PDA

Volledige versie bekijken : Hasselt, Malibu : Nicky



qs1
26 mei 2010, 14:04
Haarkleur/-lengte : Blond/halflang
Lengte dame : 165
Postuur/Cupmaat : Slank/kleine borsten
Nationaliteit/Taal : Belgische/Nederlands
Leeftijd : ± 30
Tatoeages/Piercings : Ja - op borst en onderrug ; piercing in poesje
Service: PZC, Deepthroat, tz, vingeren, beffen, slikken (denk ik)
Voordelen: Zeer vriendelijke dame, staat voor veel open
Nadelen: draagt bril (voor wie daar op afknapt), maar zet die af bij't vrijen en ze rookt
Tijdsduur : 1/2 u. genomen, maar er staat geen tikklok
Prijs : 60 €
Extra’s bij het bezoek: drankje is gratis

Richtingaanwijzer : als je van de Tulpinstraat uitkomt op de Kiewitstraat is het links en dan nog een goeie 1,5 km. Dat moet je weten, want bij de kruising gaat het van nr. 235 naar 247 en ontbreekt elk spoor van de 239. Begrijpen wie begrijpen kan. Lang gezocht, dus.

Voor de eerste keer op bezoek gegaan in Malibu ; een vriendelijke dame legt uit dat alles kan voor 60€. Ik vraag of er meisjes zijn ; ja, die zijn er (het tegendeel had me verbaasd). Nicky en nog een iets molliger, groot meisje komen zeer kort de hand schudden en zijn weer weg. Raar.
Daarna komt de vriendelijke dame terug. Er komen die namiddag nog enkele dames, maar ik kies eieren voor mijn geld en ga voor Nicky, vanwege haar slank postuur (ik val niet zo op mollig).
Het is niet direct het type waar ik zou voor stoppen, mocht ze aan het raam zitten, maar haar perfect zittende jeans in een volledig afwezige buik maakt dat mijn beste vriend toch maar ja knikt. Dat kan ie, want als ik op strooptocht ga, laat ik het onderboekje aan de kant ; lekker los in't broekje.

Ze komt op me liggen en ik vraag of ze tongzoent. "Ja natuurlijk"... Ik besef dat het een domme vraag was. Ze heeft er duidelijk geen enkel probleem mee, want ze gaat diep, heel diep.
Ik vraag of ik eerst mag beffen ; weerom "ja natuurlijk". Ze laat anaal vingeren wel toe, maar ik merk dat ze daar niet echt van geniet en dus trek ik terug. Met 2 vingers in haar intussen vreselijk natte poesje (dat kan je niet faken) en een plotse aanval van mijn warme tong op haar clitoris komt ze ongelofelijk klaar. Of ze dat gefaked heeft is moeilijk te zeggen, maar ik denk het niet. Ze tongzoent me opnieuw en heel nat.
Ze begint aan mijn vriend : mijn god, kan die vrouw pijpen. Ze gaat zonder probleem deepthroat. Ik laat me gaan, want nu stoppen om hem een jasje aan te trekken zou het grondig verknallen. Ze gaat tot het einde en vermits ik niet gemerkt heb dat ze het goedje ergens dumpt, neem ik aan dat ze het nog geslikt heeft ook.

Nicky ziet me zeker terug !:lostit:

blauwebeer
26 mei 2010, 17:06
Weet iemand of dit Nikki is die geruime tijd geleden, toen Malibu nog Mabuhay heette, en de tent nog door Jörg gerund werd, reeds aanwezig was?

Ace2
26 mei 2010, 17:59
Weet iemand of dit Nikki is die geruime tijd geleden, toen Malibu nog Mabuhay heette, en de tent nog door Jörg gerund werd, reeds aanwezig was?

Volgens mij was dat indertijd een Phlipijnse en waar nu over wordt gesproken is een Belgische dame.

blauwebeer
26 mei 2010, 18:51
Volgens mij was dat indertijd een Phlipijnse en waar nu over wordt gesproken is een Belgische dame.
Naast de twee Filipijnsen waren er steeds meerdere andere vrouwen aanwezig waaronder geruime tijd Nikki, een Nederlandse die in België woonde.

qs1
27 mei 2010, 07:55
Naast de twee Filipijnsen waren er steeds meerdere andere vrouwen aanwezig waaronder geruime tijd Nikki, een Nederlandse die in België woonde.

Nicky is een rasechte vlaamse ; ze heeft zelfs het accent van de streek.