PDA

Volledige versie bekijken : Welke Pauschalclub?

matureladylover
10 juni 2010, 23:26
Hoi medelopers,

Na een aantal saunaclubs bezocht te hebben ben ik me nu aan het verdiepen in de Pauschalclubs... Dit moet voor mij een geheel nieuwe ervaring gaan worden en begrijp dat er dus ook clubs zijn met aparte kamers?

Ik wilde volgende week vrijdag ergens in de middag gaan, tot sávonds laat. Welke club raden jullie mij aan voor het eerste bezoek aan dit fenomeen?

Ik hoop op wat reacties, of misschien wel gezellig wie gaan er ook? :rolleyes:

ijsbeertje!
11 juni 2010, 06:04
Ik ben pas bij één echte pauschalclub geweest, en het is me daar wel goed bevallen (pauschalclub Harem). Maar een partytreff heeft toch meer mijn voorkeur. (maar dat is uiteraard subjectief)

In de desbetreffende topics over de clubs kun je trouwens meer informatie vinden.

Silvester
11 juni 2010, 12:29
Hoi medelopers,

Na een aantal saunaclubs bezocht te hebben ben ik me nu aan het verdiepen in de Pauschalclubs... Dit moet voor mij een geheel nieuwe ervaring gaan worden....

Gezien je naam ga je in de Pauschalclubs, maar meer nog in de Partytreffs met je neus in de boter vallen!

Pitstop munster kan Silvester als Pauschalclub in ieder geval van harte aanbevelen!

:smoke:

Josef
11 juni 2010, 21:31
Hallo maturaladylover Ga jij je verdiepen in de pauschalclubs? Of in de dames die er werken,en hun kwaliteiten.

Josef heeft zo ook alles wat God verboden heeft bezocht.
En ik kan je vertellen dat die Pauschalclubs ook wel wat hebben.
Maar verwacht er zeker niet de kwaliteit die je in een grote Sauna/FKK-Club tegen komt.
Als je met die gedachten er naar toe gaat ,dan kan het nooit tegen vallen.
En wat betreft die Partytreffs die hebben ook wel wat,daar heb je heel gauw contackt met je mede clubbezoeker/ijsberen.

Dat is wel gezellig.
Maar daar leg je wel met zijn allen als een grote familie op een groot bed.
Dan moet je niet verlegen zijn,zou dit niet de eerste keer doen!
Ga eerst maar eens kijken in een pauschalclub.
Dat komt aardig overeen met een saunaclub,ook apartekamers.

Partytreffs als Xanten,Dorsten/Wulfen,Wagenfeld[Dolce-Vita] kon je ook nog eens lekker eten en drinken.
Maar in die Pauschalclubs was het eten en drinken stukken minder.
Soms ronduit slecht,zal je wel zeggen ik kom voor de vrouwen ,maar als je hard werkt krijg je ook trek/honger.
En dan is het wel zo prettig als je wat kunt eten en drinken.
Denk hier bij aan een kop soep,lekker stukje vlees en aardappelen,groente,salade,vis,koud bufet, barbecue, enz.
Ik het meegemaakt in een pauschalclub,dat er wat broodjes lagen met wat beleg en wat knakworsten.
Dus ik dacht s,Avonds zou er wel warm eten komen???
Maar mooi niet dus!!

Maar in Pauschalclub Harum in Erkrath daar kun je gewoon eten bestellen.
En de kok in de keuken bereid het dan. En de bardame brengt het eten aan de tafel.
Maar deze club behoort tot de zelfde als Parksauna-Residenz.

En wat betreft Pitstop in Münster [Pauschalclub die hebben 3 clubs een in Münster,Bochum,Dortmund-Holzwickede.
Deze clubs zijn de enige clubs die de website elke dag aanpassen.
Daar kun je ook zien welke dames er werken,en van 3 dagen vooruit.
Dit is een compulimentje waard.
kijk zelf maar. Groetjes van Josef.
www.pauschalclubDortmund.de
www.pauschalclubMünster.de
www.pauschalclubBochum.de

libero
11 juni 2010, 21:35
mooi topic, ik was net op zoek naar een aanraders/vergelijkings topic (wat iki niet zo snel kon vinden).
waar ik benieuwd naar ben is waar ik wel of geen jonge strakke dames tegenkom. ook hebben sommige clunbs een tijdslimiet per sessie schijnt het.

zelf ooit eens naar jenny's geweest in xanten, daar waren louter mature dames, er was een agenda op hun website met aanwezige dames maar een fiks aantal was vlak na de lunch alweer vertrokken.

lucske
17 augustus 2010, 14:43
Hoi,

Afgelopen periode ben ik een aantal keer naar GT geweest en ben nu ook wel benieuwd geraakt naar de pauschalclubs.

Ik ben niet helemaal zeker of mijn vraag hier wel gepost mag worden (excuus indien verkeerd geplaatst).

Mijn vraag: Welke duitse sauna clubs (concept GT) hebben iets oudere dames? Ofwel welke pauschalclubs zijn er dames die je niet direct doet denken aan je dochters.... dames +30.

Of ben ik de enige die deze voorkeur heeft?

Met dank
Luc
lucske1967@hotmail.com ofwel via een PM

Igor-Ergaster
17 augustus 2010, 15:28
Hoi lucske,

Er zit natuurlijk een groot verschil tussen een FKK en een pauschalclub. Wil je naar een pauschalclub met wat oudere dames dan zou ik eens Partytreff-Xanten (http://www.partytreff-xanten.de/nl/index.php) proberen.

Corragio
17 augustus 2010, 18:50
Hoi lucske,

Er zit natuurlijk een groot verschil tussen een FKK en een pauschalclub. Wil je naar een pauschalclub met wat oudere dames dan zou ik eens Partytreff-Xanten (http://www.partytreff-xanten.de/nl/index.php) proberen.

Dit is niet helemaal waar.
Partytreff Xanten is namelijk geen pauschalclub, dit is een partytreff.
Bij een partytreff ben je voornamelijk in het publiek, in zicht van je medeberen, bezig met 1, 2 of meerdere dames.
Bij een puschalclub ga je voornamelijk met 1, 2 of meerdere dames naar een kamer.

hooked
12 oktober 2010, 12:34
Ik heb ook even een vraag betreffende Pauschalclubs. Is de entree inclusief alles? Ik bedoel ik lees net dat je met meerdere dames naar een kamer kan, moet je hiervoor bijbetalen? En hoe zit het met anaal. Niet alle dames doen anaal, hoe weet ik welke dat wel doen en welke niet en moet er bij betaald worden. Ik zou niet voor verassingen willen komen te staan.

Alvast bedankt voor de info. Ik overweeg deze clubs heel erg als nieuwe alternatief aangezien de ramen mij totaal niet meer bevallen, ja zelfs erg tegenstaat na het merendeel slechte ervvaringen.

Hooked

kinky Jan
12 oktober 2010, 18:20
Als je naar een pauschalclub gaat dan is alles inclusief al ga je met 3 vrouwen naar een kamer. Anaal heb ik nog nooit gedaan (geen interesse) maar dat kunje denk ik ook aan de bar vragen.
Het is in ieder geval een stuk goedkoper dan de ramen maar je hebt af en toe wel een taalbarriere.
Ik zou in ieder geval gewoon gaan want als je 1 maal gaat ga je nooit meer naar de ramen!

cunnilingus
12 oktober 2010, 19:14
Als je naar Munster, Bochum, of Dortmund gaat, kun je op hun site zien wie er op een bepaalde dag zijn. En ook wat die dames allemaal in hun pakket hebben zitten. En All-Inclusive :)

Sjefke100
12 oktober 2010, 21:15
Als je naar Munster, Bochum, of Dortmund gaat, kun je op hun site zien wie er op een bepaalde dag zijn. En ook wat die dames allemaal in hun pakket hebben zitten. En All-Inclusive :)

Verkijk je daarbij niet op de foto's! Was vandaag in Munster, heb kunnen constateren dat de foto's in een aantal gevallen wel erg afwijken van de werkelijke uitstraling van de betreffende dame.

