PDA

Volledige versie bekijken : Angelika (GT)

Willem2
18 oktober 2005, 21:53
Naam : Angelika

Haarkleur/-lengte : Blond

Lengte dame : 1.70m

Postuur/Cupmaat : Normaal , C-Cup

Nationaliteit/Taal : Oost- europees

Leeftijd : 33 jaar

Tatoeages/Piercings :

Service : Goed, neuken , PZC,

Bijzonderheden : Koos komt met verdere details

Stiffmaster
26 oktober 2005, 11:59
Ja Willem, here are the results off the Netherlands. Na al het geweld van Ola ipv Olga en Sylvia, even tot mezelf moeten komen en na wat verfrissingen toch nog maar een keer naar de kino gegaan om te kijken of er nog wat stond te gebeuren :lostit: .
Na een tijdje daar rustig gezeten te hebben zowaar op mijn gemakje, drankje erbij koptelefoontje op en filmpje voor de nodige rust!! begonnen enkele dames zich blijkbaar te vervelen, dit kwam denk ik om dat het vrij stil was.
Op een gegeven moment voelde Koosje iets tussen zijn benen kruipen en dat bleek de blonde Angelika te zijn die wel zin had om in iets te happen :laber: :laber:
Wel me eigen maar languit op het bed laten ploffen en haar het werk laten doen. Ze begon met een geweldige pijpbeurt en ze bracht kleine Koosje in opperste paraatheid, om daarna na het aanbrengen van het nodige rubber, zich er volledig op te storten, en vele standjes te proberen, denk een weddenschap met haar vriendin Sylvia wie de meeste positie`s kon volbrengen, als dat zo was dan wint Angelika deze ronde, Angelika is al iets ouder maar zeker voor herhaling vatbaar:smile2: :smile2:

Horny_one
26 oktober 2005, 12:14
Angelika is een aardige meid die inderdaad lekker meedoet bij het neuken. Ook pijpen is van voldoende klasse om op de herhalingslijst te komen. Helaas is deze al vrij lang maar zolang als Horny nog horny is maakt ze alle kans.