PDA

Volledige versie bekijken : Nathalie/Hongaars



BSesamstraat
7 april 2010, 21:15
Nathalie

Haarkleur/-lengte : Zwart/halflang
Lengte dame : 1.60
Postuur/Cupmaat : ? liet ze niet zien;) b cup
Nationaliteit/Taal : Hongaars klein beetje engels
Leeftijd : 19/20
Tatoeages/Piercings :ja veel tattoes en een navel piercing
Service: niet / pmc en toch FT???:confused:
Voordelen: niet, ze is zo onschuldig dus ik neem ze het niet kwalijk
Nadelen:veel ;)
Tijdsduur :0.20
Prijs :75,-
Extra’s bij het bezoek: FT zonder slikken

BSesamstraat
7 april 2010, 21:27
Gisteren eerst in GT geweest maar was erg rustig en mn damens waren er niet. Ik wist dat Raul7 in YY was dus ik daar ook naar toe. Maar kon er niet mn draai vinden. Op het laast toch maar naar een dame toe gelopen die er erg nieuw uitzag. En dat klopte ze was er maar 3 dagen en daar voor geen club ervaring. Wel zat ze al onder de tattoos en piercings. Op de kamer pakte ze gelijk een condoom in haar hand en liet haar kleren aan???:confused: ik vraag was ze van plan was maar dat verstond ze niet. ik gaf aan dat ze eerst moest pijpen zonder condoom. Echt waar ik was verbaast ze wist amper hoe ze moest pijpen. En elke keer als ik haar aan keek vroeg ze wat er aan de hand was....erg sexy kan ik je zeggen:rolleyes: maar om dat ze toch wel een lief meisje was had ik wel met haar tedoen. Ze zei elke keer dat ik mn ogen dicht moest doen:eek: haha dit heb ik nog nooit gehoord. Maar helaas haar setje bleef aan, en als ik haar betaste op haar rug of benen vroeg ze of daar wat zat.... kind kind hoe ben je hier beland. Ik had al door dat neuken niks werd maar wat dan?? trekkend klaarkomen?? dat nooit dat kan ik zelf het beste. Ik vroeg of ik in haar mond mocht klaarkomen... :eek:wat zei ze in mijn mond?? maar dan moet ik het doorslikken zeker. nee hoor meisje wees gerust doorslikken hoeft niet. nauw oke dan mocht het wel, maar ze pijpte zo diep dat ik echt achterin haar keel klaarkwam en dat was niet weinig. Het spoot overal tussen door en ze wist niet wat ze mee maakte. Arm arm meisje:biggrin: zo dat weet ze ook weer, ik weet niet of ik blij moet zijn met haar eerst les in het FT land haha. maar apart was het wel, van een condoom toen hij slap was tot een FT met hoofd letters als einde wel een groot verschil:tongue:.. aparte ervaring maar ze is nog HEEEEL onervaren en ik denk dat ze voorlopig geen zin in een FT heb...Sorry FT liefhebbers ik heb het verknald denk ik:redface:....

Dalton
7 april 2010, 22:16
Een zeer leuke ervaring voor je wat zal je na afloop in je sas zijn geweest.:teuflisch:

BSesamstraat
8 april 2010, 06:13
Misschien moet jij haar de volgende maar verwennen. Je ben een heeel stuk ouder als ik. Dus vast ook meer ervaring met jonge meisjes. Ik zou zegggen verwen haar maar let op geen FT... Of mag jij niet naar binnen in YY???

seqoya
8 april 2010, 08:51
waarom moet jij nou altijd in de mond komen vind ik zo vies van je he ;)

BSesamstraat
8 april 2010, 11:03
Ik dacht dat jij dat zo lekker vond... als ik je mondje lekker vol spoot..
En dan zo'n geil stemmetje...doorslikken kreng..