PDA

Volledige versie bekijken : Emy (Braziliaans)

Ace2
9 april 2010, 21:22
Naam : Emy
Nationaliteit/Taal : Braziliaans (en volgens eigen zeggen half Thais) / Duitse
Leeftijd : +/- 24
Haarkleur/-lengte : lang zwart golvend
Lengte dame : +/- 1,55
Postuur/Cupmaat : normaal / b-cup
Tatoeages/Piercings :vast
Service:Rustig zoenen/TZ, PZC, FT, Vingeren en likken.
Voordelen: Doet echt dr best, lachebekje
Nadelen: soms iets te gemaakt

Ace2
11 april 2010, 13:41
.................Ik douchte, schrobte en waste, zodat ik weer piekfijn in orde was. Ik liep naar de balie en zag ineens een nieuw klein-bruin gekleurd meisje voor bij lopen. Mijn eerste gedachte was dat ze iets Aziatisch (mijn 6de zintuig ging af) had, maar toen ze zich als Emy uit Brazilie voorstelde veronderstelde ik dat mijn zintuig te scherp afgesteld stond. Later zou ze vertellen een Braziliaanse-Thaise-kruising te zijn, waarbij Kim mopperde dat ze geen woord Thais sprak. Emy had het echter druk met financiele zaken en wist nog niet dat ik boekhouder was. Ik had trouwens ook haast................

..........Met wie ik wel te maken wilde hebben was Emy. Ze liep langs mij en ik vroeg: “sehe ich aus genau wie in deine traume?” Het was een zin die Emy deed stoppen met lopen en naar mijn stompzinnige grijns keek. “Willst du etwass?” vroeg ze “ein sandwich” antwoordde ik. “Davor musst du bei ein backer sein” mopperde ze. Ik schudde van “nee” en zei: “ich brauche nur du und eine andere mann” Ik geloof niet dat ze het begreep en ze liep door. Maar vergeten zou ze mij niet meer. Dat was vooralsnog genoeg...............

................Toen de niet gewilde klant was vetrokken kon ik ook weer verder, want dat verder reikte naar Emy die klaar voor de grijp zat. Ik ging naast haar staan en zei: “ich denke auch die ganze zeit ann dich” Emy, die iets verveeld voor zich uit zat te staren, keek verschrikt naar mij: “Wass??????” “aus welche traum bist du gelaufen?” vroeg ik. Voor Emy iets kon zeggen ratelde ik mijn hele repertoire af. “Wer bist du?” vroeg ze “bist du eine schauspieler?” Ik hief mijn armen ten hemel en lichtte haar toe: “die club bezahlt mir fur spass fur die frauen” Emy buitelde van het lachen van haar krukje. Toen ik haar op hielp staan voelde ik haar huid en ik wist dat het goed was en ik vroeg haar te sleutel. Die sleutel bracht ons naar de tuinhuisjes:

Op de kamer gingen wij samen op bed liggen en Emy vertelde dat ze 3 dagen actief was in GT. Het beviel haar wel. Ik veronderstelde dat ze daarmee voornamelijk de zakelijke kant van haar aanwezigheid bedoelde. Ze had het als een van de weinigen druk. We kletsten wat en de lol zat er al snel in. Nu weet ik wel dat ik niet echt grappig ben, maar voor eurootjes heb je geheid een goed publiek. Emy lachte zich een breuk en even was ik bang dat dit niet ten goede zou komen van de erotiek. Ik had echter geluk, want ons gesprek vloeide langzaam maar zeker over in zoenen dat steeds intensiever werd. En op de golven van haar heerlijke zoenen zweefde ik weg naar hogere sferen. “ACEEEEEEEE!!!!!!!” brulde ze ineens keihard in mijn oor. Ik schrok met alle oprechte schrik die ik had en ik zat stijf van de zenuwen op het bed. Ik keek haar geschrokken aan, terwijl Emy lag te schuddebuiken. “Hahahaha, ich kann auch scherz machen. Hahaha” Natuurlijk had ik liever dat ze zou liggen schuddebuiken van een orgasme, maar ik zag er ook wel de humor van in. Nadat Emy, met wat onderbrekingen, eindelijk was bijgekomen van haar eigen grap gingen wij verder met waar wij waren gebleven. Emy zoende intensief en gulzig. In haar zoenen was geen enkele remming te merken. Ik streelde haar lichaam en kwam ook uit met mijn vingers bij haar poesje. Dat was nog niet zo vochtig en daarom drukte ik voorzichtig tegen haar schaamlipjes. Ineens schoot mijn vinger door in een vochtig poesje. Emy liet een zacht zuchtje. Ze trok mij op haar en wij vrijden intensief verder. Het was bijna beangstigend. Langzaam liet ik mij likkend naar beneden glijden om haar te beffen. Ze liet mij tijdens het beffen haar gewillig vingeren. Een paar keek trok ze mij ook naar boven om te tongzoenen en ik voelde mij een gewillig stuk vlees. “Du bist super” fluisterde ze in mijn oren. Nu gingen wij op onze zij liggen om elkaar oraal te verwennen. Ze likte mijn ballen en likte voorzichtig mijn anus een beetje. Daarna slurpte ze mijn penis naar binnen die ze geheel aflebberde. Ondertussen was ik druk bezig haar te beffen en zelden had ik zo’n nat poesje in mijn mond. Na enige tijd merkte ik dat ze zich wat minder intensief met mijn penis bezig hield. Ze had haar handje nog wel om mijn opgezwollen lul, maar verder deed ze niets meer. Ze lag nu weer op haar rug en met 1 hand leidde ze mijn hoofd iets naar rechts zodat mijn gehele tong haar klitje beroerde. Het duurde niet lang of ze liet een diepe zucht en liet zich gaan. Tevreden keek ik naar boven en het maakte mij niets uit of het toneelspel was of niet.
Ik pakte een condoom uit haar tasje en rolde die om mijn penis, waarna ik enkele standjes met haar uit probeerde. Ze vond alles best en acteerde gewillig mee. Enige remming heb ik niet kunnen vaststellen. Toen ik het allemaal niet meer kon houden rolde ik het condoom van mijn penis en Emy kroop naar mij toe en likte mijn gehele penis schoon om hem vervolgens geheel in haar mond te laten verdwijnen. Binnen het minuut kwam ik klaar in haar mond en ze liet het sperma langs mijn schacht naar beneden druipen, terwijl ze door ging met pijpen. Ondertussen keek ze mij aan met grote ogen.
Na onze orgasmes kroelden wij nog wat na en kwebbelde de tijd vol. Na anderhalf uur was het goed geweest.

Ik nam het laken van het bed en liet Emy als eerste het tuinhuisje verlaten. Ze merkte op dat het donker was geworden. Ik merkte op dat we op moesten passen voor spoken uit het donkere woud. Giechelend liep Emy verder en had daardoor niet in de gaten dat ik achter haar het laken over mijn hoofd trok en riep: “Boehhhhhhhhhhhhh, ich bin die phantom von Golden Timeeeeeee. Boehhhhhhhhhhhhhh” Geschrokken keek Emy om en riep: “woh ist meine kunde? Ich bekomme geld von die mann. Hahahaha.” En zo eindigde onze sessie, zoals die was begonnen: lachend..................................

neptoura
11 april 2010, 22:16
Ich war mittwoch mit AMY zusammen auf's zimmer
Wirklich sehr schoen und sehr guter service :annieengel:
Sie liebt wenn man ihre Busen massiert und ihre pussy leckt.:tongue:
Sie hatte vorher im "paradise " gearbeitet.

Humpdiebumpie
12 april 2010, 09:30
inderdaad een leuke meid, die zeker geniet van de sex! Ze is niet de meest in het oog springend meisje, maar eenmaa in de kamer kan ze er toch echt iets van hoor!!! Een aandrader