Costana
18 mei 2010, 12:17
Naam : Julie
Nationaliteit/Taal : Duits/Duits en beetje Engels
Leeftijd : 18
Haarkleur/-lengte : soort bruin-rost/ kort kopje
Lengte dame : 1m70 ong
Postuur/Cupmaat : slank B-cupje
Tatoeages/Piercings : in de nek nl. hakan/ nietgezien
Service: PZC,NMC,beffen,vingeren,TZ
Voordelen: door het nieuw zijn, kun je zowat alles doen met haar :)
Nadelen: je moet zelf initatief nemen
Tijdsduur : 30
Prijs : 50
Extra’s bij het bezoek:
Zaterdag bij het aankomen haar onmiddellijk opgemerkt in de bankjes, zat er een beetje alleen bij... Na de eerste "doortocht" ging ik stukje taart eten en zag haar terug zitten en deed teken dat ze moest komen, zo gezegd zo gedaan.
effe kort gebabbeld en dan naar de "service" gevraagd, alles behalve anaal & plas -en poepsex, alsof ik daarvoor kom :confused:
kleine 10min moeten wachten, en daar was ze dan in haar eigen bruin badjasje hehe
Dan op de kamer over tot de "actie", ze smeet haar op bed en vroeg wat ze moest doen, rarara :gruebel:
Het was niet stomend, niet slecht maar ze moet het vak nog degelijk leren.
Goed voor de liefhebbers van jong en onervaren :lostit: heeft allessinds de looks om het te maken tot een toppertje geef haar nog wat training :tongue:
Nationaliteit/Taal : Duits/Duits en beetje Engels
Leeftijd : 18
Haarkleur/-lengte : soort bruin-rost/ kort kopje
Lengte dame : 1m70 ong
Postuur/Cupmaat : slank B-cupje
Tatoeages/Piercings : in de nek nl. hakan/ nietgezien
Service: PZC,NMC,beffen,vingeren,TZ
Voordelen: door het nieuw zijn, kun je zowat alles doen met haar :)
Nadelen: je moet zelf initatief nemen
Tijdsduur : 30
Prijs : 50
Extra’s bij het bezoek:
Zaterdag bij het aankomen haar onmiddellijk opgemerkt in de bankjes, zat er een beetje alleen bij... Na de eerste "doortocht" ging ik stukje taart eten en zag haar terug zitten en deed teken dat ze moest komen, zo gezegd zo gedaan.
effe kort gebabbeld en dan naar de "service" gevraagd, alles behalve anaal & plas -en poepsex, alsof ik daarvoor kom :confused:
kleine 10min moeten wachten, en daar was ze dan in haar eigen bruin badjasje hehe
Dan op de kamer over tot de "actie", ze smeet haar op bed en vroeg wat ze moest doen, rarara :gruebel:
Het was niet stomend, niet slecht maar ze moet het vak nog degelijk leren.
Goed voor de liefhebbers van jong en onervaren :lostit: heeft allessinds de looks om het te maken tot een toppertje geef haar nog wat training :tongue: