PDA

Volledige versie bekijken : Julie (Duits)

Costana
18 mei 2010, 12:17
Naam : Julie

Nationaliteit/Taal : Duits/Duits en beetje Engels

Leeftijd : 18

Haarkleur/-lengte : soort bruin-rost/ kort kopje

Lengte dame : 1m70 ong

Postuur/Cupmaat : slank B-cupje

Tatoeages/Piercings : in de nek nl. hakan/ nietgezien

Service: PZC,NMC,beffen,vingeren,TZ

Voordelen: door het nieuw zijn, kun je zowat alles doen met haar :)

Nadelen: je moet zelf initatief nemen

Tijdsduur : 30

Prijs : 50

Extra’s bij het bezoek:

Zaterdag bij het aankomen haar onmiddellijk opgemerkt in de bankjes, zat er een beetje alleen bij... Na de eerste "doortocht" ging ik stukje taart eten en zag haar terug zitten en deed teken dat ze moest komen, zo gezegd zo gedaan.

effe kort gebabbeld en dan naar de "service" gevraagd, alles behalve anaal & plas -en poepsex, alsof ik daarvoor kom :confused:
kleine 10min moeten wachten, en daar was ze dan in haar eigen bruin badjasje hehe

Dan op de kamer over tot de "actie", ze smeet haar op bed en vroeg wat ze moest doen, rarara :gruebel:

Het was niet stomend, niet slecht maar ze moet het vak nog degelijk leren.
Goed voor de liefhebbers van jong en onervaren :lostit: heeft allessinds de looks om het te maken tot een toppertje geef haar nog wat training :tongue:

jw.william
18 mei 2010, 16:24
Hmmm die heb ik vorig week donderdag gezien die kwam gelijk met mij aan maar ze werd weg gestuurd :biggrin: maar aangezien dat ik een lief hebber ben van jong en onervaren :) denk dat ik dan toch maar eens vroeg tijdig naar GT af reis . op welke dagen werkt ze ??????

ZorroMagnum
18 mei 2010, 17:49
In maart liet dit meisje me een frustrerend blauwtje lopen. Ze zat wat afgeschermd, met een handdoek open naast zich, zodat je eigenlijk toestemming moest vragen om naast haar te kunnen gaan zitten. Dan sloeg ze de handdoek naar zich toe dicht. Conversatie heel moeilijk, omdat ik nauwelijks Duits spreek. En vooral omdat ze helemaal niet toeschietelijk deed. Niet onvriendelijk ook, maar geen enkele poging om iets als een conversatie gaande te houden. Ze antwoordde alleen op vragen - en hoe idioot kunnen vragen lijken als ze in zo'n atmosfeer gesteld moeten worden.
Intussen was ik wel razend heet, want het meisje ziet er echt wel geweldig uit.
Toen ik uiteindelijk durfde informeren naar wat ze wel of niet graag doet, als ze de liefde bedrijft, en ze vlakaf zei dat ze niet graag zoent (wat voor mij nochtans erg belangrijk is), viel er een stilte die ik niet meer goed kreeg. Ik zei uiteindelijk iets als 'nice talking to you' en ging wat anders doen. Het voelde echt aan alsof ik haar in de steek liet.
En zo vatte zij het kennelijk ook op. Want toen ik een uur later spijt kreeg van mijn beslissing en haar opnieuw wilde aanspreken, toen ze mijn pad kruiste, gaf ze me op hooghartige toon te verstaan dat ze niet verstond wat ik wilde (er is dan ook inderdaad altijd een hels kabaal waarachter je je op die manier kunt verstoppen).
Hoe ik het opvatte. Dit is een heel jong meisje. Relatief nieuw in een uiteraard delicate positie. Onder druk om zich een houding te geven en om toch op de een of andere manier respect af te dwingen. Onhandig. (Nog) niet zo professioneel dat ze zich aan een klant kan geven zonder zich te storen aan... Aan mijn looks, aan mijn domme praat, aan mijn adem? Wie zal het zeggen?
Ze spookt intussen wel al twee maanden door mijn hoofd en ik hoop van harte dat ze er is, als ik over enkele dagen (misschien morgen al) opnieuw in Bruggen ben. En dat we dan met een schone lei kunnen herbeginnen. (Misschien heeft ze intussen ook wat bijgeleerd.)

Costana
18 mei 2010, 18:12
Hmmm die heb ik vorig week donderdag gezien die kwam gelijk met mij aan maar ze werd weg gestuurd :biggrin: maar aangezien dat ik een lief hebber ben van jong en onervaren :) denk dat ik dan toch maar eens vroeg tijdig naar GT af reis . op welke dagen werkt ze ??????

Tegen mij zei ze het weekend.... maar in mijn prille ijsbeerervaring is dit helemaal geen garantie.

heb er al gezien tijdens de week die zeiden dat ze enkel de weekends werken en vice versa....

jw.william
1 juni 2010, 16:39
kan iemand mij vertellen of deze schoonheid donderdag in GT is :fuck: