PDA

Volledige versie bekijken : Spanje. Costa Blanca. Omgeving Alicante. Club "Sala Luxx"

Carpe Momentum
11 augustus 2010, 21:38
Voor diegenen die in de omgeving van Alicante -Torrevieja bivakkeren of gewoonweg op doorreis zijn via de A7. Afslag Nº 80.
Vrij nieuwe club. Ziet er binnen net en strak uit. Zo'n 30 á 40 dames aanwezig. Consumpties vanaf 8 eur. voor een frisdrank. De prijzen voor de dames zal waarschijnlijk rond de 70 eur. per 30 min. liggen, met een marge van 10 eur. naar boven en 10 eur. naar beneden.

Hier is een link naar de website: http://salaluxx.com/adelante/index.html

:wink2:

JohnW
19 augustus 2011, 00:22
Hoi Carpe,

Bedankt voor alle reviews van clubs in spanje. Wat is je aanrader voor een club in de buurt van Benidorm?

Doggy Dog
19 augustus 2011, 12:23
Was vorige week in deze club. Beviel prima. Mooie buitenruimte ook. Eigenaar is dezelfde als die van S'Candalo in Malaga en wisselt meisjes tussen deze clubs. Er waren er slechts een 25tal toen ik er was.
Ik kwam van Alicante en had daar D' Angelo bezocht (prachtige club maar nogal leeg op het moment van mijn bezoek). Rit per taxi van Alicante is 60 euro.
Bereikbaarheid club is ook beetje probleem. Om 5 uur s ochtends was er geen taxi meer en de roemeense "buitenwipper" heeft me dan zelf maar (tegen betaling) terug naar Alicante gereden!

Ben namen van meisjes vergeten - sorry - maar was prima, een peruaanse en twee braziliaansen.

Voor diegenen die in de omgeving van Alicante -Torrevieja bivakkeren of gewoonweg op doorreis zijn via de A7. Afslag Nº 80.
Vrij nieuwe club. Ziet er binnen net en strak uit. Zo'n 30 á 40 dames aanwezig. Consumpties vanaf 8 eur. voor een frisdrank. De prijzen voor de dames zal waarschijnlijk rond de 70 eur. per 30 min. liggen, met een marge van 10 eur. naar boven en 10 eur. naar beneden.

:wink2: