Volledige versie bekijken : Vraag van een GT rookie
Hoi,
Wat kan ik verwachten als rookie bij golden time?
MichelJ
30 mei 2010, 12:27
Wat wil je precies weten?
joop slim
30 mei 2010, 12:41
Hoi,
aangevallen, verkracht en geliefd worden door een kudde dames..........:biggrin:
ilovethaigirls
30 mei 2010, 12:57
Hoi,
Dat je al van bij de eerste keer clubverslaafd bent
BSesamstraat
30 mei 2010, 13:28
Pas op voor Sonja!!! Die verkracht je ... En blijf vooral van mijn meisjes af :)
Zonja moet je een keer meemaken op de kamer. Een sessie met Sonja staat garant voor je ontmaagding in FKK land!
haha ho ho rustig aan!
Ja Ik ben ooit een keer in xanten geweest weet niet meer hoe die club heet maar dat was dus helemaal niks.
En ik weet dus niet wat ik hiervan moet verwachten en wat raden jullie mij aan welke club heeft mooie vrouwen en doen ze veel (pzc,tz) En is vandaag een goeie dag om te gaan?
groeten San
Vandaag is wel oke, niet te druk, kun je even acclimatiseren ;)
Lees ook even dit:
De 8 FKK geboden... (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=39)
Thanks ;-)
Maar ik betaal dus 50euro entree en dan de dame nog en als ik meer dames op een dag wil betaal ik elke keer de dame( zeg ik ga een halfuur met die is 50 euro half uur met een ander 50euro) en zoals pzc en tz kost dat ook extra?
O ja is GT een aanrader??
timjava
30 mei 2010, 14:14
Ik word doodmoe van dit soort vragen.
Ga eerst eens het forum lezen. zijn er dan nog dingen niet duidelijk kun je het alsnog vragen. bij FAQ staan alle antwoorden. Bij de algemene club beschrijving tref je de sfeerbeschrijving aan.
Moderators wanneer gaan jullie nu eens iets doen aan deze non-informatie.
Er staat zoveel onzin op het forum. Als dit er nu eens wordt afgehaald, wordt het forum wellicht weer wat sneller.
Gaarne vegen!!!:n038[1]:
Bedankt ik snap nog niet veel van de site maar bedankt dat je zo vriendelijk bent om te helpen.
Jammer joh
Zondags is altijd goed in GT, lekker rustig vergeleken met zaterdag.... maar meer dan genoeg dames aanwezig die je zullen opjagen als aangeschoten wild.
Trap niet in de valkuilen van de dames, vraag gewoon naar haar service.
Niet extra betalen voor TZ en PZC, hoort in de standaard service te zitten. Je moet alleen extra betalen voor FT of anaal.
Denk dat het voor timjava te lang geleden is dat tie heeft genaaid. :biggrin:
O ja, schrijf een leuke recensie over hoe je het ervaren hebt. ( voor wat hoort wat )
succes.
O ja is GT een aanrader??
Neen, wegblijven! :hammer:
Bedankt ik snap nog niet veel van de site maar bedankt dat je zo vriendelijk bent om te helpen.
Jammer joh
Je snapt niet veel van de site maar kan al wel een Avatar instellen. :gruebel:
Je snapt niet veel van de site maar kan al wel een Avatar instellen. :gruebel:
Maar wel bijna 10 berichten op 1 dag! :eek:
Alweer een dubbele nick? :confused:
Ja das niet zo moeilijk, maar er staat wel wat geschreven over golden time.
Maar wat iemand zijn ervaring is daar?
Niet met 1 meisje maar met heel GT of een andere ffk club.
Ben gewoon benieuwd wil er graag heen maar Die club in Xanten
Ja dat was totaal niks dus ben een beetje huiverig.
Maar toch bedankt dat er mensen zijn die me op weg willen helpen
TOP!!
Ja das niet zo moeilijk, maar er staat wel wat geschreven over golden time.
Maar wat iemand zijn ervaring is daar?
TOP!!
Lees eerst eens alle berichten hier over GT waar vele ervaringen worden vermeld.
Is er dan nog iets niet duidelijk of heb je een concrete vraag meld je dan weer.
Big30
Skipper62
30 mei 2010, 15:32
Ja s nicht so schwer, aber es ist etwas, auf goldenen Zeit geschrieben.
Aber was jemand Erfahrungen dort?
Nicht mit einem Mädchen, aber mit einem GT oder einen anderen Club FFK.
'M Einfach nur neugierig, aber wer würde bisherigen Verein wie in Xanten
Ja, das war total nichts so bin ein wenig zögerlich.
Aber danke, dass es Leute gibt, die mich auf meinem Weg helfen wollen
TOP!
Schau mal im Meeting Point nach, wer dort ist. Der eine oder ander wird Dir warscheinlich helfen.
inmiddels gaat ie al aardig naar de 10 berichten en kan die mee doen aan de tombola, hihi!!
CLUBSPORT
30 mei 2010, 19:55
gewoon alles lezen hier en in het diepe springen daar , die eerste ervaring blijft je altijd bij .
Het Was Super!!
Wel veel ijsberen maar ook heerlijke vrouwen.
Dus zeker de moeite waard,
Thanks ;-)
Badslippers
30 mei 2010, 23:25
Hoi,
Waarschijnlijk "Rookie Treatment"! Zoals:
- Teveel betalen voor [. . .] Vul zelf maar wat in, bijvoorbeeld "een trio", "een gewiekste dame", "een povere dienst".
- Meegaan in het aldaar vertoonde "kuddegedrag". Bijvoorbeeld om 22:00 in de rij gaan staan voor een verlepte Pizzapunt.
- In zo'n roodleren bankje gaan zitten en denken dat er dan een dame op je afkomt.
Maar de ergste vorm van "Rookie Treatment" is je reeds overkomen in de vorm van reacties in dit topic op jou vraag. Reacties van "Cybercops" die jou even met de neus op de feiten drukken dat jij maar eens eerst de "Fucking" FAQ moet gaan bestuderen, en je moet gaan verdiepen in alle artikelen over "Golden Time". Pas als je dit gigantische forum tot in al zijn donkere krochten hebt doorgevlooid, mag je terugkomen om "nuttige" vragen te stellen op "ons" forum. Typisch staaltje territoriumdrift maar vooral bewustzijnsvernauwing. Schijnt toe te slaan als je meer dan 500 berichten gepost hebt.
Kijk, dat gelouterde forumleden berichten schrijven als: "Ik heb weer lekker liggen krikken met Alexandra", wordt gezien als een substantiële bijdrage aan dit forum. Met zo'n zin kunnen we wat. Als jij die zin schrijft krijg je op je flikker; te weinig inhoudelijk. Of wat dacht je van berichten als: "En . . . was Patricia gisteren aanwezig?" Antwoord: "Ja". Héééél informatief!
Het frustrerende van de "Fucking" FAQ lezen vind ik trouwens altijd tijdverspilling. Ik heb nog nooit een antwoord gevonden in de FAQ op mijn vraag. En ik ben wel gek om 4 uur lang een forum door te spitten op een vraag die iemand simpel kan beantwoorden. In die 4 uur kan ik nuttigere dingen doen zoals bijvoorbeeld een club bezoeken!
Kortom, stel al je vragen die je wilt en geniet van de reacties van mensen bij wie dat frustraties oproept omdat jij nog niet in het keurslijf past. En als jij dan 500 berichten hebt geschreven en je leest een zg. "onnozele" vraag, denk dan even terug aan de tijd dat je ook je eerste vragen stelde op dit forum. Veel plezier in GT en pas op voor Isa(bella), Pools, korte koppie en "As Hot As A Fire Cracker"!
Dus je bent nu in GT geweest dan kunnen we nu dus recensies van je kamerbezoeken verwachten ? Ben benieuwd met wie je gekamerd hebt !!
Moet ik dat hier doen?
Ben eerst op de kamer geweest met een zekere Roxy.
Grote tattoo op haar buik slank meisje.
Was niet zo super zoenen deed ze amper pzc kon ze wel.
Beetje snel afhandelen.
2e maal met een hele mooie turkse dame geweest weet alleen haar naam niet meer
Heeft veel piercings (klit en tepel) en tattoo,s slanke dame.
Die was wel super veel overgave heel aardig ja dat was zeker de moeite waard.
En wel fijn dat er ook ijsberen zijn die je kunt aanspreken om iets te vragen.
Al met al een goeie ervaring en ik ga zeker terug.
Groeten S
Stiffmaster
31 mei 2010, 10:51
Moet ik dat hier doen?
Beetje snel afhandelen.
2e maal met een hele mooie turkse dame geweest weet alleen haar naam niet meer
Heeft veel piercings (klit en tepel) en tattoo,s slanke dame.
Die was wel super veel overgave heel aardig ja dat was zeker de moeite waard.
En wel fijn dat er ook ijsberen zijn die je kunt aanspreken om iets te vragen.
Al met al een goeie ervaring en ik ga zeker terug.
Groeten S
Hoi San, Nee dit moet je niet hier doen, het is beter om je algemene indruk van zo een dag te plaatsen onder het kopje GEILE TIJDEN van GT als je dus in GT bent geweest, dat is algemeen, over de dames bestaat al een draadje en/of je maakt er een aan hier een voorbeeld van https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=114 als je daar onder schrijft ben je al aardig op weg om een ijsbeertje te worden, laat je niet gek maken door sommige die wat kort door de bocht gaan, ook zij zijn eens ergens begonnen. Veel plezier hier op het forum en veel schrijfplezier. Gr. Stiffie
Ps. heb je nog vragen stel ze gerust hoor.
CLUBSPORT
31 mei 2010, 22:05
Moet ik dat hier doen?
Beetje snel afhandelen.
Groeten S
De klasieke eerste misser zullen we maar zeggen , dat hoort er gewoon bij .
meestal word je meteen daarna al iets voorzichtiger in je keuze .
leuk om te lezen dat je 2e sessie wel goed was en dat je algemene indruk positief uitvalt .
een eventuele volgende keer ben je gewoon beter voorbereid en kan je pas echt gaan genieten :freu: maar de eerste keer blijft uniek :tongue:
Badslippers
31 mei 2010, 22:12
Thanks. (badslippers)
You're Welcome!
Het is gewoon een heel karwei om dit forum te doorgronden en de logica te ontdekken. Net zo als het een heel karwei is om de ijsberen die hier posten ooit "In Real Live" te ontmoeten. Maar als je mazzel hebt, tref je ook in de saunaclubs beren die behulpzaam zijn en je aan anderen voorstellen. Ik had geluk om Cupido, Lustman, MichelJ, Knabbel (of Babbel, ik weet t nog steeds niet!), sfl, Rex tegen het lijf te lopen. Om er maar een paar te noemen. Toffe gasten die je weer op andere leden wijzen en zo gaat het balletje rollen.
Maar jij hebt de magische grens van 10 berichten al bereikt en dat betekent dat je mag meedoen aan de Tombola, oftewel het inschrijven en meedingen voor een vrijkaart. Het enige wat je moet doen is een "Topic" vinden met als titel TOMBOLA, bijvoorbeeld "Tombola Golden Time" (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=10013&page=30) en een bericht achterlaten dat je mee wil doen. Zo simpel is het.
Waarschijnlijk "Rookie Treatment"! Zoals:
- Teveel betalen voor [. . .] Vul zelf maar wat in, bijvoorbeeld "een trio", "een gewiekste dame", "een povere dienst".
- Meegaan in het aldaar vertoonde "kuddegedrag". Bijvoorbeeld om 22:00 in de rij gaan staan voor een verlepte Pizzapunt.
- In zo'n roodleren bankje gaan zitten en denken dat er dan een dame op je afkomt.
Maar de ergste vorm van "Rookie Treatment" is je reeds overkomen in de vorm van reacties in dit topic op jou vraag. Reacties van "Cybercops" die jou even met de neus op de feiten drukken dat jij maar eens eerst de "Fucking" FAQ moet gaan bestuderen, en je moet gaan verdiepen in alle artikelen over "Golden Time". Pas als je dit gigantische forum tot in al zijn donkere krochten hebt doorgevlooid, mag je terugkomen om "nuttige" vragen te stellen op "ons" forum. Typisch staaltje territoriumdrift maar vooral bewustzijnsvernauwing. Schijnt toe te slaan als je meer dan 500 berichten gepost hebt.
Kijk, dat gelouterde forumleden berichten schrijven als: "Ik heb weer lekker liggen krikken met Alexandra", wordt gezien als een substantiële bijdrage aan dit forum. Met zo'n zin kunnen we wat. Als jij die zin schrijft krijg je op je flikker; te weinig inhoudelijk. Of wat dacht je van berichten als: "En . . . was Patricia gisteren aanwezig?" Antwoord: "Ja". Héééél informatief!
Het frustrerende van de "Fucking" FAQ lezen vind ik trouwens altijd tijdverspilling. Ik heb nog nooit een antwoord gevonden in de FAQ op mijn vraag. En ik ben wel gek om 4 uur lang een forum door te spitten op een vraag die iemand simpel kan beantwoorden. In die 4 uur kan ik nuttigere dingen doen zoals bijvoorbeeld een club bezoeken!
Kortom, stel al je vragen die je wilt en geniet van de reacties van mensen bij wie dat frustraties oproept omdat jij nog niet in het keurslijf past. En als jij dan 500 berichten hebt geschreven en je leest een zg. "onnozele" vraag, denk dan even terug aan de tijd dat je ook je eerste vragen stelde op dit forum. Veel plezier in GT en pas op voor Isa(bella), Pools, korte koppie en "As Hot As A Fire Cracker"!
Thanks badslippers;
dat had ik eigenlijk nodig om mijn moud bijen te rapen om dan toch maar mijn eerste stap op het forum te zeten. De schrik zat er goed in, maarja zo ga ik anders nooit an de tombolas mee kunnen doen :rolleyes:
Ben dus al meer dan en week dagelijks uuren op het forum, enorm veel bijgeleerd maar inderdaat had 1/2 van die week eigenlijk beter in en fkk gaan zitten....maar dat is een volgende groote stap :bibber_2:
Dus bij deze is de eerste drempelvrees voorbij hopelijk:cool:
Zal me ook even gaan voorstellen in gepaste thread, heb ik al 2berichtjes :smile2:
Maar bij deze zou ik al willen zeggen, fijn om hier te zijn and pleased to meet you guys :wink2:
(en alvast sorry voor mijn taalgebrek, heb in het frans gestudeert)