Volledige versie bekijken : Brazilie, Fortaleza
Hemaworst
17 april 2010, 12:49
Hemaworst goes Latin! Net terug van twee briljante weken Fortaleza, Brazilie en ik ben driftig bezig me te verzetten tegen de Calvinistische spruitjescultuur die me vanaf Schiphol hardnekkig op de hielen zit. Ik weet dat ik de strijd in de komende dagen of weken zal verliezen en dat ook ik weer in de komende tijd braaf op zal gaan in het Hollandse poldermodel, de broodtrommels, woensdag-gehaktdag, het koekje bij de koffie, zegeltjes, het geklaag over het weer en de doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg-mentaliteit. Maar God, laat me nog een paar dagen genieten van de aanstekelijke muziek die nog in mijn oren suist en alle sensueel bewegende vrouwen die nog op mijn netvlies gegrift staan.
In een aantal posts zal ik verslag doen van alle ins en outs van deze trip.
Hemaworst
17 april 2010, 12:51
Fortaleza... Sin City van Noord-Brazilie, negen uur vliegen vanaf Schiphol, de vijfde stad van Brazilie met een paar miljoen inwoners. Tickets kosten 500 euro last minute tot zo'n 900 euro voor een Comfort Class ticket (iets meer beenruimte). Voor een verblijf kun je het beste zelf een appartementje huren en de hotels vermijden. Los van het feit dat een appartement je optimale bewegingsvrijheid geeft, voorkomt een eigen appartement ook een hoop sores als je een vriendinnetje mee naar huis wil nemen om de nacht mee door te brengen. De meeste appartementen hebben een eigen 24-uurs bewakingsdienst, dames geven de eerste keer hun identiteitskaart af (enerzijds om te controleren dat de dame meerderjarig is en anderzijds om te voorkomen dat je gedrogeerd wakker wordt zonder je waardevolle bezittingen). Als het geen one night stand is, maar een vriendin voor een paar dagfen, dan hoeft ze de keren daarop niet iedere keer haar ID af te geven. Kosten voor een gemiddeld appartement zijn zo'n 40 euro per nacht, de meeste hebben twee slaapkamers en twee badkamers. Even googlen op “appartementen in Fortaleza” en je krijgt een overzicht van Nederlandse verhuurders. Voor ontbijt kun je eenvoudig een hotel met ontbijtbuffet induiken, sommige hotels hebben een all day long ontbijtbuffet voor zo'n 6 euro. 's Avonds eten (gegrild vlees, patat, rijst en wat salade) in een restaurant kan voor gemiddeld 8 euro met uitschieters naar boven en beneden. Bier wordt geserveerd per 0,6 liter en kost een euro, cola en mineraalwater idem dito. Al met al niet echt duur, hoewel je het in principe net zo duur kan maken als je zelf wilt.
In maart, april en mei is het regenseizoen, overdag is het dan wat vochtig, 's avonds is er kans op een fikse regenbui van 15 minuten. Iedere dag schijnt de zon, hemel is vaak strakblauw, dagtemperatuur zo'n 30-32 graden, 's avonds zo'n 26 graden (als je niet tegen continue hitte kan, zorg dan voor een appartement met airco in de slaapkamer). Juni, juli en augustus kun je beter mijden, want dan is Fortaleza overspeold met Italianen. Vanaf september wordt het weer rustiger. Overdag zul je weinig tot geen last hebben van criminaliteit, 's avonds kun je beter de verlaten gedeeltes van het strand vermijden. Laat opzichtige horloges thuis, loop niet met je Nikon camera om je nek, hou je kleding simpel en je zult weinig last hebben.
Hemaworst
17 april 2010, 13:26
Brazilianen plukken de dag, geef de mensen een biertje en muziek en ze bouwen een feestje. Vandaag is vandaag en morgen bestaat niet. Waarom zou je je zorgen maken over morgen als je vandaag kunt dansen en plezier kunt hebben? Het uitgaansleven in Fortaleza is divers. Er zijn een aantal grote clubs die slechts één of twee dagen per week open zijn. De Armazem is bijvoorbeeld open op woensdag, de Pirata Bar op maandag en zo schuift iedereen per dag een club op. Voordeel is dat clubeigenaren slechts één dag per week kosten maken en tegelijkertijd een vol huis hebben (de andere megaclubs zijn immers op andere dagen open).
Armazem... Drie zalen met één live podium waarop diverse bands Forro-muziek spelen en twee aparte dance zalen. Totale oppervlakte een flink voetbalveld. Aan het begin van de avond is de centrale open zaal met het podium het domein van Latinas die op zoek zijn naar mannelijk gezelschap. Er is een constante parade van korte rokjes, blote benen en decollete's, brutale blikken, oogcontact en geflirt. Het is een in alle opzichten broeierig sfeertje, vrouwen keuren, jagen en bieden zich op al dan niet subtiele wijze aan. Kenmerken van Latinas: vrouwelijke vrouwen, sexy tot soms op het sletterige af, focus op borsten en billen (show what you got), wat kortere, gespierde benen. Latinas laten probleemloos merken dat ze je leuk vinden, een vluchtige blik van jouw kant geworpen op een Latina wordt beantwoord met soms ongemakkelijk langdurig oogcontact. Er is geen ontkomen aan het feit dat je een interessant object bent. Leeftijdsverschil is een begrip dat veel minder leeft dan in Europa. Veel vrouwen geven de voorkeur aan wat oudere mannen: meer respect en niet te vergeten sexuele ervaring. En uiteraard meer financiele zekerheid...
Contacten worden snel en makkelijk gelegd, een glimlach is voldoende aanleiding voor een Latina om een praatje te beginnen en als je haar een drankje aanbiedt dan heb je in principe een vriendinnetje voor de nacht. Simpel as pancakes, eenvoudiger kunnen we het niet maken, nog leuker ook niet trouwens... Bier, water en frisdrank worden in clubs aangeboden tegen licht hogere prijzen dan in de reguliere horeca, mix drankjes (en met name een mix red bull) kosten flink wat meer (ca 6 euro). Bij binnenkomst krijg je in de meeste gelegenheden een drankenkaart waarop alle bestellingen worden genoteerd. Bij vertrek reken je in één keer af. Even uitkijken dus wanneer je je kaart aan een dame afgeeft, voor je het weet begint de drankrekening twee keer zo hard te lopen. Ongewenst hoge rekeneningen kun je eenvoudig voorkomen door de dame een biertje aan te bieden in plaats van een carte blanche qua drank te geven. Sommige dames zullen vragen wat ze mogen drinken, anderen drinken standaard water en frisdrank. Vaak zijn dit de dames die de moeite waard zijn om een paar dagen mee op te trekken, want die zullen je standaard geen poot proberen uit te draaien.
Na een babbel en een drankje wordt er uiteraard gedanst, het is onmogelijk om niet op zijn minst met de aanstekelijke muziek mee te deinen en al gauw worden de sfeer wat intiemer en worden de eerste zoenen uitgewisseld. Parties duren vaak tot 5 a 6 uur in de ochtend, je kunt zelf bepalen of je de hele rit uitzingt of tussentijds vertrekt (met dame uiteraard). Als je dames uitnodigt voor de nacht dan zullen sommigen een prijs noemen, anderen laten het aan jou over of en hoeveel je ze betaald. Een gemiddelde beloning voor een hele nacht is zo'n 40 a 50 euro. Als het een vriendinnetje voor meerdere dagen wordt, dan betaal je uiteraard haar drank en maaltijden gedurende de dag en spendeer je wat euro's aan sigaretten en een kadootje hier en daar. Aan het einde van een meerdaagse periode geef je uiteindelijk, afhankelijk van wat je al hebt uitgegeven gedurende de dagen, nog wat geld mee. Veel dames delen een een appartement met een aantal andere dames en zijn gemiddeld zo'n 300 reais (120 euro) per maand aan huur kwijt. Als je dus na een paar dagen drie a vierhonderd reais meegeeft, betaal je dus in feite een maand huur en hoef je je dus niet af te vragen of je soms te weinig betaald. Een gemiddeld inkomen in Brazilie is 1500 reais (600 euro). Om je maar even een indicatie mee te geven... Er zijn trouwens ook vrouwen die geen geld verwachten, maar die je gewoon écht leuk vinden en het prima vinden om een paar dagen in relatieve watten te worden gelegd. Het blijft even zoeken naar wat voor een vlees je in de kuip hebt, maar je kunt ook gewoon vragen wat ze precies van je verwacht of niet verwacht. De meeste Latinas doen er niet moeilijk over en zullen je een een eerlijk antwoord geven, zodat je zelf kunt bepalen of e.e.a. het je financieel waard is.
Hemaworst
17 april 2010, 13:29
Ik stap achter mijn vriendinnetje aan een appartement binnen. De nacht was aanleiding om haar wat langer uit te nodigen, dus moet er bij haar thuis wat kleding worden opgehaald. Acht vrouwen, meisjes nog, delen een appartement. Gemiddeld zijn er vijf aanwezig, de anderen hebben het geluk een gringo voor één of meer dagen en nachten aan de haak te hebben geslagen. 200 reais is de huur voor het appartement per meisje. Met de huidige prijzen één à twee nachten werken. Toch vraagt een meisje op de bank aan mijn vriendin of ze wat geld kan lenen, ze heeft niets verdiend en niets kunnen eten. De zaken gaan voor veel meisjes slecht. Velen dromen van een ontsnappingsroute in de vorm van een welvarende Europeaan. Zelfs als hij je vader had kunnen zijn.
Hemaworst
17 april 2010, 13:45
Fortaleza heeft een iewat komvormige boulevard van zo'n 6 kilometer lang. Aan de ene kant ligt de wijk Beira Mar, aan de andere kant ligt Iracema. Beira Mar is de wat gegoede wijk met een avondmarkt, hoge flatgebouwen, dure hotels en terrasjes, Iracema is de hoerenbuurt met een veelheid aan nachtclubs.
Beira Mar... Het terras voor de Satehut (bestierd door een Urker) is 's avonds één van de verzamelplekken voor de lokale hoeren. De meeste gezichten zie je een paar uur later terug in de clubs in Iracema, de jachtvelden van de plaatselijke, betergestelde en dus jonge prostituees. De oudere en/of minder bedeelde staan twee blokken verderop onder het licht van een straatlantaarn. Maar om negen uur zit het terras op Beira Mar vol. Het schijnsel van mobieltjes die aanfloepen lijkt op vuurvliegjes, sms-jes worden gecontroleerd, misschien heeft de klant van afgelopen nacht nog iets van zich laten horen. Het zijn voor de hoeren de ochtenduren van de dag. Even bijkomen, even een moment voor jezelf voor een nieuwe werkdag begint. Om twaalf uur 's nachts begint een nieuwe werkdag in de clubs, om vijf uur in de morgen moet je een klant hebben, anders is het weer een verloren dag geweest, terwijl je jouw deel van de huur van het appartement nog moet betalen. Als je een klant hebt, sta je vroeg in de ochtend weer op straat, met wat mazzel heb je ook nog ontbijt gehad. Geslapen wordt er tot drie uur in de middag, daarna eet je wat, kijk je wat tv, klets je wat bij met je collega-vriendinnen, wordt er gedouched en opgetut en om negen uur in de avond zit iedereen weer op het terras van de Satehut...
Hemaworst
17 april 2010, 14:34
Fortaleza wordt omgeven door stranden, de beste stranden liggen aan de oostkant, daar vind je de witte zandstranden. Net als in Scheveningen, Zandvoort of Bloemendaal zijn er langs de stranden standtenten, barracas, te vinden. De barracas die goed lopen organiseren zo eens per week een feestje om extra klanten te trekken en omzet te genereren. Boa Vida organiseert iedere zondag vanaf vier uur 's middags een strandfeest met live muziek. Zorg dat je om een uur of twee op het strand ligt (gratis ligbedjes, matrassen, steoelen en tafels), dan kun je nog net even twee uur aan je teint werken voor je de barraca induikt voor bier, vrouwen en live muziek. Om vier uur dreunen de Forro-ritmes vanuit de barraca over het strand en is het tijd om naar boven te sjokken. Drank bestellen doen we per plastic ton die met ijs gevuld is en waar flessen bier, water en frisdrank (of wat je dan ook als vulling wilt) in worden gezet. Na afloop betaal je de inhoud minus wat er nog inzit. Drie uur stevig bier drinken met een man of acht kost je zo'n 10 euro de man. Strandtenten zijn niet het exclusieve domein van jagende dames, ook families en stelletjes bevolken de barracas, maar daarnaast (en na een paar dagen herken je ze feilloos) zwermen de single ladies uit over de barraca. Ook hier voel je van alle kanten vrouwelijke blikken prikken en lopen dames opvallend onopvallend langs je tafel, trachtend met onbeschaamde blikken duidelijk te maken dat ze wel in zijn voor wat plezier. Een aantrekkelijke blonde Latina kijkt meermalen naar mijn tafel. Als ik kijk lacht ze naar haar vriendin die naast haar staat. Kijk, lacht, kijk terug, lach, en langzaam shuift ze richting mijn tafel om bij de naastvolgende tafel neer te strijken. Op een meter afstand wordt subtiel gedanst, haar ronde en fraai gevormde bilpartij wordt gebruikt om minder subtiele signalen mijn kant op te sturen. Als ik haar wil uitnodigen om aan ons tafeltje plaats te nemen, wordt door de vriendin van mijn maat een mobieltje in de hand gedrukt met daarop een foto. Mijn vriendin, zegt ze. Die is hier ook... Vind je haar leuk? Een hoogaantrekkelijk vrouw kijkt me vanaf een mobieltje aan. Borsten puilen uit een openvallend shirt, billen koekeloeren vanuit een te kleine mini-short de wereld in... Natuurlijk, antwoord ik! En weg stuift de latina om voor mij haar vriendin te halen. En terwijl mijn ene oog nog richting blonde Latina kijkt, schuift vanuit mijn andere ooghoek al een fraaie borst- en bilpartij naar binnen die ik van de zojuist getoonde foto ken. Namen worden genoemd en voor ik het weet, liggen borst- en bilpartij tegen mij aangevleid. Om maar even duidelijk te maken dat ik de rest van de dag en avond bezet ben... Ik heb er geen moeite mee.
Er wordt gedanst, gezoend, gedronken, gefeest... Vlak voor het einde rekenen we af en nemen een taxi naar het appartement van mijn nieuwbakken scharrel om wat kleding op te halen voor het avondprogramma. Daarna snel door naar mijn stek voor een douche en kledingwissel. Ik heb hierboven al gemeld dat Latina's onbeschaamd het accent op hun sterke punten leggen en dus schoof een ultra strakke spijkerbroek, met daarop een paarse corset dat moeite had een D-cup binnenboord te houden, en een fraai gezichtje naar binnen, klaar om het nachtleven onveilig te maken. Na een hapje in een restaurant te hebben gegeten, zijn we een nachtclub ingedoken waar de stemming een paar graden verder verhoogd werd. Rond een uur of drie wilde ik maar één ding: mijn dame van haar feestverpakking ontdoen en laten volgen door een dikke sexpartij. Met een taxi dus snel naar het appartement gereden en mijn snoepje fluks de slaapkamer in gebonjourd en een dubbele douche genomen. Alle Latina's die mij revue zijn gepasseerd waren gepassioneerde en bovengemiddeld goede zoeners. Zo ook deze... De slow pijp- en wilde neukpartij met diverse standjes die hierop volgde was van dezelfde kwaliteit en duurde al met al een uur of anderhalf. Het was zeven uur 's ochtends toen we bezweet in elkaars armen in slaap sukkelden. De zon scheen door een paar kiertjes van de geblindeerde ramen naar binnen en ik herinner me hoe het licht op haar linkerborst viel en in een natuurlijke spotlight zette. Dank u wel, meneer Zon.
Kosten voor een date van 20 uur: 70 euro all in.
Hemaworst
17 april 2010, 14:37
Ze is net van appartement gewisseld, ingetrokken bij een nieuwe vriendin c.q. collega. Huren worden gedeeld, het leven is duur genoeg. Haar bezittingen bestaande uit een koffer en een zak met losse kleding zijn in een hoek van de kamer gedumpt. Kenmerk van een sexnomade...
Hemaworst
17 april 2010, 14:46
Mambo is één van de twee bekendere clubs waar het iedere avond bal is (naast Club de la Mar die op de hoek tegenover Mambo te vinden is). Beneden, naast de ingang is een garderobe. Niet dat iemand een jas wil afgeven, jassen heb je niet nodig in een land waar het 360 dagen per jaar 30 graden is. Maar de garderobe is wel de plek waar de vrouwelijke bezoekers hun handtassen in bewaring geven. Want handtassen zijn nodig wanneer een avondje Mambo nog een vervolg bij een gringo kent. Tijdens één van mijn eerste avonden werd ik door een knappe mini-Latina aan de haak geslagen. En uiteraard liet ze mij die eerste avond merken dat ze graag blijven slapen om mij alle hoeken van de slaapkamer te laten zien. Terwijl ik de drankrekening voldeed, haalde zij haar handtas op.
Bij thuiskomst in mijn appartement stapte ze kordaat de badkamer in en werd de handtas geopend. Met verbazing zag ik hoe tandenborstel, tandpasta, make-up remover en wattenschijfjes routineus een plek op haar wastafel-voor-één nacht vonden. En als de volgende ochtenend of middag de hormonen gekalmeerd en bevredigd zijn en de sex-roes is uitgeslapen, verdwijnt alles weer in de handtas voor een volgende gelegenheid.
Toen ik 's nachts de badkamer inliep om een overvolle blaas te legen, vond ik het wel wat hebben, zo'n gedeelde wastafel, bijna huiselijk knus en gezellig...
Hemaworst
17 april 2010, 14:51
Brenda, anders dan anderen, een zekere mate van onverdorvenheid, nog niet geheel aangetast door de harde hoerenwereld, geen pro, maar lief en bijna meisjesachtig, slim en open. Pas als het licht uit is en slechts het schemerlicht vanuit de badkamer ons verlicht, durft ze zich in meerdere opzichten bloot te geven.
Hemaworst
17 april 2010, 15:42
De plek waar zeven dagen per week gehoerd en gesnoerd wordt is wat ik Het Straatje noem. Het Straatje ligt om de hoek bij de Pirata Bar en bestaat uit een achttal open cafés en twee grote clubs (Mambo en Cafe del Mar).
Waar moet je wanneer zijn?
Het vaste ritueel van de meeste dames is wakker worden in Beira Mar (de terrasjes tegenover McDonalds naast de avondmarkt). Dat is zo rond 21:00 uur... Daar wordt door de dames de markt al verkend en wordt gekeken welke nieuwe mannen zijn gearriveerd. Als je niet in een groep bent, maar als man alleen aan een tafeltje zit, moet je niet vreemd opkijken als het tweede garnituur al vast een hardnekkige poging waagt om vóór de officiele opening van de avond al te scoren. Tuin er niet in, de topklasse duikt pas later die avond op in met name Mambo.
Rond een uur of 22:30 schuiven de dames een paar kilometer op richting Iracema. Vast verzamelpunt voor velen is Zippy Bar, 150 meter van Het Straatje tegenover de bezinepomp. Wie geen zin heeft in een lange dansavond, maar vroeg een leuke dame aan de haak wil slaan, dient dus rond deze tijd in Zippy Bar te zijn.
Rond een uur of 01:00 schuiven de dames 150 meter op naar Cafe del Mar, pal tegenover Mambo. Cafe del Mar was vorig jaar de hot spot, maar is 4 maanden dicht geweest wegens een verbouwing. In de tussentijd is Mambo gepromoveerd naar de place to be en is Cafe del Mar niet meer dan een leuk startpunt voor de avond.
Wie tot die tijd even probleemloos wat wil indrinken en in de tussentijd de arriverende dames in de gaten wil houden, kan het beste rond 23:00 bij cafe Het Pintje of bij de Heineken Bar (beide Nederlandse eigenaren) aanschuiven. Persoonlijk vind in Het Pintje de gezelligste plek, mede ook omdat de eigenaar een ontspannen vogel is die altijd even een babbel komt maken en je kan voorzien van de juiste tips en achtergrondinfo. Hij regelde ook zo af en toe een vrijkaart voor Cafe del Mar (anders betaal je 6 euro entree). Tussen 00:00 en 01:00 is het dus indrinken bij Het Pintje (of de Heineken Bar) en ondertussen observeren welke dames uit de arriverende taxis klauteren. Zo rond 01:00 kun je Cafe del Mar betreden. Beneden is een lege podiumruimte waar een band kan optreden, maar die heb ik daar niet gezien. Boven is het dansgedeelte dat inmiddels behoorlijk gevuld is met dames. Bestel een drankje, kijk wat rond en scan de markt. Alleen stekeblinde albino mollen zullen niet in de gaten hebben welke dames middels oogcontact wel interesse hebben in een Hollands hapje. Lach, drink, dans, maak een praatje met wat dames en bepaal of er iets van je gading tussenloopt.
Als dat niet het geval is, kun je om 02:00 afrekenen en richting Mambo verhuizen. Dat is de plek die rond die tijd tot de nok toe volstroomt vanuit Cafe del Mar en alle omliggende kleinere clubs. Beneden in Mambo is de air conditioned ruimte waar een Forro band speelt en waar het qua atmosfeer iets rustiger is. Een goede plek om op je gemak wat vrouwen te spotten of om zelf gespot te worden. 02:00 is ook het moment dat de jacht officieel is geopend. Schrik niet als je meermalen in je jont of kruis wordt geknepen. Latinas schrikken voor weinig terug en als ze je zien zitten, zullen ze dat ook laten blijken. Boven is de atmosfeer hitsig dankzij de temperatuur en de opzwepende muziek. Rond 03:30 gaat de discotheekruimte open en verhuisd het merendeel van de aanwerzigen van de open dansruimte naar de donkere discotheek. Dit is de plek om, beschermd door de duisternis, wat pre-vooswerk te verrichten of een laatste kans om de juiste Latina aan de haak te slaan. Rond 05:00 gaat de zaak sluiten en sta je nadat je je drankenkaart hebt afgerekend met je ogen knipperend tegen de opkomende zon op straat.
Wie dan nog met een dame een taxi inschuift mag rekenen op een kort wipje. Na een nacht lang dansen, zweten en drinken is de puf er aan beide kanten vaak wat uit. Niet erg als je een vriendinnetje voor een paar dagen hebt, die wip maak je later die ochtend, middag, mamiddag, vooravond en de volgende nacht wel weer. Maar voor een one night stand kun je beter de zaak verlaten zodra je een juiste kandidate hebt gevonden, uiterlijk rond een uur of 03:00.
Hemaworst
17 april 2010, 15:45
Uitpuffend na al weer een wip, ligt ze in mijn armen. Ik vraag haar: Als je de kans had, wat zou je dan willen veranderen in je leven? Haar antwoord luidt onthutsend anders dan ik had verwacht: Ik zou willen leren lezen...
Wat in het ene land gedachtenloos als normaal wordt beschouwd, blijkt in een ander land een droom te zijn.
Hemaworst
17 april 2010, 16:25
Fortaleza... Sin City, Ibiza van Brazilie, Party Town, je geeft er maar een naam aan. Wie Latina ladies kan waarderen en wie een leuke en ontspannen vakantie wil hebben, kan rustig een ticket boeken. Het was voor Hemaworst de eerste keer en zeker niet de laatste keer dat hij voet op Braziliaanse bodem zet.
Bedenk wel dat 99% van de Brazilianen geen Engels spreekt, wil je dus makkelijk wat contact kunnen maken, dan zul je verplicht wat Portugees, Spaans of desnoods Italiaans moeten spreken. Handen en voeten vullen de gaten wel op. Met Hollands en Engels bereik je weinig en zul je slechts gefrustreerd naar huis terugkeren.
sofaking
17 april 2010, 16:33
Fortaleza... Sin City, Ibiza van Brazilie, Party Town, je geeft er maar een naam aan. Wie Latina ladies kan waarderen en wie een leuke en ontspannen vakantie wil hebben, kan rustig een ticket boeken. Het was voor Hemaworst de eerste keer en zeker niet de laatste keer dat hij voet op Braziliaanse bodem zet.
Bedenk wel dat 99% van de Brazilianen geen Engels spreekt, wil je dus makkelijk wat contact kunnen maken, dan zul je verplicht wat Portugees, Spaans of desnoods Italiaans moeten spreken. Handen en voeten vullen de gaten wel op. Met Hollands en Engels bereik je weinig en zul je slechts gefrustreerd naar huis terugkeren.
Naar verluidt zijn veel van de Braziliaanse meisjes eigenlijk omgebouwde mannen. Iets van gemerkt ? Of is dit een urban legend ?
Hemaworst
17 april 2010, 16:43
Ik kan alleen voor Fortaleza spreken, niet voor andere steden als Rio of Sao Paolo, maar de meisjes/dames die ik in twee weken ben tegengekomen waren allemaal 100% vrouw. Mogelijk zijn er locaties waar wel concentraties gender benders te vinden zijn, maar dat is niet binnen de reguliere clubs en cafes. Liefhebbers van transen zullen dus specifiek moeten zoeken, want in het reguliere nachtleven kom je ze niet tegen.
Hemaworst
17 april 2010, 16:51
Voor de liefhebbers nog wat sfeerbeelden van de Mambo club...
http://i44.tinypic.com/1zvu0lx.jpg
http://i42.tinypic.com/n1rm2u.jpg
Met op de achtergrond de handtassenverzameling zoals hierboven beschreven...
http://i44.tinypic.com/1042kiu.jpg
Oplettende lezers herkennen hier een paars corsetje en een strakke spijkerbroek. Juist die dus...
http://i44.tinypic.com/nzobqo.jpg
lustman
17 april 2010, 19:57
Naar verluidt zijn veel van de Braziliaanse meisjes eigenlijk omgebouwde mannen (http://www.aleikabarros.com/).
Ik heb ze (http://www.aleikabarros.com/) gisteren nog voorgesteld aan RP-lover. :tongue:
edward
17 april 2010, 22:26
Ik stap achter mijn vriendinnetje aan een appartement binnen. De nacht was aanleiding om haar wat langer uit te nodigen, dus moet er bij haar thuis wat kleding worden opgehaald. Acht vrouwen, meisjes nog, delen een appartement. Gemiddeld zijn er vijf aanwezig, de anderen hebben het geluk een gringo voor één of meer dagen en nachten aan de haak te hebben geslagen. 200 reais is de huur voor het appartement per meisje. Met de huidige prijzen één à twee nachten werken. Toch vraagt een meisje op de bank aan mijn vriendin of ze wat geld kan lenen, ze heeft niets verdiend en niets kunnen eten. De zaken gaan voor veel meisjes slecht. Velen dromen van een ontsnappingsroute in de vorm van een welvarende Europeaan. Zelfs als hij je vader had kunnen zijn.
Ach ja als ze maar van de straat zijn 700
Jünther
18 april 2010, 07:40
Ik weet het niet, lijkt op de regionalliga voor hoerenlopers.
Latina's die zich gaan blonderen....., ik heb er moeite mee.
De roze polsbandjes duiden overigens op 'liefhebber van anaalreisjes'.
Hebben ze gejat van Jenny's in Xanten.
CLUBSPORT
18 april 2010, 08:48
Mooi en erg informatief verslag hemaworst top .
Die dames op de foto zien er zeker begerenswaardig uit , over dat je wat portugees of spaans moet kunnen spreken had ik al eens eerder vernomen .
carrera-gt3
18 april 2010, 16:11
Goed in informatief verslag van Hemaworst, ben zelf 4 maal in Fortaleza geweest
zo te zien is er nix veranderd, vooral goede herrineringen aan ZIppy bar, place
to be was toens discotheek desesqual ( bestaat niet meer) man man wat een mooie
tijden waren dat...... dames afpakken van die italianen vond ik toen het leukst.
Voor mensen die ook die richting op gaan huur een appartement ...ivm met toeslag
in de hotels als je een vriendinnetje meeneemt..:biggrin:
Pistol Pete
19 april 2010, 08:36
Goed in informatief verslag van Hemaworst, ben zelf 4 maal in Fortaleza geweest
zo te zien is er nix veranderd, vooral goede herrineringen aan ZIppy bar, place
to be was toens discotheek desesqual ( bestaat niet meer) man man wat een mooie
tijden waren dat...... dames afpakken van die italianen vond ik toen het leukst.
Voor mensen die ook die richting op gaan huur een appartement ...ivm met toeslag
in de hotels als je een vriendinnetje meeneemt..:biggrin:
Mooie plaatjes, helaas heeft de zippy bar veel van zijn glorie kwijtgeraakt. Er komen vnl. nog locals en tweederangs (excuzes le mot) dames. De echte clubs zijn vooral de Heineken bar en de aloude piraten bar op de praia d'iracema, beiden uitgebaat door Nederlanders.
Als ik deze plaatjes zie wil ik snel weer eens terug :):).
Pistol Pete
19 april 2010, 08:55
Ik kan alleen voor Fortaleza spreken, niet voor andere steden als Rio of Sao Paolo, maar de meisjes/dames die ik in twee weken ben tegengekomen waren allemaal 100% vrouw. Mogelijk zijn er locaties waar wel concentraties gender benders te vinden zijn, maar dat is niet binnen de reguliere clubs en cafes. Liefhebbers van transen zullen dus specifiek moeten zoeken, want in het reguliere nachtleven kom je ze niet tegen.
Als je vanuit de Praia d'Iracema linksaf richting Beira Mar loopt kom je 10-tallen travestieten tegen die allemaal aan 1 kant van de straat staan 'opgesteld', aan de andere zijde staan de echte DVP's (straatprostituees itt clubdames op de Praia, maar dat loopt ook veel in elkaar over). Ook aan de Abolição staan vele shemales en travestieten. Voor mij niet gezien maar zeker in de weekenden zijn ze veel aanwezig.
Ik heb eens de jaarlijkse Gay Parade op de Beira Mar meegemaakt, dan vallen de ogen je uit de kassen. Je kan vaak werkelijk de trans niet herkennen van de vrouwen...Confusing....:eek::eek::gruebel:
Costana
19 april 2010, 11:15
Als je vanuit de Praia d'Iracema linksaf richting Beira Mar loopt kom je 10-tallen travestieten tegen die allemaal aan 1 kant van de straat staan 'opgesteld', aan de andere zijde staan de echte DVP's (straatprostituees itt clubdames op de Praia, maar dat loopt ook veel in elkaar over). Ook aan de Abolição staan vele shemales en travestieten. Voor mij niet gezien maar zeker in de weekenden zijn ze veel aanwezig.
Ik heb eens de jaarlijkse Gay Parade op de Beira Mar meegemaakt, dan vallen de ogen je uit de kassen. Je kan vaak werkelijk de trans niet herkennen van de vrouwen...Confusing....:eek::eek::gruebel:
1 tip, veel kunnen die trans veranderen, behalve de handen !
idem dito voor thailand, zo haal je er 98% uit
Ben net terug uit Fortaleza .... Ik kom hier vanwege familie zo'n drie á vier keer per jaar. Meestal heb ik op wandelgebied niet veel te melden, ik ben de hele vakantie bij mijn ex en we neuken ons dan helemaal suf.
Dit jaar kregen we na een paar dagen flinke ruzie (ik denk dat haar vriend er lucht van had gekregen), dus ik was eindelijk weer eens vrij om in Iracema te gaan kijken. Oef, dat was ff schrikken .... Alleen Zippy"s en Mambo's zijn nog open, en wat cafeetjes aan de linkerzijde als je de staat inloopt. Nou ja, ik kan altijd nog naar de Beira Mar of op straat nog wat oppikken. Dat laatste vind ik toch wat minder, het is vaak nogal snel afwerken.
Eerst maar ff naar Zippy's om wat in te drinken. Ook niet heel druk voor een donderdagavond. Er lopen wel wat leuke meiden rond dus ik zal in ieder geval niet alleen slapen vanavond.
Er loopt een jong grietje voorbij, ze strijkt me over mn gezicht en loopt door. Hum, dat lijkt me wel wat voor vanavond, ik loop naar haar toe en we praten wat. Ze lijkt erg jong en verlegen, voorzichtig zoenen we alvast iets. Ze wil niets drinken en roken doet ze ook al niet. Zippy's loopt langzaam leeg, ik vraag of ze nog naar Mambo's wil ..... Ze kijkt me met wee donkerbruine ogen aan en zegt nee.... Ik vraag of ze met me mee wil en of ze de hele nacht blijft .... Ja graag en we gaan.
In het appartement drinken we nog wat en voorzichtig begint ze opnieuw te zoenen .... het wordt steeds heftiger en uiteindelijk belanden we in bed waar we denk ik wel twee uur vrijen. Uiteindelijk valt ze bovenop mij in slaap, ik word ik weet niet hoeveel tijd later wakker en ze slaapt nog steeds met haar hoofdje op mijn borstkas.
's Morgens eten we wat en ik breng haar naar huis. We spreken 's avonds opnieuw af en gaan wat eten en daarna nog wat drinken. De seks wordt steeds beter maar ook daarbuiten begin ik haar steeds leuker te vinden. We blijven een avond in het appartement waar we Braziliaanse muziek spelen, drinken en naakt dansen tot 3 uur 's ochtends. Zo verlopen de dagen en ik begin het gevoel dat ik opnieuw verliefd aan het worden ben (was van plan dat nooit meer te doen in Brazilië).
Na 10 dagen moeten we afscheid nemen en ze brengt me naar het vliegveld. Ze huilt en zegt dat ze bang is dat ze me nooit meer zal zien ... Ik weet zeker dat het wel zo zal zijn.
Aff ik dacht dat de scene in Brazilie voorbij was maar je ziet dat er altijd nog veel goeds te beleven valt ....
lustman
19 september 2015, 22:06
Bar international is te vinden op de Beira Mar nr 4454. Thuisbasis van Nederlanders en ook wat Belgen. Hoofdzakelijk sextoeristen en doorwinterde hoerenlopers die enkel interesse hebben in aan de toog hangen en DVP. Hier zijn wel wat tips te vinden over de paysex-scène in Fortaleza. Ook stoere verhalen en veel bla bla. Geen DVP gezien. Het eten is lekker en waar voor je geld.
De Satéhut is een barraca ( strandbar ) ook gelegen op de Beira Mar. Duidelijk herkenbaar door reclame op de paraplu's. Vooral thuisbasis van Hollanders. Ben er tweemaal geweest en zag maar vijf dames van plezier. Vier over de top hoeren en een stunner. De andere maal zelfs geen te bespeuren. Bestel tijdig je eten het duurt een eeuwigheid en matige kwaliteit.
lustman
19 september 2015, 22:29
Deze bar is enkel nog open op maandag avond. Een deel van de bar is eigenlijk een piratenboot als decor. Verder is dit een populair event in Fortaleza , zowel lokaal als voor gringo's. Veel show en forro-muziek : lokale country muziek. Veel mooie dames aanwezig. Maar die zitten niet op een westerling te wachten hoor. Ze gaan er toch vanuit dat je als single gringo in Fortaleza een hoerenloper bent. Verder waren er wel 20 DVP aanwezig die je zo komen versieren tot meer. Ik was niet onder de indruk van dit spektakel. Forro is niet men ding en het evenement was een wat belachelijke bedoening. Niets naar men zin onder de dames van plezier.
lustman
19 september 2015, 22:53
Mega grote discotheek. Met drie verschillende zalen. Capaciteit rond de 3000 personen. Ingang 5€ een biertje 2€. De hoofdzaal is de grootste met live muziek en deels openluchtruimte. Snel beland in de dance-hal. Hier werd een mix van dance en trance gedraaid. Goede sfeer en ambiance. Al dansend contact gelegd met een mooie dame : hoe kan het dan ook anders van plezier. Wat later naar een love-motel ( 17€ ) en 46€ voor een zeer goede sessie met een knappe dame.
lustman
20 september 2015, 18:27
Door de taxi me voor de deur laten afzetten. Wel raar een muur van zeker 30meter met in het midden een deur. Taxi man ging even mee aanbellen. Twee portiers lieten me binnen. Ik kwam terecht aan de receptie daar zaten vijf dames op een bank. Volgende ruimte voorzien van drie zitbanken met zeker acht dames. Over naar de barruimte zes dames. Even een pint besteld 2,5€. Er waren een vijftal klanten binnen. Sommige dames waren met hun smartphone aan de gang , enkele anderen wat droevige kop en een deel de tong uit de mond : psss gringo ! Leeftijd van de dames 20-30 jaar. Drie stunners aanwezig en meeste anderen zeker te doen.
Uiteindelijk zelf gekozen voor Tamara. Even een praatje de klik was er, aan de receptie 172real betaald ( 40€ ). De kamer was heel simpel , volledig wit geverfd , een versleten spiegel , douche ruimte , toch airco aanwezig , maar niet echt gezellig. Een leuke staande opgeil actie ging van start. Dan het bed op : zoenen was niet mogelijk en enkel pmc. Dus gingen we snel over naar het neuken. De inzet van deze latina was ontzettend hoog. Ze trok een heel standjes encyclopedie open. Tsaka,tsaka, boem, boem... Bij nummer vijf ben ik uiteindelijk klaargekomen. Het neukwerk was gewoonweg topsex. Nog even beide de douche onder en afscheid genomen.
Via de receptie een taxi laten bellen. In deze buurt wil je geen minuut staan wachten. Verder was deze tent wel een ervaring. Het kan zo dienst doen als decor voor een gangster film. Man man wat een louche afgeleefde marginale keet. Toch tevreden terug naar men hotel.
boo
24 september 2015, 21:28
Het is alweer een tijdje gelden dat ik in Fortaleza was, maar hier dan toch het verslag van deze vakantie.
Nadat ik in april mijn liefje had achtergelaten ben ik in juli weer terug geweest. Ze stond mij op het vliegveld op te wachten en we zijn linea recta naar het hotel gereden. De hele nacht liggen rollebollen en zo is het eigenlijk de hele vakantie gegaan. Overdag naar het strand, zwembad, shopping, centro of waar dan ook, we zijn letterlijk geen minuut van elkaar geweken .....
Op een nacht wilden we iets anders proberen en hebben we het matras op het balkon gelegd. Zij bovenop, onder, naast, zittend, staand, hurkend, knielend en ik weet niet al wat meer. Terwijl je het verkeer onder ons heen hoorde razen en af en toe mensen hoorde praten vlogen de vonken ervan af. Soms keiharde seks en dan weer heel zachtjes en teder.
Natuurlijk, ik weet ook wel dat ze een pro is (was). Ze is een stuk jonger dan ik en ziet er nog goed uit ook. Maar ze heeft altijd relaties gehad met oudere mannen, dus wie weet dat ze echt op mij valt. In ieder geval is ze op de dag dat ik naar Holland ging ook vertrokken uit Fortaleza, bij mama in het interior. Over twee weekjes gaan we allebei naar Fortaleza en dan begint het weer van voor af aan !
Nedlovefkk
24 september 2015, 21:47
Ik val zelf wel op latina's maar dan wel met een Europese look. Moeilijk om dit te beschrijven maar misschien komt onderstaand rijtje in de buurt.
- Liever iets langer dan te klein
- Bruin haar
- Normaal tot slank
- Engels als voertaal..
- leeftijd 21+ , Max 30...+/-
Moet je zoiets zoeken in studentensteden?