rridder
13 oktober 2010, 15:29
@ Hooked:
Heb ook weer geen al te hoge verwachtingen. Er zijn maar weinig vrouwen die zich anaal laten nemen, en al heel erg weinig mooie vrouwen. Zeker niet als je er voor het eerst komt. Wellicht lukt het wel als je wat bijbetaald. Maar ga er niet vanuit dat je voor 100 euro entree enkele aantrekkelijke vrouwen anaal kunt gaan uitwonen.
Verwacht ook geen lesbische taferelen e.d. bij een triootje. Vaak nemen ze een vriendin mee, omdat ze weinig te doen heeft en haar beurten moet maken. Meestal blijft er dan 1 vrij passief en gaat b.v. met haar telefoon spelen. Tuurlijk kan het ook anders. Dan moet er wel een "klik" zijn met jou en de dames en dat is meestal als je ze wat beter kent. Dan kun je wel wat beleven!

benijsbeer
14 oktober 2010, 20:12
ik was er tot nog toe nooit geweest maar dat gaat wat mij berreft snel veranderen. Tot nog toe was ik vaak in Dorsten of Osnabrück te vinden maar ik denk daar nu ook een aardig alternatief te hebben gevonden.

met 12 meiden in de ochtend en na 17 uur weer 12 andere meiden, dineren a la carte en een mooie sauna, gigantisch veel kamers en aardig personeel doet mij twijfelen of ik die andere pt nog blijf bezoeken.

verder is alles er bijzonder netjes en schoon. na ieder kamerbezoek wordt opgeruimd. douches zijn gewoon goed en alles werkt en is van duitse kwaliteit. gewoon goed dus.

als je meer van rustig relaxen houdt bevalt PT Dorsten denk ik beter.

als je liever gejaagd worrdt door de meiden en je nauwelijks tot rust wilt komen omdat je alleen maar van dattum wilt en kunt kom je in Erkrath beter aan je trekken.

juist dat gejaag heb je echter grotendeels zelf in de hand

t is wel afzien want je hebt maar 20 minuten per meid. dan moet je je kwkje gespoten hebben. als je dat niet zo snel lukt moet je helaas op herhaling en begint het spelletje opnieuw.

dwz terug naar de woonkamer, drankje en de volgende, of dezelfde meid nog eens proberen, of er een tweede bijnemen. daarna weer aanmelden, sleutel halen en dan weer de beuk erin.

er is het gejaag zoals in een fkk saunaclub, maar dan zonder de kosten die daar wel optreden.

eenmaal 150 euro betalen en sex van 10:00 tot 05:00 !

ze vragen ook of je 3 uur wilt voor 100 euro. niet doen als je langer wilt blijven omdat je daarna voor ieder uur 20 euro extra moet betalen. dus na drie verlengingen van een uur ben je dan dus 160 Euro kwijt. etc.

ik ben er voorlopig nog steeds behoorlijk van onder de indruk. kleine Ben ook, en ik moet oppasse nwant anders krijg ik nog eelt op plaatsen die ik nooit voor mogelijk heb gehouden.

er hangt een soort van regelemen in je kastje. daar kun je dat allemaal nalezen
kussen, pzk, 69, likken zijn standaard. extras gewoon vragen maar het lukte mij niet echtom iets meer voor elkaar te krijgen.

Corragio
14 oktober 2010, 20:32
eenmaal 150 euro betalen en sex van 10:00 tot 05:00 !

Een dagkaart is 150 euro, maar helaas niet van 10:00 tot 05.00 uur. Een dag kaart is maar voor 12 uur. Dus kom je bijv. om 13.00 uur aan, kan je tot 01.00 blijven. Kom je om 16.00 uur aan, kan je tot 04.00 uur blijven.

er hangt een soort van regelemen in je kastje. daar kun je dat allemaal nalezen
kussen, pzk, 69, likken zijn standaard. extras gewoon vragen maar het lukte mij niet echtom iets meer voor elkaar te krijgen.

Leuk regelement, maar niet elke meid doet hier aan, zoals kussen.