Volledige versie bekijken : Sherin (Kroatië)
Randy
24 september 2007, 01:53
Naam: Sherin
Haarkleur/-lengte : Donker, tot schouders
Lengte dame : ca. 1m70
Postuur/Cupmaat : Slank / C - Cup
Nationaliteit/Taal : Duits / beetje Engels
Leeftijd : 18 ( Volgens haar, geloof er geen bal van )
Tatoeages/Piercings : Sinds kort een tepelpiercing in haar rechter tepel
Service: Zoenen, PZC, NMC, vingeren
Deze dame is geboren en getogen in Duitsland maar komt uit Kroatie. Ze zegt dat ze 18 is allhoewel ik daar me vraagtekens bij zet, ze liet overigens wel foto's zien van haar op school, dus het zou kunnen. Heb haar al vaker gezien en al vaker mee zitten kletsen, gister toch maar is meegeweest. Ze vraagt altijd, let's smoke and fuck. Omdat ze weet dat ik gras meeneem naar PHG. Ze werd er lekker geil van en heb genoten. Vooral dat zwevend neuken boven je, kan ze erg goed. Geen herhaling maar niettemin een goede ervaring.
Haarkleur/-lengte : Zwart, steil / tot aan kin
Lengte dame : 1.70m
Postuur/Cupmaat : slank, B
Nationaliteit/Taal : Kroatië / Duits
Leeftijd : 23-26?
Tatoeages/Piercings : kleine piercings in neus en boven lip, en navel en tepelpiercing.
Service: Goed. PZC, NMC, beffen. Geen ZK, geen FT.
Voordelen: Supermooi! staat ook op poster PHG Oktoberfest
Nadelen:
Tijdsduur : half uur
Prijs : €50
Extra’s bij het bezoek:
23 sept
Afgelopen week werd ze me al aanbevolen door haar vriendinnetje Alena, maar behalve wat geklets nog niet verder gekomen. Wat een fraai type is dit! Vandaag verder gekletst en toen ik hoorde dat ze geen ZK doet, dacht ik: nee, zei beleefd gedag en liep verder. 1 minuut later dacht ik: ze is toch wel heel mooi... en draaide om en vroeg om de sleutel. Zeer verrast keek ze me aan en vroeg: weet je 't zeker? Nee, maar doe toch maar een sleutel :D.
We hebben in het half uur daarna ons prima vermaakt, en technisch is alles OK. Toch weinig herhalingskans, er zijn teveel andere lieverdjes.
Randy
24 september 2007, 10:11
Tatoeages/Piercings : kleine piercings in neus en boven lip, en navel en tepelpiercing.
En nog een stuk of 6 Chinese karakters over haar ruggegraat getatoueerd.
Ik was meer met de voorkant bezig :D.
ozzy1
24 september 2007, 10:58
sherin = sherine
sie ist schon seit einiger zeit im phg . der service ist durchaus als ok zu bezeichnen. der neue kurzhaarschnitt steht ihr besser als der alte mit den längeren haaren.
sie ist eigentlich immer lustig drauf und hat auch gegen ein trio nichts einzuwenden.
ihre ältere schwester arbeitet im ying yang.
gruß ozzy1 :wink:
The Joker
27 oktober 2007, 12:41
Afgelopen woensdag kwam Sherine ook bij mij op schoot zitten, samen met een vriendin (haar zus?).
De eerste vraag was of ik stuff bij me had (moet ik maar eens ergens inslaan voor zulke noodgevallen).
Ze wilde naar eigen zeggen dolgraag met me naar de kamer, maar ze bleef maar pushen om een trio te doen met haar vriendin. (ook bij andere beren nadien vielen ze steeds met zijn 2en aan).
Aangezien ik nog steeds maar 1 pik heb, heb ik vriendelijk bedankt voor het trio aanbod, maar wel gezegd dat de deur voor haar solo wel open staat...
Wellicht de volgende keer eens als ik een zakje stuff heb gescoord.
Horny_one
19 januari 2008, 17:15
Kwam op de volgende link: http://www.scherin4you.de/
Big30
20 januari 2008, 03:32
Of de Perzische Sherin en de Kroatische Sherin dezelfde zijn weet ik niet maar de foto's zijn 100 % zeker van de Kroatische Sherin, deze dus,
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7360
die had het hedenavond wel naar haar zin in VV en zal ik dus nu maar verplaatsen!
:wink::wink:
Willi69
20 januari 2008, 15:36
gevonden bij 'Fickanzeigen'
Was Du so alles liest! :eek: An dem Nippel-Piercing ist eindeutig die kroatische S(c)herin zu identifizieren, Schwester von Marnel. Die andere Sherin habe ich schon lange nicht mehr gesehen.
Toppie
20 maart 2008, 20:29
ik geloof dat ik met deze dame en haar vriendin Joelle (of zoiets) ook op een kamer beland.
Zat lekker te relaxen op een bank aan de bar toen ik beide dames zag smoezelen en in mijn richting keken. Zagen er beide top uit maar mijn voorkeur ging toch naar Sharifa (volgens mij heeft ze verticaal en op t midden stuk of 8 chinese tekens op haar rug of zoiets?)
Uiteindelijk werd ik overvallen door beide dames die beiden op mijn schoot kwamen zitten en vroegen of ik zin had in een trio. Bescheiden als ik was zei ik dat ik dat nevernooitniet ken handlen, maar Sharifa zei dat ik geen zorgen hoefde te maken en dat ze me goed onderhanden zouden nemen :). Ben dus met beiden naar een tuinhuisje gegaan ff nog wat gebabbeld, wat eigenlijk mijn eigen schuld is (wat ik ben een lulhannes.) En kwam er wel achter wat hun echte namen zijn namelijk Alia en Nathalie.
Joelle nam me onderhanden onder mijn gordel en ondertussen werd ik door sharifa lekker getongzoend. Ze sloeg mijn oren niet over :) En ik verdronk bijna in die mooie ogen van haar. Daarna kwam ze op me zitten en vroeg of ik haar wilde "lecken". Nou geen probleem hoor. Daarna werden de posities verwisseld, maar ik had toch een mindere klik met Joelle dan met Sharifa. Beiden waren goed nat merkte ik en werd dus ook de hoogste tijd dat ik bereden werd :) Alleen wilde mijn kleine toppertje niet echt meewerken (niet te geloven) daarom maakte beiden dames t af met een goeie blowjob.
Kortom goeie service van beide dames en een goeie start van mijn eerste GT bezoek.
Enkele weken geleden ook met deze geile dondertjes op kamer beland bij mij eerste bezoek aan GT. Eentje was slank en had chinese tekens op haar rug. Zo zullen er wel geen twee zijn. Ze stelden zich voor als 2 nichtjes uit Bosnië-Herzegovina.
De kleinste, met lange krolhaar, begon mij al heftig te tongen in de sexcinema en zat al direct onder mijn pels. Dus heb ik me maar laten doen.
Heb er geen spijt van gehad. Ze duwden mij direct op mijn rug. Begonnen eerst allebei in mijn oren te likken om dan af te zakken naar mijn fluit. Terwijl de een verwoede pogingen deed om het laken in mijn gat te zuigen, duwde de ander brutaal haar geil poesje in mijn bek. "Lecken mein pussy" beval ze mij.
Daarna de kleinste doggy gepakt, waarbij ze direct het voorstel lanceerde : "You want to fuck me in poepie?" Ik moest hem er wel voorzichtig insteken, maar daarna mocht ik zoveel rammen als ik wou terwijl ze in de spiegel supergeil naar mij keek. Jawadde, wat een geil koppeltje!
Toppie
24 maart 2008, 16:49
euh jawel er zijn er meerdere met chinese tekens :) Ben ik inmiddels achter. Ik denk dat jij Sharifa bent tegengekomen want die zit toch meer in de cinema dacht ik, maar ik kan t mis hebben
aan het servicepakket (anaal) denk ik ook dat het Sharifa is :D
aan het servicepakket (anaal) denk ik ook dat het Sharifa is :D
Lijkt me sterk, ofschoon Sharifa wel anaal doet, komt ze niet uit Duitsland en ook niet uit Bosnië...................Ze komt uit Egypte!!
Aan de reacties hier te lezen, denk ik eerder dat het de zusjes Sherin en Marnel geweest moeten zijn.
blijemotorrijder
25 maart 2008, 18:27
Vandaag was in GT Sherin de eerste dame waar ik mee op de kamer belandde.
Deed beslist wel ZK en zei dat ze 21 was. Lekker teder kussen en lekker zacht pijpen. Op mijn vraag over FT, zei ze dat ze dat soms deed. Later zei ze dat het wel mocht, maar vervolgens stuurde ze er toch op aan, dat op het moment suprème mijn pik niet in haar mond zat.
Was toch wel erg lekker allemaal.
Hele mooie meid overigens met een heel mooi figuur.
Verder kon ik niet zoveel van mijn gading vinden bij GT vandaag; Ben toen maar naar Freude gereden, waar ik weer heel erg aan mijn trekken gekomen ben.
(Michelle en Alicia)
Willi69
26 maart 2008, 16:33
Noch mehr Fotos :D: => http://www.ladies-diskret.de/de/setcard/toenisvorst/modell/scherin;2626?index=227
Gib mir alles
:eek:
Zakkenleger
22 augustus 2009, 18:45
...en vanaf vandaag is Sherin in VV.
londonbasketcase
24 augustus 2009, 00:56
...en vanaf vandaag is Sherin in VV.
Thank you for letting us know that Sherin (Croatia) is now working at VV. I was looking for Sherin all weekend at GT as she said she would work this weekend before going away. Gigi (Macedonia) said to me that Sherin was at home and would come back Monday (24 Aug) but I guess Sherin was working at VV. Oh well, I guess a trip to VV is on the cards for Londonbasketcase.