Volledige versie bekijken : Hoeveel keer ga je gemiddeld de kamer op?
Gondolas9
7 juni 2010, 20:37
Ik las daarnet in het Oase topic dat de meeste beren 4 of meer keer naar de kamer gaan.
In alle eerlijkheid: dat zou ik fysiek niet kunnen. Zeker niet 'naturel'. En om het met hulpmiddelen te doen... Daar zou ik de meerwaarde niet van inzien.
Misschien ben ik een uitzondering? Oud en versleten...
Maar ik zou het een verkwisting van geld vinden om krampachtig nog eens (en nog eens) klaar te komen. Het zou in mijn beleving geen waarde of betekenis hebben.
Waarom willen beren x-aantal keren klaarkomen? Ultiem machismo? Seksverslaving?
Of ben ik gewoon een sukkel die het maar één keer (goed) kan?
(en zijn er nog zo'n sukkels?)
xavier
7 juni 2010, 20:52
Maak je geen zorgen,ik ben ook zo'n sukkel.:sconf[1]:
timjava
7 juni 2010, 21:59
Tja, als je in Oase zit van 4 uur 's middags tot 4 uur 's nachts dan kan ik het wel vaker dan 4 keer.
Het heeft niets met willen te maken, maar als je lange tijd in een club bent en je wordt constant verleid door mooie dames is het heel moeilijk om steeds nee te zeggen. En eigenlijk wil ik ook geen nee zeggen, want het is veel te leuk:biggrin:.
Badslippers
7 juni 2010, 22:16
Dit forum staat bol van de sterke verhalen. Ik mag daar zeker graag aan mee doen en de aandachtige lezer mag mijn stukken gerust met een korrel zout nemen. Het betreft dan vooral de sfeerbeschrijvingen en de observaties. Je dikt hier en daar wat aan om het wat smeuiger te maken en prettig leesbaar te houden. Ik draai daar niet omheen. Kortom Badslippers als "spindoctor". Maar pochen over frequenties en hoeveelheden werkt bij mij altijd op de lachspieren. Misschien komt dat wel omdat ik niet zo gezegend ben met een libido van een bronstige stier en een lul van gewapend beton en me daar dus moeilijk een voorstelling van kan maken. Ik kan best een aantal keren de kamer op gaan maar om dat telkens "Spritzend" af te sluiten is voor mij in ieder geval een utopisch vergezicht.
Maar wat blijft het heerlijk om verhalen te lezen van ijsberen die hun schuimblusser ongegeneerd en onbeperkt in het rond kunnen laten spuiten. https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=170224&postcount=53
Was ik maar Minister van Belastingen, dan liet ik iedereen onbeperkt aftrekken!
Jansen
7 juni 2010, 22:24
Ik ga 2 of 3x naar de kamer hangt af van hoelaat ik daar ben.
3x als ik rond 15.00 u kom en rond 22.30 u weg ga.
Beetje kamagra doet wonderen en dan gaat het super .
Gondolas9
7 juni 2010, 22:31
OK, ik snap dat het kan, zeker met chemische ondersteuning. Maar mijn vraag is: wat is de meerwaarde - ook vanuit een kosten-batenperspectief.
Ik lees zo vaak 'ik perste de laatste druppel er uit'. Mijn bedenking is dan: is dat nog leuk, wat heb je daar aan. Is dat nog sublieme erotiek? Kun je niet beter dat geld een paar dagen later spenderen?
Goedemorgenallemaal
7 juni 2010, 22:48
ik ga steevast voor drie keer, maar soms lukt het niet en dan is het maar twee keer.
Voor inder ga ik niet, dan telt het niet.
mennen2010
8 juni 2010, 14:00
Ik ga meestal 2 keer maar ik hou wel van lange sessies waarin ik dan soms tweemaal seks heb fzo. Ook hoef ik niet altijd klaar te komen tijdens een sessie, ik heb ook al superseks gehad zonder het hoogtepunt. Soms vinden de dames dit niet zo leuk (belediging naar hen toe?) en willen ze het afwerken maar soms ook niet.
Is het echt zo dat je met wat chemische middeltjes betere seks hebt of is het enkel de kwaliteit van het uithoudingsvermogen en erectie dat verhoogd wordt en wat is die Kanagra juist? Ervaringen? :biggrin:
beffer69
8 juni 2010, 14:17
Kun je niet beter dat geld een paar dagen later spenderen?
ik neem toch ook een hulpje hoor, ik ga maar paar keer per jaar wegens de verre rit iedere keer en de financieen, dus zie ik de meerwaarde van meerdere sessie's wel in, moet niet kan wel.
En een paar dagen later je geld spenderen kan ook leuk zijn als je geen 2 a 2.30 uur moet rijden...............
Een dag is bij meestal om stipt 11.00uur landen en laat op de avond terug vertrekken.
facial
8 juni 2010, 14:33
2 tot 3 keer na 3 keer moet ik meestal toch langer uitrusten dan dat ik de meeste clubs op bezoek ben. Heb het 1 keer meegemaakt in PHG dat ik tot 6 x kwam op een dag en dan ook nog met 1 vrouw die mij steeds maar weer meenam naar de kamer, waarbij zij elke keer de belofte deed als je niet komt is het gratis en de 7e keer was dus gratis want die lukte echt niet meer.
ijsbeertje!
8 juni 2010, 14:42
Heeft dit soms ook met de leeftijd van de wandelaars te maken?
(wellicht kun je als oude zak gewoon minder presteren :D (j/k :p))
timjava
8 juni 2010, 15:20
OK, ik snap dat het kan, zeker met chemische ondersteuning. Maar mijn vraag is: wat is de meerwaarde - ook vanuit een kosten-batenperspectief.
Ik lees zo vaak 'ik perste de laatste druppel er uit'. Mijn bedenking is dan: is dat nog leuk, wat heb je daar aan. Is dat nog sublieme erotiek? Kun je niet beter dat geld een paar dagen later spenderen?
Wat is de meerwaarde? Tja, dat denk ik ook wel eens als ik voor de 4e keer van de kamer kom. Heb je zeker een punt. Maar zoals eerder vermeld, laat ik mij steeds weer verleiden door de mooie dames.
5 keer klaar komen lukt mij nog wel, maar na de 3e keer komt er inderdaad niets of niet veel meer uit:wink:
Soms kun je de eerste sessie niet klaarkomen, maar de 5e wel weer. Het lichaam is bijzonder.
Geld een paar dagen later spenderen is een optie, die wordt ook vaak uitgevoerd. Vaak zelfs al een dag later.
Zoveel verschillende beren, zoveel verschillende wensen. De 1 vindt het leuk om 5 keer naar de kamer te gaan, de andere vindt het leuker om alleen te kijken en zichzelf af te rukken op het toilet.
Als het voor jou geen meerwaarde heeft, moet je het niet doen.
Er is ook nog een leuk liedje gemaakt:
15 Miljoen mensen
Op dat hele kleine stukje aarde
Die schrijf je niet de wetten voor
Die laat je in hun waarde
15 Miljoen mensen
Op dat hele kleine stukje aarde
Die moeten niet 't keurslijf in
Die laat je in hun waarde
............
De grote vraag die blijft altijd
Waar betaalt 'ie nou z'n huur(hoer) van;)
http://www.youtube.com/watch?v=dEzwmEwAPgc
:gruebel:
duivenmelker
8 juni 2010, 16:55
[QUOTE=mennen2010;170299]Ik ga meestal 2 keer maar ik hou wel van lange sessies waarin ik dan soms tweemaal seks heb fzo. Ook hoef ik niet altijd klaar te komen tijdens een sessie, ik heb ook al superseks gehad zonder het hoogtepunt. Soms vinden de dames dit niet zo leuk (belediging naar hen toe?) en willen ze het afwerken maar soms ook niet.
Daar ga ik volmondig mee akkoord bij het binnenkomen in de morgen een goede lange sessie met een hoogtepunt en later nog een paar keer op de kamer met seks maar zonder klaar te komen soms zo vooraf afspreken met de dames, ze hebben dit niet altijd graag omdat ze zich dan maar tweede keus voelen. Maar voor de ijsbeer is dit super je kan lang sexen met de meisjes en toch behou je een stijve voor de finale met je favoriet . Zo kan je je dag toch samen met de dames doorbrengen en veel sex hebben, daarvoor ga je toch naar een club. Ik zit anders altijd met de angst dat mijn piemel niet meer overeind komt als ik later op de kamer ga met mijn favoriet en als je haar dan kan vertellen dat je dit hebt opgespaard voor haar dan is ze zo fier als een pauw . De meisjes zijn dit precies niet gewoon en soms is het zo leuk dat er toch een hoogtepunt komt het is dan maar zo maar drie maal klaar komen dat is echt wel het maximum. Maar op deze manier kan je wel 5 tot 6 keer op kamer gaan en een mooie dag beleven . Jammer dat YY zo veraf is .
mennen2010
8 juni 2010, 17:06
[QUOTE=mennen2010;170299]Ik ga meestal 2 keer maar ik hou wel van lange sessies waarin ik dan soms tweemaal seks heb fzo. Ook hoef ik niet altijd klaar te komen tijdens een sessie, ik heb ook al superseks gehad zonder het hoogtepunt. Soms vinden de dames dit niet zo leuk (belediging naar hen toe?) en willen ze het afwerken maar soms ook niet.
Daar ga ik volmondig mee akkoord bij het binnenkomen in de morgen een goede lange sessie met een hoogtepunt en later nog een paar keer op de kamer met seks maar zonder klaar te komen soms zo vooraf afspreken met de dames, ze hebben dit niet altijd graag omdat ze zich dan maar tweede keus voelen. Maar voor de ijsbeer is dit super je kan lang sexen met de meisjes en toch behou je een stijve voor de finale met je favoriet . Zo kan je je dag toch samen met de dames doorbrengen en veel sex hebben, daarvoor ga je toch naar een club. Ik zit anders altijd met de angst dat mijn piemel niet meer overeind komt als ik later op de kamer ga met mijn favoriet en als je haar dan kan vertellen dat je dit hebt opgespaard voor haar dan is ze zo fier als een pauw . De meisjes zijn dit precies niet gewoon en soms is het zo leuk dat er toch een hoogtepunt komt het is dan maar zo maar drie maal klaar komen dat is echt wel het maximum. Maar op deze manier kan je wel 5 tot 6 keer op kamer gaan en een mooie dag beleven . Jammer dat YY zo veraf is .
Jammer? Ik ben God dankbaar dat ik zo ver van de clubs woon of ik was totaal verslaafd :eek:
CLUBSPORT
8 juni 2010, 18:13
3 keer is voor mij toch ook wel meestal de max , een 4e keer lukt meestal niet met klaarkomen of het moet een hele dikke topsessie zijn .
in het begin van mijn saunaclubcarriere wel een enkele keer aan een 4e sessie gewaagd maar achteraf bekeken was het gewoon teveel .
MiniME
8 juni 2010, 18:49
Interessant zou zijn om een relatie proberen te leggen tussen het (gemiddelde) aantal kamersessies en de club waar dit plaats vindt :cool:
Realistisch voorbeeld uit eigen ervaring (zonder pillen of andere rommel):
- VM/VV/YY: 0-1 keer
- LR/AC: 1-2 keer
- PSR/Freude/GT (nu): 2-3 keer
- GT (2 jaar geleden): 3-4 keer
- Oase; 4-6 keer
Kortom: in sommige clubs ben ik een sukkel en in sommige clubs ben (wordt?) ik spontaan sexverslaafd! :cool:
Zoals Timjava al zegt: als de sfeer goed (geil) is, en er voldoende goede(!) dames rondlopen, gaat het bijna als vanzelf. Als dat niet zo is, dan is zelfs 1 succesvolle sessie nog een probleem. Het aantal sessies is (bij mij) geen doel op zich, maar het is net als met kinderen in een snoepwinkel: als je soms de hoeveelheid schoonheden om je heen ziet, dan eet je al gauw veel te veel! :biggrin:
(en nee, van macho verhalen hou ik ook niet, er lopen al genoeg ego's rond op dit forum! :smile:)
macartuur
8 juni 2010, 19:54
Zonder hulpmiddelen, 2 a 3 keer. En dan hangt het van de aanwezige dames af of er nog een bonus inzit.
beffer69
8 juni 2010, 20:55
Zonder hulpmiddelen, 2 a 3 keer. En dan hangt het van de aanwezige dames af of er nog een bonus inzit.
hangt volgens mij ook groot stuk van de leeftijd af hoor, ik ben nu 48 en voor 4 sessie's ondanks dat de dames super kunnen zijn heb ik ietsje nodig, zonder op te scheppen, 10-12 jaar geleden heb ik op een namiddag 7x een beurt gegeven/gekregen zou ik nu absoluut niet meer klaar krijgen zelfs niet op hele dag, moet wel zeggen was niet met een dvp, maar een hele grote liefde/genot vriendschap ;)
Picasso 1
8 juni 2010, 21:36
Als het Spaanse voetbalelftal speelt en ik ben in een club dan ga ik 2 keer, een keer tijdens de eerste helft en een tweede keer tijdens de tweede helft :rofl:
Silvester
9 juni 2010, 09:03
Silvester is niet meer de jongste, met als gevolg dat hij af en toe zijn lul niet meer kan bijhouden..., en als het dan ook nog volle maan is...:rolleyes:
Dream on Silvester....:redface:
Vroeger was het een erezaak zoveel mogelijk te scoren, 3- 4 keer lozen was normaal, 5 - 6 keer gebeurde ook wel eens.
Al naar gelang je ouder wordt en het eigenlijk allemaal wel meegemaakt hebt, kom je steeds meer tot de ontdekking dat je je het prettigst voelt bij echte dames.
Niet het jonge spul met een spleet waar je je 50 oiroois en je kwakkie in stopt, maar de rijpere ervaren dames die ook voor de sex kameren.
Deze sessies duren wat langer, zijn een stuk intensiever, dus na 2 x is Silvester met zijn compaan wel aan het einde van zijn latijn.
Uitzonderingen bevestigen de regel, komt Silvester bijvoorbeeld in World, The Palace of Freude, dan is er weer de drang om veelvuldig te scoren.
Zal wel afhangen van de sfeer of uitstraling van de club(dames)?
Silvester doet het wat rustiger aan, zoekt een bijpassende ambiance, graag met goede wellness en restauratie, en heeft dan aan max 2 sessies zijn honger weer gestild.
Oftewel, PSR...:smile2:
:smoke:
wooley
9 juni 2010, 09:20
Wooley is ook al begonnen met afbouwen....(bijna 44 jaar)
na m'n 35 e verjaardag merk ik dat 3 keer op een middag wel genoeg is.
Ik ben er nog niet aan begonnen om hulpmiddelen te proberen.
En het is belangrijker om een leuke dame te hebben dan iets wat alleen mooi is.
Ik heb wel een kameraad van 62 die het 6-8x kan op een middag.......zonder hulpmiddelen??maar ja dat is dan ook een echte italian stallion..hehe.
Mauriceyep
9 juni 2010, 17:19
Interessant zou zijn om een relatie proberen te leggen tussen het (gemiddelde) aantal kamersessies en de club waar dit plaats vindt :cool:
Op natuurlijke basis en met als prikkelende factoren de dames & de sfeer in de club kom ik dan gemiddeld tot dit rijtje:
Freude / Oase: 2-4x
PSR / LR / Acapulco / GT: 1-2x
VV/YY 0-1x
Soms zit het mee (3x) en soms zit het tegen (1x). Niets is zo onverstandig om te forceren en te overdrijven. Maar als het lukt laat ik mij toch gaan. :tongue:
Costana
23 augustus 2010, 14:13
Mits op tijd aankomen, zodat je voldoende ruspauze's kunt inlassen 4 a 5 keer.
Afhankelijk van de dames die aanwezig zijn en hun gemoedstoestand.
Paulschen
23 augustus 2010, 15:07
Ik ga door tot er rook uit komt:biggrin:
Nee zonder gekheid, 2 tot hooguit drie keer, maar voor 3 keer moet ik wel smiddags al daar zijn, en tot savonds laat blijven.
En dan met een beetje gebruik makend van een vriend zijn hulpmiddelen..;)
trigootje
23 augustus 2010, 16:21
heb zondag nog 4 keer de pruimen op sap gezet.....waren 5 kamergangen in 4 uur..laatste keer lukte het echt niet meer....en het 4e orgasme was de beste :)...zowel qua gevoel als qua hoeveelheid...:)
noelcitroen
23 augustus 2010, 23:14
...Waarom willen beren x-aantal keren klaarkomen? Ultiem machismo? Seksverslaving?...
3 keer is gemiddeld en vier keer soms mogelijk. Nog geen pilletje geprobeerd, maar ben wel nieuwsgierig of dat echt effect zou hebben. Vandaag toevallig 6 dames geneukt, maar dat was 1 x een trio en de laatste was alleen een harde plasser zonder orgasmus, dus dan zit je eigenlijk nog op vier. :hammer:
Als uitgangspunt neem ik mijn absolute fascinatie voor (naakte) vrouwen. Om de kosten binnen de perken te houden heb ik de pijlen vooral gericht op de partytreffs/pauschalclubs, zodat ik een uur of vijf tussen de vrouwen verblijft en wanneer ik maar wil op de dot mag kruipen, waarbij ik tussendoor steeds de nodige rust kan nemen. En dan hangt het sterk af van de sfeer in de club, de klik met een bepaalde dame en de eigen gemoedstoestand of het steeds weer lukt om een stijve te krijgen. Zo niet, dan toch ff gezellig met de dame gekletst en haar kunnen bepotelen, zo ja, dan kan het ook geen kwaad om hem te gebruiken waar die mede voor bedoeld is. :fuck:
De 4e keer of meer is dus niet een doel op zich, maar als de natuur meewerkt dan laat ik haar d'r gang maar gaan... :biggrin:
Twinangel
5 september 2010, 22:00
Wanneer ik de hele dag/avond blijf zal ik 3 keer een kamerbezoek hebben. Soms maar twee keer. De vier keer scoren is al een hele tijd terug geweest. Zal wel met de leeftijd te maken hebben. Al gaat de kwaliteit wel met sprongen vooruit
roberto b
25 november 2010, 13:01
ben meestal rond 5 aanwezig in een van de duitse paradijsjes:biggrin:
maar hou het naar 2x voorgezien ben rond 10 weer weg !!!!
Destoomboot
2 april 2011, 18:51
ben nu twee keer bij een partytreff geweest, eerste keer 5x, tweede keer 6x, ben 21. Ik dacht dat het bij de 6de keer niet meer ging lukken, toch wel, als ik dan daarna nog een uur zou wachten zou het miss nog een keer lukken. Het was ook wel weer tijd om naar huis te gaan, was voldaan.
Megaboob
3 april 2011, 15:42
Meestal bezoek ik 2-3 keer een kamer als ik naar een saunaclub ga. Heel soms 1 keer, heel soms 4 keer. Waarbij ik moet aantekenen dat een vierde keer altijd wel wat moielijker wordt. wel lukt het me gelukkig altijd om "inclusief orgasme" van de kamer af te komen. Ik merk wel een verschil, in mijn jongere jaren heb ik het ooit gepresteerd om 12 keer op een dag te komen met mijn toenmalige vroendin, dat lukt me nu echt niet meer helaas.
Megaboob
BefBeer
3 april 2011, 17:44
Ik ga meestal 3-4 keer de kamer op.
Daarvan lukken er 2-3 met orgasme mijnerzijds.
Is altijd zo geweest en ik zit er niet mee.
Het gaat me om lekkere sex en dat lukt bijna 99%!
BefBeer
Dalton
3 april 2011, 18:02
Meestal bezoek ik 2-3 keer een kamer als ik naar een saunaclub ga. Heel soms 1 keer, heel soms 4 keer. Waarbij ik moet aantekenen dat een vierde keer altijd wel wat moielijker wordt. wel lukt het me gelukkig altijd om "inclusief orgasme" van de kamer af te komen. Ik merk wel een verschil, in mijn jongere jaren heb ik het ooit gepresteerd om 12 keer op een dag te komen met mijn toenmalige vroendin, dat lukt me nu echt niet meer helaas.
Megaboob
Wees blij 12 keer de kamer op dat kost je aardig wat ik ga meestal maar 1 keer de kamer op voor enkele uren dan kan je pas goed genieten inplaats van al die vluggertjes:freu::freu::freu:
Cuties
3 april 2011, 20:24
3x naar de kamer, 3x poppen; Probeer de tijd tussen 3x kameren zo kort mogelijk te houden; Daarna terug naar Holland; Seks zonder poppen heb ik geen boodschap aan; Minder dan 3x poppen is niet de moeite waard om 2x 2 u te rijden, meer dan 3x poppen is mij nog nooit gelukt, ook niet toen ik nog tiener was. Wham, bam, thank you ma'am, en klaar is kees.:cool::cool:
Alabama
5 mei 2011, 12:23
Gemiddeld drie keer, zonder hulpmiddelen.
Ben ik er 'n avond dan ga ik 'n keer of twee a drie, ben ik er vanaf 's middags dan drie of vier keer. Hangt ook wel 'n beetje af van de dames. Als 'n dame je weet te bespelen en er gaat wat steigeren, dan ga je vaak toch wel weer naar de kamer.
Spikey73
23 februari 2016, 10:38
Als ik ga dan het liefst voor 4 keer.
Gezien budget blijft het op 2 - 3 x
6 x zou voor mij ook geen probleem zijn, alleen wel in de portomonee.
BefBeer
23 februari 2016, 19:22
2 a 3 maar er kunnen ook per ongeluk pannenkoeken komen!
Vroeger in GT meestal 4 a 5.
BefBeer
KanariePiet
23 februari 2016, 19:32
Gemiddeld een kleine 3 kamergangen per clubbezoek. En de lengtes van die kamergangen variëren tegenwoordig van 20 minuten tot 4 uur.
hasta la pasta
23 februari 2016, 19:37
Mijn gemiddelde ligt op ruim 2 kamergangen per clubzoek met een gemiddelde van ruim een uur per gang.
kempie
23 februari 2016, 19:53
Geef me zelf altijd een budget mee voor 3 keer een uurtje. Soms zitten er 1 of 2 matige tussen en houden we het op een half uurtje en dan is er nog wel weer ruimte om een extra (half) uurtje op de kamer te gaan dus een vierde keer. Daar en tegen heb ik ook wel eens dat ik ergens kom en er maar twee dames rond lopen die in de smaak vallen als het dan tegen zit vallen die op de kamer tegen. Dan hou ik het die dag bij 2 keer een half uurtje maar blijft er wel veel van het budget over.
Toen ik een tijdje geleden een dame wat erg leuk vond nam ik een budget voor 4 keer mee en kwam ik ook altijd wel aan 4 keer. Was er niks anders moois dan wel 4 keer met m'n favo op 1 dag.
foempje2
23 februari 2016, 20:01
Ik kom niet zoveel in een club.
Als ik een dame herken die goed is ga ik zeker met haar en dan nog 1 of 2 "onbekende" dames
langlekker
24 februari 2016, 08:30
Tot nu toe met mijn zeer beperkte sauna ervaring 3 uur kamer per dag.
De eerste keer 3 kamergangen van een uur en de tweede slechts een kamergang maar dan wel 3 uur lang.
Verder vanwege de afstand en problemen met alibi meestal in de randstad bezig met priveontvangst, hoteldates en privehuis bezoek.
En ook dan het liefst minimaal een uur maar liever 2 of 3 uur achter elkaar met dezelfde dame.
Maar het begint wel weer te kriebelen om naar YY of GT af te reizen.
Jan Verplancke
24 februari 2016, 12:08
Kun je niet beter dat geld een paar dagen later spenderen?
Natuurlijk. Maar als je er toch bent...