Inloggen

Volledige versie bekijken : Desi (Hongaars)

MichelJ
7 juli 2010, 00:18
Naam : Desi

Nationaliteit/Taal : Hongaars / Duits

Leeftijd : 22

Haarkleur/-lengte : bruin / half-lang in staartje

Lengte dame : 1.75-1.80m

Postuur/Cupmaat : slank/B

Tatoeages/Piercings : diverse op oa. rug / diverse

Service: handje vasthouden :biggrin:

Voordelen: prachtige lange benen, donkere ogen, heerlijk lichaam

Nadelen: leuke meid, maar op de kamer wat plichtmatig

Tijdsduur : 30 min

Prijs : EUR 50,-

Sinds een week of 2 werkzaam in GT samen ben een blonde vriendin met wat plastic ;). In de bar lijkt ze wat arrogant/onwennig, maar als je haar aanspreekt blijkt ze dat niet te zijn. Naar eigen zeggen werk ze een dag of 10 om vervolgens 10 dagen uit te rusten.

XXXman
3 december 2010, 21:12
Na lang rondkijken ga 'k ook maar eens wat posten.

Heeft iemand deze dame recent nog eens gezien?
Een maand of 2 terug heb ik eens een lekker uurtje met haar doorgebracht. Een tijd daar voor ook een keer een trio gedaan met haar vriendin (Amanda met de gigantische tieten en tattoo op haar buik) maar daar zal ik in het Amanda topic eens wat over vertellen..
Met Desi was het toen erg prettig. Ze speelt erg graag met massage olie en na enkele minuten op de kamer te zijn glibberden we beiden van de olie. Super geil..!
Desi was/is niet vies van een potje wilde sex. Deze tante was niet te stoppen. Meerdere malen klaarkomen (door mij) was geen probleem. Ze pijpt diep en wild en 'k mocht haar ook lekker vingeren (met meerdere vingers tegelijk) en beffen. Om de paar minuten spoten we elkaar helemaal onder de olie... Het leek wel een film.
Aftersales was ook prima... Samen met haar en Amanda gegeten en regelmatig effe lekker flirten en aan elkaar zitten...
Yummie!!
Anyways, 'k weet niet of deze dame nog in GT werkt, maar het is zeker een aanrader! Ze komt over als een meid die er echt van geniet en ze kwam ook regelmatig vragen of 'k nog eens zin had om weer naar de kamer te gaan.