PDA

Volledige versie bekijken : Avondje dolce fiasco



Yahoe
7 augustus 2010, 02:21
Ik heb deze week meer tijd in n saunaclub doorgebracht dan thuis. Een tekort aan slaap opgelopen en een pijnlijke rug, niet zo zeer vh ficken, des te meer van de autoritten van en naar diverse clubs. Gisteren was ik in dolce vita nadat ik de positieve berichten gelezen had. M'n verwachting was hoog maar dat viel even tegen. In sommige reacties wordt een vergelijking met Villa Vertigo gemaakt. Maar die vlieger gaat in mijn optiek niet op of deze avond moet n uitzondering zijn geweest i.t.t gemiddelde DV-avonden. Ik zou het niet weten en de kans dat ik het ga weten acht ik zeer klein omdat ik r niet meer zal komen. De vrouwen waren ook niet helemaal naar mijn smaak. Ok, ik ben best wel een kritisch geval als t op betaalde liefde aankomt. Maar ze hoeven ook niet rechtstreeks uit de playboy te zijn geknipt. En ok.... Aanvankelijk leek t avondje DV te gaan slagen met een meer dan gezellig onderhoud met Desi (Branka). een kleine Bulgaarse die veel praat maar in een *emotioneel wrak transformeerde. * omdat ze te veel had gezopen en daar had ik weinig zin in. Vervolgens was t schaars geworden met t aantal vrouwen en de meesten die r waren vond ik nix. Het kan mij niet bekoren van die anorexia types. Maar Hector drukte tegen die badjas aan, en als er iets goed fout is, dan is t wel dat m'n pik zegt dat ie wil en m'n kop zegt t wordt niets vanavond. Toch was daar chrystal en van alle vrouwen die ik spotte vond ik haar ermee door kunnen. Intelligent type en dat is eigenlijk al fout. Toch naar de kamer meegegaan. Beetje voelen, en daarmee wist ik al dat t niets zou worden met haar. Zo'n koelkast gevoel zeg maar. Maar goed.. We waren er nu toch... Dus ik dacht nu gaat Ze me blazen. No way. Ze wilde al van bil... Ik vroeg haar of ze mij nog ging blazen. Nou vooruit maar... Twijfelend ging ze aan t werk... [met een rubbertje€&@@€/(-] gdvd... Ik wilde r geen punt van maken.. Geen zin dus ik liet haar ophouden want t leek nergens op. Neuken net zo... Twee standjes en echt ze ligt gewoon nix te doen, die muts. Bij standje no. 2 heb ik er de brui aangegeven. Gezegd dat dit zo niet gaat werken, haar 50€ gegeven, een bak koffie gedronken en snel weg daar....*