PDA

Volledige versie bekijken : Advies gevraagd door een beginner

Rene de Beer
13 mei 2010, 10:47
Het zal waarschijnlijk met trillende knieën zijn, maar de ballen bruisen inmiddels zo hevig dat een ritje Duitsland er toch maar van moet komen. :bibber_2:
Hoewel de Voors en Tegens het bijzonder moeilijk maken, gaat het waarschijnlijk Xanten worden. En dan zou een kennismaking met Adriana wel gewenst zijn als ik de foto's zie en de ervaringen mag geloven.
Afgezien van de 'beginner zenuwen' maak ik me verder best zorgen over mijn totale onvermogen om Duits te spreken. Is dat terecht?
En als je een aanhankelijke dame nou echt niet ziet zitten... hoe maak je dat dan fatsoenlijk duidelijk?

Als Het inderdaad gebeurt, volgt er zeker een verslag. Duim voor me.

(op privéberichten kan ik als pup nog niet privé reageren, maar: dank!)

kinky Jan
13 mei 2010, 19:29
Je hoeft nergens bang voor te zijn iedereen komt toch voor het zelfde.
Ik ben er 1 keer geweest en er waren toen echt heel veel Nederlanders en ik dacht de vrouw achter de bar kan ook Engels.
Er was nog een man bij die van alles regelde in de club en die kon gewoon Nederland (geleerd op de universiteit geleerd zegt hij zelf)

Gustomass
13 mei 2010, 19:40
Het zal waarschijnlijk met trillende knieën zijn, maar de ballen bruisen inmiddels zo hevig dat een ritje Duitsland er toch maar van moet komen. :bibber_2:
Hoewel de Voors en Tegens het bijzonder moeilijk maken, gaat het waarschijnlijk Xanten worden. En dan zou een kennismaking met Adriana wel gewenst zijn als ik de foto's zie en de ervaringen mag geloven.
Afgezien van de 'beginner zenuwen' maak ik me verder best zorgen over mijn totale onvermogen om Duits te spreken. Is dat terecht?
En als je een aanhankelijke dame nou echt niet ziet zitten... hoe maak je dat dan fatsoenlijk duidelijk?

Als Het inderdaad gebeurt, volgt er zeker een verslag. Duim voor me.

(op privéberichten kan ik als pup nog niet privé reageren, maar: dank!)

Hoi Rene, ik kan me je terughoudendheid wel een beetje voorstellen.
Er zit eigenlijk maar één maartje aan....als het goed bevalt...en dat is zéér waarschijnlijk, ben je snel gevat door het virus en wil je vaker gaan...
Bekijk tevoren of dat vaker willen gaan, of er dat qua tijd en geld inzit bij je. Zo nee, ga dan de eerste keer niet, anders is het later een kwelling dat je niet wéér zou kunnen gaan.

Heb je wel tijd en financien, ga er dan gerust naar toe, laat het over je heen komen, laat het tot je komen en geniet er gewoon van.
Heb je ervaringen in Nederlandse clubs, vergeet deze gauw want een bezoek aan "Duitsland" zal geheel anders zijn....
Ps wil je Bibi, Elvira, Adriana de groetjes van me doen , mocht het Xanten worden.
alvast bedankt.

Gustomass helemaal in zijn sas, maar wel een héél andere sas....