PDA

Volledige versie bekijken : Mandy (Duitse)



Tiga
11 augustus 2010, 19:07
Jeder, der Mandy bisher getroffen hat, würde es bestätigen. Die Fotos sprechen für sich: Mandy ist heiß. Ein top Körper, schöne Brüste, ein charmantes Lächeln und ein echter Knackpo machen das Paket komplett.


https://www.ijsberenforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=824&d=1281550048


https://www.ijsberenforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=825&d=1281550052

Partytreff Xanten
25 augustus 2010, 14:23
Mandy is op vrijdag 27 augustus aanwezig!

fg22
26 augustus 2010, 00:50
Mandy mocht ik nog slechts op afstand zien.
Was eenmaal in zicht en toen close met enkele bekende Preusen...

Maar spotte goed omgeving en zag er wel naar uit dat ze meer van de
wereldbevolking wilde leren kennen...

Ik ga ervoor haar daarbij te helpen.

Partytreff Xanten
2 september 2010, 08:55
MANDY (23) is jong, blond, slank, lief en onverzadigbaar!


934


haar service:
tongzoenen, Frans totaal (zonder condoom, tot het einde), beffen, trio's, Frans totaal (zonder condoom, tot het einde), groepssex, echt vrijen, klaarkomen op haar lichaam, sexspeeltjes, tussen haar borsten neuken, erotische massage, oliemassage, cup B, slank, blond, geheel geschoren, tongpiercing, intieme piercing,

Partytreff Xanten
9 oktober 2010, 17:48
Zij was niet op het oktoberfeest maar zij is er wel op

Dinsdag 12 oktober
en
Maandag 18 oktober

Rudi_NL
30 oktober 2010, 19:16
Gisteren op de Halloween Party van PartyTreff in Xanten geweest. Mandy is een mooie en lekkere jonge dame. Bovendien ook nog eens lief en aardig. Snap niet hoe ze het vol houdt zo'n hele dag neuken. Dat laatste geldt trouwens ook voor alle andere dames (waar ik de namen nu alweer van vergeten ben). Top ervaring en zeker de moeite waard om nog eens te herhalen.

Ricardo Banana
31 oktober 2010, 09:06
Hey Rudi NL,

Ik snap niet dat ik het volhoud de hele dag.

Toppie

Rudi_NL
1 november 2010, 21:11
Hey Rudi NL,

Ik snap niet dat ik het volhoud de hele dag.

Toppie

Ik wel, jouw banaan groeit namelijk in één stuk door, net zoals bananen aan een boom (in een warm land).

Pierrre
16 november 2010, 00:40
Wanneer is Mandy (zeker) aanwezig, ik vind het er wel een om speciaal voor te komen. En als ze er dan onverhoopt toch niet zou zijn.....

Ricardo Banana
16 november 2010, 08:03
Vandaag of Morgen.

Even bellen, dat weet je het zeker. Op de party's is ze er normaal altijd. Dus vrijdag a.s. zal ze er normaal gesproken ook zijn.

fitzke
19 november 2010, 14:55
Het is af en toe behelpen in Xanten, maar Mandy is zeker een bezoekje waard. Vriendelijk en doet veel moeite om het je naar de zin te maken en daarbij nog mooi ook, wat wil je nog meer in een dergelijke club?

Rudy
26 november 2010, 16:00
Begin november ben ik met Mandy geweest. Is inderdaad top zowel de sex als de gezelligheid.

Partytreff Xanten
5 december 2010, 13:36
Hallo ihr geilen Ijsberen,

wie ihr vielleicht schon wisst haben wir am 17 Dezember unsere Weihnachtsfeier im PT Xanten. Da ich auch anwesend sein werde hoffe ich dass auch Ihr alle erscheint und mit mir zusammen eine geile Party macht!!!

Also ich sehe Euch dann am 17-12-2010 in Xanten :smkiss:

Geile Grüsse

Mandy


1086

jakethesnake
5 december 2010, 14:53
Ik heb haar wel eens gehad en de service was uitstekend!!!

Als ik deze beelden zie ga ik binnenkort weer naar Xanten!

Rudi_NL
5 december 2010, 16:56
Ontzettend lekker poesje heeft deze Mandy. Zowel Mandy, Fabiana als Aida zijn super lekkere meiden. Ik denk dat ik vrijdag 17 december ook hier maar eens even de Weihnachtsparty moet gaan bezoeken. De entree prijs van 100 Euro inclusief goed eten, drank en dames is al een kerstcadeau op zich. Aanrader!!!

Partytreff Xanten
16 december 2010, 23:03
1168

1169

1170

1171

1172

jakethesnake
17 december 2010, 20:53
Die beelden hebben mij zo geil gemaakt dat ik er gewoon naar toe moest vandaag. Heb naast een leuke dag in Xanten 2x echt heel lekker met Mandy plezier gehad.

Partytreff Xanten
29 december 2010, 10:24
Hallo!

Ich hoffe ihr kommt mich alle zum Brunch am 2 Januar 2011 besuchen! Will dann mit euch das geile Jahr 2011 einweihen ;-)

Geile Grüsse

Mandy

Partytreff Xanten
29 december 2010, 17:46
Mandy is op 30 december en 2 januari aanwezig!

Partytreff Xanten
29 december 2010, 17:54
1213

1214

Partytreff Xanten
3 januari 2011, 21:32
Mandy is op 7 januari 2011 weer aanwezig!

der lickmeister
10 april 2011, 02:01
Mandy, daar heb ik altijd een probleem mee , kan er geen nee tegen zeggen. Klasse meid met gevoel voor humor

Ripple
11 april 2011, 14:44
Mandy is the best looker in the club - has a great body a pretty face, a tongue piercing and a very vibrant personality. But that means she is highly in demand. I had a session with her but it felt rushed - maybe because she already had a 'queue' of bookings. The session was also rather spoilt by her bringing along a larger and older colleague who insisted on dangling her large tits in front of my face - spoiling the view of mandy's cute little figure crouched between my legs. Maybe if i was a regular I would have got a bit attention.

franky31081
11 april 2011, 16:36
mandy is echt een aanrader denk toch dat ik haar zondag moeilijk kan ontlopen best wel nadelig als er zon lekker ding bij je komt zitten en er niet van af kan blijven dus ik hoop dat ik op der Lickmeister kan rekenen dat hij mij aflost zoals mij geleerd is iets lekkers moet je delen

wooley
11 april 2011, 20:16
je zou van zo'n mooie vrouw denken...oo ja mooi maar dat is niks??
integendeel......dit is een zeer leuke dame die goed haar best doet.
als je haar wat beter kent wordt het zowaar een GFE!!!
Klasse....

phoenix
2 mei 2011, 14:13
tja ik had xanten maar eens aangedaan, met toestemming van de dames wat geschreven dus: kort jana prima volslanke dame, pijpt en nuekt goed, mandy lomp, mooi en gewoon laten horen wat je niet bevalt en haar op haar falie geven....laat ze maar in de leer gaan bij samira!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!die ga ik wellicht nog es een uurtje boeken in salon cora in duisburg...................wat een geile, relaxte nimf

MANDY NEUKT UITEINDELIJK FANTASTISCH, MAAR ZAL VOOR VEEL MANNEN ENE AFKNAPPER ZIJN DOOR HAAR RUWE BEHANDELING VAN JE PIKKIE, OOK PIJPEN KAAN NOGAL RUW EN HARD ZIJN...

franky31081
2 mei 2011, 22:44
tja ik had xanten maar eens aangedaan, met toestemming van de dames wat geschreven dus: kort jana prima volslanke dame, pijpt en nuekt goed, mandy lomp, mooi en gewoon laten horen wat je niet bevalt en haar op haar falie geven....laat ze maar in de leer gaan bij samira!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!die ga ik wellicht nog es een uurtje boeken in salon cora in duisburg...................wat een geile, relaxte nimf

MANDY NEUKT UITEINDELIJK FANTASTISCH, MAAR ZAL VOOR VEEL MANNEN ENE AFKNAPPER ZIJN DOOR HAAR RUWE BEHANDELING VAN JE PIKKIE, OOK PIJPEN KAAN NOGAL RUW EN HARD ZIJN...

ik kan niet zeggen dat mandy lomp en ruw is mij verwent ze altijd lief en teder kan er echt niet over klagen

koosje12
2 mei 2011, 22:49
De omschrijving lomp en ruw past ook zeker niet bij de ervaringen die ik bij deze prachtmeid heb!

der lickmeister
2 mei 2011, 23:24
Gezien mijn ervaringen met mandy, en dat zijn er veel heb ik nog nooit wat te klagen gehad. Sterker no ik kan er geen nee tegen zeggen,even de pluspunten :
1 ziet er zeer goed uit een lust voor het oog
2 heeft zeker gevoel voor humor
3 uitstekende service
4 werkt verslavend door punt 1,2 en3

Minpunten:
1 zou er geen 1 weten

mooneye
5 mei 2011, 12:54
Ook ik heb ervaring met Mandy en ze is zeker niet lomp of ruw, maar ik denk wel dat het ook veel al aan de man zelf ligt.
Mandy is gewoon simpel weg een lekker blond feest nummer, waar je alle richtingen mee uit kunt maar de goede...........dat betwijfel ik hahahha.
Ik ben pas geleden bij haar in Duisburg geweest, en ik kan je zeggen dat het echt zeker niet de laatste keer was.

Gr Dolf

coldlipzz
6 juli 2011, 10:44
Op maandag zo uitgekeken om deze te ontmoeten maar niet gelukt om tot bij haar te geraken.
Gelukkig voor mij kwam ze ook op dinsdag opdagen als vervanging voor Elvira die spijtig genoeg had afgemeld wegens ziekte.
Dit is zonder twijfel een van de mooiste dames van Xanten, de foto's op de site lijken in niets op de prachtige verschijning IRL.
Lekker van haar mogen genieten... WOW... dit is TOP ;-)

koosje12
6 augustus 2011, 14:18
Mandy werkt afwisselend in Partytreff Xanten en Privatempfang Salon Cora in Duisburg (zusterclubs).
Deze keer heb ik maar haar samen mogen zijn tijdens een GB Party in Duisburg. Omdat er al een topic over haar in Xanten bestond, de informatie aan dit topic toegevoegd.

Toen ik met Indira naar boven kwam herkende Mandy me direct. Een warm welkom volgde.
Later tijdens het bezoek volgenden nog twee sessies. De eerste (langdurige) sessie met deze schoonheid bevatte ongeveer haar hele scala aan service. De tweede sessie, kort voor het einde leidde niet meer tot resultaat ivm de korte tijd tov de eerdere sessies die avond, maar ook hier geen klachten over haar optreden. Vervolgens hebben we nog even samen gedoucht.

Destoomboot
13 augustus 2011, 13:13
Ja ziet er zeer goed uit, heb ook een keer een show gezien van haar, er vermakkelijk

forgetskinnyletsgetfatty
31 december 2011, 11:31
Afgelopen dinsdag kwam deze dame naast mij mij op de bank zitten, met de te luide muziek op de achtergrond, weet niet wat de 1ste zin was die ze zei, maar de 2de zin was "hast du lust", ik zal er veel nu tegen het zere been schoppen, maar deze dame presteert om het met zulke vragen/opmerkingen, voor mij het totale plezier van een bezoek aan een PT te ontnemen, of was het gerichte actie om mij te laten weten dat ik niet haar doelgroep pas. Ik heb beleefd gepast en haar (gelukkig) vervolgens niet meer teruggezien.:teuflisch:

Grtz forgetskinnyletsgetfatty:wand::teuflisch::hammer:

bad pritt
23 april 2012, 14:57
Mandy al vaak gezien maar de dames kiezen ook, en ze meed me.
Ik haar ook, maar toch trok haar bevallige lichaam af en toe mijn blik.

Bij de laatste ronde was ik weerr met Jessie, die me pijpte, Mandy assisteerde haar uiteindelijk en nam het pijpen over.
Dat deed ze zeer goed, maar ik wilde haar neuken, heerlijk tekeer kunnen gaan in missio en doggie, waarbij ze wel vroeg om het rustig aan te doen.

Geht nicht mehr he zei ze....teveel afleiding, dat klopte wel , geweldig die laatste ronde als alle dames als een ingespeld team de heren vande laatste lading proberen te verlossen.

Ze is wat ruim maar wat een lekker lichaam en heerlijke billen, met een zeer goede olie handjob maakte ze het af.

Daarna even met Mandy gepraat, het blijkt een leuke dame , denk dat je haar moet leren kennen en dat er dan hele hete sessie mogelijk zijn

Vanaf nu is het negeren afgelopen.

Nibor76
1 mei 2012, 13:11
Heren kiezen en dames ook.
Als heer heb ik in het begin nooit voor Mandy durven kiezen.
Ze is te populair, te mooi, afstandelijk, en haar andere eigenschappen om te verklaren waarom ze niet voor mij zou kiezen.

Uiteindelijk koos zij wel voor mij toen ik mezelf ervoor openstelde.
Ik was enigszins teleurgesteld dat het de eerste keer niet lukte om klaar te komen bij haar en wetende dat ze dat onthouden was ik toch iets wat bedroeft.
Maar ze stelde zich nu gewoon open, ze vertrouwd mij en met mijn lust stel ik haar nu de vraag "hast du lust".
Ik heb nog steeds niet gepiekt bij haar maar ze geeft al zoveel af dat het slechts tijd is.
En als het gebeurd dat lijst ik het in.

Ze begint steeds meer mijn favoriet te worden ondanks mijn hang naar het vreemde met een kleurtje.

Erru
8 mei 2012, 08:42
Afgelopen zondag met haar geweest, kan er kort over zijn.
Zo mooi, zo dichtbij en zoweinig kleertjes aan. GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tony M
25 augustus 2012, 19:34
Dé absolute topper van Xanten, de heren staan in de rij en vechten zowat om haar, gelukkig staat ze goed haar mannetje, respect voor deze dame!! 2 leuke dagen met deze topper gehad!

TeddyWolf
6 september 2012, 01:36
Uit eigen ervaring ben ik het eens met phea dat Mandy nogal ruw en hardhandig kan zijn met haar pijptechniek. De een zal het lekker vinden en de ander niet. Ik ben zelf meer van het langzame en zachte, en Marta kan dit uitstekend!

eindhovendate
25 september 2012, 21:22
knap en aardig, sex vond ik meer plichtmatig wel.

Admin
16 mei 2013, 11:47
https://www.ijsberenforum.com/img/xpt/Mandy/Mandy_6.jpg (http://www.partytreff-xanten.de)

https://www.ijsberenforum.com/img/xpt/Mandy/Mandy_7.jpg (http://www.partytreff-xanten.de)

bad pritt
16 mei 2013, 12:01
Is ze er weer ?
Dan wordt de kans groter dak weer een keer ga.

Nibor76
16 mei 2013, 12:16
Misschien op de opening?
Ga naar Cora Duisburg daar werkt ze altijd wel 1 of 2 dagen.

bad pritt
16 mei 2013, 12:25
Misschien op de opening?
Ga naar Cora Duisburg daar werkt ze altijd wel 1 of 2 dagen.

Nee dat vind ik niks daar.
Ik wacht wel trouw dat ze weer een keer naar Xanten komt

Admin
16 mei 2013, 12:26
Misschien op de opening?
Ga naar Cora Duisburg daar werkt ze altijd wel 1 of 2 dagen.

De foto`s zijn inderdaad door partytreff Xanten verstuurd met het oog op de opening van de nieuwe club. Dus ik denk dat ze dan wel aanwezig zal zijn.
Wanneer die opening zal zijn ..... (zie algemeen topic)

koosje12
20 oktober 2013, 11:07
Vorige week zondag was ze weer in Xanten te bewonderen en ook morgen (maandag) zal ze er weer te vinden zijn. Ze heeft de weg naar de nieuwe club dus blijkbaar gevonden. :rolleyes: