Inloggen

Volledige versie bekijken : Galla (Bulgaars)

Costana
25 april 2010, 13:14
Naam : Galla

Nationaliteit/Taal : Bulgarije, woonend in Wenen

Leeftijd : niet aan gedacht, maar < 30

Haarkleur/-lengte : zwart lang

Lengte dame : 170cm

Postuur/Cupmaat : slank, maar niet à la de roemeentjes B/C

Tatoeages/Piercings : kleine piercing onder de lip (linker ?)

Service: PZC (inclusief deepthroat),NMC,TZ, vingeren, beffen

Voordelen: mooi gebruind

Nadelen: airco die warmte blaast ipv koude :wand:

Tijdsduur : 30min

Prijs : 50€

Extra’s bij het bezoek:

Zaterdag aangekomen en ze was de eerste die mij opviel (herinnert me aan iemand van vroeger) en aansprak. Had er toen nog niet veel zin (na 2h30 rijden) en bedankte. Kwam ze in de loop van de dag nog een paar keer tegen maar kwam toen net terug of was op zoek achter iemand anders, dus telkens afgescheept, maar zei haar wel we zien elkaar later. In de avond ging ik toen achter wat snoep aan de inkom :baby2: en zag haar wachten in de kleedkamer op haar vriendin, deed teken dat ik in 2min bij haar kwam (eerst het thuisfront op de hoogte brengen via sms). Onmiddellijk achter sleutel gevraagd maar we moesten een kleine 10min wachten. Dan voor het eerst die dag in een tuinhuisje. Ze bleek te wonen in Wenen en daar ook te werken "Fun Palace" iets soortgelijks als GT volgens haar, ze bleef hier maar een weekje werken en dan terug naar daar. Ik vroeg of er daar ook zoveel vrouwen waren en dat maakte haar een beetje boos, ik moest gaan voor haar jaja :smoke:

Daarna over tot actie, met een goeie pijpbeurt terwijl ik wat met haar poesje speelde, dacht van ik help haar even en duwde lichtjes op haar hoofd om teken te doen dat ze dieper moest enja het ging vanaf toen dieper en langer :tongue: dan vroeg ze naar het condoom en ik ging akkoord, eerst missionaris om erin te komen en daarna de benen in de nek en ietsje harder doordoen totdat haar eigen benen bijna in haar nek lagen (leve lenigheid) en zo een warme en leuke dag tot een einde gebracht... blijkbaar zijn mijn laatste keuzes altijd de beste :betrunken:

Daarna afgerekend en samen onder de douche bij de heren. Haar vriendin zag er ook niet slecht uit (groot met groen jurkje), helaas blijven ze maar een week aanwezig, aangekomen vrijdag.

CLUBSPORT
25 april 2010, 14:30
deze dame sprak mij gisteravond aan in het atrium en probeerde me tot een kamergang te bewegen , ze pakte mijn hand en ik moest maar effe meekomen en dan gingen we effe ergens zitten om nader kennis te maken .
Ik was helemaal niet van zins om met haar te kameren maar goed deze tactiek had ik nog niet eerder meegemaakt dus ik was wel benieuwd hoe ze mij zou gaan overhalen om toch de kamer op te gaan .
Mischien dacht ze met een rookie van doen te hebben en meende ze me makkelijk te kunnen verleiden maar het werd een standaard gesprekje en veel overtuigingskracht ging er niet van uit .
Heb na een paar minuten maar weer afscheid genomen met de dooddoener :we komen mekaar nog wel tegen :rolleyes:

MiniME
26 april 2010, 19:40
Zeer mooie vrouw en ondanks dat ze veel op de kamer was, neemt ze toch de tijd voor je. Prima aanwinst.

Costana
28 april 2010, 22:02
Zeer mooie vrouw en ondanks dat ze veel op de kamer was, neemt ze toch de tijd voor je. Prima aanwinst.

Zéér goede aanwinst.
Eerst maal dat ik een vrouwtje neem die ik al genomen had en heb het mij niet beklaagd, is bijkomend ook een zot geval !!!!!! :hammer:

blauwebeer
30 april 2010, 21:21
Aan de Kino nam ze op Blauwebeer's schoot plaats, die al zittend haar borsten deed wiebelen en haar deed schaterlachen.
Hij schatte haar eerder Italiaans, maar toen ze vertelde Bulgaarse te zijn hield hij de boot af, in de wetenschap dat Russinnen hem altijd net iets beter liggen.
Misschien een volgende keer?

kokosnoot
9 mei 2010, 11:57
Kokosnoot was gisteren voor de 3e keer naar de golden time gegaan.
Het was gisteren iets minder druk dan de vorige keer op zaterdag maar wel drukker dan een keer op zondag.
Bij binnenkomst kwam deze bulgaars meisje even bij kokosnoot een praatje maken maar kokosnoot wilde nog niet met haar naar de kamer gaan maar het was wel een mooi meisje.
Kokosnoot zei dat hij eerst nog bountys ging eten en kokosmelk gaat drinken.
Later op de dag kwam kokosnoot toch galla weer tegen en een half uurtje naar de kamer gegaan.
Het is een mooi en aardig meisje maar kokosnoot vond de sex niet spetterend misschien komt dat omdat kokosnoot niet zo van bulgarije houdt.
Maar het wel wel een leuke dag in golden time jammer dat kokosnoot niet zo lang kon blijven maar de volgende keer gaat kokosnoot toch maar een duits meisje ofzo zoeken dat was de vorige keer ook beter.

marioamsterdam
19 november 2010, 18:35
Galla was in the house vandaag...en dat heb ik geweten. Koud om 11.00 binnen....zie ik Galla zitten. Ze was net klaar met ontbijten....kort praatje....toen vroeg ze of ik met haar naar de kino wou. Ik vroeg nog wat er draaide....op de matras uitgebreid zoenen....haar langdurignliggen beffen....ze was nat, wild en geil....ze mompelde nog iets van zimmer...maar dat ging mooi niet door...rubber erom en lekker neuken in de kino...zelfs mijn badjas had ik nog aan....haar nagels onder mijn badjas in mijn rug en mijn kont stevig vastpakkend....toen schokkend in haar kutje klaargekomen.
Dat was erg geil...de toon van de dag was gezet....
(niet alles liep zo vandaag...sessie met Olga viel zwaar tegen...maar ja...so what...er lopen nog genoeg lekker hertjes in GT rond...:))))