forum is van en voor vrijgezelle ijsberen.

Dat lijkt mij niet.

Dat valt wel mee....

Ga zaterdagavond maar lekker klagen dat het nooit goed is bij die Ace2.

Wees gerust.Dat wordt op iedere avond al gedaan over Willem2

PS Weet je dat ik eigenlijk voor de vrijdag had gestemd bij de enquete. :redface:

Willem2
2 september 2010, 10:12
Zo, nu weer terug naar Stilzwijgen aan de Maas...

Wordt er toch maar weer 2x gereageerd. Dat krijgt die Ace2 toch mooi voor elkaar :freu:

En niet alleen dat :mijn vrouw en zijn vrouw geven hem nog gelijk ook ;)

lustman
2 september 2010, 14:39
alleen de zaterdag is voor hun beter i.v.m meer inkomsten,maar wel minder dames ook zijn hier dames die nooit in het weekend werken die wel onder de toppers horen.

Hmmm...zaterdag minder dames ? Dat heb ik nog nooit geweten. Er zijn juist op zaterdag een hoop dames die je door de week niet ziet in LR. Ook is volgens mij de kans groot dat er wat extra dames aanwezig zullen zijn omdat ze weet hebben van de party.

Frauenblick
2 september 2010, 16:15
Ace2, du bist verheiratet - ach quatsch, das glaube ich nicht

Picasso 1
2 september 2010, 16:24
Ace2, du bist verheiratet - ach quatsch, das glaube ich nicht

Er vallen steeds meer gelovigen af, Ace :biggrin:

Ace2
2 september 2010, 19:19
Kort door de bocht is dit absolute onzin. Wij kiezen niet direct voor de vrijgezelle ijsberen. Het is een gevolg van onze overwegingen.

Dat is precies wat ik bedoel. De voordelen van de zaterdag zoals het gebrek aan files (dat was trouwens geen reden om niet te komen voor de in grote getalen aanwezige ijsberen op de verjaardag van Joop Slim en Sonny/Tiga) weegt zwaarder dan het nadeel dat de getrouwde ijsberen niet kunnen komen. Blijkbaar is de conclusie van al die overwegingen dat het forumfeest nog steeds een compleet forumfeest is, ook al zijn de getrouwde ijsberen niet aanwezig.

Ik kan me de kritiek wel een beetje voorstellen, maar ik vind ook dat als er keuzes moeten worden gemaakt dat er nu eenmaal altijd mensen af zullen vallen, helaas het is niet anders je kan het nu eenmaal niet allemaal naar de zin maken. :cool:

Mijn kritiek is ook niet dat achteraf ineens blijkt dat sommige ijsberen toevallig niet kunnen komen, maar dat in de serieuze afwegingen (die blijkbaar volgens Tiga en B30 zijn gemaakt) het bewust voor lief is genomen dat een groot aantal te voorspellen forumleden niet kan komen. En als je dat voor lief neemt en nog steeds vindt dat er sprake is van een representatief forumfeest dan is de volgende stelling dus wel terecht:

De praktijk is blijkbaar dat dit een forum is van en voor vrijgezelle ijsberen.

Ace2
2 september 2010, 19:22

Toch? Dat valt me dan alweer mee :biggrin:

Ik denk ook dat ik Hercules de Sexgod ben :biggrin:

Ace2
2 september 2010, 19:23
Er vallen steeds meer gelovigen af, Ace :biggrin:

Tiga en Willem2 geloven anders toch stellig dat ik een grote zeur ben.

Big30
2 september 2010, 19:41
En als je dat voor lief neemt en nog steeds vindt dat er sprake is van een representatief forumfeest dan is de volgende stelling dus wel terecht:

De praktijk is blijkbaar dat dit een forum is van en voor vrijgezelle ijsberen.

Neen dat is geen terechte conclusie!

Dit forum is er voor alle beren getrouwd, gescheiden, vrijgezel of in welke relatie dan ook.

Je kunt op zijn hoogst concluderen dat klaarblijkelijk een aantal getrouwde beren niet kunnen op de zaterdag de dag waarop het feest gepland staat.

Een dag waar de meeste beren de voorkeur voor aangaven, een dag die reis technisch nu eenmaal beter is dan de vrijdag en een dag waar de Club die het mede organiseert een voorkeur vooruit sprak.

Er zijn overigens ook getrouwde beren die de zaterdag juist wel kunnen en de vrijdag niet en evengoed zijn er vrijgezelle beren die de vrijdag wel kunnen en de zaterdag juist weer niet.
Conclusie: in de de besluitvorming heeft getrouwd of vrijgezel geen enkele rol gespeeld.

Dat 2 beren die het forum groot hebben gemaakt (Ace2 en Jansen) en veel voor het forum hebben gedaan zaterdag niet kunnen, vind ik wel zeer jammer en dat had ik liever ook anders gezien.

Groet,
Big30

Ace2
2 september 2010, 20:25
Dit forum is er voor alle beren getrouwd, gescheiden, vrijgezel of in welke relatie dan ook.

Vast, maar als er een forumfeest (van en voor ijsberen of zoiets) wordt georganiseerd is het belangrijker dat de vrijgezelle beren niet het risico lopen in een file te staan dan dat de getrouwde ijsberen erbij kunnen zijn.

Je kunt op zijn hoogst concluderen dat klaarblijkelijk een aantal getrouwde beren niet kunnen op de zaterdag de dag waarop het feest gepland staat.

Dat is precies wat ik concludeer, waarbij ik vaststel dat bij de planning van het feest het voor lief is genomen dat getrouwde ijsberen, zoals was te verwachten, niet kunnen komen.

Een dag waar de meeste beren de voorkeur voor aangaven, een dag die reis technisch nu eenmaal beter is dan de vrijdag

Ook dat beaam ik en dat voordeel wordt blijkbaar belangrijker gevonden dan het nadeel dat getrouwde ijsberen niet kunnen komen. Het wordt niet alleen voor lief genomen, er is blijkbaar nog steeds sprake van een respresentatief forumfeest. Een forumfeest waarbij men weet dat de getrouwde ijsberen niet aanwezig kunnen zijn is blijkbaar nog steeds een representatief forumfeest. Het is een feest georganiseerd door vrijgezelle ijsberen waar hoofdzakelijk vrijgezelle ijsberen aanwezig zullen zijn. Vandaar van en voor vrijgezelle ijsberen.

.................en een dag waar de Club die het mede organiseert een voorkeur vooruit sprak.

Ja, nou wordt ie mooi: de clubs gaan bepalen waar en wanneer wij samen komen.

Er zijn overigens ook getrouwde beren die de zaterdag juist wel kunnen en de vrijdag niet en evengoed zijn er vrijgezelle beren die de vrijdag wel kunnen en de zaterdag juist weer niet.

Ga nu niet beweren dat er op zaterdag meer getrouwde beren zullen zijn dan op vrijdag.

Dat 2 beren die het forum groot hebben gemaakt (Ace2 en Jansen)...................

Ik spreek even voor mijzelf, maar ik heb het forum niet (mede) groot gemaakt. Het forum heeft een zekere Ace2 op de kaart gezet.

Dat 2 beren die het forum groot hebben gemaakt (Ace2 en Jansen) en veel voor het forum hebben gedaan zaterdag niet kunnen, vind ik wel zeer jammer en dat had ik liever ook anders gezien.

Volgens mij had je daar invloed op? Maar gelukkig hoef je nu niet in de file te staan.

Wie zegt dat ik niet kom?

Big30
2 september 2010, 20:58

Ik zeg niets meer! Een plaatje zegt meer dan woorden :tongue:.
http://farm1.static.flickr.com/40/91772806_b2f4d28d70.jpg

Ace2
2 september 2010, 21:13

Zijn piemel is veel kleiner dan beloofd.

Horny_one
2 september 2010, 21:53

En moeten we raden welke dwerg van de Royal Club is? :gruebel:

Picasso 1
2 september 2010, 23:58

Heb je die strijd alleen maar voor jansen geleverd? :tricked[1]:

Ace2
3 september 2010, 06:08

Soms zijn man's wegen ondoorgrondelijk. Blijkbaar zelfs voor Picasso1. ;)

Dalton
3 september 2010, 09:40
Houdt het feest in GOLDEN-DREAMS op vrijdag en zaterdag ,we kunnen daar overnachten kosten 50 euro en tevens toegang voor de volgende dag in de club.
Goedkoper kan het nooit worden voor de beren en iedereen is tevreden,tevens een nieuwe club die dan bekeken kan worden en ook nog eens een sponsor van dit forum is die natuurlijk dit feestje graag wil organizeren.
De club is groter dan LIVINGROOM en alleen niet zo druk ,voor ons beren een uitdaging om dat te bezichtigen.
Navraag bij STIFFMASTER die vindt deze club beter dan de anderen die hij meermaals bezocht heeft.
Ik weet zeker dat de clubleiding er alles aan zal doen om deze 2 dagen groots en op een speciale manier te verzorgen.
Betere reklame kan hij niet wensen en LIVINGROOM verdiend toch genoeg of krijgen jullie als mods een bonus van LIVINGROOM om het feest daar te houden.:teuflisch:

egon, Dr. Rammler
3 september 2010, 15:06
- De bar in LR is dacht ik 120 m**2 groot en verwacht wel dat het druk zal zijn, maar toch niet dat er in de bar 120*10 = 1200 beren zullen staan ;)!

- De tent buiten zal voor extra capaciteit zorgen en daar is ook geen sprake van rook overlast.

- Elke locatie heeft + en - punten dat zou ook hebben gegolden voor de andere opties die we besproken hebben.

- Ik realiseer me goed dat de keuze van de Datum gevoelig kan liggen. Sluit me bij Tiga aan dat ik me kan voorstellen dat met name die beren die op de zaterdag niet kunnen teleurgesteld zullen zijn.

- Uiteindelijk na lange discussie is voor de Zaterdag gekozen, verschillende factoren speelden bij die keuze een rol, ze zijn denk ik allemaal al hier genoemd.
Wat zeker ook een rol heeft gespeeld is dat de Zaterdag voor de club een aantrekkelijkere dag is omdat dan de drukte wat meer over de hele (lange!) dag verspreid is.

- Zoals Ace2 al opmerkt er is 1 Groot Feest maar ook in andere clubs zullen we in de maand Oktober bij het Lustrum stilstaan. Nadere info komt.

- Het is overigens het feestje van de beren niet van Willem2, Tiga, Big30 of CM. Daarom hebben we de leden ook naar hun voorkeur gevraagd d.i. liever de vrijdag, de zaterdag dan wel geen voorkeur.

Groet,
Big30

ich glaub ich spinne ! gerade im LR !! dass ist doch wohl die denkbar schlechteste Möglichkeit eine derartige Feier abzuhalten !! der kleinste Club der da ist und der ungemütlichste

da kann man ja nur die Vorhaut zurückziehen und mit dem Kopf schütteln :smile2:

ich hab keinen Bock auf einen "Stehbierempfang", es gibt zu wenig Poppgelegenheiten sprich Zimmer und ungemütlich ist `s auch.

Sorry, ich für meinen Teil komm nicht und meine engsten Kumpels auch nicht.

Gruss Egon :smoke:

Dalton
3 september 2010, 16:08
ich glaub ich spinne ! gerade im LR !! dass ist doch wohl die denkbar schlechteste Möglichkeit eine derartige Feier abzuhalten !! der kleinste Club der da ist und der ungemütlichste

da kann man ja nur die Vorhaut zurückziehen und mit dem Kopf schütteln :smile2:

ich hab keinen Bock auf einen "Stehbierempfang", es gibt zu wenig Poppgelegenheiten sprich Zimmer und ungemütlich ist `s auch.

Sorry, ich für meinen Teil komm nicht und meine engsten Kumpels auch nicht.

Gruss Egon :smoke:

Zoals deze man het ziet in LIVINGROOM zo zien veel beren dat,er is een voorstel gedaan om welke dag maar niet voor de lokatie,een club afhuren hoeft natuurlijk niet maar zoek dan een club waar ruimte is en niet te druk.
Dames kunnen ze genoeg krijgen anders zorgt Jansen daar wel voor.

egon, Dr. Rammler
3 september 2010, 16:25
Zoals deze man het ziet in LIVINGROOM zo zien veel beren dat,er is een voorstel gedaan om welke dag maar niet voor de lokatie,een club afhuren hoeft natuurlijk niet maar zoek dan een club waar ruimte is en niet te druk.
Dames kunnen ze genoeg krijgen anders zorgt Jansen daar wel voor.
ich brauch kein Jansen !!!
ok ik wacht af...............

ich bin für Freitags und es könnte wohl das Nachtcafe im PHG in Frage kommen ! :freu:

Jansen
3 september 2010, 20:01

Hoezo voor mij ?

Wie zegt dat IK niet kom.:eek::eek:

De 8 dames die mee zouden komen kunnen ook alleen op vrijdag de meeste zijn nu getrouwd.

RAUL7
3 september 2010, 22:32
Hoezo voor mij ?

Wie zegt dat IK niet kom.:eek::eek:

Jij! :biggrin:

rmjhexe
3 september 2010, 22:40
:lostit:vaak moet er op zaterdag een klusje afgemaakt worden:lostit:

Jansen
3 september 2010, 22:52
Jij! :biggrin:

Dat kan toch ook om 23.50 u vanaf Lr op vakantie gaan Raul :eek:

Big30
3 september 2010, 22:57

Voor Jansen regelt het forum desnoods speciaal vervoer! Taxi, helicopter, vliegtuig, brommert dan wel roeiboot ;)! Dit wordt het waarschijnlijk:
http://www.asl-testsite.co.uk/motors/drawing/MV-Agusta-350-1968.jpg

Frauenblick
4 september 2010, 11:42
ich muss sagen, wenn ich das Fest organisieren müsste, hätte ich langsam keine Lust mehr. Dieses Gemecker ohne Ende, schon vor dem Fest - und vermutlich geht es nach dem Fest weiter.
wer würde eigentlich über den Tag oder den Ort so meckern, wenn er privat von einem Freund zu einem Fest eingeladen würde? Was sagt mir das mal wieder?
Wer nicht will bleibt eben weg - ganz einfach.
Und schade um die, die gerne wollen und leider, aus welchem Grund auch immer nicht können.

Zedd
4 september 2010, 11:58
^ mee eens, heb nog niemand horen zeggen 'top, een ijsberenfeest! leuk dat de modjes de moeite nemen om dit allemaal te organiseren! dus laat ik dan maar de eerste zijn ;)

Maar we blijven Hollanders he dus is het toch nooit goed, als het niet de dag of de club is vinden we wel weer wat anders om over te klagen ...

Ace2
4 september 2010, 12:22
Maar we blijven Hollanders he dus is het toch nooit goed, als het niet de dag of de club is vinden we wel weer wat anders om over te klagen ...

Nu je het zegt. Het weer bevalt mij ook niet. En zie ik een moderator ingrijpen? Nee, ze laten het allemaal gebeuren........................

Zedd
4 september 2010, 12:26
en de 11-uur-pizza is waarschijnlijk ook te zout .... en dat laten die moderators maar gewoon gebeuren. Schande!

sofaking
4 september 2010, 20:29
Tja, als het nog niet te laat is zou ik voorstellen om een airbus A-380 te charteren en in te richten als saunaclub ( met bar, jacuzzi's swimming pool , privé kamertjes enz... plaats genoeg) en even richting New York te vliegen om daar een onvergetelijk nachtje te gaan vieren.

New York!!!!
Concrete jungle where dreams are made of,
There's nothing you can’t do,
Now you're in New York!!!
These streets will make you feel brand new,
the lights will inspire you,
Let's hear it for New York, New York, New York
http://www.youtube.com/watch?v=g4IiccUjGps

Daarna nemen we de airbus terug en vliegen naar Alaska om wat echte ijsberen spotten. Van de sauna in het vliegtuig rechtstreeks duiken in een wak in het ijs om de kater van vorige nacht weg te werken. Yippee.

't is maar een ideetje he.

Ace2
4 september 2010, 20:54
^ mee eens, heb nog niemand horen zeggen 'top, een ijsberenfeest! leuk dat de modjes de moeite nemen om dit allemaal te organiseren! dus laat ik dan maar de eerste zijn ;)

Ik meen te hebben gelezen dat anderen ook een feest gaan organiseren.

RAUL7
4 september 2010, 22:47

Waarom dan die drukte dat het feest op zaterdag doorgaat en niet op vrijdag? :rolleyes:

Ace2
5 september 2010, 07:14
Waarom dan die drukte dat het feest op zaterdag doorgaat en niet op vrijdag? :rolleyes:

Vanwege het principe dat als iets namens het (gehele) forum wordt georganiseerd dat de voordelen voor de vrijgezelle ijsberen zwaarder wegen dan de aanwezigheid van de getrouwde ijsberen. Dat maakt dat dit forum een forum is van en voor vrijgezelle ijsberen. Of zoals je wilt dat dit forum wordt gedomineerd door vrijgezelle ijsberen. Daarmee wordt niet gezegd dat het forum of het feest op zaterdag 16 oktober minder leuk is of iets is dat veranderd zou moeten worden.

Het is dan ook geen verwijt maar een vaststelling.

Big30
5 september 2010, 08:24

Een dag waar de meeste beren de voorkeur voor aangaven, een dag die reis technisch nu eenmaal beter is dan de vrijdag en een dag waar de Club die het mede organiseert een voorkeur vooruit sprak.

Conclusie: in de de besluitvorming heeft getrouwd of vrijgezel geen enkele rol gespeeld.

Groet,
Big30

Vanwege het principe dat als iets namens het (gehele) forum wordt georganiseerd dat de voordelen voor de vrijgezelle ijsberen zwaarder wegen dan de aanwezigheid van de getrouwde ijsberen.

Het is dan ook geen verwijt maar een vaststelling.

Ik herhaal me nog maar even om aan te geven dat je vaststelling niet correct is!

Getrouwd/Vrijgezel was geen beslis criterium.

Overigens als dat al zou zijn is het nog maar de vraag wat voor alle getrouwde beren op het forum de voorkeursdag is.
Dat zou even goed de zaterdag kunnen zijn. Kijk ik in mijn omgeving dan zie ik dat getrouwde beren vaak de vrijdag uitgaans verbod hebben om met de vrouw in kopen te gaan doen en dat ze makkelijker de zaterdagavond vrij af kunnen krijgen.

Je zou met meer recht kunnen beweren dat dit forum een forum van Voetbal haters is omdat we het feest op een zaterdag organiseren :biggrin:.

Groet,
Big30

Cupido
5 september 2010, 08:56
nu je het zegt, het is een voetbalavond. Schande dat jullie zo'n feest op zaterdag plannen!!! Kan het toch nog naar de vrijdag?????:biggrin:

Ace2
5 september 2010, 10:41
Blijkbaar ontstaat het idee dat ik vind dat het feest maar moet worden aangepast omdat ik moeilijk op zaterdagavond naar het feest kan gaan. Natuurlijk vind ik dat jammer, maar ik snap best dat je niet met 1 persoon rekening kunt houden. Ik snap ook dat je keuzes moet maken bij het organiseren van een feest en dat niet iedereen blij kan zijn met die keuzes. Maar het maken van keuzes heeft ook consequenties. Volgens mij is zo'n consequentie dat dan blijkt dat de dominante cultuur op dit forum de cultuur van de vrijgezelle ijsbeer is. Ik zeg daarbij niet dat dat verkeerd is of fout is. Ik stel het alleen vast.

Ik vind ook dat het feest gewoon op zaterdag 16 oktober moet doorgaan en als ik zo graag wil komen dat ik daar maar moeite voor moet doen.

Maar ik vind het apart als je een feest voor het hele forum organiseert dat je dat doet op een moment waarvan je op voorhand weet dat een bepaalde groep niet kan komen. Daar zijn reeds allerlei goede redenen voor aangedragen die er kort op neer komen dat het gemakkelijker is voor een grote groep ijsberen om op zaterdag feest te vieren (de zaterdag is natuurlijk vaak populair voor feesten). Blijkbaar zijn die voordelen zwaarwegender dan dat iedereen kan komen. Als daar een meerderheid voor is of dat het niet anders kan dan is dat nu eenmaal zo. Maar dat bevestigt dan andermaal dat de wens van de vrijgezelle ijsbeer (of ze zijn in de meerderheid of ze hebben meer invloed) doorslaggevender is. Nogmaals ik heb daar geen problemen mee, maar ik stel het vast.

Wat ik wel jammer vindt dat sprake zou moeten zijn van een reprensentatief forumfeest van en voor alle ijsberen, terwijl je voorhand weet dat de getrouwde ijsberen niet kunnen komen.

Ik herhaal me nog maar even om aan te geven dat je vaststelling niet correct is!

Getrouwd/Vrijgezel was geen beslis criterium.

Er heeft niemand ooit beweerd dat dat een besliscriterium is geweest. Bij de voorbereiding van het feest is men bewust te werk gegaan (dat zijn jullie eigen woorden). Daar zijn voor- en nadelen met elkaar afgewogen. En de (legitieme) voordelen van de vrijgezelle ijsberen wogen zwaarder dan dat de getrouwde ijsberen aanwezig konden zijn.

Schijnbaar is ook een meerderheid voor de zaterdagavond. Ook dat is ieders goed recht.

Als iets voor het hele forum wordt georganiseerd en dat moet dan op een moment dat het vrijgezelle ijsberen beter uitkomt (dan getrouwde ijsberen) en een meerderheid vindt dat prima zo dan is toch de enige conclusie dat de dominante cultuur op dit forum de cultuur van de vrijgezelle ijsbeer is. Nogmaals dat is geen verwijt, maar een vaststelling.

Overigens als dat al zou zijn is het nog maar de vraag wat voor alle getrouwde beren op het forum de voorkeursdag is.
Dat zou even goed de zaterdag kunnen zijn. Kijk ik in mijn omgeving dan zie ik dat getrouwde beren vaak de vrijdag uitgaans verbod hebben om met de vrouw in kopen te gaan doen en dat ze makkelijker de zaterdagavond vrij af kunnen krijgen.

Ga je nu beweren dat het merendeel van de getrouwde ijsberen op zaterdag naar clubs gaat?

Je zou met meer recht kunnen beweren dat dit forum een forum van Voetbal haters is omdat we het feest op een zaterdag organiseren :biggrin:.

Ijsberen die zaterdagavond graag voetbal kijken hebben nog steeds een vrije keuze om naar voetballen te kijken of naar het ijsberenfeest te gaan. Vooraf weet je toch niet wat iedereen beslist. Alleen als je op voorhand zou weten dat een grote groep ijsberen (waarvan je het leuk zou vinden dat ze komen) naar het voetbal moet, dan zou je daar als organisator rekening mee kunnen houden.

Big30
5 september 2010, 10:57
Ga je nu beweren dat het merendeel van de getrouwde ijsberen op zaterdag naar clubs gaat?

Nogmaals Ace2 je vaststelling klopt gewoon niet, lees mijn reactie nog eens goed door.

Ik stel alleen vast dat in mijn directe omgeving het zo is dat getrouwde beren zich makkelijker op de zaterdag avond dan op de vrijdagavond kunnen vrijmaken.
Eerlijk gezegd weet ik ook niet van alle beren of ze een relatie hebben zo ja welke en of dit een invloed heeft op de dagen dat men het makkelijkst een club kan bezoeken cq. zich vrij kan maken.

Dat gaat mij eigenlijk ook niet aan vind ik. Alleen van een beperkt aantal beren die ik al lang en goed ken weet ik of ze een relatie hebben of niet. Bij de meeste beren weet ik dat gewoon niet en het zou ook zeer ongepast zijn hen in een club hier over te vragen.

Groet,
Big30

phoenix
5 september 2010, 10:58
Er is een ding dat mij opvalt, er zijn hier duizenden leden, knap dat meneer Ace precies weet wie vrijgezel is en ie niet, alsof alle vrijgezellen altijd kunnen en niet vrijgezellen niet op de zaterdag kunnen.......sorry maar komisch is het hier wel op dit forum.......Volgens mij gaat het hier vooral om de vaste beren van het ijsclubje.........

Ace2
5 september 2010, 12:24
Nogmaals Ace2 je vaststelling klopt gewoon niet, lees mijn reactie nog eens goed door.

Ik stel alleen vast dat in mijn directe omgeving het zo is dat getrouwde beren zich makkelijker op de zaterdag avond dan op de vrijdagavond kunnen vrijmaken.
Eerlijk gezegd weet ik ook niet van alle beren of ze een relatie hebben zo ja welke en of dit een invloed heeft op de dagen dat men het makkelijkst een club kan bezoeken cq. zich vrij kan maken.

Ik lees over het algemeen vrij goed en mijn vaststelling klopt wel.

Als jij een voorbeeld uit je prive-omgeving in een discussie met mij aanhaalt dan doe je dat om mijn stelling te ontkrachten. Oftewel je wil de indruk wekken dat getrouwde ijsberen best wel op zaterdagavond/nacht naar een FKK-club gaan. Die zullen er best wel zijn, maar ik durf te wedden dat een groot deel dat niet kan.

Ik vraag ook niet aan een ijsbeer of hij een relatie heeft, maar vaak weet je dat na verloop van tijd wel. Ook jij weet best welke ijsbeer die jij spreekt/kent een relatie heeft of niet.

Niemand hoort mij beweren dat getrouwde ijsberen nooit op zaterdag naar een FKK-club gaan. Maar de discussie is of getrouwde ijsberen gemakkelijk op zaterdagavond naar een FKK-club kunnen gaan. Dat lijkt mij over het algemeen in veel gevallen niet.

Ace2
5 september 2010, 12:32
Er is een ding dat mij opvalt, er zijn hier duizenden leden, knap dat meneer Ace precies weet wie vrijgezel is en ie niet, alsof alle vrijgezellen altijd kunnen en niet vrijgezellen niet op de zaterdag kunnen.......sorry maar komisch is het hier wel op dit forum.......Volgens mij gaat het hier vooral om de vaste beren van het ijsclubje.........

Meneer Ace weet niet precies wie vrijgezel is en wie niet. Van de ijsberen die ik ken (en dat is t.o.v. het totale ledenaantal een beperkt deel) weet ik dat wel. Wat ik wel merk is dat ijsberen die door de week gaan vaak een relatie hebben. Natuurlijk kom ik gelukkig ook door de week vrijgezelle ijsberen tegen, maar die komen ook in het weekend in FKK-clubs. Ijsberen die alleen of nagenoeg alleen door de week gaan hebben over het algemeen een relatie (ja, ik ken ook uitzonderingen) en ijsberen die vaak in het weekend gaan zijn over het algemeen vrijgezel.

Leuk om de stelling van meneer Ace in het belachelijke te trekken, maar dan stel ik voor dat ijsberen op dit forum aangeven welke dag ze vaak naar FKK-clubs gaan en of ze al dan niet een relatie hebben. Voor de ijsberen die door de weeks gaan zal het beeld wisselend zijn, maar van de ijsberen die ook in het weekend gaan zal het overgrote deel vrijgezel zijn.
Ik veronderstel dat meneer Phea deze weddenschap wel met mij wil aangaan. Zet maar in zou ik zeggen...........................................

Wat wel klopt is dat de hele discussie betrekking heeft over de vaste ijsberen van het ijsclubje.

Big30
5 september 2010, 12:41
Als jij een voorbeeld uit je prive-omgeving in een discussie met mij aanhaalt dan doe je dat om mijn stelling te ontkrachten. Oftewel je wil de indruk wekken dat getrouwde ijsberen best wel op zaterdagavond/nacht naar een FKK-club gaan. Die zullen er best wel zijn, maar ik durf te wedden dat een groot deel dat niet kan.

Een gedeelte wel en een gedeelte niet. Ik heb geen cijfers. Mijn indruk is wel dat veel getrouwde beren makkelijker de zaterdagavond dan de vrijdagavond vrij kunnen krijgen. Zaterdag avond is ook een makkelijkere Smoes Avond.

Ik vraag ook niet aan een ijsbeer of hij een relatie heeft, maar vaak weet je dat na verloop van tijd wel. Ook jij weet best welke ijsbeer die jij spreekt/kent een relatie heeft of niet.

Bij een zeer beperkt aantal weet ik dat, ja dat klopt maar bij een veel groter aantal weet ik dat niet en gaat me ook niets aan.

Niemand hoort mij beweren dat getrouwde ijsberen nooit op zaterdag naar een FKK-club gaan. Maar de discussie is of getrouwde ijsberen gemakkelijk op zaterdagavond naar een FKK-club kunnen gaan. Dat lijkt mij over het algemeen in veel gevallen niet.
Mijn gevoel zegt dat dit niet zo veel zal verschillen maar ik heb geen harde cijfers.

Big30

Ace2
5 september 2010, 13:05
Mijn gevoel zegt dat dit niet zo veel zal verschillen maar ik heb geen harde cijfers.
Big30

Ook ik heb geen cijfers, maar ik durf te wedden (zoals ik al eerder aangaf) dat van de ijsberen die met enige regelmatig op zaterdagavond in FKK-clubs zijn te vinden dat daarvan de grote meerderheid vrijgezel is. Ik stel dan ook voor die weddenschap uit te voeren om aan te tonen of ik al dan niet gelijk heb. Zet maar in........................

phoenix
5 september 2010, 13:40
opmerkelijk dat meneer ace ziet dat het gaat om een vast ijsberencluppie....mijn voorstel is , prik een tweede datum en houdt een feesie van het vriendenclubje van het ijsberenfourm, daa r hoor ik dan niet bij en dat maakt me ook niet uit, heb ik ook geen tijd voor....w ellicht is er dan el een kans voor alle getrouwde en vrijgezelle beren van het ijsberenforum! ik moet mediator worden geloof ik

phoenix
5 september 2010, 13:41
oh ja meneer ace ik heb ene hekel aan wedden, dat is net als ruilen, dan moet ene van beide huilen , en ik ben gene klein kind meer, ik neuk graag maar huilen liever niet....

Big30
5 september 2010, 13:55
Ook ik heb geen cijfers, maar ik durf te wedden (zoals ik al eerder aangaf) dat van de ijsberen die met enige regelmatig op zaterdagavond in FKK-clubs zijn te vinden dat daarvan de grote meerderheid vrijgezel is. Ik stel dan ook voor die weddenschap uit te voeren om aan te tonen of ik al dan niet gelijk heb. Zet maar in........................

Ik durf te wedden dat we hier over nooit betrouwbare cijfers zullen verkrijgen ;)! Los daarvan mijn gevoel zegt dat ik gelijk heb en dus klopt dat ook :biggrin:.

Gaan we in een club alle beren langs met de vraag "ben je getrouwd", zo ja bewijs dat met je trouwboekje eerst maar eens en dan vervolgens ook nog eens vragen wat hun voorkeur dagen zijn om een Club te bezoeken?

Op zo'n vraag zou ik wel een gepast antwoord weten :tongue:! Ik vermeld het hier maar niet.

Overigens: Wie heeft er berichten geplaatst in dit topic? (https://www.ijsberenforum.com/forum/misc.php?do=whoposted&t=22501)
Ace2 17
Big30 13
Jansen 11

Sphinx
5 september 2010, 14:14
En de (legitieme) voordelen van de vrijgezelle ijsberen wogen zwaarder dan dat de getrouwde ijsberen aanwezig konden zijn.

Kan best, maar deze vrijgezelle racebeer kan evengoed niet komen. Familieverplichtingen komen namelijk niet alleen om de hoek kijken als je getrouwd bent.

Picasso 1
5 september 2010, 15:49

Ik vind ook dat er eerst een enquette gehouden had moeten worden om te bekijken wie wel of niet vrijgezel is :rofl:

Extince
5 september 2010, 16:22
Leuk, dan wel eerst een discussie over wat we onder 'vrijgezel' verstaan :hammer:. Het gaat hier immers niet om gehuwde beren en de zaterdag, maar -lijkt me- om beren met een duurzame / serieuze relatie (al dan niet getrouwd), die de hobby graag blijven beoefenen en waarbij de partner daar niet van op de hoogte is. Althans niet openlijk... (grapje heren).

Wat ik overigens nog niet snap: waarom is een zaterdag moeilijker 'clubbaar' dan een vrijdag voor beren in een relatie?

-Zaterdag autowas dag?
-Zaterdag boodschappen dag?
-Zaterdag moeder-de-vrouw voetmassage dag?
-Zaterdag schoonmoeder komt eten dag?

Picasso 1
5 september 2010, 16:24
Maar ik vind het apart als je een feest voor het hele forum organiseert dat je dat doet op een moment waarvan je op voorhand weet dat een bepaalde groep niet kan komen. Daar zijn reeds allerlei goede redenen voor aangedragen die er kort op neer komen dat het gemakkelijker is voor een grote groep ijsberen om op zaterdag feest te vieren (de zaterdag is natuurlijk vaak populair voor feesten).

De zaterdag is zoals je zelf zegt vaak populair bij feesten. Doordeweeks wordt door de meesten in principe gewerkt en zijn velen qua clubbezoek aangewezen op een 'korte avond'. In de weekenden is bijna iedereen vrij en dat is het moment waarop voor feesten veel tijdsruimte is.
Het grote verschil hier t.o.v. andere type feesten is dat dat het hier gaat om een hobby die stiekem wordt uitgeoefend. Voor dit stiekeme gedrag hebben getrouwde mannen inmiddels een toptalent ontwikkeld in hoe hun partner te 'bedriegen' en er mee weg kunnen komen (geen oordeel maar vaststelling :smoke:). Ik constateer dat hier eigenlijk door enkele getrouwde mannen wordt beweerd dat getrouwde mannen minder bereid zijn in het weekend hun toptalent in te zetten :rolleyes:.
Nee hoor, het is een feest voor iedereen en men wil dat kennelijk gedurende een hele dag kunnen vieren, dan kom je snel op de zaterdag uit; en van getrouwde mannen die willen meefeesten wordt verwacht dat ze hun toptalent nog een keer inzetten.

Een voorproefje van de wilskracht en communicatievaardigheden die getrouwde mannen aanwenden om hun doel te bereiken hebben we in deze discussie inmiddels ruim kunnen zien :biggrin:

RAUL7
5 september 2010, 16:28
Kan best, maar deze vrijgezelle racebeer kan evengoed niet komen. Familieverplichtingen komen namelijk niet alleen om de hoek kijken als je getrouwd bent.

Ik dacht dat alleen getrouwde beren familie en vrienden hadden? :confused: :cool:

Sphinx
5 september 2010, 16:34
Tsja, Raul, het leven kan ook hard zijn als je wél een sociaal leven hebt :eek: :biggrin: ;)

Big30
5 september 2010, 16:49
za 16 okt, 18:45 Ajax NAC Breda
za 16 okt, 19:45 FC Utrecht De Graafschap
za 16 okt, 19:45 ADO Den Haag Excelsior
za 16 okt, 19:45 VVV Venlo AZ
za 16 okt, 20:45 Feyenoord FC Twente

- In de lijn van Ace2 lijkt me de beschuldiging terecht dat dit een Forum van voetbal haters betreft!
- Oja veel getrouwde mannen gaan de zaterdag avond naar het voetballen. Hier boven 5 excuus Trusen ;), mocht je favoriete club er niet bij zijn check dan het Bundesliga programma voor 16 Oktober.

Overigens 16 Oktober is Wereldvoedseldag!

Deze dag op initiatief van de Voedsel- en Landbouworganisatie (FAO of Food and Agricultural Organisation) van de Verenigde Naties brengt tot uiting dat de aarde ruim voldoende voedsel voortbrengt om alle wereldbewoners elke dag een volwaardige maaltijd voor te zetten. Als we maar eerlijk delen!
Op tal van plekken worden Wereldmaaltijden georganiseerd, op basis van een eerlijke wereldvoedselverdeling. Ondermeer in: Den Haag, Twente, Munnekeburen, Amsterdam (div.), Enschede, Dordrecht, Den Bosch, Breda, Tilburg, Oss, Cuijk, Roosendaal, Bergen op Zoom, Eindhoven en Utrecht.

Juist de Wereldmaaltijd brengt tot uiting dat de aarde ruim voldoende voedsel voortbrengt om alle wereldbewoners elke dag een volwaardige maaltijd voor te zetten. Voedsel genoeg voor iedereen!

Bij een Wereldmaaltijd eet een persoon niet meer voedsel dan beschikbaar is bij een eerlijke mondiale voedselverdeling. Wie zich bij een Wereldmaaltijd een sober of karig maal voorstelt zal zich verbazen: het is een ruime, smakelijke en voedzame maaltijd die uit drie gangen kan bestaan!

Gondolas9
5 september 2010, 18:31
De perfecte smoes vind je hier: http://www.alibila.fr/

Ace2
5 september 2010, 18:36
Ik durf te wedden dat we hier over nooit betrouwbare cijfers zullen verkrijgen ;)! Los daarvan mijn gevoel zegt dat ik gelijk heb en dus klopt dat ook :biggrin:.

Als het om cijfertjes gaat heb ik gelijk. ;)

Als klein voorproefje heb ik de aanmeldingslijst op meetingpoint eens doorgenomen. Ik tref daar een stuk of 28 namen aan, waarvan ik er 20 ken. Van die 20 heeft er eentje een relatie, maar dan ook wel een aparte omdat zijn ega uit LR komt. Ongevraagd laat ik hem uit de steekproef. Dat betekent dat van 19 resterende beren die ik ken er 19 vrijgezel zijn. Dat lijkt veel op 100%. Het kan zijn dat ik hoofdzakelijk vrijgezelle mannen ken of het kan een indicatie zijn van de uitkomst als dit wat serieuzer wordt uitgezocht.

Ace2
5 september 2010, 18:37

Maar dat was niet in te schatten op het moment van het organiseren van het feest. Ik ben trouwens blij dat je een sociaal leven hebt.

Ace2
5 september 2010, 18:41
Wat ik overigens nog niet snap: waarom is een zaterdag moeilijker 'clubbaar' dan een vrijdag voor beren in een relatie?

Zaterdag autowas dag

Omdat de beste smoesen werk-gerelateerde smoesen zijn, rekeninghoudend dat je (incl. reistijd) toch een uur of 8 bent verdwenen. Ik heb een vrij grote auto, maar zelfs mijn vrouw snapt dat ik daar geen 8 uur voor nodig heb om die schoon te maken. Daar komt bij dat in een relatie er ook sociale verplichtingen zijn, zoals het bezoeken van vrienden en "gezellig" op de bank zitten. Daar is de zaterdagavond, in de ogen van veel vrouwen, erg geschikt voor.

Extince
5 september 2010, 18:54
Dat je met je vrouw samen op de bank zitten een 'sociale verplichting' noemt, daar moest ik zo om lachen dat een slok halfzoete Grasă de Cotnari zojuist mijn lichaam via mijn neusgaten verliet.

Ace mag dan een ouwe zeur zijn, enige humor kan hem niet ontzegd worden. Daarvoor krijgt hij punten in deze discussie :freu:.

Big30
5 september 2010, 19:09
Als het om cijfertjes gaat heb ik gelijk. ;)

Als klein voorproefje heb ik de aanmeldingslijst op meetingpoint eens doorgenomen.

Dat is niet de issue Ace2! Waar het omgaat is de vraag of voor getrouwde mannen de vrijdagavond een betere avond zou zijn dan de zaterdagavond.

Wat jij aantoont is dat er onder de beren relatief meer vrijgezellen zijn dan getrouwde beren. Dat lijkt me een open deur intrappen en zal ook niemand verbazen gelet op de aard van de hobby.

De zaterdagavond is de avond voor de meeste getrouwde mannen waarop de kans dat ze vrijaf krijgen van hun eega het grootst is.
Dit is niet zo zeer aan algemeen bekend feit welke op de middelbare scholen wordt onderwezen, als wel meer iets dat in het Statistisch Jaarboek van het CBS ook vermeld staat!

Overigens is dit een zeer vrouw vriendelijk forum en komen we ook op voor de belangen van getrouwde vrouwen :biggrin:!

Ace2
5 september 2010, 19:39
Het grote verschil hier t.o.v. andere type feesten is dat dat het hier gaat om een hobby die stiekem wordt uitgeoefend. Voor dit stiekeme gedrag hebben getrouwde mannen inmiddels een toptalent ontwikkeld in hoe hun partner te 'bedriegen' en er mee weg kunnen komen (geen oordeel maar vaststelling :smoke:). Ik constateer dat hier eigenlijk door enkele getrouwde mannen wordt beweerd dat getrouwde mannen minder bereid zijn in het weekend hun toptalent in te zetten :rolleyes:.

Hahaha, ik constateer hier eigenlijk dat vrijgezelle mannen niet het risico willen lopen om in de file te staan zodat ze ook hun getrouwde mede-ijsberen kunnen treffen.

Nee hoor, het is een feest voor iedereen en men wil dat kennelijk gedurende een hele dag kunnen vieren, dan kom je snel op de zaterdag uit; en van getrouwde mannen die willen meefeesten wordt verwacht dat ze hun toptalent nog een keer inzetten.

Het misschien wel een feest, waar iedereen welkom is maar waar het is te verwachten dat er hoofdzakelijk vrijgezelle ijsberen zullen komen. Dat komt omdat degenen die het organiseren vrijgezel zijn en het merendeel van de ijsberen (dat kan komen) blijkbaar ook vrijgezel is. En dan komen wij weer bij de bron van deze discussie: dit is blijkbaar een forum dat wordt gedomineerd door vrijgezelle ijsberen, oftewel van en voor vrijgezelle ijsberen (waar getrouwde ijsberen ook welkom zijn).

Een voorproefje van de wilskracht en communicatievaardigheden die getrouwde mannen aanwenden om hun doel te bereiken hebben we in deze discussie inmiddels ruim kunnen zien :biggrin:

Ja, ik ga ver om jou weer een keer te kunnen zien. Maar of dat wederzijds is lijkt twijfelachtig daar ik die inspanning aan de andere kant bij anderen niet waarneem. :rolleyes:

kater
5 september 2010, 19:42
Euh ;

Als je n beetje kerel bent en een vrouw hebt die veel van je houd dan laat je je gewoon door haar brengen naar het feestje :biggrin:

Gr K:biggrin:ter

Ace2
5 september 2010, 19:44
za 16 okt, 18:45 Ajax NAC Breda
za 16 okt, 19:45 FC Utrecht De Graafschap
za 16 okt, 19:45 ADO Den Haag Excelsior
za 16 okt, 19:45 VVV Venlo AZ
za 16 okt, 20:45 Feyenoord FC Twente

Deze smoes stond inderdaad bij mij klaar. Ik kan je verzekeren dat hij goed werkt. Volgens de theorie van Picasso1 moet je toptalent hebben om een dergelijke smoes te verzinnen. Dergelijk toptalent wordt volgens Picasso1 toegewezen aan ijsberen met een relatie. De theorie van Picasso1 is derhalve dat Big30 een relatie heeft. :biggrin: Dat komt mij weer niet goed uit, want daarmee wordt mijn stellingname een beetje ondergraven :confused:

Ace2
5 september 2010, 19:46
De perfecte smoes vind je hier: http://www.alibila.fr/

Dat zal best, maar mijn vrouw verstaat geen Frans.

Ace2
5 september 2010, 19:48
Dat je met je vrouw samen op de bank zitten een 'sociale verplichting' noemt, daar moest ik zo om lachen dat een slok halfzoete Grasă de Cotnari zojuist mijn lichaam via mijn neusgaten verliet.

Ace mag dan een ouwe zeur zijn, enige humor kan hem niet ontzegd worden. Daarvoor krijgt hij punten in deze discussie :freu:.

Dat Extince mij enige humor toeschrijft (voorheen kwam ik niet verder als een anti-held en zelfs nog minder) maakt voor mij deze hele discussie al een succes.

Als Extince enige tijd een relatie heeft zal hem echter de humor van deze "sociale verplichting" totaal ontgaan. :biggrin:

Gondolas9
5 september 2010, 19:52
Is dit beter? (maar ik vind de website niet - misschien is een eventuele doorstart iets voor een ondernemende beer?)

Stel, je wil met je minnares een weekendje naar de Ardennen, maar je vrouw is achterdochtig. Dan kan je haar wijsmaken dat je baas een weekend teambuilding heeft gepland, maar de kans is groot dat je door de mand valt. Een achterdochtige vrouw is moeilijk om de tuin te leiden en een telefoontje naar het bedrijf is snel gepleegd.

Als je echter thuiskomt met een officiële uitnodiging, nota's van je baas en een dagplanning, wordt je slaagkans een pak groter. Twijfelt ze nog, kan ze altijd terecht op het telefoonnummer dat op de uitnodiging staat. Een vriendelijke stem zal haar vervolgens uitleggen ,,dat meneer inderdaad in het hotel logeert, maar net even met enkele collega's een hachelijke kanotocht onderneemt". Waarna de klant op de hoogte wordt gebracht van het telefoontje.

,,We kunnen perfect regelen dat iemand die bijvoorbeeld naar een hotel in Parijs belt voor inlichtingen over zijn of haar partner, ook de indruk heeft dat hij of zij daadwerkelijk met die locatie verbonden is. Als er vragen komen, zullen we ze altijd discreet en gepast beantwoorden."

Verre neef

De mogelijkheden zijn legio. Een uitnodiging voor een uitgebreid sollicitatiegesprek met screening, zodat u gezellig van uw dagje kan genieten. Een uitnodiging voor een avondje Tupperware, een weekendje stage van het werk of een gewonnen weekend voor één persoon. U verzint het en het kan. Fresh Air zorgt voor de nodige documenten en een persoonlijk telefoonnummer.

,,Een keer heb ik een verre neef met problemen gespeeld. Als de klant een avondje met zijn minnares wilde doorbrengen, belde ik met zijn echtgenote. Ik verontschuldigde me dat ik haar man weer een avond nodig had, maar zei dat het echt niet goed met me ging. Je mag niet vergeten dat ik er niet voor zorg dat mensen overspel plegen. Ik help ze alleen het verborgen te houden."

Fresh Air is het eerste alibi-kantoor in de Benelux. In Groot-Brittannië bestaan al verschillende firma's, zoals The Alibi Agency, dat al meer dan 12.000 tevreden klanten telt. ,,Daar kijk ik niet van op als je er de statistieken van ontrouw op naslaat", zegt Tony, die nog maar een maand bezig is. ,,Dit bedrijf is een gat in de markt. En zo bekijk ik het, vanuit commercieel oogpunt."

Volgens Tony kan Fresh Air zefs je huwelijk redden. ,,Sommige relaties zijn zo verstikkend dat het opportuun kan zijn even ergens anders stoom af te laten. En als je stiekeme relatie een korte bevlieging blijkt, is het al helemaal beter dat de partner niets te weten komt. Ik zou het ook niet willen weten."

Sluwe vrouwen

Man of vrouw, wat ontrouw betreft, zijn we gelijk voor de wet. ,,Ik merk wel dat vrouwen sluwer zijn. Een vrouwelijke klant weet meestal perfect welk alibi ze wil. Een man gaat direct akkoord met het plan dat ik voorstel."

Tony's klanten zijn mensen met geld. Zo zit er bijvoorbeeld een doktersvrouw tussen. Klanten kunnen kiezen tussen twee formules. Een eenmalig alibi kost vijftig euro. Als VIP-klant betaal je 250 euro per maand voor een fulltime service. Dag en nacht, zeven op zeven staat het bedrijf dan voor je klaar. De betalingen gebeuren via de post en niet via te traceren bankrekeningen.

Ace2
5 september 2010, 20:03
Dat is niet de issue Ace2! Waar het omgaat is de vraag of voor getrouwde mannen de vrijdagavond een betere avond zou zijn dan de zaterdagavond.

Als de zaterdagavond net zo goed uitkomt of zelfs een betere avond voor getrouwde ijsberen is dan zullen er vanzelf redelijk wat getrouwde ijsberen op het feest komen. Ik zie ze echter nog niet aangemeld.
Ik zie ze zowiezo niet zo vaak in het weekend in FKK-clubs opduiken.

Wat jij aantoont is dat er onder de beren relatief meer vrijgezellen zijn dan getrouwde beren. Dat lijkt me een open deur intrappen en zal ook niemand verbazen gelet op de aard van de hobby.

Statistisch gezien hebben meer mannen een relatie dan dat mannen vrijgezel zijn. Ik verwacht dat die verhoudingen bij het hoerenlopen niet anders zullen zijn. Mijn ervaring door de weeks in de FKK-clubs is dat ik veel mannen met een relatie tegen kom. Een gedeelte schrijft zelfs. Het valt ook op dat die ijsberen, ondanks dat het volgens jouw theorie een betere avond voor hen is, zelden of nooit in het weekend in een FKK-club opduiken.
Maar misschien zijn die verhoudingen in ijsberenland inderdaad anders en zijn er gewoon meer vrijgezelle ijsberen. Dat betekent dan dat het merendeel van de ijsberen vrijgezel is en daarmee hun dominantie op dit forum wordt verklaard. Het zou alleen maar meer bewijzen dat ik gelijk heb dat op dit forum de dominante cultuur op dit forum de cultuur van de vrijgezelle ijsbeer is. Oftewel van en voor vrijgezelle ijsberen.

De zaterdagavond is de avond voor de meeste getrouwde mannen waarop de kans dat ze vrijaf krijgen van hun eega het grootst is.

Waarom gaan ijsberen met een relatie dan hoofdzakelijk door de weeks naar een FKK-club en veel minder in het weekend?

Overigens is dit een zeer vrouw vriendelijk forum en komen we ook op voor de belangen van getrouwde vrouwen :biggrin:!

Dus eigenlijk moet mijn vrouw blij zijn met mijn bijdragen op dit forum :biggrin:

Tiga
5 september 2010, 20:10
@big, zullen we Ace gewoon gelijk geven? De database loopt vol :biggrin:

Big30
5 september 2010, 20:20
@big, zullen we Ace gewoon gelijk geven? De database loopt vol :biggrin:

:biggrin::biggrin::biggrin:

Zou het wat uitmaken :tongue:? Maar OK hier komt ie!

Forum mededeling:

Dit Forum is er primair voor vrijgezelle mannen die voetbal en meer algemeen sport haten. Getrouwde mannen worden op zijn hoogst gedoogd al gaat dat zelfs al wat ver. Voor Feesten geldt dat we deze bij voorkeur dan organiseren wanneer dit voor getrouwde mannen zeer slecht uitkomt.

Hoewel er geen zekerheid is welke dag voor getrouwde mannen het slechts uitkomt is het zeer waarschijnlijk dat dit de Zaterdag is. Een andere reden om voor de zaterdag te kiezen als datum voor het lustrum feest was er dan ook niet!

Einde Forum mededeling

@Tieg, ik kan dit bericht moeilijk plaatsen krijg steeds de melding "Database Overflow Error"?!?

Cupido
5 september 2010, 20:31
Dat zal best, maar mijn vrouw verstaat geen Frans.

Zij doet het helemaal "ohne französisch"?:gruebel:

Ace2
5 september 2010, 20:33

Zou het wat uitmaken :tongue:? Maar OK hier komt ie!

Nee, natuurlijk niet, want ergens beweer ik in deze discussie dat Willem2 en Tiga mij een grote zeur vinden. Ik heb geleerd dat bij het voeren van discussies het verstandig is de andere partij zo nu en dan gelijk te geven. Dat doe ik dan ook bij deze. Ik ben wel bereid tot een compromis en wel de volgende tekst van Big30:

Forum mededeling:

Dit Forum wordt gedomineerd door vrijgezelle mannen. Voor Feesten geldt dat we deze dan organiseren wanneer dit ons vrijgezelle mannen uitkomt.

Het is het een zekerheid welke dag voor getrouwde mannen het slechts uitkomt en is de Zaterdag. Een reden om voor de zaterdag te kiezen als datum voor het lustrum feest is het minder riscio op files en het advies van LR en dergelijke.

Einde Forum mededeling

Ace2
5 september 2010, 20:35
Zij doet het helemaal "ohne französisch"?:gruebel:

Ja, nog een sociale verplichting die ik moet ondergaan. :biggrin:

Tiga
5 september 2010, 20:36
Nee, natuurlijk niet, want ergens beweer ik in deze discussie dat Willem2 en Tiga mij een grote zeur vinden. Ik heb geleerd dat bij het voeren van discussies het verstandig is de andere partij zo nu en dan gelijk te geven. Dat doe ik dan ook bij deze. Ik ben wel bereid tot een compromis en wel de volgende:

Zit je nu ook sociaal verplicht gezellig op de bank met je laptop op schoot :confused: :biggrin:

Picasso 1
5 september 2010, 20:38
Het misschien wel een feest, waar iedereen welkom is maar waar het is te verwachten dat er hoofdzakelijk vrijgezelle ijsberen zullen komen.

Als het op een vrijdag gehouden zou worden dan verwacht ik ook dat hoofdzakelijk vrijgezelle ijsberen zouden gaan

Dat komt omdat degenen die het organiseren vrijgezel zijn en het merendeel van de ijsberen (dat kan komen) blijkbaar ook vrijgezel is.

Volgens mij liggen er andere redenen aan ten grondslag maar als ik daarover begin krijg ik opnieuw Big30 en Willem2 op mijn dak :biggrin:

Ja, ik ga ver om jou weer een keer te kunnen zien. Maar of dat wederzijds is lijkt twijfelachtig daar ik die inspanning aan de andere kant bij anderen niet waarneem. :rolleyes:

Je hebt hier wel een punt. Wanneer ik op een woensdag of donderdag besluit naar GT te gaan dan doe je moeite om me daar te zien :smile2:

Gondolas9
5 september 2010, 20:39
We mogen wel niet vergeten dat bepaalde prominente forumleden wellicht de sabbath wensen te onderhouden... OOk voor hen is de zaterdag dus minder geschikt. En vanuit politieke correctheid is ook de vrijdag minder wenselijk...

rmjhexe
5 september 2010, 20:40
:lostit:getrouwd of vrijgezel we hebben allemaal dezelfde hobby,je kan niet iedereen tevrede maken,het leven draait tenslotte om de duit en om de fluit:lostit:

Ace2
5 september 2010, 20:51
Zit je nu ook sociaal verplicht gezellig op de bank met je laptop op schoot :confused: :biggrin:

Nee, ik heb een werk-gerelateerde-smoes uit de kas gepakt en ben nu druk aan het werk.

Ace2
5 september 2010, 20:56
Als het op een vrijdag gehouden zou worden dan verwacht ik ook dat hoofdzakelijk vrijgezelle ijsberen zouden gaan

Het is goed dat je hierover begint, want omdat de oorspronkelijke keuze slechts ging tussen vrijdag en zaterdag, ging deze discussie automatisch ook over vrijdag en zaterdag. Maar eigelijk zou de donderdag inderdaad een betere dag zijn geweest. Ik stel voor de enquete nog een keer over te doen. :biggrin:

phoenix
5 september 2010, 20:59
he ACE ik ben ook ijsbeer he en ik vind eh zondavond ook wel wat of eh woensdavond, hoe denken de andere beren daarover.....grinik

Jansen
5 september 2010, 21:03
Wat ben ik blij dat ik niet bij de vrijgezellen hoor.
En daarom gun ik jullie je feestje op de zaterdag wij gaan wel naar het huwelijks bal in VV op donderdag .

Trouwens wat Ace2 schrijft om het op een Donderdag te doen of wat ik al eerder aanhaalde op een Dinsdag zou voor LR ook goed uitkomen.
De Dinsdag heeft LR meestal veel dames en weinig ijsberen.

Dus een nieuwe enquete houden ?

p.s. het valt wel op dat de groep voor vrijdag wel heel dicht gaat naderen volgens deze enquete!!
Picasso moet niet zijken wil altijd net anders en zal zelf op 16 oktober ook wel bij de afwezige horen.

Picasso 1
5 september 2010, 21:06
Als de zaterdagavond net zo goed uitkomt of zelfs een betere avond voor getrouwde ijsberen is dan zullen er vanzelf redelijk wat getrouwde ijsberen op het feest komen. Ik zie ze echter nog niet aangemeld.

Ook jij hebt je niet aangemeld en wie zegt dat je niet komt :gruebel:
Ook ik heb me niet aangemeld en dat zegt net zoveel als wanneer ik me wel zou aanmelden :rofl:

Ik zie ze zowiezo niet zo vaak in het weekend in FKK-clubs opduiken.

Welke smoesjes had je toen voor het thuisfront? :biggrin:

Statistisch gezien hebben meer mannen een relatie dan dat mannen vrijgezel zijn. Ik verwacht dat die verhoudingen bij het hoerenlopen niet anders zullen zijn. Mijn ervaring door de weeks in de FKK-clubs is dat ik veel mannen met een relatie tegen kom.

Statistisch gezien zou dat dan ook moeten blijken uit de vetgedrukte namen in jouw recensies :rolleyes:

Mijn ervaring door de weeks in de FKK-clubs is dat ik veel mannen met een relatie tegen kom.

Dat zijn allemaal toppies :biggrin:

Het zou alleen maar meer bewijzen dat ik gelijk heb dat op dit forum de dominante cultuur op dit forum de cultuur van de vrijgezelle ijsbeer is. Oftewel van en voor vrijgezelle ijsberen.
Nog steeds?
Als vrijgezelle ijsbeer zie ik hier mijn dominantie steeds verder wegslinken :rofl:

Waarom gaan ijsberen met een relatie dan hoofdzakelijk door de weeks naar een FKK-club en veel minder in het weekend?

Totdat ze verliefd worden op een dvp en dan gaat het weekend er ook aan :tongue:

Ace2
5 september 2010, 21:09
he ACE ik ben ook ijsbeer he en ik vind eh zondavond ook wel wat of eh woensdavond, hoe denken de andere beren daarover.....grinik

Meneer Phea, ik zal dit in de discussie inbrengen.

Picasso 1
5 september 2010, 21:25
Picasso moet niet zijken wil altijd net anders en zal zelf op 16 oktober ook wel bij de afwezige horen.

Hierbij de zijkstand :biggrin: https://www.ijsberenforum.com/forum/misc.php?do=whoposted&t=22501

Jansen
5 september 2010, 21:32
Hierbij de zijkstand :biggrin: https://www.ijsberenforum.com/forum/misc.php?do=whoposted&t=22501

Klopt Ik ben ook degene die in juni al aangaf om een feest te organiseren en dat op een doorde weekse dag te doen.

Hoop voor de beren dat de entree dan ook nooit meer zal zijn dan E.10,-

Het mooiste was voor ieder jaar lid E10,- korting op de normale prijs :smoke:

Ace2
5 september 2010, 21:34
Ook jij hebt je niet aangemeld en wie zegt dat je niet komt :gruebel:
Ook ik heb me niet aangemeld en dat zegt net zoveel als wanneer ik me wel zou aanmelden :rofl:

De aanmeldingen zijn slechts indicaties van wie er komt. En let op mijn woorden er zullen hoofdzakelijk vrijgezelle ijsberen komen.

Welke smoesjes had je toen voor het thuisfront? :biggrin:

Eerlijk gezegd bepaal ik dat van wie er over het weekend schrijft. Dat scheelt in ieder geval een hoop smoesjes thuis.

Statistisch gezien zou dat dan ook moeten blijken uit de vetgedrukte namen in jouw recensies :rolleyes:

Waar mijn recensies al niet goed voor zijn. Jammer dat je ze niet leest, dus kun je mijn beweringen ook niet ontkrachten, noch bevestigen.

Dat zijn allemaal toppies :biggrin:

Toppie, Toppie 1 t/m. 33 en Vuile Harry geven een aantal 35 getrouwde ijsberen Gezien het aantal aanmeldingen bij deze enquete zouden zij de uitslag wel aanzienlijk veranderen. Ik zal snel eens bellen.

Nog steeds?
Als vrijgezelle ijsbeer zie ik hier mijn dominantie steeds verder wegslinken :rofl:

Hoe meer jij dit hier beweert hoe dominanter jij aanwezig bent.

Totdat ze verliefd worden op een dvp en dan gaat het weekend er ook aan :tongue:

Ik word door de weeks verliefd en dan gaat mijn hele week er aan.

Picasso 1
5 september 2010, 21:41
Statistisch gezien hebben meer mannen een relatie dan dat mannen vrijgezel zijn. Ik verwacht dat die verhoudingen bij het hoerenlopen niet anders zullen zijn. Mijn ervaring door de weeks in de FKK-clubs is dat ik veel mannen met een relatie tegen kom. Een gedeelte schrijft zelfs. Het valt ook op dat die ijsberen, ondanks dat het volgens jouw theorie een betere avond voor hen is, zelden of nooit in het weekend in een FKK-club opduiken.

Waar blijft hun stem? Of zijn vrijgezelle ijsberen meer geïnteresseerd in zo'n feestje dan getrouwde ijsberen?

Ace2
5 september 2010, 21:41
Klopt Ik ben ook degene die in juni al aangaf om een feest te organiseren en dat op een doorde weekse dag te doen.

Hoop voor de beren dat de entree dan ook nooit meer zal zijn dan E.10,-

Het mooiste was voor ieder jaar lid E10,- korting op de normale prijs :smoke:

Volgens mij is in deze tekst net iets gewist. ;) Gelukkig was ik zo verstandig te copieren.

Ace2
5 september 2010, 21:42
Waar blijft hun stem? Of zijn vrijgezelle ijsberen meer geïnteresseerd in zo'n feestje dan getrouwde ijsberen?

Wie zegt dat getrouwde ijsberen niet hebben gestemd? Wie denk je dat hoofdzakelijk op vrijdag hebben gestemd?
Maar ik wie niet of dat van belang is. De kern van de discussie is of het te voorzien was dat getrouwde mannen op zaterdag niet zouden kunnen komen. Mijn stelling is dat dat meer was te voorzien dan dat je het op vrijdag zou hebben georganiseerd.

gatenvuller
5 september 2010, 21:44
Ik las dat de donderdag in VV voor getrouwde is ?

Komt mooi uit hoef ik niet op de vrijdag te gaan en neem mijn vrouw mee.

Zaterdag kan nooit familie weekend met de kids.:angst:

Picasso 1
5 september 2010, 21:46
Wie zegt dat getrouwde ijsberen niet hebben gestemd? Wie denk je dat hoofdzakelijk op vrijdag hebben gestemd?

Ik geef er mee aan dat jouw statistische aanhaling niet terug te zien is in het stemgedrag van de enquette.

Picasso 1
5 september 2010, 21:48
Volgens mij is in deze tekst net iets gewist. ;) Gelukkig was ik zo verstandig te copieren.

Ik had hem ook gezien en geen behoefte gehad aan kopiëren mede omdat ik daarvoor geen machine heb :biggrin:

Ace2
5 september 2010, 21:51
Ik geef er mee aan dat jouw statistische aanhaling niet terug te zien is in het stemgedrag van de enquette.

Waarom zou dat daar uit moeten blijken? De discussie was in de oorsprong of het was te voorzien dat de getrouwde mannen niet op zaterdag zouden kunnen komen. Mijn stelling is dat dat beter is te voorzien dan als je het feest op vrijdag (of door de weeks) had georganiseerd. Dat kan ik nu niet bewijzen, maar de door de soort aanwezigen op het feest zal mijn gelijk worden getoond. Daarbij zijn de aanmeldingen voor het feest al een goede indicatie van mijn gelijk. Ik meen dat ik al op een score van 100% stond.

Jansen
5 september 2010, 21:52
Ja ik miste na enkele minuten ook een regel ;) Die Big is toch wel erg snel tegenwoordig.;)
He gatenvuller waar was je vanmiddag ?

Ace2
Ik had hem ook gezien en geen behoefte gehad aan kopiëren mede omdat ik daarvoor geen machine heb :biggrin:

Soms heb ik spontane behoeftes

Big30
Maar ik wie niet of dat van belang is. De kern van de discussie is of het te voorzien was dat getrouwde mannen op zaterdag niet zouden kunnen komen.

Dit heet een herhaling van zetten!

Nogmaals nee er is geen reden om aan te nemen dat getrouwde beren makkelijker de vrijdagavond dan de zaterdagavond van de vrouw vrij krijgen.

Sterker nog ik zie vaker dat ik op de zaterdagavond makkelijker met getrouwde beren af kan spreken dan op de vrijdagavond. Moeten ze namelijk verplicht met de vrouw boodschappen doen en op de bank uitrusten.

Dat wil niet zeggen dat dit voor alle getrouwde beren geldt maar dat beweert ook niemand.

Jansen
5 september 2010, 21:55
Probeer de regel nog eens te plaatsen vannacht rond 05.00 u :mad_6::motz:

Zou Big dan slapen :sleep::sleep::sleep:

Ace2
5 september 2010, 21:55
Ja ik miste na enkele minuten ook een regel ;) Die Big is toch wel erg snel tegenwoordig.;)
He gatenvuller waar was je vanmiddag ?

Ik denk dat het Tiga was. Volgens de theorie van Picasso1 heeft Big30 een relatie en ik weet uit eigen ervaring dat je dan aanzienlijk minder snel bent.

Ace2
5 september 2010, 21:57

Nogmaals nee er is geen reden om aan te nemen dat getrouwde beren makkelijker de vrijdagavond dan de zaterdagavond van de vrouw vrij krijgen.

Sterker nog ik zie vaker dat ik op de zaterdagavond makkelijker met getrouwde beren af kan spreken dan op de vrijdagavond. Moeten ze namelijk verplicht met de vrouw boodschappen doen en op de bank uitrusten.

Dat wil niet zeggen dat dit voor alle getrouwde beren geldt maar dat beweert ook niemand.

Waarom zijn er dan op elke door de weekse dag meer getrouwde ijsberen in FKK-clubs dan op zaterdag?

Picasso 1
5 september 2010, 21:57
Waarom zou dat daar uit moeten blijken? De discussie was in de oorsprong of het was te voorzien dat de getrouwde mannen niet op zaterdag zouden kunnen komen. Mijn stelling is dat dat beter is te voorzien dan als je het feest op vrijdag (of door de weeks) had georganiseerd. Dat kan ik nu niet bewijzen, maar de door de soort aanwezigen op het feest zal mijn gelijk worden getoond. Daarbij zijn de aanmeldingen voor het feest al een goede indicatie van mijn gelijk. Ik meen dat ik al op een score van 100% stond.

Er zijn meer getrouwde mannen dan vrijgezellen. Deze verhouding zou je ook bij hoerenlopers moeten terug zien. Als deze meerderheid had gestemd dan had de forumleiding moeilijk een andere dag kunnen kiezen en had de dominantie van de vrijgezellen ondermijnd kunnen worden. Je had het als getrouwde meerderheid volledig in de hand.

Jansen
5 september 2010, 21:58

Haha ja Big dat klopt om postzegels te ruilen op zolder, maar niet naar Duitsland naar de hoeren.:hammer:

Scoobert
5 september 2010, 22:05

Inderdaad Raul, wat een geleuter over een feest op vrijdag of zaterdag zeg.....Als je wil gaan, ga je gewoon.
De getrouwde beren gebruiken zo vaak een uitvlucht om naar de club te gaan neuken, de vrijgezelle beren hebben dat niet nodig.

En ja ik ben vrijgezelle beer en mij maakt het niet uit wanneer ze het houden ;)

Big30
5 september 2010, 22:07
Haha ja Big dat klopt om postzegels te ruilen op zolder, maar niet naar Duitsland naar de hoeren.:hammer:

Begint vaak met postzegels kijken klopt en even later zit je in de auto! Heb trouwens nog wat vellen met vervalste Roemeense zegels liggen.

Wanneer is de Ronde van Lombardije eigenlijk?

Jansen
5 september 2010, 22:08
Big ik vind het super van je dat je het zo goed opneemt voor het ijsberenforum je bent de enige en verdient daarvoor zeker 2 vrijkaarten per week.:eek:
Maar helaas sla je de spijker helaas niet op zijn kop.:hammer:

Wat LR verteld is dat zei ( beslist ) hebben dat het feest op de zaterdag hen beter uitkomt en niet de vrijdag.

De Dinsdag hadden zei ook super gevonden.

Aan jullie was de keus om het eventueel in een andere club te doen ook GT had het op de Dinsdag in de tent kunnen organiseren.

En getrouwde mannen hebben ook vaak kinderen die sporten,uitgaan,samen avond weg op de zaterdag avond en verjaardagen die vaak op de zaterdag worden gehouden.
Ook de vakantie is vanaf 16 oktober en weekend weg is ook vanaf zaterdag.
En belangrijke voetbal avond zat.16/10.:angryfire:

Dus we blijven gewoon door discuseren tot 17 oktober :biggrin:

Rex
5 september 2010, 22:10
Inderdaad Raul, wat een geleuter over een feest op vrijdag of zaterdag zeg.....

Precies.....wat een slap gelul hier over twee ijsberen die niet kunnen op zaterdag, tegenover een stuk of 50 beren die dat wel kunnen .....:eek:

@ Jansen en Ace2, zeg gewoon eerlijk tegen jullie vrouw dat je zaterdag 16 oktober een feestje hebt van het ijsberenforum.....jullie neuken toch niet die dag / avond.....:confused: Hoef je ook geen smoes te verzinnen aan moeders de vrouw en kun je er gewoon bij zijn......:moon:

phoenix
5 september 2010, 22:11
geleuter........................ik krijg er de slappe lach van en heb best zin in zaterdagavond eigenlijk ook wel in en donderdagavond met die getrouwde beren, vraag me af of het nou moeilijker is om op donderdag vrij te krijgen van de vrouw dan zaterdag... wil zij dan nooit es vrij thuis zitten op zaterdag.? maar sympathie krijg ik wel voor oa big30 die dat hiero regelt...het zal je familie zijn zeg die zo begint te jammeren......

nog ene ander optie: kunnen we niet nu vast het zes jarig bestaan regelen??? kunnen de getrouwde ijsberen vast nadenken over de datum.....komt er weer gerechtigheid..................

Rex
5 september 2010, 22:12
Wat LR verteld is dat zei ( beslist ) hebben dat het feest op de zaterdag hen beter uitkomt en niet de vrijdag.

De Dinsdag hadden zei ook super gevonden.

Sorry Jansen kan het ff niet laten, maar zij is met lange ij.........:hammer:

CLUBSPORT
5 september 2010, 22:13
ik denk dat er maar 1 oplossing is om deze patstelling te doorbreken , en wel met een nieuwe enquete met de verplichtte vragen door ieder lid in te vullen die aan de vorige enquete heeft meegedaan .

vraag 1 forumnaam en bent u getrouwd of vrijgezel
vraag 2 welke dag hebt u ingevuld bij de vorige enquete :biggrin:

Jansen
5 september 2010, 22:17
Inderdaad Raul, wat een geleuter over een feest op vrijdag of zaterdag zeg.....Als je wil gaan, ga je gewoon.
De getrouwde beren gebruiken zo vaak een uitvlucht om naar de club te gaan neuken, de vrijgezelle beren hebben dat niet nodig.

En ja ik ben vrijgezelle beer en mij maakt het niet uit wanneer ze het houden ;)

Klopt wat Scoobert verteld en dat deden er nog 14 die op de zaterdag hadden gestemd.

Enquete was echt onbetrouwbaar en zou in de politiek als ongeldig zijn beschouwd.

Ik vind dat er nu maar eens kamer vragen moeten komen over dit probleem.
De Christen Unie wil ook op vrijdag omdat de zaterdag achter gesloten gordijnen spelletjes gedaan moeten worden :eek: en de zondag naar de kerk.

Ook Wilders PVV wil op vrijdag omdat de marrokanen op zaterdag niet naar de hoeren mogen.

Cohen wil ook vrijdag omdat zaterdag de Joden vrij zijn Sabath dag

De dierenpartij wil ook vrijdag Omdat op zaterdag de honden de gehoorzaams curus moeten volgen.

Sp wil op vrijdag omdat Roemer op zaterdag folders moet rondbrengen in Oss bij Organon.

Ook de VVD wil vrijdag omdat Rutte op zaterdag een Gay fest heeft :hah:

Jansen
5 september 2010, 22:18
Sorry Jansen kan het ff niet laten, maar zij is met lange ij.........:hammer:

zij zij zij zij zo nu vergeet ik het niet meer :biggrin:

Ace2
5 september 2010, 22:19
Er zijn meer getrouwde mannen dan vrijgezellen. Deze verhouding zou je ook bij hoerenlopers moeten terug zien. Als deze meerderheid had gestemd dan had de forumleiding moeilijk een andere dag kunnen kiezen en had de dominantie van de vrijgezellen ondermijnd kunnen worden. Je had het als getrouwde meerderheid volledig in de hand.

Blijkbaar is er dus een meerderheid voor zaterdag. Dat bestrijd ik ook niet (of althans ik heb geen argumenten om het te bestrijden), maar ik trek daarmee de conclusie dat omdat de meerderheid (vrijgezelle ijsberen) het forumfeest op zaterdag wil, het zo geschiedt, ondanks dat daardoor de getrouwde ijsbere niet kunnen komen. En zo kwamen wij op de dominantie van de vrijgezelle ijsberen, die er volgens sommigen niet is.

De discussie begon over de vraag of het was te verwachten dat voor de zaterdag de getrouwde ijsberen niet zouden komen en verschoof naar of er een dominante cultuur van vrijgezelle ijsberen op dit forum was.

Jansen
5 september 2010, 22:20
ik denk dat er maar 1 oplossing is om deze patstelling te doorbreken , en wel met een nieuwe enquete met de verplichtte vragen door ieder lid in te vullen die aan de vorige enquete heeft meegedaan .

vraag 1 forumnaam en bent u getrouwd of vrijgezel
vraag 2 welke dag hebt u ingevuld bij de vorige enquete :biggrin:

Vraag 3 wat is uw postcode en achternaam
vraag 4 eventueel telefoonnummer van je vrouw :eek:

Ace2
5 september 2010, 22:20
Precies.....wat een slap gelul hier over twee ijsberen die niet kunnen op zaterdag, tegenover een stuk of 50 beren die dat wel kunnen .....:eek:

@ Jansen en Ace2, zeg gewoon eerlijk tegen jullie vrouw dat je zaterdag 16 oktober een feestje hebt van het ijsberenforum.....jullie neuken toch niet die dag / avond.....:confused: Hoef je ook geen smoes te verzinnen aan moeders de vrouw en kun je er gewoon bij zijn......:moon:

Hoe meer vrijgezelle ijsberen de forumleiding komen helpen hoe meer zij mijn stelling bevestigen dat dit forum wordt gedomineerd door vrijgezelle ijsberen.

Scoobert
5 september 2010, 22:21
zij zij zij zij zo nu vergeet ik het niet meer :biggrin:

Wat zei je nou :P (ja ik weet het, flauwwwww ;))

Gondolas9
5 september 2010, 22:23
Ik zie twee oplossingen. Ofwel enkel een virtueel feest houden, op het forum, waarbij beren hun bevrediging vinden in het schrijven van leuke reacties, ofwel een feest irl, op eender moment, waarbij de voorraad vrijkaartjes tot het einde van het jaar verdeeld wordt onder de aanwezigen (minus schrijver dezes). Volgens mij wordt het dan overcrowded, eender wanneer.

Big30
5 september 2010, 22:24

Voor de getrouwde beren scan even je trouwboekje in en Mail dat aan de forumleiding zodat we de discussie getrouwd of niet meteen kunnen plat slaan.

Liever niet FAX-en!

Scoobert
5 september 2010, 22:24
Hoe meer vrijgezelle ijsberen de forumleiding komen helpen hoe meer zij mijn stelling bevestigen dat dit forum wordt gedomineerd door vrijgezelle ijsberen.

Nou eindelijk dan een eind aan dat geleuter, Ace heeft gelijk en dan zijn we allemaal weer blij .....

Lang leve het door vrijgezelle ijsberen gedomineerde ijsberenforum :baeh:

Jansen
5 september 2010, 22:25
Blijkbaar is er dus een meerderheid voor zaterdag. Dat bestrijd ik ook niet (of althans ik heb geen argumenten om het te bestrijden), maar ik trek daarmee de conclusie dat omdat de meerderheid (vrijgezelle ijsberen) het forumfeest op zaterdag wil, het zo geschiedt, ondanks dat daardoor de getrouwde ijsbere niet kunnen komen. En zo kwamen wij op de dominantie van de vrijgezelle ijsberen, die er volgens sommigen niet is.

De discussie begon over de vraag of het was te verwachten dat voor de zaterdag de getrouwde ijsberen niet zouden komen en verschoof naar of er een dominante cultuur van vrijgezelle ijsberen op dit forum was.

Ace roept je vrouw niet wanneer je klaar bent met je werk ? het duurt al weer enkele uren en steeds meer ijsberen doen mee :biggrin::biggrin:

Mijn vrouw denkt dat ik een enquete aan het invullen ben over waar we de boodschappen doen en welke auto we rijden zo,n AH vragenlijst haha:biggrin:

Picasso en Rex hangen lekker achterover en krijgen geen vragen maar ook geen beck ice en die wordt voor mij wel steeds gehaald .:thefinger:

Rex
Wat zei je nou :P (ja ik weet het, flauwwwww ;))
of beter nog......wat zei zij nu........( sorry nog flauwer.....:eek:)

Jansen

Klopt :biggrin:

Ace2
5 september 2010, 22:26

Hahaha, hiermee slaat Jansen wel een keer de spijker op de kop.
Je kunt wel naar een voetbalwedstrijd op zaterdagavond gaan. Dat is een half uurtje rijden, 0,5 uur voorpret. 1,75 uur wedstrijd, 1 uur napraten en weer binnen een half uurtje naar huis. Oftewel 4,25 uur weg. Rekening houdend met een reistijd van 2 uur naar Duitsland en 2 uur terug heb je dan goed een kwartier voor een clubbezoek. In die tijd kan ik net mijn mondharmonica uitpakken.

Big30
5 september 2010, 22:26

Dei dominantie blijkt ook al uit de top-2 van de veel posters in dit Topic :tongue:!

1. Ace2 39
2. Jansen 20

CLUBSPORT
5 september 2010, 22:27

doe het dan gelijk goed , sofinummer en pincode erbij :biggrin:

Ace2
5 september 2010, 22:28
Dei dominantie blijkt ook al uit de top-2 van de veel posters in dit Topic :tongue:!

1. Ace2 39
2. Jansen 20

Dat is geen dominantie. Dat is tegenwicht bieden.

phoenix
5 september 2010, 22:29
bestaat er geen formateur of informateur ijsberenfeestjes houden, en wat doen we met het moraal van het verhaal?

Jansen
5 september 2010, 22:30
Iedereen hangt nu op het forum op deze discussie een record aan berichten vanavond op een discussie.:freu:

En dan te weten dat de hoofdrolspelers niet op 16 okt. aanwezig zullen zijn.

Big30
5 september 2010, 22:33
En dan te weten dat de hoofdrolspelers niet op 16 okt. aanwezig zullen zijn.

Wat is er dan Zaterdag 16 Oktober??? Heb kaartjes voor Feijenoord -Twente en ga daar samen met een maat van me naar toe, wel een lange reis en zal wel laat worden die nacht denk ik :tongue:!
Hij is trouwens getrouwd maar ja de zaterdag en Voetbal daar kan geen vrouw tussen komen he en zo hoort het ook :baeh::hah::tongue:.

Rex
5 september 2010, 22:35
Ace roept je vrouw niet wanneer je klaar bent met je werk ? het duurt al weer enkele uren en steeds meer ijsberen doen mee :biggrin::biggrin:

Mijn vrouw denkt dat ik een enquete aan het invullen ben over waar we de boodschappen doen en welke auto we rijden zo,n AH vragenlijst haha:biggrin:

Picasso en Rex hangen lekker achterover en krijgen geen vragen maar ook geen beck ice en die wordt voor mij wel steeds gehaald .:thefinger:

Heb je helemaal gelijk in Jansen, maar Picasso1 en ik houden onze vrouw niet voor de gek........maar wel voor de lul....:rolleyes:

Jansen
5 september 2010, 22:35
Wat is er dan Zaterdag 16 Oktober??? Heb kaartjes voor Feijenoord -Twente en ga daar samen met een maat van me naar toe, wel een lange reis en zal wel laat worden die nacht denk ik :tongue:!
Hij is trouwens getrouwd maar ja de zaterdag en Voetbal daar kan geen vrouw tussen komen he en zo hoort het ook :baeh::hah::tongue:.

:biggrin::biggrin:

Picasso 1
5 september 2010, 22:37

Waarom word ik altijd ervan verdacht dat ik iemand zou helpen? :hammer:
Je kan tegenwoordig bijna geen mening meer verkondigen waar iemand niet mee geholpen is :rofl:

Scoobert
5 september 2010, 22:41
Deze vrijgezelle beer gaat slapen, hoef niet mijn vrouw dr voeten op te warmen en al helemaal niet psychische steun te geven aan Biggie.....

Truste en vecht het maar lekker uit verder

Jansen
5 september 2010, 22:42

Zaterdag 16/10 Barcelona -Valencia kan ik meteen Extince opzoeken met zijn Roemeentje :biggrin:

Big30
5 september 2010, 22:43
Deze vrijgezelle beer gaat slapen, hoef niet mijn vrouw dr voeten op te warmen en al helemaal niet psychische steun te geven aan Biggie.....

Truste en vecht het maar lekker uit verder

Truste Scoobie!

Ik doe dat zo ook maar, twas weer eens een rustig avondje hier, mag wat mij betreft wel eens wat feller hoor, zo tam allemaal :biggrin:.

Jansen
5 september 2010, 22:44
Je kan tegenwoordig bijna geen mening meer verkondigen waar iemand niet mee geholpen is :rofl:

Je kan tegenwoordig bijna geen mening meer verkondigen waar Niemand mee geholpen is :biggrin::rofl:

Jansen
5 september 2010, 22:45
Truste Scoobie!

Ik doe dat zo ook maar, twas weer eens een rustig avondje hier, mag wat mij betreft wel eens wat feller hoor, zo tam allemaal :biggrin:.

Wekker op 05.00 u zetten Biggie :biggrin:

Big30
5 september 2010, 22:46
Zaterdag 16/10 Barcelona -Valencia kan ik meteen Extince opzoeken met zijn Roemeentje :biggrin:

Ja daar wou ik eerst met mijn maat naar toe gaan, maar ja zijn vrouw heeft dan een weekendje met vriendinnen uitgerekend in Barcelona, dus ja dat maar niet gedaan.

Waar speelt Feijenoord eigenlijk? Bij Hoevelaken linskaf toch?

Picasso 1
5 september 2010, 22:47
Wekker op 05.00 u zetten Biggie :biggrin:

Alle copiermachines staan gereed :biggrin:

Jansen
5 september 2010, 22:49

Je vroeg me via I.M of ik wou reageren en nu vind je het weer te tam :eek:

het is ook nooit goed he

Morgen wat feller dus, dan is mijn vrouw weg naar een IJsberinnenparty van Tupperware In duitsland vertelde ze :gruebel: Duitsland :gruebel:

Jansen
5 september 2010, 22:51

Ja ik weet zeker dat er een aantal ingelogd blijven om 05.00 u vannacht

Dan valt het doek van dit forum echt iets fellers dus :biggrin:

Jansen
5 september 2010, 22:55
Truste mannen en rukse ik ga mijn wekker zetten op 05.00 u en mijn vrouw even een beurt geven. heerlijk PZC en NZZZZC :baby2::baeh:

Big30
5 september 2010, 22:55
Is de toner niet op?

Morgen wat feller dus, dan is mijn vrouw weg naar een IJsberinnenparty van Tupperware In duitsland vertelde ze :gruebel: Duitsland :gruebel:
Klopt ik ken die party die is verplaatst, was eerst op zaterdag ;)! Inderdaad truste. Overigens we hebben ook een chat hier :biggrin:.

Jansen
5 september 2010, 23:06
Is de toner niet op?

Klopt ik ken die party die is verplaatst, was eerst op zaterdag ;)! Inderdaad truste. Overigens we hebben ook een chat hier :biggrin:.

Op de chat komt niemand meer alleen stiffie en MJ en ook niet samen ;)

16/10 Schalke -Stutgart moet Mania1 ook naar toe en ben daar ook uitgenodigd ;) dus moet kiezen dat weekend

Truste tot zo ;)

Ace2
6 september 2010, 06:37

Als ijsberen gaan beweren dat getrouwde mannen net zo gemakkelijk op zaterdag naar FKK-clubs kunnen gaan en dat ook doen, denk ik toch echt dat objectiviteit ver te zoeken is. Ik snap best dat in een discussie beren andere meningen kunnen hebben. Soms met wat meer argumenten en soms met minder. Soms ga ik ook iets te kort door de bocht (maar de forumleiding uiteraard iets vaker ;) ), maar de stelling (dat het mogelijk is) dat getrouwde mannen op zaterdagavond net zo vaak in de FKK-clubs zitten als door de weeks lijkt mij gewoon bull-shit. Ik denk dat je daar zelf ook weinig geloof aan hecht. Over het algemeen vind ik je erg scherp op dit forum en weet je vaak in discussies sterk naar voren te komen. Nu ga je een dergelijke mening verdedigen. Dat vind ik niet zo bij jou passen. Dus concludeer ik dat je vanwege je scherpe discussievaardigheden bent ingehuurd door de forumleiding. Als mensen met talenten zich als huurling gaan gedragen verdoffen hun talenten vaak snel. Maar gelukkig heb je dan wel een vrijkaartje in je zak zitten.

Ace2
6 september 2010, 06:39
bestaat er geen formateur of informateur ijsberenfeestjes houden, en wat doen we met het moraal van het verhaal?

Ik stel mij beschikbaar. Ik schrijf wel een rechts compromisvoorstel dat wordt gesteund door Jansen en gedoogd door Picasso1. Dat doe ik namens al die getrouwde ijsberen die niet serieus worden genomen ;) , de zwijgende massa van papa's.

RAUL7
6 september 2010, 15:28
Dat doe ik namens al die getrouwde ijsberen die niet serieus worden genomen ;) , de zwijgende massa van papa's.

ik wil je man zijn
en ik beloof je trouw te blijven
in goede en kwade dagen,
in armoede en rijkdom,
in ziekte en gezondheid,
ik wil
je liefhebben en waarderen
al de dagen van mijn leven.

RAUL7
6 september 2010, 15:35

16/10 Schalke -Stutgart moet Mania1 ook naar toe en ben daar ook uitgenodigd ;) dus moet kiezen dat weekend

Welke leugen moeten we nu geloven? :confused: :hammer:
Jij weet ook niet meer van welk hout pijlen maken! :smile2:

Jansen
6 september 2010, 19:22
Ik stel mij beschikbaar. Ik schrijf wel een rechts compromisvoorstel dat wordt gesteund door Jansen en gedoogd door Picasso1. Dat doe ik namens al die getrouwde ijsberen die niet serieus worden genomen ;) , de zwijgende massa van papa's.

Picasso is net Ab Klink dus niet te vertrouwen en ook iemand waar je niet op kan rekenen. dus neem dan SFL ipv Picasso die manke Nelis heeft binnenkort meer tijd over

Jansen
6 september 2010, 19:26
Welke leugen moeten we nu geloven? :confused: :hammer:
Jij weet ook niet meer van welk hout pijlen maken! :smile2:

Ik trek teveel op met de Roemeense dames dus daar door verandert mijn agenda wel eens.:cool::cool:

Waaibomenhout daar komen mijn pijlen vandaan.:biggrin:
ook de plinten in LR en GT

Trouwens Schalke 04-Stutgart lijkt me wel iets om later voor te vertrekken.(mania1 effe bellen die zit er ook op 16/10 )

De enquete sluit op 18 november ? het feest is al op 16 oktober ? is de voorkeur nog steeds van belang ik zie dat de vrijdag in een inhaal race bezig is,
en met de mensen die alle twee de dagen kennen zit de vrijdag al op 42 stemmen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!

Big30
6 september 2010, 19:29
Waaibomenhout daar komen mijn pijlen vandaan.:biggrin:
ook de plinten in LR en GT

Het woord bestaat echt!

Tegenwoordig wordt de uitdrukking "het is gemaakt van waaibomenhout" gebruikt om producten mee aan te duiden die van een slechte houtsoort of slechte houtkwaliteit gemaakt zijn of niet vakkundig in elkaar zitten. Als het hout snel kromtrekt, of te dun is, of te veel kwasten bevat, spreekt men soms over 'waaibomenhout'.

Jansen
6 september 2010, 19:37
Het woord bestaat echt!

Natuurlijk ik ben toch niet gek ?

Klopt Jansen liegt nooit :eek:

alleen de pijlen die ik afschiet heb ik Raul verteld dat die van waaibomenhout komen omdat ze niet zo zuiver kunnen schieten.

Ook de plinten zijn van een slechte houtsoort omdat die meteen van de muren afvliegen :smoke:

Picasso 1
6 september 2010, 20:26
Als ijsberen gaan beweren dat getrouwde mannen net zo gemakkelijk op zaterdag naar FKK-clubs kunnen gaan en dat ook doen, denk ik toch echt dat objectiviteit ver te zoeken is. Ik snap best dat in een discussie beren andere meningen kunnen hebben. Soms met wat meer argumenten en soms met minder. Soms ga ik ook iets te kort door de bocht (maar de forumleiding uiteraard iets vaker ;) ), maar de stelling (dat het mogelijk is) dat getrouwde mannen op zaterdagavond net zo vaak in de FKK-clubs zitten als door de weeks lijkt mij gewoon bull-shit. Ik denk dat je daar zelf ook weinig geloof aan hecht. Over het algemeen vind ik je erg scherp op dit forum en weet je vaak in discussies sterk naar voren te komen. Nu ga je een dergelijke mening verdedigen. Dat vind ik niet zo bij jou passen. Dus concludeer ik dat je vanwege je scherpe discussievaardigheden bent ingehuurd door de forumleiding. Als mensen met talenten zich als huurling gaan gedragen verdoffen hun talenten vaak snel. Maar gelukkig heb je dan wel een vrijkaartje in je zak zitten.

Enkelen noemen me een spion van Relaxxx en weer anderen noemen me een huurling van YBF, wees eerst maar met elkaar over eens alvorens mij uit te nodigen om gedoogsteun te verlenen :rofl:.

Ik word aldus twee keer beledigd en ik vind dan ook dat tijdelijke bans op hun plaats zijn en voor degenen die buiten dit forum om een feestje organiseren zou de forumleiding consequent moeten zijn en permanente bans moeten uitdelen :biggrin:

Maar even terug naar de discussie....
Ik begrijp wel dat het doordeweeks makkelijker is voor getrouwde mannen om bij een feestje aanwezig te zijn omdat werkgerelateerde smoezen makkelijker ingaan bij hun partners. Ik verwacht dan ook dat een aantal getrouwde mannen afwezig zullen zijn. Mijn punt is echter dat de zogenaamde meerderheid van getrouwde mannen via hun stem een andere dag hadden kunnen afdwingen. Die meerderheid blijkt niet uit het stemgedrag; misschien heeft dat te maken met dat vrijgezellen meer interesse hebben getoond tav een forum feestje; er zijn ook leden geweest die in een andere enquette aangegeven hebben niet op dit feest te komen ongeacht de dag. Ook in deze discussie merk ik dat slechts twee getrouwde mannen (of misschien maar 1 getrouwde man want jansen liegt alles bij elkaar :biggrin:) een punt maken over de dag waarop het feest valt.
Om je beweringen kracht bij te zetten zou je een enquette kunnen starten waarin je vraagt welke getrouwde leden die op de zaterdag beslist afwezig zullen zijn, zeker wel aanwezig zijn indien het feestje op een doordeweekse dag valt :smoke:

Een punt van kritiek die ik overigens wel met je deel is de gekozen locatie (GT, PHG waren mijn inziens betere alternatieven en zelfs VV had een lijmpoging kunnen betekenen) en het meebeslissen van de club over de datum/dag.

Jansen
6 september 2010, 20:37
hahaha echt Picasso :biggrin: je schrijft of je soliciteerd om moderator te worden (een vrijkaart zal er wel in zitten).:biggrin:

Je bent onbetrouwbaar Pic1 en daarom laten we je gewoon maar lullen.:biggrin:

Ik lieg te vaak volgens jou maar kijk binnenkort maar eens of er wel een feesttent nodig is in LR er komen niet meer dan 25 ijsberen :gruebel:

In VV is een huwelijksbal op 13 Okt. Stephan organiseerd dit en vrijgezellen zijn ook welkom.:biggrin::biggrin:

Ace2
6 september 2010, 21:28

Picasso is net Ab Klink dus niet te vertrouwen en ook iemand waar je niet op kan rekenen. dus neem dan SFL ipv Picasso die manke Nelis heeft binnenkort meer tijd over

Ik vertrouw P1 wel. Maar mijn boezemvriend SFL gedoogd niet, die geeft alle tegenstanders een nekschot :biggrin:. En mijn vrouw gaat klagen over al die bloedspetters omdat die zo moeilijk weg te wassen zijn.

Ace2
6 september 2010, 21:55
Enkelen noemen me een spion van Relaxxx en weer anderen noemen me een huurling van YBF, wees eerst maar met elkaar over eens alvorens mij uit te nodigen om gedoogsteun te verlenen :rofl:.

Ik heb de laatste weken geleerd dat degene die gedoogsteun verleend feitelijk de macht in handen heeft.

Ik word aldus twee keer beledigd :biggrin:

Als ik je hebt beledigd dan ben ik te ver gegaan. Ik vind je te sympathiek om te beledigen. Daar komt bij dat je onder bescherming staat van The Masterbull. Ik moet mijn hand ook weer niet overspelen.

Maar even terug naar de discussie....
Ik begrijp wel dat het doordeweeks makkelijker is voor getrouwde mannen om bij een feestje aanwezig te zijn omdat werkgerelateerde smoezen makkelijker ingaan bij hun partners. Ik verwacht dan ook dat een aantal getrouwde mannen afwezig zullen zijn. Mijn punt is echter dat de zogenaamde meerderheid van getrouwde mannen via hun stem een andere dag hadden kunnen afdwingen. Die meerderheid blijkt niet uit het stemgedrag; misschien heeft dat te maken met dat vrijgezellen meer interesse hebben getoond tav een forum feestje; er zijn ook leden geweest die in een andere enquette aangegeven hebben niet op dit feest te komen ongeacht de dag. Ook in deze discussie merk ik dat slechts twee getrouwde mannen (of misschien maar 1 getrouwde man want jansen liegt alles bij elkaar :biggrin:) een punt maken over de dag waarop het feest valt.
Om je beweringen kracht bij te zetten zou je een enquette kunnen starten waarin je vraagt welke getrouwde leden die op de zaterdag beslist afwezig zullen zijn, zeker wel aanwezig zijn indien het feestje op een doordeweekse dag valt :smoke:

Het zou best wel eens kunnen dat er een meederheid te vinden is voor de zaterdagavond, maar ik denk dat van degenen die een voorkeur voor zaterdag hebben er ook een gedeelte best op vrijdag hadden willen komen. Dan hadden zowel de vrijgezelle als de getrouwde ijsberen kunnen komen. Rekeninghoudend met degenen die geen voorkeur hadden dan zou de opkomst dus hoger kunnen zijn. Dan hadden de vrijgezelle ijsberen wel enkele voordeeltjes moeten opgeven om hun getrouwde mede-beren te kunnen ontmoeten. Blijkbaar is die bereidheid er minder of wordt vooraf verondersteld dat die bereidheid er niet is. Ik ben deze discussie begonnen dat ik dat jammer vond dan er toch sprake kon zijn van een representatief forumfeest ondanks dat een gedeelte, zoals vooraf te verwachten zou zijn, niet zou kunnen komen. Tevens houdt het in dat als de veronderstelde meederheid (van vrijgezelle ijsberen) zijn zin krijgt dat dan de dominante cultuur van het forum is. Ik heb al enkele keren aangegeven dat dat geen verwijt is, maar een vaststelling.

Een punt van kritiek die ik overigens wel met je deel is de gekozen locatie (GT, PHG waren mijn inziens betere alternatieven en zelfs VV had een lijmpoging kunnen betekenen) en het meebeslissen van de club over de datum/dag.

Ik bespeur hier het begin van gedoogsteun ;)

Big30
6 september 2010, 22:57

Ace2
18 oktober 2010, 22:12
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=186056&postcount=4

Op zaterdag 16 oktober aan het begin van de middag ontving ik een smsje van mijn grote vriend Jack42. Ik dacht nog dat hij mij het erin ging wrijven dat ik niet aanwezig kon zijn op het forumfeest. Alsof ik dat zo graag had gewild ;) Hij smste: Ik heb je oeuvreprijs opgehaald. Ik kom hem snel afgeven" Toen dacht ik: "Ja, ja wie houdt wie nu voor de gek?" Toen ook Willem2 mij verwittigde van een prijs en Jack42 zondag aangaf een beeldje voor mij te hebben begon ik toch te twijfelen. Nu ik de foto heb gezien vind ik het toch wel heel leuk.

Ergens in Nederland komt binnenkort op een kantoorkamer een ijsberenbeeldje te staan. Van al die dure heren die binnen komen zal niemand begrijpen wat dat beeldje inhoudt en waar hij vandaan komt. Tot er een ijsbeer binnenkomt en kijken wij elkaar aan en begrijpen elkaar............................................

Het beeldje zal ik trots bewaren.

BEDANKT

Joke
19 oktober 2010, 20:01
Eh..ik wil echt niet vervelend overkomen. Maar de ijsberenmeneer op de foto is duidelijk herkenbaar aan zijn haar en tatoe op pols...
Mocht hij vrijgezel zijn is het uiteraard helemaal niet erg, maar een echtgenoot herkend de kenmerken wel hoor..

edward
19 oktober 2010, 21:05
Eh..ik wil echt niet vervelend overkomen. Maar de ijsberenmeneer op de foto is duidelijk herkenbaar aan zijn haar en tatoe op pols...
Mocht hij vrijgezel zijn is het uiteraard helemaal niet erg, maar een echtgenoot herkend de kenmerken wel hoor..

Geeft niet Joke is een Turk,die mogen vreemd gaan van Mohammed.De tatoe is niet zo erg als zijn horloge en handen.Is geen jonge Mohammed meer zo te zien :wink2::wink2:

Jansen
19 oktober 2010, 21:08
Geeft niet Joke is een Turk,die mogen vreemd gaan van Mohammed.De tatoe is niet zo erg als zijn horloge en handen.Is geen jonge Mohammed meer zo te zien :wink2::wink2:

Nee geen jonge Mohammed maar wel een jonge God :biggrin:

Joke
19 oktober 2010, 21:37
Je kan er best om geinen, vind ik geheel niet erg! Ware het niet dat ik een klant heb gehad die gesnapt is door zijn vrouw. Klant kwijt, verdrietige en boze emailtjes naar mij van de echtgenoot...

Als je dus foto's plaatst die toch wel iets herkenbaar zijn, dan is het spek om het varken binden. Het kan heel lang goed gaan, maar eens maak je een fout, dus kijk aub uit!

Wij dames willen geen klanten kwijt :wink:

Gondolas9
19 oktober 2010, 21:51

Ik denk niet dat er veel beren zijn die een echtgenoot hebben :teuflisch:

Joke
19 oktober 2010, 21:53
Nou ja...de vrouwelijke versie dan :redface: Ik heb ook gewerkt vandaag, dus fouten maken zit er dan wel in. Jullie weten wat ik bedoel...

MichelJ
19 oktober 2010, 22:31
...maar een echtgenoot herkend de kenmerken wel hoor..

De echtgenoot heeft niks op een hoerenforum te zoeken... :hammer:

Picasso 1
19 oktober 2010, 22:35

En in het weekend heeft die niks in een saunaclub te zoeken :rofl:

Joke
19 oktober 2010, 22:41

Eh...nou als ze achter je account komt...dan leest ze alles wat je hebt geschreven..dus dat kan je wel zeggen, maar het gebeurd wel. Ik spreek dus uit ervaring!

Joke
19 oktober 2010, 22:42
En in het weekend heeft die niks in een saunaclub te zoeken :rofl:

Als je het zo bekijkt, dan heb je wel gelijk ( volgens de echtgenotes dan ).

Rex
19 oktober 2010, 22:57

Heb ik iets gemist..........waar en op welke foto staat die ijsberenmeneer?

MichelJ
19 oktober 2010, 23:02
Heb ik iets gemist..........waar en op welke foto staat die ijsberenmeneer?

https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=186056&postcount=4

Badslippers
19 oktober 2010, 23:06
Eh...nou als ze achter je account komt...dan leest ze alles wat je hebt geschreven..

Alsjeblief zeg, je maakt me ongerust zo vlak voor het naar bed gaan. Zodadelijk krijgen we nog een "Topic"

"Kom uit de kast"

Gondolas9
19 oktober 2010, 23:09
Ach, dat haar is een pruik, en die tattoo is opgeplakt, maar de naam is Bera Incognita.

Of zoiets.

edward
19 oktober 2010, 23:31
Ach, dat haar is een pruik, en die tattoo is opgeplakt, maar de naam is Bera Incognita.

Of zoiets.

Ik vind hem op de nieuwe foto meer een figuur uit sesamstraat.

Zal wel de Roemeense Pino zijn.

Joke
20 oktober 2010, 09:06
Hij mag dan wel op Pino lijken maar het is zo wel beter ja! Super gedaan.

:applaus:

Joke
20 oktober 2010, 09:13
Alsjeblief zeg, je maakt me ongerust zo vlak voor het naar bed gaan. Zodadelijk krijgen we nog een "Topic"

"Kom uit de kast"

Nee hoor, geen topic :biggrin:

Misschien kunnen jullie hier wat mee:

De do's en don'ts van vreemdgaan

Wanneer je vreemdgaat, wil je niet dat je partner er achter komt. Een slippertje is vaak nog wel makkelijk te verbergen, maar hoe kun je ervoor zorgen dat een affaire met een ander geheim blijft? Onderstaande tips kunnen helpen.

1. Verander je routine niet
Als je een affaire hebt met iemand anders dan je partner, wil je daar meestal het liefst zoveel mogelijk tijd mee doorbrengen. Je zoekt dus naar smoesjes om 'de ander' te zien. Kijk daarmee uit. Als je nooit eerder tot negen uur 's avonds overwerkte of op zaterdagochtend aan het werk was, dan is dit niet het moment om daarmee te beginnen.

2. Aandacht voor je partner
Geef je partner net zoveel aandacht als je hem of haar altijd al gaf. Je focus ligt waarschijnlijk bij iemand anders dan je partner, en het kan lastig zijn om je partner de aandacht te geven die je altijd al gaf. Maar iedere verandering in je gedrag valt op en kan argwaan wekken. Sommige mensen die vreemdgaan hebben de neiging om (uit schuld) meer aandacht aan hun partner te geven. Ook dat kan alarmbellen doen afgaan bij je partner.

3. Alibi
Zorg dat je altijd antwoord kunt geven op de vraag: "Waar was je?" Stotterend en stamelend antwoord geven op die vraag komt je geloofwaardigheid niet ten goede, dus zorg voor een logisch alibi.

4. Gescheiden werelden
Breng je minnares of minnaar nooit op plekken waar je ook met je partner komt. Terrassen, cafes, restaurants en al helemaal niet in je eigen huis. Je doet er zelfs verstandig aan om niet in je eigen woonplaats af te spreken met je geheime liefde. Hoe kleiner de kans dat je een bekende tegenkomt, hoe beter het is.

5. Onderschat je vermogen tot liegen
Veel mensen hebben de neiging om hun vermogen tot liegen te overschatten, zeker als een affaire al een tijdje duurt. Als het al een tijdlang onopgemerkt aan de gang is, kun je de neiging krijgen om minder alert te zijn. Maar bedenk dat je partner degene is die jou misschien nog wel beter kent dan jijzelf.

6. Zwijg
Vertel niemand over je geheime avontuur. Ook niet aan je beste vriend(in). Hoe minder mensen op de hoogte zijn, hoe kleiner de kans is dat het uitkomt. Er zijn al heel wat relaties gesneuveld door careless whisper of a good friend.

7. Ontken
Mocht je op een gegeven moment geconfronteerd worden met een argwanende partner: ontken. Waarschijnlijk heeft je partner geen harde bewijzen, maar alleen sterke vermoedens. Toegeven kan altijd nog als blijkt dat je partner wel volledig op de hoogte is.

8. Ken de risico's
Als je vreemdgaat met een ander, ga je een grens over. Wees je goed bewust van de gevaren die dat met zich meebrengt. Vreemdgaan kan je leven (en zelfs je relatie) opfleuren, maar bedenk vooraf of de risico's het waard zijn.

Bovenstaande slaat op vreemdgaan met een vriendinnetje, maar dat is in jullie geval iets anders. Zet op de plek van 'Geheime minnares' gewoon DVP neer ;)