Volledige versie bekijken : Golden Time: To be or not to be?
joskekomkommer
26 juli 2010, 21:37
Hoi,
In de kroeg kwam ik onlangs een oude collega tegen.
Van het één naar het andere had hij het over Golden Time dat hij van plan was om te gaan.
Op het eerste instantie dacht ik meteen dat het een juwelierszaak was :gruebel:.
Wist nog niet dat zo'n plaatsen bestonden :hammer:.
Na wat gebabbel en uitleg was hij van plan om daar binnen te stappen en vroeg of ik mee wou komen.
Ben eerlijk gezegd nog nooit zo'n dergelijke plaats binnengestapt, en weet ook niet wat te verwachten.
Na wat topics en faqs te lezen lijkt het me meer een chill out place met wat dames.
Waarop moet je zeker letten? Welke dag/girl is een aanrader? Is er een zwembad?
En is het de moeite waard om te gaan?
Jansen
26 juli 2010, 21:51
Dag Joske,
Op de vraag of Golden Time je club zal zijn is natuurlijk voor iedereen anders.
Het is het zelfde met de keuze van een auto kopen of een dame uitzoeken.
Golden Time,PHG,Livingroom,Vila Vertigo en Ying Yang hebben allemaal hun voordelen en nadelen.
Golden Time heeft als voordeel dat er veel dames rondlopen.
PHG heeft het voordeel dat het goed eten heeft en een zwembad buiten.
LivingRoom heeft een kleine tuin maar hele mooie vrouwen rondlopen.
Vila Vertigo is een luxe club met gezellige tuin,zwembad en sinds een paar weken weer voldoende dames.
YY heeft een hele mooie sauna ruimte.
Dus probeer zelf eens deze clubs en schrijf er over daarna.
P.S. op vrijdag avond is het in GT te druk met mannen
en op maandag en dinsdag erg rustig met dames.
kijk op Meetingpoint wie er komen in de club en maak dan kennis met de ijsberen,zei kunnen je vertellen wat de beste dames zijn.:gruebel:
Succes Jansen ( woe. in Linvingroom ) :biggrin:
Lees de werken van S&F en je zult meer vragen dan antwoorden hebben:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=174153&postcount=3
Jansen
26 juli 2010, 22:40
Lees de werken van S&F en je zult meer vragen dan antwoorden hebben:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=174153&postcount=3
Ja als je dit gelezen hebt dan ben je drie dagen verder om te beslissen :biggrin:
Daarbij krijg je toch weer dat het een persoonlijke mening is van 1 persoon.
suggestie : ga gewoon naar GT op de midddag en meld aan de receptie dat je de avond in L.Room wil doorbrengen dan krijg je een voordeelkaartje mee van E.25,- korting bij L.Room
Deze clubs zijn namelijk van dezelfde eigenaar.;)
Met de auto ongeveer 20 minuten rijden tussen GT en LR
Sonny en ik doen er 10 minuten over :teuflisch: MJ met de brommert ongeveer 2 uur. Big30 met zijn roeiboot 3 dagen
Willem2 met Gaby achter op zijn fiets 2 dagen
MichelJ
27 juli 2010, 01:14
Ja Jansen ongeveer 2 uur en 5 minuten, maar ik kan het tegenwoordig wel met de ogen dicht :biggrin:
@joskomkommer; spring in het diepe en ga naar GT, laat je een paar keer aanranden door een golddigger, wordt verslaafd en verliefd, uiteindelijk komt alles goed en beland je naar 2 jaar in LR :rofl:
Dalton
27 juli 2010, 14:43
Ja Jansen ongeveer 2 uur en 5 minuten, maar ik kan het tegenwoordig wel met de ogen dicht :biggrin:
@joskomkommer; spring in het diepe en ga naar GT, laat je een paar keer aanranden door een golddigger, wordt verslaafd en verliefd, uiteindelijk komt alles goed en beland je naar 2 jaar in LR :rofl:
NA ANDERHALF JAAR KOM JE DAN VANZELF IN DE BESTE TENT VAN NRW ACAPULCO,maar LIVINGROOM is de gezelligste huiskamer van NRW.
Pistol Pete
27 juli 2010, 16:10
Golden Time: sometimes the place to be, the only question is :when?
Met GT heb ik een haat -liefde verhouding. Soms, eens in de twee maanden heb ik behoefte om die club met de soms sidderende geile sfeer te bezoeken. Als ik er dan ben en later afgewerkt ben door twee of drie dames dan heb ik weer: wat in godsnaam ziet iemand in een club waar met veel dames geen zinnige communicatie mogelijk is (en dat niet vanwege een taalprobleem of zo) en de actie op de kamer vrijwel alleen geslachtelijk is. Snelle wip en oprotten, enige intimiteit is ver te zoeken. GT is een club voor contactgestoorden denk ik dan wel eens:huch:. Vijf minuten na de zaadlozing sta je bij de lockers en weer 5 minuten later loopt de dame langs je met een blik in dr ogen alsof ze je nog nooit heeft gezien. Een volgend slachtoffer in haar kielzog die als een onnozele op enige afstand volgt.
Ik chargeer maar soms gaat het zo, gelukkig zijn er ook positieve uitzonderingen, maar die bevestigen de regel.
En dan na twee maanden borrelt het weer en wil ik snelle sex en kom ik in GT. De laatste tijd vrijwel altijd gevolgd door een bezoekje aan LR. In GT een of meer mooie meiden 'scoren' en vervolgens rustig in LR bankjehangen, knuffelen of poedelen met een dame in de whirlpool.
Een enkele keer heb ik een topsessie meegemaakt in GT, verantwoordelijk daarvoor was Vesna (alweer 2 jaar geleden), Anca, sommigen vroegen zich af wat zij in hemelsnaam in een club deed, ik had de sex en click van mijn leven met haar en de laatste keer met Melissa. Alle andere om en nabij 30 sessies die ik in 2009 en 2010 heb gehad in GT waren middelmatig, lekkere sex dat wel. Maar niet beter dan dat je op bijna elke hoek van de duitse straat waar een club zit kan krijgen. Voor topsessies moet je wezen in LR of VV en vooral in de Hessense clubs. Acapulco ben ik een keer of 6 geweest maar de enige topsessie die ik daar heb gehad was met Anca die in Acapulco omgedoopt was tot Anata. jmtc :teuflisch::teuflisch:
MichelJ
27 juli 2010, 16:54
Golden Time: sometimes the place to be, the only question is :when?
Op maandag en dinsdag als je niet in de rij wilt staan voor het eten en sleutel. Als er een favoriete dame(s) is heb je er een prima middag/avond.
Op woensdag en donderdag voor de beste line-up
Op vrijdag als je na het werk wilt gaan hangen
Op zaterdag als je wilt zuipen en geen zin hebt om naar een normaal cafe te gaan
De zondag was 'vroeger' ook relax, maar tegenwoordig soms drukker dan op vrijdag of zaterdag :rolleyes:.
wat in godsnaam ziet iemand in een club waar met veel dames geen zinnige communicatie mogelijk is (en dat niet vanwege een taalprobleem of zo)
Hoe drukker hoe harder de muziek staat :confused:. Praten in de bar is dan soms niet mogelijk. Kan me herinneren dat een DJ in VM (op een feestje) het geluidsniveau van GT wilde overtreffen en dat was ook gelukt :rolleyes:
Een enkele keer heb ik een topsessie meegemaakt in GT, verantwoordelijk daarvoor was Vesna (alweer 2 jaar geleden)
Met Vesna was het inderdaad erg goed op de kamer :biggrin:, maar ik kan me er nog wel meer herinneren; Nellie, Mika, Leona, Ellen en nog wel een hand vol. Echter, al deze meiden zijn uit GT vertrokken. Ondanks dat er in GT veel meiden zijn loopt er voor mij niet veel rond. In LR juist des te meer (misschien is dat ook wel een onderdeel van de GT-moeheid, waar meerdere ijsberen zo nu en dan mee kampen). Voor de gezelligheid is het nog steeds prima in GT, vooral bij mooi weer.
Voor topsessies moet je wezen in LR of VV en vooral in de Hessense clubs.
In LR ben ik de laatste tijd (te) vaak geweest. Op één sessie na (die gemiddeld was) waren ze allemaal goed tot zeer goed.
Medegezien dat in LR zijn momenteel veel donkerharige meiden te vinden en relaxte sfeer verkies ik LR steeds vaker boven GT. Het nadeel in LR is dat het vrij klein is, in GT heb je meer verschillende ruimtes. Het voordeel van LR is weer dat de meiden meer tijd voor je nemen.
timjava
27 juli 2010, 17:04
Hoi,
In de kroeg kwam ik onlangs een oude collega tegen.
Van het één naar het andere had hij het over Golden Time dat hij van plan was om te gaan.
Op het eerste instantie dacht ik meteen dat het een juwelierszaak was :gruebel:.
Wist nog niet dat zo'n plaatsen bestonden :hammer:.
Na wat gebabbel en uitleg was hij van plan om daar binnen te stappen en vroeg of ik mee wou komen.
Ben eerlijk gezegd nog nooit zo'n dergelijke plaats binnengestapt, en weet ook niet wat te verwachten.
Na wat topics en faqs te lezen lijkt het me meer een chill out place met wat dames.
Waarop moet je zeker letten? Welke dag/girl is een aanrader? Is er een zwembad?
En is het de moeite waard om te gaan?
Hoi,
Leuk dat je oud collega je mee wilt nemen naar Golden Time.
Je kunt echter beter niet meegaan. Het is overvol met mannen in witte badjassen.
Als er een keer een dame tussenloopt, zal ze proberen om je zo snel mogelijk van je geld af te helpen.
Het eten is smerig.
Kortom, ik zou het niet doen.
;):biggrin:
Om even alle negatieve geluiden te nuanceren...
Ook ik herken de klachten die hierboven geuit worden, maar.... Ik vind dat de laatste tijd GT veel vooruitgang boekt. Volgens mij is het management een stuk strenger geworden richting de dames, en werpt dit nu al wat vruchten af. Er is ook veel minder verloop, dit komt de concurrentie ten goede en dus ook de service.
Ik heb de afgelopen keren veel plezier gehad in ieder geval.
of het management strenger is geworden weet ik niet: de kracht van gt is en blijft denk ik de vrijheid die zowel mannelijke als vrouwelijke bezoekers krijgen. Wel valt het me op dat steeds minder dames 100 euro durven te vragen voor een uur. Dat was een jaar geleden bij de mooiere dames bijna standaard. Laatste keer in VV geweest en is me ook erg goed bevallen. Eindelijk lekker druk op de zaterdagavond en eveneens minstens even mooie dames. Het blijft een kwestie van smaak, maar de afwisseling wil ook wat.
CLUBSPORT
28 juli 2010, 19:39
of je blijft gewoon hangen en komt nooit meer ergens anders :biggrin:
joskekomkommer
31 juli 2010, 17:11
:)bedankt voor alle info.
na wat twijfel en verwondering heb ik gisteren toch besloten te gaan naar GT met een collega.
Het was ong. 1:30u rijden maar dat viel best mee.
Na aankomst 15:00u hadden wij geluk met parking (was nogal druk).
Ik moet zeggen dat binnen qua hygiëne en netheid bijzonder goed was.
Eventjes wat rond gehangen op de bar, daar paar mensen leren kennen die ons meer uitleg en rondleiding gaven.
Wat betref de dames, AMAAI :freu: heel veel keuze en schoonheid.
Na wat drinken en massage viel mijn ogen toch naar een dame met bril (secretaresse type).
Had een leuke glimlach en een hele goede conversatie mee gehad.
Ze hete ANNA 29j en kwam uit Roemenië.
Was ongeveer 1.60m, zwart/bruin haar.
Hele fijne skin en een volle C cup (nep).
Na wat gebabbel en other things :smile2: vroeg ze of ze de sleutel mocht halen, en daarop kun je moeilijk nee antwoorden.
Wat daarop volg kan je moeilijk met woorden uitleggen.
Na ong. 45min zat de sessie erop en vroeg ze enkel 50€ voor.
Ze was heel goed maar de herhalings gevaar zet er niet in denk ik:
het heeft niets met haar uiterlijk te maken maar met haar kleine poes.
Ga hier niet stoefen met een grote soldaat, maar dit raad ik zeker aan: Heren als je wat groot geschapen bent neem dan zeker geen dame met kleine heupen.
Dat is een les voor mij als ik ooit in de "toekomst" moest binnen springen.
Na 19:00u kon niet blijven, moest nog ergens anders zijn.
En toen begon de muziek wat luider en kwamen er meer dames binnen.
Maybe volgende keer langer blijven.
Wat betreft plaats, dames, hygiëne, eten en no stress is het zeker aan te raden om het eens te proberen.
Peace :cool: