PDA

Volledige versie bekijken : Adriana (Poolse)

Tiga
12 augustus 2010, 17:37
Adriana ist eine heiße dunkelhaarige Schönheit. Mit ihr werdet ihr unvergessliche Momente genießen. Mit ihrer Oberweite wird sie euch glücklich machen. Wenn ihr auf französisch steht, wird sie ebenfalls die richtige Wahl sein.

848

849

850

Partytreff Xanten
25 augustus 2010, 14:25
Adriana is op vrijdag 27 augustus aanwezig!!!

Partytreff Xanten
30 augustus 2010, 17:37
Adriana is op 4 en 5 september aanwezig

Partytreff Xanten
2 september 2010, 08:58
Adriana is altijd geil - en al haar gaatjes zijn voor je beschikbaar! Ze is werkelijk verslaafd aan sex!

Frans totaal (zonder condoom, tot het einde), beffen, tongzoenen, slank, cup D, haarkleur zwart, geheel geschoren, klaarkomen op haar gezicht, echt vrijen, body-to-body massage, erotische massage, oliemassage, trio's, groepssex, klaarkomen op haar lichaam, lesbische sex, trio met (echt)paar, sexspeeltjes, tussen haar borsten neuken

antoine
10 september 2010, 03:50
Adriana was goed, heb een goed tijd met haar beleefd !

Ricardo Banana
10 september 2010, 17:51
Top meid, heeft vroeger in GT en VV gewerkt.

Partytreff Xanten
20 september 2010, 15:58
Adriana is de hele week (20-09 t/m 28-09) aanwezig!

Partytreff Xanten
4 oktober 2010, 15:45
woensdag 6 oktober aanwezig!

Partytreff Xanten
4 oktober 2010, 15:52
1014

1015

erik69
7 oktober 2010, 22:04
beetje verder bukken....

SFL
12 november 2010, 02:11
Voor mij persoonlijk de beste en mooiste vrouw van alle aanwezige dames op 10-11. Deze Poolse heeft ook heel mooie ogen. Ze is misschien niet de slankste, maar alles zit in gelijke proporties en daarom vind ik haar wel wulps. Mijn beste wip van de avond in Xanten.

Badslippers
12 november 2010, 18:16
Voor mij persoonlijk de beste en mooiste vrouw van alle aanwezige dames op 10-11. Deze Poolse heeft ook heel mooie ogen. Ze is misschien niet de slankste, maar alles zit in gelijke proporties en daarom vind ik haar wel wulps. Mijn beste wip van de avond in Xanten.

Potverdorie hebben we weer dezelfde smaak! Deze Poolse heb ik voor SFL 's middags al warm gereden. Ze kwam samen met Anni mij op het grote matras te grazen nemen. Beide dames moesten er flink aan trekken want een koude start is niet mijn sterkste punt. Mijn leidingwerk moest door wat pijp- en trekwerk op temperatuur komen. Er moesten nog twee dames aan te pas komen en op het einde kwam Adriana met haar volle reet op mijn gezicht zitten en kon ik haar foef beffen.

Paulschen
12 november 2010, 18:47
Mooie en geile meid, maar met een hoog afwerkgehalte. Als je niet snel spuit wordt ze ongeduldig.

Erg jammer, want het blijft een mooie gezellige meid met een geile uitstraling.

Als ik haar in de poppetjes van haar ogen kijk draait mijn maag zich om, heeft die vrouw een geile blik in haar ogen.

Tony M
14 november 2010, 10:09
Ben het helemaal eens met Paulschen, in mijn bericht van 14 juni 2010 heb ik over haar het volgende geschreven:

Uiteindelijk laatste sessie met Adriana , ze ziet er het beste uit van allemaal maar pijpt mij wat te wild, als je haar borsten wilt pakken zijn er ook weer regeltjes en ook bij het beffen etc. nou dan gaat bij mij de zin al snel over, jammer van deze dame.

SFL
14 november 2010, 10:15
Ben het helemaal eens met Paulschen, in mijn bericht van 14 juni 2010 heb ik over haar het volgende geschreven:

Uiteindelijk laatste sessie met Adriana , ze ziet er het beste uit van allemaal maar pijpt mij wat te wild, als je haar borsten wilt pakken zijn er ook weer regeltjes en ook bij het beffen etc. nou dan gaat bij mij de zin al snel over, jammer van deze dame.

Regels zijn er om te overtreden, mijn beste :baeh:

Ricardo Banana
15 november 2010, 08:25
Als je haar wat beter kent, heeft ze helemaal geen regels.

Gewoon iets meer komen heren, dan komt het allemaal goed.

Geweldige meid met super service. Gisteren was ze weer top.

Piepo777
15 november 2010, 19:49
Ben jij dat kereltje waar in PT Xanten dat "aapje met banaan" aan de muur hangt :) ?
Volgens mij een vaste klant ;)

Ricardo Banana
16 november 2010, 08:02
Hallo Piepo777,

Ja dat ben ik. Mascotte welke ik gekregen heb van Barbera en Laura.

Groeten Ricardo

Rene de Beer
16 november 2010, 08:40
Gewoon iets meer komen heren, dan komt het allemaal goed.

Maar als je het niet echt naar je zin hebt is dat juist een reden om NIET wat meer te komen, toch?
Overigens: ze is inderdaad wel degelijk een heerlijke vrouw met een prachtig koppie!

Killer-Bull
16 november 2010, 08:43
dikke tetten !

Partytreff Xanten
5 december 2010, 14:04
Ihr könnt an den folgenden Tagen mit meinen DIKKEN TITTEN spielen:

•zondag 5 december
•maandag 6 december
•dinsdag 7 december
•woensdag 8 december
•donderdag 9 december
•vrijdag 10 december
•zaterdag 11 december
•zondag 12 december

Eure geile Adriana

Partytreff Xanten
8 december 2010, 23:22
Adriana is op vrijdag 10 december niet aanwezig!

Partytreff Xanten
10 december 2010, 08:39
Hallo geile Ijsberen!

Ich bin heute morgen und Sonntag nicht da! Wir sehen uns erst auf der Weihnachtsparty wieder:-)

Freu mich schon darauf!

Und damit Ihr alle schön geil bleibt...

1156

Bis bald

Eure Adriana

Partytreff Xanten
17 december 2010, 16:28
Zoals al op onze site vermeld staat is Adriana vandaag niet aanwezig.
Wij laten op het forum weten wanneer zij er weer is.

Groeten

Partytreff Xanten

Partytreff Xanten
3 januari 2011, 21:34
Adriana is voor een langere periode niet aanwezig. Wij zullen hier aangeven wanneer ze er weer is.

Partytreff Xanten

der lickmeister
4 april 2012, 00:02
Adriana is weer terrug sinds gisteren,dat heb ik geweten en hoe gelijk bij binnenkomst vloog ze me al om de nek
Ze was mijn eerste en ook de laatste date Van de avond,nog net zo symphathiek als ik haar ken. Zal dus over een uur of wat
Weer eens afreizen naar Ptx

mpunkt
4 april 2012, 08:39
Een hoop buzz rond deze dame en haar terugkeer.. Nu wordt ik wel nieuwsgierig, foto's op de site zien er ook zeker goed uit. Eventjes hopen dat ze voor Paasmaandag ook op de agenda staat want dan zie ik een kans die kant op te gaan.

bad pritt
23 april 2012, 14:52
adriana is een vrouw met een geweldig sexappeal, een erg mooie vrouw, rubens lichaam, grote borsten en een schitterend hoofd met ondeugende ogen.

Mijn sessie met haar was zeer goed, krijg het niet beter in een saunaclub.
In de massagekamer zonder tijdsdruk heb ik mijn beste Xanten ervaring met deze zeer leuke poolse gehad.
Heerlijk voorspel, goed kontakt vooraf, achteraf,kan geweldig lekker pijpen met alles erop en eraan, lekker met haar geneukt, en uiteindelijk heeft ze me klaargepijpt en ze stopt niet nadat je bent klaargekomen maar zuigt je leeg.

Heel erg goed deze vrouw maar er lopen vrijwel alleen van deze toppers rond in Xanten!

Nibor76
21 mei 2012, 22:53
Met Adriana heb ik topseks mee gehad.
Vaak loop ik als ik topseks gehad heb met een smile van oor tot oor naar boven maar ik heb nog niet vaak meegemaakt dat de smile van een vrouw groter is dan die van mij.

Na mij heerlijk te hebben geteased met haar borsten en haar lichaam mij lekker gepepen nog niet klaar gepijpt het was heerlijk en wilde daarvoor graag iets terug doen in return of favor dus haar een kussentje gegeven voor haar hoofd en in liggende positie heerlijk gebeft en niet gestopt voordat mijn doel bereikt was.
Dit is soms leuk gezegd dan gedaan maar is van veel factoren afhankelijk.
1) moet ze zich er voor openstellen
2) moet de juiste man aan het werk zijn
3) moet de juiste man ook nog eens een goede techniek hebben
Ik leek te voldoen aan die voorwaarden en beffen doe je met je hele mond, lippen, tong zuigkracht, een beetje nibbelen zonder tandjes en tongpenetratie. Daarbij heb je nog je handen die je over de rest van haar lichaam kan laten uitzwermen, het lichaam is een grote erogene zone.

Lekker teasen, vastgrijpen en loslaten totdat het moment kwam, meerdere, dat ik doorging en vast bleef houden.
Waarom ik stopte na een tijdje weet ik niet maar je wilt ook wel eens neuken en je krijgt wel een beetje kramp en medelij met je sekspartner.
Haar hele lichaam, huid, borsten en kutje was volledig overgevoelig en moest even kalmeren dmv knuffelen.
Het was tijd om te neuken en bij het eerst intrede van Duitse helm was ze nog zeer gevoelig en ging er weer een schok door haar heen.
Dit ging hem niet worden door gelijk als een bezetene naar je eigen hoogtepunt te knallen.
Dus lekker rustig opgebouwd en teasend geneukt hard, zacht afijn you know the drill.
Maar dat hou je ook niet lang vol zeker niet als je ook nog zoveel geilige feedback krijgt en je alleen samen bezig bent op het kleine bed achterin.
Toen ze zelf ook weer erg actief werd tot tegen klaarkomen aan hield ik het niet meer.
Hoeveel keer ze gekomen is zeg ik niet dat weten alleen haar collega's en ik.

Ik wilde nog zeggen aan het eind van de rit das ist €50,- maar ik heb voor €200,- genoten dus zou dus nog 150,- bij moeten leggen.