Inloggen

Volledige versie bekijken : Geile Tijden, Januari 2010

Ace2
1 januari 2010, 09:32
Je kunt een vrijkaartje (ook van deze club) winnen bij het wedkantoor van Ace2: https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=151358&postcount=1

Haec58
3 januari 2010, 14:53
Were in GT

Saturday, 2nd January 2010 :

54 named women : Alexia (.hu), Alia (.hr), Alice/Alicia (Ukraine), Bianca (Dominica), Caro/Carolin (.de), Casey (Ghana), Djamila (Marocco), Eda (.tr), Edith (.ro), Ela (.pl), Elisabeth (.ro), Ellen (.ru), Emma (.ro), Franceska/Jenny (.de), Gabriella/Vivianna (Brazil), Giselle (.de), Gloria (.bg), Heidi/Yasmine (.cz), Jacky (Brazil), Jacky (.de), Jana (.pl), Jasmine (.tr), Jenny (.ru), Julia/Julienne (.bg), Katharina (Slovakia), Katja (.bg), Kiara/Chiara (Dominica - or .nl - Bianca's half sister), Klaudia (.pl), Lara (.hr), Lilia (Ukraine), Lin (China), Lina/Lena (.de), Linda/Kiara (Brazil), Lisa (.de), Lovely/Lina (Ghana), Lucy (.tr), Lulu (Thailand), Magda (.pl), Mandy (.pl), Maya (Tunisia), May-Lin (Thailand), Mika (.ro), Miranda (.hu), Nicole/Michelle (.pl), Nikki (Georgia), Rachel (.de), Rosa (Dominica), Sabrina/Carolina (.hu), Sani (.de), Sarah (Marocco), Sonja (.pl), Sylvia/Silvy (Ghana), Tanya (.de), Victoria/Jola (Lithuania),

and 7 unknown women .

.bg = Bulgaria
.cz = Czechia
.de = Germany
.hr = Croatia
.hu = Hungary
.kz = Kazakhstan
.nl = Netherlands
.pl = Poland
.ro = Romania
.ru = Russia
.tr = Turkey

Jester
3 januari 2010, 15:07
2009 ligt weer achter ons en ik ben opnieuw niet de trouwste recensent van het forum. De reden is eigenlijk simpel. Ik heb in mijn beginjaren veel ervaringen gedeeld, omdat de toestand op de Duitse markt nog overzichtelijk was. Je had eigenlijk maar één echte club binnen reisafstand van de grens en dat was PHG. Daarnaast had je nog de FKK-clubs in de Ruhrpott. Bij deze clubs kende je de vaste dames eigenlijk allemaal bij naam. Een recensie hielp toen bij de voor- en napret.

Het landschap is echter veranderd. PHG is voorbijgestreefd door GT in bezoekersaantallen en door VV in luxe. Daarnaast zijn er vele nieuwe clubs bijgekomen. Eén ding is nooit veranderd en dat is het Schieferhof.
Het afgelopen jaar heb ik een keer of 15 een club bezocht en dit is verdeeld over GT (vier keer), LR (drie keer), Acapulco (drie keer), Schieferhof (twee keer), VV (één keer), PHG (één keer) en Freude 39 (één keer). In deze recensie wil ik mijn ervaringen kort samenvatten en proberen de clubs te vergelijken.

GT is nog steeds de club met de beste mix van mooie dames, gezelligheid, goede faciliteiten en een prima kwaliteit. Ik vergelijk het regelmatig met de McDonalds. Nooit iets te klagen, je blijft er terug komen, maar je moet er ook niet te vaak komen. Als groeiend nadeel ervaar ik het overdreven jachtinstinct van een aantal dames. Je krijgt hier soms een opgejaagd gevoel. De beste sessies het afgelopen jaar waren met Gabriella een Roxanna.

LR heeft gemiddeld genomen iets mooiere dames dan GT, maar is ook iets kleiner en heeft een wat ongelukkiger huisvesting. In de wellness zit je echt in de kelder en dan zit ik toch liever bij GT, waar je nog iets te kijken hebt. Ik heb de afgelopen jaren maar één keer een dame gehad die een slechte service bood, dus de kwaliteit zit wel goed. Nadeel vind ik wel dat het er overdag soms wel erg rustig is. Topsessies met Denise en Ilka.

Acapulco heeft bij mij nog geen ‘stabiel’ beeld opgeleverd. Een erg mooie club beneden met een ouderwetse bovenverdieping. De kwaliteitsverschillen tussen de dames zijn volgens mij erg groot, maar ik heb hier nog nooit misgegrepen. Ik heb wel een aantal keren bewust ‘de bank verlaten’ als ik het risico op een misser te groot vond. Ik heb met Joanna en Maureen topsessies beleefd. De looks van de dames zijn vergelijkbaar met GT, PHG en LR.

Schieferhof is voor mij altijd iets verder rijden en als ik er binnen kom vraag ik mezelf af wat mij ertoe brengt twee uur in de auto te zitten voor een jaren 70 pand. Als je dan vervolgens op de bank belandt met één van de dames dan weet je weer waarom. De service is nergens beter. De dames zijn gemiddeld genomen geen 20-jarige Roemeense meisjes. De gemiddelde leeftijd ligt hoger. Topsessies met Katja, Rita en Debbie. Ik mis Brandy die de tent verlaten heeft (Club M).

De andere clubs heb ik slechts één keer bezocht en dat is niet voor niets. VV miste voor mij iedere ‘click’. Ik had het gevoel dat de dames er met tegenzin zaten en dat nam ik over, waardoor de sessies ook slecht waren. PHG kon niet meer opboksen tegen oude herinneringen. Ik mis Sammy, Leona en Leyla. Ook hier was de stemming veel te mat. Bij Freude heb ik gewoon te weinig toegevoegde waarde t.o.v. de andere clubs ervaren.

Conclusies: Het was weer een goed jaar. GT is en blijft mijn favoriet, maar alles met mate. De broodnodige afwisselingen haal ik Hennef (betere service), Velbert (meer relaxed) en Kaarst (mooiere dames).

seqoya
3 januari 2010, 17:11
is marokaanse Sarah er weer ??? dat is een mooi bericht voor het nieuwe jaar !!

BSesamstraat
3 januari 2010, 23:21
:baeh::baeh::baeh:
is marokaanse Sarah er weer ??? dat is een mooi bericht voor het nieuwe jaar !!

nog vakerrrr???:freu::freu::freu:

royke86
4 januari 2010, 15:10
Ben benieuwd wanneer de dames weer terug zijn van
vakantie! Laat het me weten dan ben ik er zeker weer
bij. Tot die tijd hou ik het forum nauwlettend in de
gaten!!

Zedd
4 januari 2010, 17:43
we schrijven 2 januari 2009, ijsbeertje ZGMPS heeft in de nadagen van 2008 het IJsberenforum ontdekt en het met rode berenoortjes in één keer uitgelezen ;) Verhalen over het beloofde land in het Oosten, sauna's vol met de verukkelijkste harems, beren die in karavanen richting de grens trekken om zich aldaar onder te dompelen in het beste wierook, goud en mirre dat het andere geslacht te bieden heeft.

Tijdens de kerstdagen van '08 hakt ZGMPS een provisorische ijsschots uit zijn ijsberg en prepareerd deze voor de lange tocht stroomopwaards. Deze eerste schots zou in de loop van het jaar nog vele opvolgers krijgen, maar daar was dit beertje zich toen nog niet bewust van. Met deze 'moeder aller schotsen' begaf hij zich de kille rivier op en peddelde langzaam stroomopwaards, de start van een lange reis vol verlokkingen en gevaren...

Bevend van de kou én de zenuwen stond hij vele uren later aan de voet van het donkere Heidweggerwald. Met de ijsschots op sleeptouw begon hij aan de laatste gevaarlijke kilometer door het bos. In de verte hoorde hij reeds het gezang der Sirenen en ZGMPS hartje begon steeds sneller te bonken. Plotsklaps werd het muisstil, het pad door het woud werd steeds breder en eindigde op een open plek. Daar, hoog boven het pad verrees De Witte Villa oftewel het IJspaleis. Overal zag hij nu sporen van andere beren, grote en kleine, met daartussen de pootafdrukjes van hertjes. Alle sporen kwamen samen op één plek, daar waar een metershoog zwart hek een verdere doorgang versperde.

Vreemde runetekens stonden in het metaal van het hek gekrast: "HIER KLINGELN". ZGMPS begreep er niets van en keek zenuwachtig naar het hek. Opeens kwam deze krakend en piepend in beweging en draaide tergend langzaam open, om een wereld te openbaren die hem zijn adem deed stokken en zijn nekhaartjes (en nog iets anders) deed rijzen.

De donkere poort sloeg open en stralen vol felgekleurd licht verblinden hem, verlokkelijk gezang vulde zijn oren en de geur van zoete parfum sloeg op zijn keel. Toen zijn ogen langzaam aan het licht begonnen te wennen nam hij enkele gestaltes waar. Steeds duidelijker werden hun silhouetten tot hij deze nimfen, want dat waren het, in al hun naakte schoonheid kon aanschouwen. Deze plek hier achter dit hek kon enkel de hemel op aarde zijn. ZGMPS verwachtte Petrus in eigen persoon tegen te komen maar werd aan de hand genomen prachtige blondine wiens ontblote borstjes zacht meebewogen bij de gracieuze bewegingen van haar heupen. Ze nam zijn lid bij de hand en leidde hem verder naar een verrukkelijke nieuwe wereld...

De volgende ochtend schrok ijbeertje ZGMPS wakker in zijn iglo, hij sperde zijn ogen wijd open en vroeg zich af of dit alles slechts een droom was geweest. Langzaam werden echter de beelden van beide nimfen die de dag ervoor zijn IJspaleis-ontmaagding voor hun rekening hadden genomen weer helder. Jennifer en Emma, namen die dit beertje niet snel zal vergeten. Snel sprong hij op uit zijn bed en begon het werk aan een veel robuustere ijsschots, die de ontberingen van de lange reis beter zou kunnen doorstaan. Een maand later was deze klus geklaard en voer hij weer uit...

Vele tochten volgden dat jaar. zijn eerste prehistorische ijsschot kreeg steeds vernuftiger opvolgers. Compleet met zware motoren, boordcomputers, GPS-navigatie, minibar en passagiersstoelen. Naast GT brachten de schotsen hem naar de Villa's van Vertigo en Marisol en naar de Kaarster LivingRoom. Menig hertje viel ten prooi op deze woeste tochten. De namen van de heerlijksten van hen; Tara, Magda, Kim en Lia werden door deze dames in zijn berenhart gekerft.

Laatstgenoemde was verantwoordelijk voor een spetterend einde aan ZGMPS eerste ijsberenjaar. Voor de laatste maal dat jaar zette hij de eind december koers naar het IJspaleis (alhoewel, nu het idyllische van de eerste bezoeken langzaam was verdwenen begon de De Witte Villa met zijn stomende schoorstenen steeds meer weg te hebben van een FickFabrik). Bij aankomst draaide het zwarte hek vanouds langzaam open en stapte hij onbevreesd naar binnen. Bij de theke ruilde hij zijn verlepte natte reisvelletje in voor een stralend witte pels. Vastbesloten om met de allermooiste hinde Tara het jaar te besluiten begaf hij zich naar de bar. Met een hete bak koffie keek hij eens om zich heen. Ongeveer 40 hertjes hadden op deze dag tussen kerst en nieuwjaar de gang naar GT gewaagd en het berenaantal lag net iets hoger. Onder de beren dit keer geen bekende gezichten. Niet erg want Tara kwam net aangelopen en vleidde zich met haar heerlijke lichaam tegen hem aan. Lekker
babbelend vloog de tijd voorbij, maar eerst moest er natuurlijk nog een bezoekje aan de whirlpool gebracht worden.*

Teruggekeerd in de bar was Tara helaas nergens meer te bekennen, waarschijnlijk verschalkt door een andere beer! Ook na enige tijd wachten nog steeds geen spoor van haar en omdat ZGMPS niet zo gek veel tijd had begon hij maar aan een wandeling door de GT-gangen. Bij de kino liep hij vervolgens Lia tegen het schitterende lijf. Maandenlang had ZGMPS deze volmaakte Zweeds-Duitse samensmelting al niet meer gezien en direct bedwelmde ze dit arme beertje weer met haar allesverpletterende lolita-look. Een schalks lachje van herkenning deed de rest. Het verblijf met haar in de blokhut duurde uren. Totaal afgemat en wankelend op zijn berepootjes strompelde hij na afloop de poort uit om met zijn ijsschots op sleeptouw het pad naar de waterkant af te glijden, zijn laatste reis als ZGMPS zat erop! Laatste?? Hangt ZGMPS na precies een jaar zijn ijsberenpels aan de wilgen? Nee, maar voortaan zal hij zijn berichtjes onder de iets makkelijker naam 'Zedd' aan het forum
toevertrouwen...

...Zedd duwde zijn ijsschots het koude water van de Maas in om al dromend het ijsberenland en het jaar 2009 achter zich aan de horizon te zien verdwijnen.

Cupido
4 januari 2010, 18:02
Geweldig verhaaltje Zedddddd, de nieuwe naam heeft wel iets weg van Nikkkxxxxx. Ik zal je nog even nomineren!!

Maar waar ik nu wel benieuwd naar ben is waar ZGMPS nou voor stond!!! We hebben diverse woordspelingen gebruikt, maar de jouwe wil ik nog steeds wel een keer horen. Mag ook via de privemail hoor als die persoonlijk is. Of heb je dat al eens gemeld en heb ik dat ergens gemist?

ziane
7 januari 2010, 03:04
Woensdag 6 januari GT was weer een zeer geslaagde avond met ijsbeer11, Twistas, El Conquistador en Jazeker.

Zakkenleger
7 januari 2010, 08:49
Diezelfde avond had ZL met enkele ijsberen ook een prima avond ergens anders. :rolleyes:

RAUL7
7 januari 2010, 10:08
Eerste clubbezoek van 2010 heeft plaatsgevonden in GT met nog enkele bekende beren. Het was een geslaagde avond :freu:!

BSesamstraat
7 januari 2010, 12:11
Wel kom ZEDD :freu::freu::freu: Je lijkt net een DVP die veranderen ook steeds van naam en land van herkomst. Ben je nu een belg?? moet je naam veranderen voor je slechte service of prestaties in bed??:freu: Magda zij al zo iets....:hah:

Groet een geile beer die nodig weer naar GT moet maar niet durf....

ijsbeer11
7 januari 2010, 14:22
Gisteren weer een gezellige avond gehad in de GT

Aanwezige leden: ijsbeer11, Twistas, Ziane, El Conquistador, Jazeker, Cupido

Were yesterday in GT: Salitos, sauna, jacuzzi, sex

visbaron
7 januari 2010, 15:29
Nog even, en we krijgen hier een lijstje van de aanwezige beren ipv. DVP's.....

Zakkenleger
7 januari 2010, 15:42
Nog even, en we krijgen hier een lijstje van de aanwezige beren ipv. DVP's.....

Plus een lijstje van niet-aanwezige beren en andere zinloze info :biggrin:.

ijsbeer11
7 januari 2010, 15:52
Hahaha

Ja het was meer als grap bedoeld ten opzichte van de lijstjes van Haec58

MichelJ
7 januari 2010, 21:04
Plus een lijstje van niet-aanwezige beren....

Die is binnenkort korter dan een lijstje van wel-aanwezige beren :biggrin:

CLUBSPORT
8 januari 2010, 23:10
Zet mij maar op het lijstje van vanmiddag dan :biggrin:

Goedemorgenallemaal
9 januari 2010, 16:05
Zijn de tuinhuisjes bereikbaar????:s026[1]::vraag::vraag:

CLUBSPORT
10 januari 2010, 00:25
er waren meiden vandaag die liever niet de buitentocht richting de tuinhuisjes maakten :biggrin:

MiniME
10 januari 2010, 16:19
Eindelijk weer eens een keer een zaterdag met een goede verhouding dames vs ijsberen. De bankhangers en kroegtijders waren gelukkig thuis gebleven, dus zodoende waren er alleen `echte ` ijsberen die komen om de kamer op te gaan met hun favo dames.

De heenreis was prima te doen, en rond het middaguur waren er bijna helemaal geen beren te zien. In de loop van de dag stroomt het dan toch nog enigszins vol met gezellige bekende beertjes.

Het aanbod aan dames is niet super, maar meer dan voldoende, en er zit altijd wel wat bij. Behalve Russische Olga was dit ook een nieuwe ontdekking: de 18-jarige Roemeense Adina (Idana/Didana?, zie recentie).

Uiteindelijk dus zeer goede dag gehad (die hangt nl voor mij voor 99% af van de aanwezige dames) en ook bij vertrek werd weer netjes doorgevraagd over de geboden diensten / prijzen / etc (ze willen die 100-euro meisjes echt uitbannen daar, dat is duidelijk en goed).

De terugreis was gezien de sneeuw stormen wat lastiger, maar zeker niet onoverkomelijk voor de die-hards :)

Als het beter weer is, zijn PSR en Oase beter qua aanbod, maar zo af en toe GT er tussendoor kan geen kwaad.

foots
10 januari 2010, 16:25
Heren beren,

Gisteren waardeloos weer voorspel en ik ging braaf achter gordijnen en kleren aan. Ik kreeg een SMS van Dupke en deze schreef me een onduidelijk bericht, wat mij deed vermoeden dat hij in GT zat en dat de weg wel te rijden was. Ja de weg was nog te rijden, maar ik heb geen zin en zoals bekend al helemaal niet in Gt, da's alleen op een zeldzaam moment.

Na de volgende winkel en het volgende SMS je en nog een SMS over wie er allemaal waren, besloot ik om ondanks het weer met mijn achterwiel aandrijving de uitdaging van de wegen aan te gaan, komen zou ik er wel, maar of ik terugkom dat is de vraag want je zit zo vast in de sneeuw.

Om 17:15 kwam ik bij GT en ik kon zowat langs de ingang parkeren, ha een GT zonder beren, dat is de zeldzame dag dat ik het er wellicht wel kan harden dacht ik nog. Binnen de zware harde kern van ybf en hier en daar zat er zelfs een vrouw, ik begrijp werkelijk niet waar al die GT dames toch altijd zitten ik zie er altijd maar een paar in de bar:confused:. Neuken die werkelijk de hele dag ?

Meteen toe ik binnenkwam uiteraard mijn beklag gedaan bij de theke dat ik weer geen rabat kreeg en dat het logisch is dat je met dit weer geen hollander kunt overtuigen naar GT te komen als ze geen rabat geven. Blijkbaar maakt mijn verhaal geen indruk of interesseert het haar helemaal niets, ze reageert er niet op. Ook kom ik te weinig om dit punt kracht bij te zetten. Wel kreeg ik natuurlijk wel een rabatkaart toen ik wegging, want dan is ze van zo'n zeurende hollander af. Goed ik ben waarschijnlijk de enige die hier humor van in ziet.

Ik zag voor het eerst Clubsport en later op de avond eindelijk ons Joepie en mijn dialect kennis raadde meteen zijn woonplaats, had hij maar geen brabander moeten worden, hoewel ik dat al als Limburg beschouw hahahahahahah. Bij Joepie had ik een oudere persoon voorgesteld maar het was gewoon een jonge gast met een vloeiend dialect en een laat maar waaien mentaliteit, vergezeld van een paar rustigere typen en een echte druktemaker, de gangmaker die uiteraard zelf een club wil beginnen in Bels.

De freet iwas al aan de gang in GT (om 17:15), hollandse tijd zeker) en was ok, er was een scherpe saus waarvoor ik door de koks werd gewaarschuwd, maar als ongelovige tomas moest ik deze toch proberen en daarvan had ik daarna toch echt wel een paar minuten spijt. In de freettent is alleen bier te verkrijgen en voor die hards zoals ik die softdrinks drinken moet je gewoon door de kou naar de bar, waardeloos uiteraard, maar dat ben ik hier wel gewend.

Wat ik niet gewend ben is dat ik voor de grap een cola aan de theke vraag voor een cola en even later kwam ze vrolijk een cola brengen in de freettent, godverdomme die GT doet er alles aan om mijn kritiekpunten een voor een weg te strepen. Toch kan ik het niet laten om te noemen dat de volgorde van het aangeboden voer. 's middags gebak dat is mijns inziens een prima dessert. Veel te vroeg begint het voeren in de freettent maar is een ok maal waarbij de dames veelal apart zitten van de heren, ook onbegrijpelijk voor mij. En om 20:00 komen ze met soep en dat is nu weer een uitstekend voorgerecht. Om 22:00 de pizza en deze keer was de hawai op en had ik een scherpe smaak pizza die ik gelukkig met een paar cola's en een bussel koffie kon wegspoelen.

De hele avond waren mijn collegaberen erg enthousiast over de dames en de ene na de andere kwam met topsessie verhalen terug van kamer en Sabrina bleek de nieuw ontdekte parel waar uiteraard iedereen om beurten mee aan de rol ging. Afijn ik had mijn oogappeltje Maya gespot die geruime tijd aan het lullen was met een andere beer, daarna was ze uren op kamer en de tijd in GT schoot voor mijn gevoel totaal niet op. Ik keek iedere keer op mijn dameshorloge en de tijd wilde maar niet vlotten, ik kon gewoon mijn draai niet vinden en ik had eigelijk ook helemaal niet moeten gaan.

Uiteindelijk kwam Maya terug en verdween achterin de catacomben en wacht bij de ingang, Zodra ik haar weer zag was ze alweer op weg met handdoek en sleutel en ik maakte maar een afspraak voor daarna. Weer een hele tijd later zag ik ze en ze leek me de afspraak weer vergeten. Omdat ik alleen met haar wilde ging ik erop af en even later beleefde ik een middelmatige sessie waarbij Rex mijn klaarkom geluid gehoord had want hij had de kamer ernaast.

Op het eind was er het idee om Mika op te zoeken in de disco E dry en na aandringen van de collega beren ook daarmee mee gegaan. Ik dacht ik krijg het vadergevoel dat ik een dochter ga ophalen in de disco, maar dat bleek helemaal niet waar. Er was een ouwe sok aan het robotdansen en dat was een uiterst amusant gezicht, hij gooide zelfs zijn been over een statafel heen, een uitslover eerste klas, hij kan beter zijn energie steken in een goede clubsessie dan heb je er meer plezier van.

Toen we weggingen was mijn auto niet vooruit of achteruit te krijgen, want jawel hij zat vast in de sneeuw op de parkeerplaats. 3 beren met een gouden hart zijnde Michel J, Rex en LR junky duwden me op op weg en al slippend ben ik de parkeerplaats afgereden. Mijn navi wilde me nog een besneeuwde weg insturen, maar dat risico was Foots te groot. Ondeweg luisterde ik naar de klanken van Shakira want ik heb nu eenmaal geen andere CD's in mijn auto. Rond half 6 was ik weer thuis en ik had niet echt mijn dag gehad. Speciaal voor GT gangers schrijf ik deze recentie in Ace2 stijl want anders wrdt het kun vast te spannend.

Groet, Foots :wink2:

Haec58
10 januari 2010, 23:58
Were in GT

Saturday, 9th January 2010 :

50 named women : Adina (.ro - New Black hair, 18-21 yo, 1.65 m, slim, cup A), Alexia (.hu), Alia (.hr), Andrea (.hu - 1.55 m, cup C), Andrea (.ro - 26-29 yo), Angie (.pl), Aniella/Tanja(PHG) (.ro), Bianca (Dominica), Caro/Carolin (.de), Casey (Ghana), Christina (Slovakia), Dani(ana) (.bg), Djamila (Marocco), Eda (.tr), Edith (.ro), Ela (.pl), Elisabeth (.ro), Emma (.ro), Giselle (.de), Gloria (.bg), Gulcan (.tr), Guhl (.tr - Not really new Long blond or white hair, 22-25 yo, 1.70 m, slim, cup A), Isa (.pl), Jacky (.de), Johanna (.pl), Julia (.pl - New Black hair, 22-25 yo, 1.65 m, normal, cup CD), Julia/Julienne (.bg), Julia/Yvonne (.pl), Karina (.pl), Katja (.bg), Kiara/Chiara (Dominica - or .nl), Klaudia (.pl), Layla (.de), Lilia (Ukraine), Lina/Lena (.de), Linda/Kiara (Brazil), Lisa (.de), Magda (.pl), Marta (.pl), Maya (Tunisia), Milis (.tr), Miranda (.hu), Monique (.pl), Nikki (Georgia), Ola (.pl), Olga (.ru), Paula (.pl), Rachel (.de), Sabrina/Carolina (.hu), Sani (.de),

and 3 unknown women (1 new one).

Sunday, 10th January 2010 :

50 named women : Adina (.ro), Alexa (.de), Alexia (.hu), Alia (.hr), Andrea (.hu - 1.55 m, cup C), Andrea (.ro - 26-29 yo), Aniella/Tanja(PHG) (.ro), Bianca (Dominica), Casey (Ghana), Chaleen (Marocco), Christina (Slovakia), Dani(ana) (.bg), Djamila (Marocco), Eda (.tr), Edith (.ro), Ela (.pl), Elisabeth (.ro), Gabriella/Vivianna (Brazil), Gloria (.bg), Guhl (.tr), Hani or Honey (.ro), Heidi/Yasmine (.cz), Isa (.pl), Jasmine (.tr), Julia (.pl), Julia/Julienne (.bg), Katja (.bg), Kiara/Chiara (Dominica - or .nl), Klaudia (.pl), Layla (.de), Lia (.de), Lilia (Ukraine), Lina/Lena (.de), Linda/Kiara (Brazil), Lisa (.de), Lovely/Lina (Ghana), Lucia (Spain), Marta (.pl), Milis (.tr), Miranda (.hu), Nani (.ro), Nikki (Georgia), Ola (.pl), Olga (.ru), Paula (.pl), Sabrina/Carolina (.hu), Sani (.de), Sherin (Armenia - New Brown hair, 22-25 yo, 1.70 m, Slim, cup AB), Sonja (.pl), Tanya (.de),

and 3 unknown women .

.bg = Bulgaria
.cz = Czechia
.de = Germany
.hr = Croatia
.hu = Hungary
.kz = Kazakhstan
.nl = Netherlands
.pl = Poland
.ro = Romania
.ru = Russia
.tr = Turkey

ijsbeer11
11 januari 2010, 10:23
Gisteren op verzoek van Ziane en El C. toch maar weer afgereisd naar de Heidweg, met frisse tegenzin wel te verstaan..

Nadat ik Michelj al had gesproken bleek dat er vele beertjes aanwezig waren, kennis gemaakt met GT Junky en Dupke, en er was het weerzien met Sonny on the dancefloor, Rex woef waf Dildo, MJ, Tiga die inmiddels aandelen heeft in de GT en natuurlijk Michel ik-ga-niet-meer-naar-de-gt- J

Het was redelijk rustig maar de verhoudingen waren prima, 2 sessies gehad met Tanja (Duitse) wat me op een boete kwam te staan van El C. die vond dat ik wel wat beters kon krijgen, achteraf gezien moet ik hem gelijk geven en zal ik plechtig beloven nooit meer met die kleine te gaan, alhoewel ze best aardig was maar helaas was het aanbod gister niet meer geweldig na 22.00

Gelukkig kwam mijn arische broeder Joepie samen met Janv nog een paar pilskes drinken later op de avond

Het was weer een gezellige dag en ik ga nu echt nooit meer naar de club

IJSBEER 11

joepie
11 januari 2010, 12:26
Ha ijsbeer11 de geloof je toch zelf niet dat je niet meer naar de gt gaat ik zie je snel denk ik in de gt haha goetjes joepie.

ijsbeer11
11 januari 2010, 12:34
Wie weet Joepie... haha

joepie
11 januari 2010, 12:47
Ik zeg eens een hoerenloper altijd een hoerenloper.

RAUL7
11 januari 2010, 14:12
Gisteren op verzoek van Ziane en El C. toch maar weer afgereisd naar de Heidweg,

Ik dacht dat gij ging stoppen :confused:?

Tot zaterdag :biggrin:!

:wink2:

CLUBSPORT
11 januari 2010, 17:01

IJSBEER 11
Dat hebben meer beren gezegd :rolleyes:

Picasso 1
11 januari 2010, 22:01
IJSBEER 11

Als je toch weggaat kun je ons net zo goed vertellen wie X is :rofl:

MichelJ
11 januari 2010, 22:23
Een extreme weersdag werd door het KNMI voorspeld, sneeuwstormen, ijzige kou, iedereen moest zowat verplicht thuisblijven. MJ had vrijdagavond de planning aangepast aan de weersvoorspellingen en besloot om zondag naar GT af te reizen.

Zaterdagochtend, ik word wakker en kijk gelijk naar buiten; geen sneeuw, geen storm, eigenlijk prima clubweer. Even later gaat de telefoon, GT-J vraagt of ik mee naar GT ga. Ik twijfel even, kijk nog een keer naar buiten, nog steeds geen sneeuw… Ja, MJ gaat mee naar GT. Tegen een uur of 17 rijden we de lege parkeerplaats op. Op een normale zaterdag is deze aan het einde van de middag helemaal vol, maar vandaag was er plaats genoeg. IJsberen houden toch van een beetje sneeuw? Bij binnenkomst bleek snel dat er wat bekende waren, aan het begin van de avond leek het wel een YBF—bijeenkomst in GT. Ondanks dat het zeer rustig (voor een zaterdag) was bleken er veel YBF-ers toch de reis gewaagd te hebben. Het aantal dames viel wat tegen, maar kwaliteit was prima!

Tegen het begin van de avond liep ik Joanna tegen het lijf, even even praatje gemaakt, ze bleek zondag weer (voor een week) naar huis te gaan, dus gelijk maar de sleutel laten halen. Na de verwarming in het blokhutje op de juiste temperatuur gezet te hebben werd ik met m’n ijsberenvel op bed geduwd. Als een sluwe vos kruiper Joanna op me en begon hevig te tongzoenen. Na een kwartiertje zakt ze langs m’n oor, hals en tepels langzaam naar beneden en begint de pijpen. Voor ik er erg in had, en nog met kleren aan, het ze kleine MJ een jasje omgedaan en begon ze me te berijden. Ik kende haar als een rustig meid, maar vandaag was ze anders, ze was wild. Na verschillende standjes en met een opgelopen temperatuur hebben we elkaar verlost van kleding die toch allemaal maar in de weg zat, ze begon weer te kussen, pijpen en hup…ze zat weer op MJ. Na een klein uur was het tijd om haar de eiwitten te geven. Nog even samen een sigaret gerookt en wat gepraat om vervolgens richting de douche te gaan. 2010 wordt het jaar van max. een uurtje, het verliefde, kleffe gedoe hebben we in 2009 al genoeg gehad.

Na me opgefrist te hebben bleek dat er steeds meer bekende ijsberen aanwezig waren. Halverwege de avond kwam een spontaan idee om na sluitingstijd even naar een plaatselijke disco te gaan. Het was alleen lange tijd onduidelijk welke discotheek het precies was. Joepie, Janv en 2 andere ijsberen gingen iets na middernacht richting disco. Bosco, Rex, GT-J, Foots en MJ besloten eerst even de lokale McDonalds te sponsoren en vervolgens ook even bij de disco te gaan kijken. Was leuk om de ijsberen eens buiten een club te zien, wellicht is E Dry is voor een echte YBF Night Oud. Het ligt op een half uurtje van de meeste clubs, slecht een paar euro entree en muziek voor jong en oud. Tegen een uur of 4 was het tijd om de auto van Foots uit de sneeuw te duwen om vervolgens richting huis te gaan en om 5.08 uur in bed te stappen.

Iets voor 11 wordt ik wakker, ik stond al op MP aangemeld voor de zondag (omdat ik dacht dat het zaterdag slecht weer zou worden), dus vandaag ook maar naar GT. Kijk even op de telefoon....4 sms...leek erop dat het vandaag weer een YBF-bijeenkomst zou worden. Vlak voor vertrek nog even op de chat, ook hier zag ik dat verschillende beren naar GT zouden gaan. Ook vandaag bleek het bij aankomst weer erg rustig te zijn, wat dames betreft ongeveer hetzelfde als gisteren, een prima verhouding. MJ is ook geen twintig meer, dus eerst maar een paar bakken koffie gedronken, geluld met de aanwezige beren en wat bankgehangen.

Rond etenstijd zag ik Sherin eenzaam op een kruk zitten. Vanaf dat ze in GT aanwezig is viel ze me al gelijk op, echter kameren was er nog niet van gekomen. Even een praatje gemaakt, ze spreekt geen Engels...hm..das jammer...maar heb van de gt-dames geleerd: sex ist international. Niet veel later met deze Armeense schone in een blokhutje beland. Eén van haar eerste vragen aan mij was: "Bist du immer noch verliebt?". :eek::wand:. "Nein", antwoordde ik, "Verliebt sein ist sooooo 2009". :biggrin: Ondanks dat MJ niet topfit was en met z'n gedachte soms wat afdwaalde was het een zeer aangenaam uurtje met Sherin. Heerlijke GFE, prima services, het uur vloog weer voorbij. Even dacht ik om langer op de kamer te blijven, maar nee....In 2010 gaan we niet uren op de kamer hangen, we gaan niet verliefd worden, maar zal binnenkort zeker nog eens een hutje met Sherin delen.

Eénmaal terug in de bar nog wat gehangen, gedronken en tegen half 10 me weer omgetoverd tot brave burger. Komende weken een paar andere clubs, zoals PHG en waarschijnlijk Oase, bezoeken, maar zal zeker weer spoedig terugkomen in GT, het blijft een geweldige tent. Back to real life.

MJ.

ijsbeer11
12 januari 2010, 17:46
Ik ga niet weg Pica was een grapje ik blijf de rest van mijn leven gaan

Zoals Joepie zegt eens een hoereloper altijd een hoereloper

Rocco2007
12 januari 2010, 18:44
Weet iemand of de Wit Russische Nathalie terug is van vakantie?

MichelJ
12 januari 2010, 18:49
Nog niet gezien. Denk dat de meeste (wit)russische komende week wel weer aanwezig zullen zijn.

Rex
12 januari 2010, 23:02
Tja waar zou die naam toch vandaan komen? Rex de geile hond.......
Afgelopen weekend was het weer zover, Rex ging naar GT ( de geilste tent in NRW). Zaterdag was het redelijk druk met mannen, maar met vrouwen was het een stuk minder druk.
Uiteindelijk toch nog twee heerlijke sessies weten te volbrengen van allebei een uurtje. :rolleyes:

Zondag opnieuw naar GT en toen kon ik me draai niet vinden. Kwam het door de dag ervoor? Kwam het door het nachtelijke uitgaan in de E Dry in Geldern? Of hadden meerdere beren er last van?:sleep:

Dupke die maar rondjes bleef lopen en wel drie keer een dame, die hem notabene werd aanbevolen, voorbij liep, Sonny die de kat uit de boom keek, Tiga die ook alsmaar rondjes bleef lopen,alsook GT Junky die de GT marathon heeft gelopen......( geloof dat ie binnen een uur wel 20 rondjes bar-kino-sauna-buitenterrein-kleedruimte heeft gedaan. Alleen Michelj, die was in geen velden of wegen te bekennen......:liebe2:

Nadat het inmiddels al weer een paar uurtjes geleden was dat ik me heerlijk had laten zuigen door Lisa, wilde ik er nog wel eentje. Op een gegeven moment stond ik met Tiga te babbelen toen we een echte geile stoot zagen rondhuppelen ( dit bleek later Duitse Mia te zijn). Tiga had er wel oren naar, maar ik dacht die wil ik ook wel hebben. Dus ik richting de kino waar ik ze voorbij zag komen samen met Alia. Beiden wisten me te strikken voor een triootje. Wat een heerlijkheid en geilheid op de kamer zeg, echte porno!
Beiden begonnen ze aan m'n slurf te zuigen en kwam Alia niet veel later boven me hangen zodat ik die heerlijke poes van haar kon likken. Gummetje werd er omgedaan en Mia begon cowgirl on top me te berijden. Ik had het niet meer en voelde dat ik snel ging komen. Dus Mia ook nog even doggy genomen en rollen omgedraaid, nieuw gummetje erom, Mia achterstevoren zodat ik haar grotje kon likken en vervolgens Alia in de cowgirl stand op Rex. Dit duurde niet lang en ik spoot het gummetje vol. Heerlijke triootje, maar natuurlijk veel te kort. Alles bij elkaar heeft het schouwspel niet langer dan een kwartiertje geduurd inclusief een kleine bijdrage van 100 eurootjes voor deze twee geile donders.........

Tja ik heb weer eens een geil weekend gehad, maar het record evenaren of verbreken van 7 keer naar de kamer in World zal nog wel lang op zich laten wachten vrees ik........

2bat4you
13 januari 2010, 21:34
Ik ga as vrijdag de 15e
weer naar mn favoriete cluppie.:freu:

:eek:Wie kan ff kijken of :eek:

LULU
LIN
QUNA

op vrijdag werken???

Thanks medeberen:wink2:

lustman
13 januari 2010, 22:06
Ik ga as vrijdag de 15e
weer naar mn favoriete cluppie.:freu:
:eek:Wie kan ff kijken of :eek:
LULU
LIN
QUNA
op vrijdag werken???
Thanks medeberen:wink2:

Wil je zeker zijn wie er aanwezig is / aanwezig zal zijn bellen naar : +49 2163-8894760 ( GT )
Volgens de Thaise tam-tam is Quna op vakantie in Thailand.

Picasso 1
14 januari 2010, 01:45
Ik ga niet weg Pica was een grapje ik blijf de rest van mijn leven gaan

Zoals Joepie zegt eens een hoereloper altijd een hoereloper

Klopt, je werd dinsdag gesignaleerd :rofl:

sunny
14 januari 2010, 02:19
Lulu + Quna sind noch gut 4 Wochen in Urlaub. Mußte mich heute auch anderweitig Vergnügen :gruebel:

Viele Grüße

Jovibeer
15 januari 2010, 22:38
Eindelijk, na een aantal weken kwam ik rond 17u weer bij GT aan. Nadat ik mijn berevel had aangetrokken......even wat binnen rond gekeken. Ik kwam nog geen (voor mij) bekende ijsberen tegen. Daarna ben ik maar eerst wat gaan eten..want voor het zware werk....moet je toch voldoende energie hebben. Het voordeel van vroeg eten is dat je rustig kan kijken welke dames er langzaam voorbij komen. Zo viel mij bijzonder Karolina op. Moet zeggen die sprong er wel voor mij uit. Dus had wel een idee wie deze beer later die avond ging opzoeken.

Na het eten, kwam ik in gesprek met Jenny (rus, 28 jaar donker lange haren) en zag er leuk en spontaan uit. Het gesprek ging ook (net als bij anderen) al snel richting sleutel! Het wachten viel deze avond mee, al heb ik 20 min. mezelf rot gezocht naar haar. Eenmaal op de kamer begonnen we heel relaxed. De TZ, vond ik heel voorzichtig....al vond ik haar tongpiercing wel super.....maar ze zei dat ze de tong niet zo heel diep wilde laten gaan. Tja, verder gewoon standaard....vond haar nou geen gfe dame. Toen we geneukt hadden...en ik wilde van standje wisselen, reageerde ze afwijzend en zei dat zij alleen bovenop wilde. Nou....eigenlijk was dit halfuurtje lang genoeg. Als je mij vraagt is er herhalingsgevaar met deze dame....ik denk toch van niet.

Naweer wat te zijn bijgekomen en in de bar had gesproken met Anna.....die mij voor verdere informatie doorverwees naar Cupido (die inmiddels ook was aangekomen en aan het relaxen was in het bubbelbad) heb ik mij even laten informeren. Daarna kwam ik in de bar eigenlijk per toeval terecht bij Ola. Ze vertelde mij dat net nieuw was....een week??? (nu ik hier had rondgekeken.....heb ik het idee dat ze daar toch eerder heeft gewerkt. Maar misschien is dat toch een andere dvp.) Ola zag er leuk uit en reageerde open en spontaan. Dus met haar twijfelde ik niet om een sleutel te gaan laten halen (nou ja....ze zei dat ze in veel andere dingen gespecialiseerd was...dan zich te laten vingeren..want dat wilde ze niet.) Voor de eerste keer gingen wij naar een blokhut. Veel dvp's kozen ervoor om een kamer in het huis te nemen ipv een blokhut (ivm. rolstoel), maar dit is dus ook geen enkel probleem. Eenmaal in de blokhut veranderde Ola in toch wel een echte DVP en kan toch wel zeggen dat hier wel sprake was van een GFE. Ze kan super TZ-nen. Tijdens dit half uurtje gewoon genoten en was relaxed. HEt leuke was..dat we zelfs een (voor mij nieuw standje hebben getest, maar is voor een dwarsleasie geen succes, beiden op zij liggend en achterlangs, niet anaal!) Dit zou zelfs een volgende keer wel uitgebreid kunnen worden naar een uurtje.

Terug in de kleedkamer kwam ik Ace tegen.....dus even mee gesproken...maar Ace had het druk en had een afspraak...die op dat goddelijke lijf zat te wachten...en was weer weg. Toen later (ruim 2 uur later) Cupido hem nog een sms stuurde was hij weer ergens in de bar te vinden. In de bar kennis gemaakt met GT Junkie (die volgens mij het verhaal van Ola kan bevestigen???)

De tijd vloog weer voorbij...en wanneer je plant om rond 21uur naar huis te gaan...en je een laatste rondje doet....kom je in de kino toch nog een rustig en stille vrouw tegen, Kaya in de hoek van de ingang. Ik moest wel even wennen omdat ik erg tegen haar op moest kijken....goh wat is ze lang....(ze zei dat ze maar 1.78cm lang is...maar met die hakken is ze toch 20cm langer!!) We raakten aan de praat....en besloten om daar op gelijk niveau te gaan liggen (op dat grote bed!!) en wat te praten. Ze vertelde dat ze voor de derde keer al weer terug was in GT. Gek genoeg kan ik hier geen draadje van haar vinden??? Het eerste gesprek verliep ook heel spontaan en ze vertelde dat het nu lang wachten was op een sleutel.....maar ze was slim geweest want ze had een half uur eerder zichzelf al op een lijst gezet voor een sleutel en zocht nu alleen nog haar wederhelft. Hmmmmm voelde me wel aangesproken. Desondanks dat ze nou niet het type vrouw was waar ik in de bar in eerste instantie op af zou gaan......vond ik haar toch leuk. Daarna ging zij de sleutel halen en was ze snel terug. Toen ik even in de bar stond........reageerde Cupido .....van ga je nou alweer naar de kamer.... (tja, het enthousiasme was weer helemaal terug.)

Op de kamer was ook deze dame een echte dvp waarbij er zeker sprake was van een gfe. Zij vond het in principe niet erg om gevingerd te worden, maar dan wilde ze wel eerst contact hebben met de man voordat ze naar een kamer gaat! Dus beren jullie zijn gewaarschuwd!! De tijd verliep niet snel, maar als het goed voelt mag het wel een hele nacht duren! Kaya kan heel goed en TZ-nen.....al vond ik wel dat ze wel heel snel met glijmiddel te werk ging.....waardoor het beffen toch een hele andere smaak krijgt (haha.)
Nadat we klaar waren.....en ze in de spiegel keek.....schrok ze zich rot. Blijkbaar was ik niet zo op de hoogte dat ik mijn kin niet goed had geschoren.....ze had nu ook een hele rode kin...dus heeft ze zichzelf met make-up weer opgetut.

Nadat ik was aangekleed en klaar was om weg te gaan....kwam BBB nog binnen. Even wat tips gegeven voor de avond....dus ben benieuwd wie zijn slachtoffers zijn geweest ;)

Kort weg...weer een mooie avond, als start van 2010 in GT op naar het volgende bezoek!

CLUBSPORT
15 januari 2010, 23:30
Na 2 maanden niet afwezigheid in de neukfabriek vond ik het vorige week zaterdag weer eens tijd worden om de lange rit richting heidweg te maken .

Eigenlijk had ik mijn vaste dag zondag ingepland maar een gecancelde afspraak maakte de weg vrij voor een bezoekje op deze dag .
De weergoden voorspelden weinig goeds en menig weerbericht raadde een lange tocht af .

Eigenwijs en geil als ik was stapte ik toch in mijn limo om de lange tocht naar
Brüggen te maken , we zouden wel zien waar het schip strandde dacht ik optimistisch.
De snelwegen waren goed te doen alleen het laatste stuk naar en in het dorp waren oppassen , dat had een automobilist ook ondervonden die zijn bolide vlakbij de bouwmarkt blijkbaar hardhandig tegen een lantaarnpaal had
geparkeerd , politie erbij , ik dacht nog als die naar de heidweg moest dan is ie gestrand in het zicht van de haven .
Het was glibberen en glijden dat laatste stuk maar ik kwam heelhuids bij de hemelpoort aan en parkeerde mijn limo bij de bouwmarkt .

Ik kreeg bij binnentreden notabene kluisje 1 , ben ik toch nog ergens nr 1 in
dacht ik nog , ik kleedde mezelf snel om en stapte even later vol goede moed de barruimte binnen , hetw as behoorlijk rustig maar dat zou na verloop van tijd veranderen .

Ik merkte al snel dat ik niet de enigste geile eigenwijze forumbeer was die de weergoden had getrotseerd vandaag want op een van de bankjes zag ik een
bekende zitten , het bleek de souza te zijn die ik per abuis verwisselde voor
gt junkie (tja ) naast hem zat een ijsbeerl die ik nog niet kende , het bleek babbel te zijn , later kwamen er nog flink wat forumleden binnendruppelen en zo maakte ik kennis met oa foots, tiga michael j en nog een paar andere forumberen .

ik zag veel nieuwe dames en maar enkele bekende , claudia zag ik ook nog rondlopen en weer zou het er niet van komen met haar .
Tijdens het praten met babbel zag ik andrea lopen die mij ook vrij snel in de smiezen had getuige haar knipoog , ik wist al wat er zou gaan gebeuren en inderdaad niet veel later plofte ze op mijn schoot neer op de bank .
Ik wist haar eerste verleidingspoging te weerstaan maar een klein half uur later ging ik alsnog voor de bijl bij haar .
Ik moet altijd wel weer glimlachen als ze de paar nederlandse woordjes zegt die ze goed onthouden heeft : lekker lekker lekker .
Een sessie met haar is altijd wel goed maar je moet haar niet te vaak nemen , verder prima service .
Veel later op de dag zou foots nog de grootste moeite krijgen om van haar af te komen bij de kino , ze geeft niet snel op .

Verder nog een goede sessie met paula en een late sessie met een voor mij nieuwe dame (die ik wel vaker gespot had ) luisterend naar de naam lilia .
Babbel had me haar aangeraden en dat bleek zeker geen slechte tip te zijn geweest , en haar massage achteraf was top .
ik kwam daarna net te laat van de kamer af om nog te kunnen genieten van een stuk pizza dus ik besloot dat het goed was geweest zo en nam afscheid .

een prima dagje gt wat helaas weer veel te snel voorbij was gegaan , op naar de volgende keer .

Ace2
16 januari 2010, 18:45
Eindelijk was er iemand die er iets van zei. Het was HemaWorst die de knuppel in het hoenderhok gooide. Als je op dit forum komt als beginner dan verwacht je lekkere geile verhaaltjes over mooie meisjes te lezen. En het enige wat je zou moeten tellen is het aantal orgasmes. Maar nee, hier op het forum wordt iedere ijsberenpukkel breed uitgemeten. Worden hele topics vol geschreven over problemen onderling en vaak is men de oorsprong van de discussie halverwege al weer vergeten. En tussen al die wanklanken wordt zo nu en dan een ijsbeertje verliefd die dat zo nodig met ons moet delen. Tot slot wordt van dit alles een ranglijst bijgehouden. Van de grootste clitoris tot de beste bankhangtrekker. Maar de essentie van dit forum blijft onbeantwoord:

WAAR IS MIJN MONDHARMONICA???????????????

Nu er toch geen antwoord kwam en geen hulpactie (met TV-show) werd opgezet besloot ik zelf maar op onderzoek uit te gaan. Ondanks alle goede voornemens reed ik richting GT. Eigenlijk had ik ook afgesproken met de baas, The masterbull, in YY (weliswaar met een voorbehoud). Ik besloot daarom maar vroeg naar GT te gaan om daarna als nog richting Roermond af te reizen. De dag begon echter al fout. Mijn eerste vergadering liep helemaal uit waardoor ik pas rond 15.00u. in GT zou zijn. Onderweg vernam ik ook nog eens dat de weg richting Roermond voor onderhoud die avond werd afgesloten. Mopperend drukte ik nog maar eens extra op het gaspedaal. Niet dat dat veel uit maakt, want zoals mijn grootvader op de grote vaart altijd zei: “hoe harder je rijdt, hoe eerder je in de file staat.” Dat bleek ook wel want eenmaal bij GT aangekomen was het een janboel met wachtende auto’s. Ik werd al gelijk gehinderd door een grote bak, waarin ik meen MiniMe meende te herkennen. Zijn verhaaltjes mogen dan aanzienlijk kleiner zijn dan die van mij, zijn auto is dat niet. Mijn reeds eerder genoemde grootvader op de grote vaart zei altijd over grote auto’s: “Grote auto’s zijn een compensatie voor kleine…………….” Ik troostte mij er maar mee.
Het beste wat je kunt doen bij al die drukte is rustig wachten. Dat bleek later ook wel toen MiniMe mij vertelde dat hij binnen 5 minuten zijn auto op de parkeerplaats van GT kon parkeren. Ik had dat geduld echter niet en spurtte richting Naturpark, om daar vast te stellen dat er geen auto’s stonden geparkeerd. Ik begon te twijfelen. Zou er ondertussen een parkeerverbod gelden? Ik had niet zoveel zin om midden in de nacht een wielklem aan mijn auto te vinden en ik besloot weer terug naar GT te rijden. Daar was het aantal wachtende auto’s alleen maar groter geworden. Tussen de ongeduldig wachtende ijsberen bevonden zich nu ook 2 dames, waar Lin rustig haar lot accepteerde en Alexa zat te tieren en te vloeken. Voor degenen die altijd veel medelijden hebben met onze dames: de auto van Alexa was aanzienlijk groter dan die van MiniMe. Een overdaad aan compensatie.
De beveiliging van GT maakte ons duidelijk dat wij het beste bij het Naturpark konden parkeren en dat deed ik maar ook. Wij kregen de belofte dat wij zouden worden opgehaald door de Hummer en zo geschiedde. De Hummer zette ons netjes af bij GT en huppelend liep ik eindelijk sinds lange tijd weer eens richting GT. Ik ging er eens goed voor staan om het heerlijke geratel van het mechanische slot aan te horen. Al snel stapte ik door het traliehek heen en kwam in een paradijselijke wereld binnen. Nu was ik er al weer een tijdje niet meer geweest en ik moest even omschakelen. In andere clubs is er veel meer een relaxte/lome sfeer, maar in GT wordt je direct opgezweept door harde muziek en driftig lopende half naakte vrouwen. Ik was weer thuis.

Ik besloot mij aan te passen aan de op dat moment heersende kledingcode en liep de kleedruimte in. Ik opende mijn locker en legde al vast mijn waardevolle spullen erin. Ik was snel klaar. Daarna begon ik mij te ontkleden. Met ontbloot (en uiteraard imposant) bovenlijf keek ik even rond. Ineens kwam Thaise Nadine met een tevreden klant binnen gewandeld. Ze had ook een badjas aan en het stond haar lief. Ze stopte voor mij en gaf mij een zoen op mijn wang. Ik keek haar verliefd na en zag dat de financiele afhandeling snel en naar tevredenheid werd afgehandeld. Weer liep Nadine in mijn richting. Snel pakte ik mijn jas en deed die voor mijn ontblote bovenlichaam. “I am shy” riep ik. Nadine snoof in de lucht en zei: “you not shy me. I saw allready everything” en ze liep weer door. Daarna ging ik mij douchen en helemaal schoon stapte ik de barruimte binnen waar het aantal mannen het aantal vrouwen ruim overtrof. Toch zou die verhouding gedurende de avond verbeteren. Dat kwam vooral doordat er meer vrouwen kwamen. Enkele vrouwen die ik mij nog voor de geest kan halen zijn: Tyra, Perla, Christina, Claudia, Ola, Paula, Filiz (met haar siamese tweelingbroer Salitos), Gulcan, Nadine, Lin, Lisa, Jenny, Anna (met brilletje), Kaya, Alexa, Carmen, Diana, Casey, Lovely, Christine (Togo), Emma, Hani (zonder zus), Silvana, Bianca, Gabriella, Kaolina, Susan, Sherin, Gabriella (Sp), Evita, Gabriella (Tsj), Sandy, Bianca (en haar gigaborsten) en nog wel een paar.

Ik bestelde mijn capucino en keek in de barruimte rond. Ik zag geen bekende ijsberen en de aanwezige dames konden mij niet echt bekoren. Al snel begon ik mij zelfs af te vragen of ik überhaupt lang zou blijven en niet beter gelijk naar YY kon afreizen.
Ik hoopte stiekem dat Tyra zou opduiken: https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=118232&postcount=1 Na de recensie van Segoya kreeg ik weer hoop dat ze terug was. Na het drinken van mijn capucino liep ik naar Nadine en begon een praatje pot met haar. Tijdens dat praten keek ik verveeld rond en overwoog om toch maar eens, met alle risico’s van dien, Nadine voor een fysiek samenzijn uit te nodigen. Ineens spotte mijn vrouwenzintuig een dame die iets weg had van Beyonce. Mijn aandacht was gelijk getrokken, temeer daar het ineens tot mij door drong dat dit Tyra was. Helaas liep Tyra naar een vieze klant waarmee ze naar de kamer ging. Mijn gezicht zag er nog treuriger uit dan toen ik ooit vernam dat de meisjes in GT hun orgasme speelde (dat gevoel had ik ooit eerder gehad toen mijn moeder mij vertelde dat Sinterklaas niet bestond). Nadine moet mijn treurenis hebben gemerkt want ze zei: “Hahaha, no good girls for you?” Aan Nadine besteedde ik echter even geen aandacht. Tyra kwam met haar klant voorbij lopen en net toen ze langs mij liep en wat rond keek sperde haar ogen weid open, waarbij ze riep: “YOU!!!!!!” Ze stopte en gaf mij snel een zoen (die haar klant niet mocht zien) en gaf mij een streel over mijn arm. Ik glunderende als een paard met 7 lullen. Nadine riep achter mij: “hahaha, yes there is a good girl for you”. Tyra vroeg nog snel: “what do you do here?” Lachend zei ik, terwijl ik mijn wijsvinger tegen mijn mond hield: “Ssssttttttttt, not so loud, my girlfriend is standing behind me. She not know I am here” Ineens kreeg ik een duw van Nadine die riep: “I am notttttttt your girlfriend” Voor mij was het op dat moment duidelijk met wie ik de rest van de dag zou door brengen. The MasterBull was ik al weer vergeten.

Ik hoopte dat Tyra snel korte metten met haar klant zou maken, zodat ik mijn lusten op haar zou kunnen botvieren. Om de tijd te doden liep ik een rondje en ik stelde vast dat er sprake was van een mannenoverschot. “Heeft hier niemand van een recessie gehoord?” vroeg ik mij af. Ik stak mijn lange neus in de kino waar ik zag dat een man werd bereden door een dame. Zijn vrienden stonden lachend te kijken. Verder draaide er nog een historische film, ik meen een pornofilm uit 1970.
Bij mijn terugkomst in de barruimte was daar niet zoveel veranderd, met dien verstande dat Lovely op een krukje zat. Ik kwam op haar af en gaf haar een zoen. “Happy new year” zei ze en gaf mij ook een zoen. “You look good” prees ik haar. Glimlachend keek ze mij aan en reageerde: “you too” Ze pakte mij stevig vast: “What are we going to do?” Mijn plan met Tyra stond al vast, maar ik zei: “You make me horny, Black women make me horny” “Me too” reageerde Lovely verheurgd “Shit, I am no black woman” reageerde ik, terwijl ik mij ontworstelde uit haar greep. Lovely probeerde mij nog een keer vast te grijpen en riep: “I mean: you make me horny” Terwijl ik weg liep zag ik Claudia uit Polen, die er met haar zwarte laarzen en jaratelle er verschrikkelijk geil uit zag. Ze zwaaide nog wel, maar of ik ben de laatste keren te weinig met haar de kamer geweest of ze had een klant gespot want het bleef bij zwaaien. Ze liep naar een groep mannen en begon te praten, liep weer weg en kwam even later met een vriendinnetje weer terug. Er werd wat over en weer gepraat en blijkbaar kwam daar een deal uit. Ik zat nog op mijn deal te wachten die luisterde naar de naam Tyra en ja hoor, daar kwam ze aan. Ze was op de kop af een half uurtje weg geweest. Ze liep mij voorbij, maar gaf mij nog wel een knipoog.
Mijn wachten werd beloond en een minuut of 10 later kwam een stralende Tyra op mij afgelopen. Ze omhelsde mij en gaf mij een tedere zoen. Ik had mij afgevraagd of ze nog wel wist wie ik was. Ik was slechts 1x met haar naar de kamer gegaan en dat was al waar een maand of 9 geleden. “I did not see you since april” begon ze haar verhaal. Ik kreeg te horen wat er allemaal was gebeurd en uiteindelijk eindigde ze: "……….and because of that I will work a few weeks here. But only when I have fun and good feeling for sex. When I did come back I did hope you, the funny man, would also come. Next time I will call you. Give me your number” “Do you have room for one man more in your phone?” vroeg ik haar. Terwijl ik die vraag stelde stopte ik een pepermuntballetje in mijn mond. Weer sperde de ogen van Tyra zich weid open en ze kierde: “YESSSSSSSSSSS, you have your lustpills with you. Give me one now” Om een lang verhaal kort te maken (dat kan ik ook) belanden wij op de kamer. Ik ging mij nog even snel douchen waar ik tegen MineMe aan liep die mij deelgenoot maakte dat hij hoofdzakelijk in GT kwam om te neuken. Het moet niet veel gekker worden.

Met Tyra heb ik een schitterende sessie van 4,5 uur gehad. Ze is wel een 50 euro meisje en als je dat geen probleem vindt wordt je van top tot teen verwend. Ze wekt zeker de indruk dat ze ook geniet en doet dat erg goed. Ze is voor veel in en ik heb weinig remmingen kunnen ontdekken. Ze weet ook wel de tijd te rekken, maar het deerde mij niet. Wat mij wel deerde was dat de verwarming het in het tuinhuisje niet goed deed. Halverwege onze sessie besloot Tyra te vragen of ze die verwarming konden maken en ik ging even een warme douche nemen en wat drinken halen. In de bar zag ik Perla die begon te zwaaien. Ik wist niet zeker of het tegen mij was, maar om een discussie over kamergangen te voor komen besloot ik maar net te doen of ik niets in de gaten had (ik ben daar erg goed in). Snel liep ik naar de kleedkamer waar ik Jovibeer tegen kwam. Jovibeer was net gepakt door Ola. Terwijl hij haar prees stapte ze net binnen voor de financiele afhandeling. Jovibeer ging naar zijn locker en Ola volgde hem. Ik tikte tegen haar schouder en zei: “Hi Ola, ich habe meine freund gesagt dass er mit dir nach zimmer muss gehen, da du super bist.” Ola draaide zich om en keek mij ietswat geïrriteerd aan en snauwde: “English please” Ik legde mijn hand op haar schouder en zei: “I told my friend that you are super on the room” Nu begon Ola te stralen en zei: “thank you” Ze wilde weer doorlopen, maar ik hield haar tegen: “Can I get 50% now?” “Fifty what?” stamelde Ola. Ik keek haar aan alsof ik het over de normaalste zaak van de wereld had en vervolgde: “money” en ik liet mijn duim over mijn wijsvinger gaan. Ola fronste haar voorhoofd en ineens begon het haar te dagen en schoot in de lach. Ondertussen kwam Jovibeer er weer bij staan: “Do you know that man?” vroeg hij. Ola knikte lachend van “ja”. Ik liet het verliefde tweetal hun gang gaan en ik ging op zoek naar Tyra die met een handdoek om haar heen bij de tuiningang stond. Galant als ik was pakte ik een extra laken, deed mijn badjas uit en deed die vervolgens om Tyra. Ik bedekte mijn naakte lichaam met het dunne laken. Met zwijmeloogjes keek Tyra mij aan en zei: “you are sweet. Where do you find men like you?” “I would look in the slurry pit” antwoorde ik. Lachend liepen wij naar ons nieuwe tuinhuisje waar Tyra mij van 18.00u. tot 20.30u. nogmaals afwerkte. Ik lag helemaal voor apengapen toen mijn telefoon ging. Het was Cupido die mij stoorde. “Ga toch pijltjes schieten” dacht ik. Maar het was ook een goed excuus om deze lange, dure en heftige sessie te beeindigen.

Nog half verdwaasd liep ik door de barruimte richting kleedlokaal. In de drukte kwamen 2 dames mij tegemoet. Ik zag ze niet goed, maar toen ik ze passeerde werd ik tegen gehouden. Ik draaide mij om en keek in de ogen van Perla: “warum sagst du nichts” Ik stamelde wat en Tyra kwam terug gelopen. Perla keek naar Tyra en Tyra keek naar Perla. Perla keek mij aan en zei, met haar vingertje naar mij wijzend: “ahah, jetzt machst du mir bose” Tyra trok mij mee en fluisterde: “I will not accept that you fuck another girl today” Ik liep de kleedkamer in en Tyra verdween achter de balie. Ik douchte en wachtte en wachtte en wachtte, maar Tyra kwam maar niet opdagen. Ik werd een beetje geïrriteerd, terwijl ik dacht: “gvd, ze smeert hem, zonder mij te betalen” Na een kwartier ging ik de barruimte maar in, al waar ik Cupido gelijk aantrof. Cupido zat naast een ijsbeer die het Ijsberenforum niet kende. Wij legden de man uit hoe hij in deze wereld terecht kon komen. “En als je goed je best doet, kom je vast in een van de top 10 lijstjes voor” Tijdens dit gesprek werd ik gehinderd door een karretje. Ik ging er in zitten en mopperde tegen Cupido: “wie laat dit ding nu zo slingeren?” Ik wilde verder gaan met mopperen toen ik ineens rechts van mij vanuit een bank, liggend onder Filiz, een man zag zwaaien. Ik keek eens goed en zag dat het Salitos was en ik schudde hem de hand. Salitos had het erg druk met Filiz die de hele avond met Salitos op de bank vertoefde. “Kusscht er gut?” vroeg ik haar. Ik kreeg geen antwoord, maar ik meende wel waar te nemen dat ze op Salitos sprong en hem trakteerde op een tongzoen. Ik deed mijn handen voor mijn ogen en riep: “Filizzzzzz, mach dass nicht. Das sist nicht gut fur meine hart. Ich will nicht dass andere manner dich so sehen” Het leek wel of het tweetal geen oog voor mij had. Filiz had iets daarvoor een bak met chips op de bank gezet. Ik pakte er een paar uit. Nu keek Filiz, naar adem snakkend, op en knikte dat het goed was. “Ich kann ein trick” zei ik en ik nam een volle, een hele volle, hand met chips en propte die in mijn mond. “Kom ik nu in je verhaaltje voor?” hoorde ik Salitos hoopvol vragen. Ik schudde van “nee”: “nee, mijn ego wordt te weinig gestreeld.” moest ik hem teleurstellen.
Ik zag dat ondertussen Tyra in de barruimte was gearriveerd. Ze keek in de rondte en toen ze mij zag zwaaide ze. Ik kwam op haar afgelopen en gaf haar het geld. Ze wilde voor de zekerheid wel weten hoeveel ik haar in haar handje stopte. Blijkbaar woog het niet zwaar genoeg. “I knew I could trust you” fluisterde ze in mijn oortjes. Ze wist even niet goed waar ze al dat geld moest laten. “Give me the money” zei ik lachend “I will keep it for you” Tyra, die nog steeds vol vertrouwen was, reageerde: “Yeah, yeah and than you go away and I never hear any thing from you". Wild schudde ik van “nee” : “Noooooooooo, that would not be nice. I will send you a postcard from the Bahamas.”

Ik stelde Tyra voor aan Cupido, waarvan de ogen zoveel geil spuwde dat het nat werd. Tyra vertelde dat de muziek te hard stond en dat haar lusten nu wel waren bevredigd. Sommige onderdelen van haar zinnen moesten Cupido zijn ontgaan want hij besloot Tyra te vragen voor een kamerbezoek. Tyra ging even poolshoogte nemen, maar kwam al snel terug dat er een wachttijd van een kwartier was en dat er 14 meisjes stonden te wachten. Ik kon niet alles goed verstaan, dus ik riep: “14? What is wrong with my 14 inches?” Cupido en Tyra keken mij verbaasd aan en Tyra gaf mij een duwtje: “you don’t need 14 inches”. Tyra besloot naar huis te gaan en liet Cupido en mijn persoontje beteuterd achter. Dat duurde niet lang want al snel verscheen Perla. “Jetzt gehen wir nach zimmer” zei ze. Ik moest haar helaas teleurstellen, daar ik binnen een half uur naar huis wilde gaan. “Chaische jetzt soll ich heute keine orgasmus bekommen.” treurde Perla. Ik schoot hard in de lach, waarbij ook Perla haar lach niet kon onderdrukken. We kletsten wat bij toen er ineens 2 meisjes tegen ons aan botsten. “Du suchst mir?” vroeg ik de 2 dames. Eentje liep gewoon door, maar de tweede bleef lachend kijken, terwijl ik mijn armen breed spreidde: “Willst du meine korpe beruren?” vroeg ik nog. Perla gaf mij een flinke duw: “nicht mit andere frauen flirten”
Cupido had nu zijn zinnen op Perla gezet en het tweetal kwam tot overeenstemming. Er was nog wel een wachttijd van een kwartier. Maar blijkbaar heeft Cupido connecties.
Salitos kwam nog even voorbij en gaf mij een hand en hij kreeg een hand terug. Ik wilde iets zeggen, maar ik werd afgeleid door een tweetal mooie borsten. Ik schudde Salitos de hand en stamelde wat. Salitos vroeg: “ik ben benieuwd welke naam je gaat gebruiken?” Ik had niet direct een antwoord klaar. “Doe maar Hercules” zei Salitos. Cupido volgde het gesprek en zei: “Je bent echt geen Hercules, maar wel een sympathieke gozer die mij altijd een goed positief gevoel geeft.” Ik gaf Cupido een klap en zei: “SSSssttttttttttt, wat geen Hercules? Houd toch je bek. Straks hoort iemand van het forum je nog” en ik beende kwaad weg. Zo kwam ik bij de balie waar de ijsbeer stond die het forum niet kende. Hij wilde naar huis gaan, maar beloofde mij te gaan kijken. “Niet vergeten te schrijven dat je erg gecharmeerd bent van de verhaaltjes van ACE2!!!!!!” Lachend stak de man zijn duim omhoog en verdween in de donkere buitenlucht. Dat deed mij beseffen dat ik ook weg moest. Ik wilde eerst nog afscheid nemen van de weinigen die ik kendde. Ik knuffelde Perla en ik zoende Nadine, die dat alleen toeliet als ik een Fanta voor haar ging halen. In alle haast vergat ik nog GT-Juncky, BART en Snelle Henkie te vermelden. Ik sloeg op hun schouders, maar veel aandacht voor mij hadden ze niet. GT-Juncky verdween met Ola op een bank en ik keek even om mij heen. Tijdens dat lopen kwam de zwarte tijgering Chistine uit Togo voorbij lopen. Ik ken haar niet of nauwelijks, maar met die enorme voorgevel en dat lekkere lijf wil ik dat wel veranderen. Ik besloot er maar per direct mee te beginnen en aldus riep ik haar: “Hi Christine” Verbaast kwam Christine op mij afgelopen: “I do not know you?” zei ze. Geirriteerd schudde ik mijn hoofd: “What you not know me? What you say?” en ik zette mijn handen in mijn zij: “I make you come 5 times last time” Christine verroerde geen spier en zei zachtjes: “That was not me. That was Chrystelle. She is from the Dom. Republiek. I come from Togo”. Even was ik stil. Het gebeurd immers niet vaak dat iemand mij serieus neemt. Ik maakte haar snel duidelijk dat ik maar een grapje (wat hebben wij weer een lol) maakte en dat ik echt wel het verschil tussen haar en mijn lieve Chrystelle wist.
Christine legde een arm om mijn hand en zei: “You do good to go with Chrystelle. She is a sweet and quiet girl. You make her happy and you make her strong.” Dit is zo’n moment dat je beter gewoon niets kunt zeggen. Doordat ik niets zei ging Christine gewoon door met praten: “First I was in shock when I saw you with Chrystelle. I thought that man never goes with black girls. He allways goes with Thai girls.” Natuurlijk moest ik gewoon nu weer stil blijven. Maar om de een of andere manier lukt dat nooit. Dus ik zei: “Can you also say something good about mine body?” Alsof wij nog over hetzelfde praatten vervolgde Christine: “You want to go to the room with me?” Ik wilde wel, maar ik moest echt naar huis en dat zei ik ook eerlijk. “OK” zei Christine “next time I come to you and I promise you that after that you never want Thai girls any more” Daarna liep ze door, terwijl ik al droomde van een mega sessie met dat heerlijke lijf met super tieten.
Christine liep weg en Nadine kwam bij mij pruilen. Blijkbaar konden de zaken wel beter gaan. "Go look for a good customer for me" beval ze. "OK" zei "I go look for a handsome man" en ik wilde weglopen. "Nooooo" zei Nadine "a customer with money. Big big money"

Maar zoals gezegd moest ik naar huis. Ik kleedde mij om en stond al snel bij de balie om mijn sleuteltje af te geven. Ik stapte naar buiten, terwijl niemand vroeg of alles naar wens was geweest. Eenmaal buiten besefte ik dat ik was vergeten naar YY te gaan en dat ik was vergeten naar mijn mondharmonica te zoeken. Ik gaf een schop tegen een steentje en ik maakte mij op voor een kleine wandeling richting Naturpark zonder achtergrondmuziek. Ineens kwam uit het donker een brede man van de beveiliging op mij af gerend. “Ha da bist du!” riep hij “ich habe etwass von dir im garten gefunden.” en hij pakte uit zijn broekzak een mondharmonica. En zo huppelde ik vrolijk naar mijn auto bij het naturpark waar de Hummer stond om de daar aanwezige auto’s te bewaken. Ik stapte in mijn auto en ik startte die auto. Ik reed langzaam weg, de dichte mist in terwijl eindelijk, sinds lange tijd weer de klanken van een mondharmonica over het Duitse landschap klonken terwijl een zware baritonstem zachtjes en zwaarmoedig zong: “I am a poor lonesome icebear, fucking far away from homeeeeeeeee…………………..”

japio
17 januari 2010, 00:05
Was er donderdag ook weer eens. Toen ik binnen kwam rond een uur of twee dacht ik dat ik in een bar voor wat gezette mannenliefde was :). Gelukkig zag ik later wat meer dames. Op zich een prima dag gehad ondanks wel heel veel ijsberen.

@Ace heb Alexa niet gezien. Heb je het over de Duitse Alexa?

Ace2
17 januari 2010, 07:48
Was er donderdag ook weer eens. Toen ik binnen kwam rond een uur of twee dacht ik dat ik in een bar voor wat gezette mannenliefde was :). Gelukkig zag ik later wat meer dames. Op zich een prima dag gehad ondanks wel heel veel ijsberen.

@Ace heb Alexa niet gezien. Heb je het over de Duitse Alexa?

Ik meen haar toch wel te hebben gezien.

RAUL7
17 januari 2010, 08:05
WAAR IS MIJN MONDHARMONICA???????????????

Ik reed langzaam weg, de dichte mist in terwijl eindelijk, sinds lange tijd weer de klanken van een mondharmonica over het Duitse landschap klonken terwijl een zware baritonstem zachtjes en zwaarmoedig zong: “I am a poor lonesome icebear, fucking far away from homeeeeeeeee…………………..”

Koop u een gitaar, gooi die teruggevonden mondharmonica weg :rofl: en leer u dit nummer (http://www.youtube.com/watch?v=NKObilMtRFo), speciaal voor een lonesome icebear :biggrin:!

El Conquistador
17 januari 2010, 11:10
er waren een aantal toppers afwezig gister,maar het was toch een gezellig avondje...

MichelJ
17 januari 2010, 11:12
:exactly[1]:

MichelJ
17 januari 2010, 18:38
Zaterdag stond PHG weer een op het programma. Half december voor het eerst (en laatst) in PHG geweest en dat was me goed bevallen. Dit weekend zouden enkele Roemeense weer terug zijn, dus ingrediënten voor een goede saunadag. Echter... afgelopen dagen was MJ geveld door een flinke verkoudheid. Bij mijn PHG-favo (kun je daar van spreken als je 1x met d'r geweest bent? :hammer:) moet je meer dan 100% fit zijn :rofl: en dat was MJ niet, dus de plannen werden op het laatste moment gewijzigd (sorry Bosco, maar kom binnenkort op bezoek in jou cluppie). Ik besloot om een kop koffie te gaan drinken in mijn stamclub GT.
Afgelopen weken was het behoorlijk rustig, nu was het met ijsberen weer ouderwets druk. Qua meiden....zag dat er weer wat meer terug waren van kerstvakantie, maar ook zag ik dat er nog veel afwezig waren. Nog een paar weekjes en dan draait de kermis weer op volle toeren :freu:.
Bij binnenkomst kwam ik al direct mede-verslaafde GT-J tegen tezamen met Raul7, ook De Souza kon natuurlijk op de zaterdag niet ontbreken. Bij de dames miste ik een aantal Russische en een enkele Duitse..jammer...maar er liep genoeg moois rond, zelfs wat nieuwe gezichten. Maar eigenlijk interesseerde het me niet zoveel wat er rond liep, ik was nog niet echt fit, kwam vandaag even voor de gezelligheid.
Halverwege de avond kwam ook de 'harde kern' uit Brabant binnen. Gezellig zitten lullen met iedereen en wat gedronken. Ondanks dat er behoorlijk wat dames werkeloos bijzaten was er toch een redelijke wachttijd voor de sleutel. Rond de klok van 0.30 uur nog een half uurtje PSE gehad met een oude bekende Roemeense :hammer:.
Al met al gezellige avond, maar moet binnenkort toch echt een andere Roemeense in PHG opzoeken :biggrin:

ijsbeer11
17 januari 2010, 18:43
Gisteren was het gezellig druk, veel beertjes in de avond maar dat zijn we wel gewend van de GT, kennisgemaakt met El Matador Raul 7 en met Ilovegreecegirls, gezellig vent want heb hem alleen een keer gezien om te pissen..
Verder weer op herhaling geweest met Alexia, een van de knapste meisjes in de Gt met een brutale uitstraling en een grote smoel, maar zodra de sleutel in het slot zit is het afgelopen, beffen mocht niet, had ze me de vorige keer ook al gezegd maar dat was ik weer vergeten blijkbaar, pijpen kan ze wel als de beste en daar heb ik het dan ook bij gehouden, wilde nog wel neuken maar ze begon al te klagen voordat die erin zat dus mn eigen maar af laten trekken en gezegd dat ik niet zo veel zin had.. Een echte gentlemen dus haha

Uiteindelijk weer met een oude bekende Roemeense geweest, en toevallig weer Zimmer 15!!!!

Groeten ijsbeer11

MichelJ
17 januari 2010, 18:52
...met een oude bekende Roemeense...

...met een oude bekende Roemeense...

:eek: :136[1]: :hammer: ;)

joepie
18 januari 2010, 12:24
Het was weer gezellig druk in gt afg zaterdag veel beren en ff met een hongaarse weggeweest was makelijk ze sprak nederlands ik hoop nu ook eens genomineerd te worden joepie

joepie
18 januari 2010, 12:25
Het was rustig in gt gisteren maar ik heb me vermaakt ben 2 uur weggeweest met een dvp weet haar naam niet meer en het was goed ik hoop nu ook eens genomineerd te worden joepie

adje10
18 januari 2010, 13:09
heac58 waar blijft je geweldige lijst :)

ik was zaterdag daar, had gebeld en er werd me verteld dat de duitse michelle daar was. ik vol goede moed gegaan was ze er niet :(

Cupido
18 januari 2010, 19:59
Het was rustig in gt gisteren maar ik heb me vermaakt ben 2 uur weggeweest met een dvp weet haar naam niet meer en het was goed ik hoop nu ook eens genomineerd te worden joepie

ik vind het een nominatie waard joepi

Picasso 1
18 januari 2010, 20:05

Hoeveel dames waren er ongeveer?
Voldoende aantrekkelijke stoten gesignaleerd?
Was janv er ook? en je pa?
Welke nationaliteit had de DVP met wie je ging?
Waarom deze keer 2 uur weggeweest? Normaal laat je je alleen maar tijdens de drankpauze effe pijpen in de kino (door een neger :thefinger:)
Liep je aan het eind van de avond nog recht? :biggrin:

joepie
18 januari 2010, 23:26
Ik ben afg donderdag een en een half uur weggeweest weet niet met wie maar was goed ik hoop dat ze me eens nomineren voor vrijkaartje gt groetjes joepie

Hemaworst
19 januari 2010, 08:15
De beveiliging van GT maakte ons duidelijk dat wij het beste bij het Naturpark konden parkeren en dat deed ik maar ook.

Goed nieuws... De GT-directie heeft besloten je een eigen parkeerplaats pal voor de deur toe te kennen!

http://i48.tinypic.com/2ngwjs8.jpg

joepie
21 januari 2010, 10:34
Gisteren woensdag was joepie weer in gt was redelijk druk en ff wat heinekens gedronken en wat rondgekeken. Enkele bekende gezien en een sigaretje gerookt toen op de kamer gegaan met weet haar naam niet maar was volgens mij een roemeense ik ben ongeveer 2 en half uur weggeweest. De plinten zitten nog allemaal vast en de airco zit ook nog aan de muur. FF wat geneukt en gekletst en was weer tijd om afscheid te nemen van de gt ik denk
voor een maand of 3. Dus rond de maand mei zal joepie weer in de gt verschijnen.Komt ik ga trouwen 28 januari en kan je nie maken om dan meteen weer naar de gt te gaan dus blijf daarom enkele maandjes thuis.

Rob10
21 januari 2010, 12:26
Gisteren woensdag was joepie weer in gt was redelijk druk en ff wat heinekens gedronken en wat rondgekeken. Enkele bekende gezien en een sigaretje gerookt toen op de kamer gegaan met weet haar naam niet maar was volgens mij een roemeense ik ben ongeveer 2 en half uur weggeweest. De plinten zitten nog allemaal vast en de airco zit ook nog aan de muur. FF wat geneukt en gekletst en was weer tijd om afscheid te nemen van de gt ik denk
voor een maand of 3. Dus rond de maand mei zal joepie weer in de gt verschijnen.Komt ik ga trouwen 28 januari en kan je nie maken om dan meteen weer naar de gt te gaan dus blijf daarom enkele maandjes thuis.

Trouwen met die roemeense of weet je haar naam nu wel?:biggrin:

joepie
21 januari 2010, 12:30
Ja rob toen ik wakker werd wist ik het weer de naam.:biggrin:

seqoya
21 januari 2010, 12:39
nou wie was die roemeense dan ???

Maar Joepie ik heb zelfs mijn vrijgezellenmiddag in GT gehouden en een week na mijn bruiloft zat ik er weer... of je nou een maand niet gaat of 2 maanden niet... wat wij als getrouwde mannen doen kan je eigelijk nooit maken dus dat je dan een paar maanden niet gaat omdat je getrouwd bent is ook onzin...of je gaat helemaal nie meer omdat je getrouwd bent of je gaat gewoon wanneer je zin hebt ;)

MichelJ
21 januari 2010, 17:38
Joepie zal voor de bruiloft nog wel in GT zijn :biggrin:

Big30
21 januari 2010, 18:10
Dus rond de maand mei zal joepie weer in de gt verschijnen.Komt ik ga trouwen 28 januari en kan je nie maken om dan meteen weer naar de gt te gaan dus blijf daarom enkele maandjes thuis.

Joepie wel eerst scheiden he van je 2 vrouwen :biggrin:! Heb speciaal voor jou ook een recensie topic aangemaakt met als titel weet_haar_naam_niet. Daar kun je al je GT recensies onder kwijt.

Veel suc6 en niet van die lange verhalen he!

Haec58
24 januari 2010, 15:00
Were in GT

Saturday, 23rd January 2010 before 9 PM :

71 named women : Adina (.ro), Alexia (.hu), Andrea (.hu - 1.55 m, cup C), Andrea (.ro - 26-29 yo), Angie (.pl), Aniella/Tanja(PHG) (.ro), Anna (.ro), Caro/Carolin (.de), Christina (Slovakia), Christine (Togo), Dasha (.ru), Djamila (Marocco), Ebby (Brazil), Ela (.pl), Ellie (.ro), Emma (.ro), Evita/Nathalie (.cz), Filiz (.tr), Gabrielle/Nikki (.cz), Gloria (.bg), Gulcan (.tr), Hani or Honey (.ro), Helen/Shannon (Belgium), Isa (.de), Isa (.pl), Jacky (.de), Janine (.de), Jennifer (.hu), Julia/Julienne (.bg), Katja (.bg), Kim (Thailand), Klaudia (.pl), Lara (.hr), Leyla (.de), Lilia (Ukraine), Lin (China), Lisa (.de), Lucy (.tr), Magda (.pl), Malta (Haiti), Mandy (.pl), Maria (Lithuania), Marina (Cuba), Marta (.pl), Maya (Tunisia), Mika (.ro), Mikaela/Ramona (.ro), Milis (.tr), Miranda (.hu), Monique (.ro - New black hair in horsetail, 22-25 yo, 1.60 m, norm., cup B), Nani (.ro), Nellie (Belarus), Nicole/Michelle (.pl), Nikki (Georgia), Nini (.de), Oksana (.ru), Pia (.pl), Rachel (.de), Rosanna/Suzanna (Brazil), Roxy (.ro - or .tr now with short black hair and glasses), Sabrina/Carolina (.hu), Samyra (Colombia), Sani (.de), Sara2 (.de), Sherin (Armenia), Silvana (Italy), Sonja (.pl), Tanya (.de), Veronica (.nl), Victoria (.bg), Vivian (Tunisia),

and 5 unknown women (1 new one).

.bg = Bulgaria
.cz = Czechia
.de = Germany
.hr = Croatia
.hu = Hungary
.kz = Kazakhstan
.nl = Netherlands
.pl = Poland
.ro = Romania
.ru = Russia
.tr = Turkey

Rex
24 januari 2010, 21:58
(1 new one)

You mean the one from Togo? The long black girl with the extreme boobs ( cup G+++).............Sorry that was not my type.....:eek:

MichelJ
24 januari 2010, 22:17
...You mean the one from Togo? The long black girl with the extreme boobs ( cup G+++)...

Where is Megeboob? :biggrin::freu:

Ace2
24 januari 2010, 22:58
You mean the one from Togo? The long black girl with the extreme boobs ( cup G+++).............Sorry that was not my type.....:eek:

Dat is Christine uit Togo.

Cupido
25 januari 2010, 14:21
Christine ui Togo is het niet, want die staat al op de lijst van Haec. Dus die "zijn" het niet.

joepie
25 januari 2010, 14:22
Joepie was gister zondag 24-01-10 weer in gt was druk dames niks te veel aanwezig. Na 6 liter cola ja cola en een pakje sigaretten was rond 23.00 joepie naar blokhut 18 gegaan met een dame ben de naam kwijt ze is er wel vaker. Rond 01.00 weer naar de bar getrokken en er was niemand meer. Zelfs michelj was er niet zou ie dood zijn of heel ziek misschien. Trouwens heb de plinten en de airco laten hangen want was eens niet onder invloed van heineken.We waren met zijn vieren ons pap was er ook bij de viezerik. groetjes joepie.

Mauriceyep
25 januari 2010, 19:01
ons pap was er ook bij de viezerik

Tja, dan weet je ook van wie je het hebt:)!
Ik zelfs een keer iemand met zijn schoonvader in GT gezien .. schijnbaar zijn er geen grenzen :rolleyes:

Jorah Mormont
25 januari 2010, 19:54
Were in GT

Saturday, 23rd January 2010 before 9 PM :

71 named women : Adina (.ro), Alexia (.hu), Andrea (.hu - 1.55 m, cup C), Andrea (.ro - 26-29 yo), Angie (.pl), Aniella/Tanja(PHG) (.ro), Anna (.ro), Caro/Carolin (.de), Christina (Slovakia), Christine (Togo), Dasha (.ru), Djamila (Marocco), Ebby (Brazil), Ela (.pl), Ellie (.ro), Emma (.ro), Evita/Nathalie (.cz), Filiz (.tr), Gabrielle/Nikki (.cz), Gloria (.bg), Gulcan (.tr), Hani or Honey (.ro), Helen/Shannon (Belgium), Isa (.de), Isa (.pl), Jacky (.de), Janine (.de), Jennifer (.hu), Julia/Julienne (.bg), Katja (.bg), Kim (Thailand), Klaudia (.pl), Lara (.hr), Leyla (.de), Lilia (Ukraine), Lin (China), Lisa (.de), Lucy (.tr), Magda (.pl), Malta (Haiti), Mandy (.pl), Maria (Lithuania), Marina (Cuba), Marta (.pl), Maya (Tunisia), Mika (.ro), Mikaela/Ramona (.ro), Milis (.tr), Miranda (.hu), Monique (.ro - New black hair in horsetail, 22-25 yo, 1.60 m, norm., cup B), Nani (.ro), Nellie (Belarus), Nicole/Michelle (.pl), Nikki (Georgia), Nini (.de), Oksana (.ru), Pia (.pl), Rachel (.de), Rosanna/Suzanna (Brazil), Roxy (.ro - or .tr now with short black hair and glasses), Sabrina/Carolina (.hu), Samyra (Colombia), Sani (.de), Sara2 (.de), Sherin (Armenia), Silvana (Italy), Sonja (.pl), Tanya (.de), Veronica (.nl), Victoria (.bg), Vivian (Tunisia),

and 5 unknown women (1 new one).

A newby: Duitse Ellis (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=154265)

Iggy Pop
26 januari 2010, 17:21
Misschien heb ik de verkeerde dag uitgekozen..........Wat mij betreft is dit een baggertent! Het enige wat goed is geregeld is de Poolse bediening en "poetsboys".

Vrouwenaanbod is "overdate" of kijkt te sjagerijnig dat je er liever zelf een keer aan trekt!

Gelukkig nog tegen een Russische aangebotst, met een paar grote borsten en lekkere dikke zoenlippen!

Was er om 11.30 en vertrokken om 13.30 na een totaal waardeloze afzuigsessie door een roemeense.

Iedereen hier is weg van GT of zijn er meer die erover denken zoals ik?

Groeten,

Iggy

MichelJ
26 januari 2010, 17:27
Ik neem aan dat je vandaag geweest bent? Dinsdag is niet de allerbeste dag in GT (vooral nu nog wat dames afwezig zijn), maar toch waarschijnlijk een grote aanbod dan de andere clubs. Wellicht heb je een wat ongelukkig tijdstip gekozen, in de middag zal het er ongetwijfeld beter geweest zijn.

Kom eens over een paar weken terug op een donderdag/zaterdag (middag/avond) als er meer dan 100 dames aanwezig zijn, eens kijken of ze dan ook nog "overdate" zijn in deze "baggertent". :confused:

Jorah Mormont
26 januari 2010, 17:38
Misschien heb ik de verkeerde dag uitgekozen..........Wat mij betreft is dit een baggertent! Het enige wat goed is geregeld is de Poolse bediening en "poetsboys".

Vrouwenaanbod is "overdate" of kijkt te sjagerijnig dat je er liever zelf een keer aan trekt!

Gelukkig nog tegen een Russische aangebotst, met een paar grote borsten en lekkere dikke zoenlippen!

Was er om 11.30 en vertrokken om 13.30 na een totaal waardeloze afzuigsessie door een roemeense.

Groeten,

Iggy

Erg representatief om een club in twee uur te kunnen beoordelen:gruebel:

Ieder zijn ding zeg ik maar.

Sonny:wink2:

BSesamstraat
26 januari 2010, 17:38
Helemaal mee eens MJ dinsdag is niet de beste dag. En ja een afzuigsessie wat klote is.. moet ik het dan voorstaan zelf doen!!!!

El Conquistador
26 januari 2010, 17:48
meeste vrouwen worden ook pas wakker om half 2....

seqoya
26 januari 2010, 17:52
ja precies als je dan gaat ga dan na 14 uur want na die tijd komen de meeste pas binnen en als ze nie goed zuigen toch knap dat je klaar komt ;)

BSesamstraat
26 januari 2010, 17:54
Als het morgen niet druk is Seqoya .... dan hebben we elkaar nog of niet lekkere vent....:)

MiniME
26 januari 2010, 20:48

Groeten,

Iggy

Inderdaad knap hoe Iggy de sfeer in GT van de laatste jaren goed kan weergeven. Bestaande toppers zijn prima, de nieuwe aanwas is veeal gericht op afwerken en staat ver af van de kwaliteit in bv Freude, Bernds, Oase en PSR.

Zakkenleger
26 januari 2010, 21:11
...

De 1e twee jaar van mijn ijsbeerbestaan heb ik vooral in GT doorgebracht dus toen was ik wel een fan, ja.

Afgelopen jaar ben ik er precies 1x geweest.

Er zullen vast nog genoeg goede vrouwen zijn in GT, maar het totaalplaatje bevalt me niet meer. Voortschrijdend inzicht? ;)

Maar ik ben het wel met Sonny eens dat een club beoordelen op 1 bezoek van 2 uur wellicht wat kort door de bocht is. Welke club(s) vind jij wel goed?

Cupido
27 januari 2010, 07:35
A newby: Duitse Ellis (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=154265)

Ellis, Ellis, who the f... is Ellis!!!

Big30
27 januari 2010, 08:17

Daar heb je wel een goed punt Sonny! De eerste 2 uren in een Club denk ik ook alleen maar aan espresso en zelfs GT < 13.30u is een club die aan het ontwaken is.

Dus baseer je club oordeel daar niet op. Ik was overigens nog nooit in GT < 15hr. Wel vaak na 15hr en toen had ik weinig te klagen :tongue:!

Kwas ook wel eens in de Oase. Daar sliep ik vaak tot 19hr. Nochtans (??) was het mijn favoriete club. Ik wil maar zeggen een vroeg bezoek zegt niet zo veel.

Big30

Iggy Pop
27 januari 2010, 09:04
De parksauna in Lohmar, daar is het goed toeven, niet zo'n opgefokte sfeer. Ga niet reageren op al het bovenstaande, maar merkbaar heb ik een analtal mede ijsberen toch aan het schrijven gekregen! :-)

Groeten en neem van mij aan dat je in 2 uur een hoop kan beoordelen! Ik ben echter ook weer niet de flauwste en weet zeker dat ik GT nog wel een keer zal bezoeken!

Wat me ook niet beviel is dat ik er 2 dames van het Baekelandplein in Eindhoven rond zag lopen, als jullie weten wat je daar voor service krijgt, vraag ik me af wat ze er hier van maken..........

Groeten, Iggy pop

Pistol Pete
27 januari 2010, 09:53
De parksauna in Lohmar, daar is het goed toeven, niet zo'n opgefokte sfeer. Ga niet reageren op al het bovenstaande, maar merkbaar heb ik een analtal mede ijsberen toch aan het schrijven gekregen! :-)

Groeten en neem van mij aan dat je in 2 uur een hoop kan beoordelen! Ik ben echter ook weer niet de flauwste en weet zeker dat ik GT nog wel een keer zal bezoeken!

Wat me ook niet beviel is dat ik er 2 dames van het Baekelandplein in Eindhoven rond zag lopen, als jullie weten wat je daar voor service krijgt, vraag ik me af wat ze er hier van maken..........

Groeten, Iggy pop

Met dit berichtje krijg je ook mij aan het schrijven. Het Baekelandplein is zeker niet mijn favoriete gebied om DVP's te ontmoeten maar bij gelegenheid heb ik daar in de loop der jaren hele goede dames ontmoet, ik herinner me nog een russische dame (jasmin of jasmina) die vanaf binnenkomst op het plein links vrijwel achterin de hoek langere tijd een kamer had en mij zelfs wilde inwijden in het genot van SM (waar ik na 1 sessie overigens voor bedankte). En een Hongaarse (naam is me even ontschoten, zat helemaal voorin links vanuit binnenkomst op het plein) dame die mij in 2007 regelmatig een super GFE illusie wist te bieden inclusie PZC en TZ.

Maar dat was voordat ik de saunaclubs ontdekte. Maar om nou dames van het baekelandplein per definitie een slechte service toe te bedelen gaat mij wel wat ver. Dames die dit werk doen verdienen het respect van ons hoerenlopers (wat zouden we beginnen zonder?) ook de dames die jij niet mooi of aantrekkelijk vindt maar kennelijk zich staande weten te houden in GT omdat er ook voor hen een doelgroep is, verdienen dat respect.

Maar misschien komt jouw mij ongenuanceerd overkomende mening voort uit onervarenheid. Ik ga in ieder geval bij gelegenheid graag weer eens naar het baekeland.

just my two cents. PP

Iggy Pop
27 januari 2010, 10:33
Het lijkt wel de regering hier, als je gewoon duidelijk iets stelt wordt je van alle kanten aangevallen............

MiniME
27 januari 2010, 10:44
Het lijkt wel de regering hier, als je gewoon duidelijk iets stelt wordt je van alle kanten aangevallen............

Maak je niet druk Iggy, dat zijn de bekende "club verdedigers" die bij elke kritische noot over "hun cluppie" in de gordijnen hangen :biggrin:

Ik heb ook zo mijn voorkeuren, maar weet dat elke club (dus ook Oase, GT, Freude, etc) zijn nadelen heeft en het is ook nog eens een kwestie van smaak.

De belangrijkste trigger voor de reacties die je krijgt is denk ik dat je je mening baseert op 2 uur, maar ondanks dat is dat gewoon jou mening en waarneming en voor jou dus "waar". Ik ken de meeste respondenten op jou stukje echter ook als genuanceerd en zeker niet eenkennig, dus wie weet moet je nog een keer een tweede ervaring proberen op een andere dag/tijdstip.

Mijn ervaring in GT is dat het juist van 11:00 t/m 17:30 nog wel ok is, maar daarna 1 grote homo tent wordt (met zeker veel vrouwen, maar net als afgelopen weekend vele malen meer mannen zodat je tussen de witte jassen nauwelijks meer 1 vrouw kan ontdekken, laat staan een goeie). In GT ken ik gelukkig een aantal toppers, dus ik kom er altijd wel weer vrolijk vandaan, maar met nieuwe dames zelden een top ervaring daar (in Oase daarentegen heb ik met 90% van de nieuwe dames goeie ervaringen).

Zie ook de disclaimer hieronder :rolleyes:

Iggy Pop
27 januari 2010, 11:02
Ben gewoon opgelucht na deze reaktie van MiniME, ik was al bang dat er hier echt alleen maar moraalridders gebruik maakte van deze site!

Ik ga zeker nog een keer terug. Ik ben van de partytreffs overgestapt op da sauna's en ben ze allemaal 1 voor 1 aan het bezoeken. heb er nu 5 (Residenz, PHG, Bernds, Villa Vertigo, en sinds gisteren GT) gehad en de enige waar ik nu al 4 keer terug ben geweest is de Residenz in Lohmar, is alleen een stukje rijden..........

Kom misschien een beetje bot over, maar dat scheelt een hoop extra tikwerk. Ik heb maar 1 keer in mijn leven bot gedaan in het bijzijn van een DVP. Dat was jaren terug toen ik met een maat de escort had gebeld en dat hadden we dus echt niet besteld..........

Zakkenleger
27 januari 2010, 11:13

Klopt, actie = reactie. Niet persoonlijk opvatten, dit is ook een discussieforum. In de club zijn we allemaal een stuk aardiger dan hier. ;)

The Saint
27 januari 2010, 13:51
Mijn ervaring in GT is dat het juist van 11:00 t/m 17:30 nog wel ok is, maar daarna 1 grote homo tent wordt (met zeker veel vrouwen, maar net als afgelopen weekend vele malen meer mannen zodat je tussen de witte jassen nauwelijks meer 1 vrouw kan ontdekken, laat staan een goeie).

Dan zal dat wellicht zondag geweest zijn, want afgelopen zaterdag was de verhouding man/vrouw ongeveer 1.5 -1.

thesickboy
27 januari 2010, 14:56
Mijn ervaring in GT is dat het juist van 11:00 t/m 17:30 nog wel ok is, maar daarna 1 grote homo tent wordt :

Klopt als een bus! Voor de vroegpoepers valt er in GT nog wel iets te halen...:gruebel:

ijsbeer11
27 januari 2010, 17:10
Ik persoonlijk vind het in de avond meer sfeer hebben, sowieso als het donker is en de muziek wat harder gaat..
Overdag vind ik het meer een kuuroord, maar dat is natuurlijk ieder voor zich

Misschien heeft het te maken met het feit dat onze groep wat jonger is dan het overgrote deel hier:hah::freu::hammer:

Wel is het zo dat er over het algemeen in de avond wat meer mannen zijn, maarja dat moeten we maar voor lief nemen vind ik dan..

IJSBEER 11

CLUBSPORT
27 januari 2010, 17:19
Overdag is het inderdaad vaak relatief rustig en in de avond een stuk drukker .
mij maakt de drukte niet zoveel uit zolang er ook maar genoeg keuze wat betreft dames is en je niet te lang op de sleutel hoeft te wachten natuurlijk.

MiniME
27 januari 2010, 21:41
Overdag is het inderdaad vaak relatief rustig en in de avond een stuk drukker .
mij maakt de drukte niet zoveel uit zolang er ook maar genoeg keuze wat betreft dames is en je niet te lang op de sleutel hoeft te wachten natuurlijk.

Mij kan het ook niet druk genoeg zijn (PSR is bv weer veel te rustig.....het is ook nooit goed he! :rolleyes:) maar dan wel met goede verhouding beren/dvps en geen lange wachttijden, helaas is dat in GT dus vaak anders (en daarom is Oase zo heerlijk!).

BTW: het was idd op zondag :cool:

Picasso 1
27 januari 2010, 21:59
Mijn ervaring in GT is dat het juist van 11:00 t/m 17:30 nog wel ok is, maar daarna 1 grote homo tent wordt

Zelfs 'watjes' :rofl: vieren er massaal hun verjaardag :teuflisch::biggrin:

Picasso 1
27 januari 2010, 22:23

Valt wel mee, jij voelt je gewoon snel aangevallen. Anderen attenderen je alleen maar op dat je te stellig bent obv een kort 2 urige bezoek aan het eind van de ochtend/ begin van de middag. Voor de rest vind ik het ook erg vaak een homotent, maar tussen al die homo's loopt wel de grootste verscheidenheid aan dames van alle clubs in de regio :rofl:

Iggy Pop
28 januari 2010, 08:59
Valt wel mee, jij voelt je gewoon snel aangevallen. Anderen attenderen je alleen maar op dat je te stellig bent obv een kort 2 urige bezoek aan het eind van de ochtend/ begin van de middag. Voor de rest vind ik het ook erg vaak een homotent, maar tussen al die homo's loopt wel de grootste verscheidenheid aan dames van alle clubs in de regio :rofl:

Misschien reageer ik wat fel.............Moet ik nog even wennen. Ik heb bijvoorbeeld ook nog nooit met een andere ijsbeer gesproken op lokatie! Verder ga ik altijd alleen, op een enkele uitzondering na.

Leuke discussie is het uiteindelijk geworden.

Groeten,

Iggy

seqoya
28 januari 2010, 09:48
ja iggy gewoon een keer bij meetingpoint schrijven wanneer je ergens heen gaat dan kunnen de ijsberen je mischien vinden en leer je ook andere forumberen kennen en die zijn over het algemeen heel aardig..

T is gewoon dat je op een te vroeg tijdstip gekomen bent en op een ongelukkige dag... denk als je tegen een uur of 3 aankomt dat je op een perfect tijdstip komt en dan een heel andere GT zult zien maar ook in GT is het de laatste tijd niet meer constant van dezelfde drukte.. ik was er gisterenavond en het was bijzonder rustig zowel qua dames als beren...wat ik niet gewend ben op een woensdagavond......maar goed kan met het weer te maken hebben en ook de economische crisis ...

ik ben wel benieuwd welke dames dat waren dan die in eindhoven hebben gewerkt...zag gisteren wel 2 donkere dames lopen hele tijd samen die hadden een belg wijs gemaakt dat ze zussen waren... een wat kleinere dame latina en een wat grotere forsere dame..

Nou iggy blijf schrijven en voel je niet aangevallen als er gereageerd wordt... t blijft over het algemeen altijd vriendelijk hier... meestal... regelmatig ..soms ... ;)

snellejapie
29 januari 2010, 10:38
Afgelopen zaterdag voor het eerst dit jaar kans gezien tot een saunabezoek. Ruime keus waar naartoe te gaan, maar ik had nog een vrijkaartje voor GT dus gekozen voor een ritje naar Bruggen... Even na 11 uur was ik ter plaatse in de club waar ik mijn saunadoop heb gehad en daarna niet meer ben teruggeweest:)

Rond elf uur is het natuurlijk ook in GT nog rustig, dus een kopje koffie gepakt aan de bar om de dames en b(h)eren langzaam te zien binnendruppelen. Verschillende dames trokken mijn aandacht, maar direct was er niemand die me volledig kon boeien met uiterlijk en uitstraling. Dat gebeurde wel toen ik andrea ( www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=12568) spotte, een wat kleinere dame die heel vriendelijk en open de ruimte inkeek. Na wat blikken heen en weer haar maar uitgenodigt bij mij op de stoel, waar ze me met een kort gesprekje wist te verleiden tot een kamerbezoek, waar ze naar eigen zeggen voor 'alles' in is... Het stalkgedrag van andrea heb ik eigenlijk geen last van gehad, ze verdween met een volgende ijsbeer en ik heb haar daarna niet gezien;)
Nadien lekker bijgekomen, een broodje genuttigt en na observatie van de steeds drukker wordende lounge gekozen voor nini ( www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=20418) :annieengel:wat wederom in een heerlijke sessie resulteerde met een leuk, naturel en beetje girl-next door type meisje, precies het type waar ik voor warm loop.

Helaas was de tijd beperkt, maar het bezoek aan GT was me eigenlijk beter bevallen dan vorige keer. Wat me nog steeds een beetje tegenstaat aan GT is dat het snel vol is (in de winter is het niet aantrekkelijk om naar buiten te gaan) en dames die braaf op de rij zitten tegenover de bar vindt ikzelf wat minder makkelijk benaderbaar, maar ik heb 2 leuke sessies gehad dus waarschijnlijk keer ik toch wat vaker naar GT terug. Het helpt ook dat je als solo-beer wat ervaring hebt moet ik zeggen

The Saint
29 januari 2010, 11:32
Wat me nog steeds een beetje tegenstaat aan GT is dat het snel vol is (in de winter is het niet aantrekkelijk om naar buiten te gaan)

Normaal is dat zo in GT maar afgelopen zaterdag was het er naar GT-normen heel rustig en niet vol.

Bosco
29 januari 2010, 14:13
Dat gebeurde wel toen ik andrea ( www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=12568) spotte, een wat kleinere dame die heel vriendelijk en open de ruimte inkeek.

Ik denk dat je deze bedoelt, Kleine Andrea (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=2538)

snellejapie
29 januari 2010, 18:42
Ik denk dat je deze bedoelt, Kleine Andrea (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=2538)

De dame waar ik mee gekamerd heb zei 29 te zijn, roemeens en niet werkzaam geweest elders... Dus kleine andrea `past` niet, is er dan wellicht een 3e?
@the saint: ik vond het ook niet druk, maar ik was er vroeg, dus ik ga er van uit dat het HEEL vol kan zijn ;)

Haec58
31 januari 2010, 12:17
Were in GT

Saturday, 30th January 2010 before 8 PM :

68 named women : Adina (.ro), Alexia (.hu), Alia (.hr), Andrea (.hu - 1.55 m, cup C), Andrea (.ro - 26-29 yo), Aniella/Tanja(PHG) (.ro), Anna (.ro), Aylin/Eileen (.tr - or Dominica ? New (maybe) Could be this one (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=223) Middle long brown hair, 22-25 yo, 1.65 m, plump, cup B), Casey (Ghana), Chaleen (Marocco), Christina (Slovakia), Claudia (.hr), Dasha (.ru), Djamila (Marocco), Edith (.ro), Ela (.pl), Ellie (.ro), Emma (.ro), Evita/Nathalie (.cz), Gabriella/Vivianna (Brazil), Gabrielle/Nikki (.cz), Gigi (Macedonia), Giselle (.de), Hani (.ro - or her sister), Heidi/Yasmine (.cz), Helena (Greece), Isa (.de), Isa (.pl), Jacky (Brazil), Jacky (.de), Jana (.pl), Janine (.de), Jennifer (.hu), Johanna (.pl), Joy (.pl), Karina (.pl), Katja (.bg), Kiara (.de), Kiara/Chiara (Dominica - or .nl), Kim (Thailand), Lara (.hr), Lin (China), Lisa (.de), Luana (.hr), Malta (Haiti), May-Lin (Thailand), Melly (.ro), Mikaela/Ramona (.ro), Miranda (.hu), Monika (.pl - Blond, 26-29 yo, 1.55 m, cup A), Monique (.pl), Monique (.ro), Nadine (Thailand), Nellie (Belarus), Nicole (Macedonia), Nikki (Georgia), Nini or Mimi (.de), Ola (.pl), Pia (.pl), Rachel (.de), Sandra (India), Sandy/Amy (.de), Sherin (Armenia), Silvana (Italy), Sinem (.tr), Sofia (Asian), Sonja (.pl), Tanya (.de),

and 3 unknown women (1 new one).

.bg = Bulgaria
.cz = Czechia
.de = Germany
.hr = Croatia
.hu = Hungary
.kz = Kazakhstan
.nl = Netherlands
.pl = Poland
.ro = Romania
.ru = Russia
.tr = Turkey