PDA

Volledige versie bekijken : Alcohol gebruik in clubs

MiniME
4 april 2010, 17:59
Nou, gezien het feit dat dit thema toch wel vaak "opborrelt" (om maar eens een gepaste term te gebruiken), hier maar eens een enquete van wat de ijsberen hier van vinden (ok, de mee-lezende DVPs mogen voor deze keer ook mee stemmen, dus kom op!).

Wat vinden we van alcohol gebruik in de clubs?

1. Hoe meer hoe beter, dus snel ook bij Oase, Freude, etc ook gratis bier beschibaar stellen, en liefst ook nog sterkere drank all-inclusive

2. Prima, laten zoals het is (sommige clubs wel, sommige niet all-inclusive)

3. Gratis (all-inclusive) alcohol trekt toch vaak "fout volk", dus maak het optioneel (de drinker betaald)

4. Gratis (all-inclusive) alcohol trekt altijd rotzooi aan, alcohol geheel afschaffen in de clubs

RAUL7
4 april 2010, 18:04
Geen alcohol meer in clubs!

uurtje
4 april 2010, 18:10
ik roep in 1e instantie: laat de drinker maar betalen. Maar.....ik realiseer mij dat dit mensen er wellicht niet van af gaat houden om toch te drinken. De logische vervolstap zou dan zijn: geen alcohol. Ik geloof dat het merendeel der beren dit niet als aanleiding zou nemen om niet meer te komen.

Zakkenleger
4 april 2010, 18:20
Maak alle alcohol maar betaald, behalve voor mij. ;)

Ik zou het niet missen als er geen alcohol is. En het zou de hoeveelheid fout gedrag wel verminderen, ja.

ilovethaigirls
4 april 2010, 18:58
Ik heb niet gestemd, gezien mijn optie er niet bij staat......
Er is volgens mij helemaal niets mis als een ijsbeer enkele glazen bier drinkt. Ik kan er in de zomer op het terras of in de tuin echt van genieten. Ik drink er dan hoogstens een stuk of 3-4 op een ganse dag, moet toch kunnen vind ik. Ben trouwens al 2x gecontroleerd als ik van Duitsland kwam, dus ik let wel op.
Selectief optreden van de clubleiding tegen luidruchtige groepjes (meestal Nederlanders :)) vind ik dan een veel betere optie ofwel een beperking met bonnetjes of zo.
Ik ben het er wel 100 % mee eens dat dronken personen erg strorend kunnen zijn in een club.

sofaking
4 april 2010, 20:00
Laat maar zoals het is. Elke club kan best voor zichzelf uitmaken welke dranken ze aanbieden en hoe dat moet.

Zelf drink ik alleen maar water en 2 of 3 (afhankelijk van de duur van het verblijf) glazen witte wijn. Zonder dat wijntje zou het toch iets minder feestelijk en aangenaam zijn denk ik. (Al zou het me niet weerhouden om nog naar een club te gaan.)

The Joker
4 april 2010, 23:03
Toevoegen van betaalbare cocktails zou wel ok zijn.
Dan heb je een alternatief voor bier en lui die alleen maar komen om te zuipen trek je daar ook niet mee aan.
Maar net als in een normale kroeg is het de verantwoording van het management om alcoholmisbruik te voorkomen: Iemand die dronken dreigt te raken geen alcohol meer geven.
In dat geval kan alles zo blijven, alleen moet er in de vrij bereikbare koelkast geen bier zitten, enkel aan de theke gratis bier schenken.
Zelf drink ik ook een paar glaasjes (mits er lekker zoet wijvenbier is te krijgen), maar aangezien ik altijd moet rijden hou ik me in.
Overigens vind ik die kankerdampen van alle rokers nog 100x erger dan zo'n groep dronken tokkies....

Rex
4 april 2010, 23:10
Overigens vind ik die kankerdampen van alle rokers nog 100x erger dan zo'n groep dronken tokkies....

Jij zegt het, ik denk het.......ben het hier volledig mee eens!

Aangezien ik lenzen draag, krijg ik steevast last van m'n ogen door de NIET REKENING HOUDEN MET ANDEREN figuren die de ene peuk na de andere opsteken!

janjanjan
4 april 2010, 23:18
Ik mag graag een biertje of goed glas wijn drinken, maar niet in een club. Reden 1: ik moet nog rijden. Reden 2: alcohol werkt remmend op mijn libido. Stem gaat dus naar optie 4.
Wat betreft roken in clubs, 99% van de dames rookt, dus 99 % van alle dvp houdt geen rekening met de niet rokende beer….

Picasso 1
5 april 2010, 01:38
Wat betreft roken in clubs, 99% van de dames rookt, dus 99 % van alle dvp houdt geen rekening met de niet rokende beer….

In VV heb je een rokersruimte en een niet-rokersruimte. Bijna alle dames en heren zitten in de rokersruimte, ook degenen die last hebben van de rokende medemens. Kennelijk zijn er veel niet-rokers die zo weinig rekening houden met zichzelf dat ze dat moeilijk kunnen gaan eisen van anderen :gruebel:

Wat het alcohol betreft, drink zelf nauwelijks. Enerzijds denk ik laat het maar zoals het nu is (optie 2), anderzijds als de entreeprijs er lager door wordt dan maar optie 3.

Zakkenleger
5 april 2010, 07:23

Heel gek, ZL is alleen allergisch voor rokende beertjes, rokende dames zijn geen probleem. :rolleyes: Hij vermoedt wel dat als de clubs rookvrij zouden zijn (alleen een apart rookhok, net als op veel kantoren) veel dames niet of nauwelijks meer zouden roken. Van hem mag dat ingevoerd worden.

ZL heeft ook lenzen en herkent wel wat Rex schrijft. Tijd dat het weer zomer wordt en er ook buiten gebankhangd kan worden.

Jünther
5 april 2010, 07:52
Ik vind af en toe 1 biertje lekker, liefst in het grill-seizoen bij het eten.

Als club zou ik aansturen op een systeem van maximaal 2 biertjes per klant: is goed voor de veiligheid op de weg en voor de stemming in de club. Zou kunnen via een bonnetjes systeem of aftekensysteem waarvoor je als gebruiker wel € 5 extra betaalt.

Volgens mij werkt (of werkte) het zo in AC in het grillseizoen van 2009. Niks mis mee, ieder zijn zin en geen herrie in de keet.

Scoobert
5 april 2010, 07:57
Gisteren in VV zie je het voorbeeld wat een aktie als 4 dagen voor 75 euro met zich meebrengt. Veel hangende, ZUIPENDE tokkies (dat las ik hier net hehe) in combinatie met een grijsblauwe lucht boven in de bar.
Na drie dagen waren er zelfs een paar aan de grens van verveling, maar komen doen ze dan toch pffffffff...
Draag nu dan tijdelijk een bril maar met me lenzen in, kan ik het ook niet uithouden in zo een ruimte en juich ik de zomerse periode weer toe, zodat je de frisse lucht op kunt.

En moet een andere schrijver gelijk geven, buiten vele Tu....en Maro..., zijn het vaak Nederlanders die luid schreeuwend en zuipend hun machogedrag moeten laten blijken, natuurlijk met een fles of glas bier in de hand !

gignnl
5 april 2010, 12:49
als ik niet hoef te rijden pak ik graag een biertje ben ik zelf de bob ten hoogste 2.maar goed ook gisteren stonden ze om de hoek bij lr te controleren en blasen daar komen we voor in de clubs.
denk dat men gewoon de personen die de sfeer in de clubs onderuit halen moet aanspreken om het rustiger aan te doen,daar heeft elke club wel een brede persoon voor.
als deze dimmen of het pand verlaten komt dat de sfeer ten goede.
heb trouwens de ervaring dat de mensen die veel het toilet bezoeken en opgefokt zijn de sfeer nog veel nadeliger beinvloeden als de groepen drinkers.

Silvester
6 april 2010, 08:40
Silvester is van oordeel dat alcohol niet in een ijsberenhol thuis hoort.
Het is spijtig te moeten constateren dat in bijna alle door Silvester bezochte clubs waar alcohol geschonken wordt, Silvester excessen heeft meegemaakt.
Da's niet goed voor de sfeer, da's niet goed voor de nuchtere ijsberen, da's niet goed voor de dames...

Sommige clubs doen zelf overigens een duit in het verkeerde zakje door groot te werven met Freibier vom Fass enz...

No alcohol dus, zuipen doen we maar in het stamcafe!

:smoke:

dupke
6 april 2010, 08:52
In VV heb je een rokersruimte en een niet-rokersruimte. Bijna alle dames en heren zitten in de rokersruimte, ook degenen die last hebben van de rokende medemens. Kennelijk zijn er veel niet-rokers die zo weinig rekening houden met zichzelf dat ze dat moeilijk kunnen gaan eisen van anderen :gruebel:

.
Toch even een opmerking : in de niet rokersruimte zie je vaak enkel beertjes en wil je je even onder de ( over het algemeen tussen kamers een sigaretje opstekende ) dames mengen moet je wel in de rokers bar gaan, hoe onaangenaam dit ook mag wezen voor de niet rokers.

Ook voor de dames geldt : waar de beren zijn daar valt geld te verdienen dus die trekken ook naar de rokersbar.

dupke
6 april 2010, 08:55
over het drinken :

Ik drink occasioneel een mix biertje , dus voor mij mag het op betalende wijze blijven.Zzowel voor sterke dranken zoals nu al het geval is in de meeste clubs als ook voor de bier soorten als dat de prijs zou kunnen drukkken van de inkom voor de niet drinkers onder ons.
Anders mogen biersoorten all inclusive blijven.

Joke
6 april 2010, 09:11
Ik bezoek niet de soort clubs die jullie bezoeken, maar wel parenclubs.
Persoonlijk zou ik het op prijs stellen dat er géén alcoholische dranken meer geschonken zouden worden.
Reden: ik vind het niet fijn om te zoenen met iemand die een glaasje drinkt, omdat ik zelf alleen frisdrank drink ( hou mijn hoofd er graag bij ).

Iemand die flink veel gedronken heeft weet zijn grenzen niet en wil naar die van mij al helemaal niet luisteren, dus drank verpest een heleboel ( maar dat wisten we allemaal al ).
Het kan wel de drempel om 'iets' met een ander te gaan doen verlagen...dus er hangen 2 kanten aan :redface:

felrops
6 april 2010, 09:58
Niets is zo erg als een club waarin enkele dronkaards de sfeer verpesten, maar op een zonnige dag kan ik op een terras best genieten van 1 enkel biertje. En bij de BBQ maakt 1 enkel biertje beter dan een cola. Misschien maar een bonnetjes-systeem invoeren met maximaal 2 biertjes per bezoeker? Jammer dat sommigen zich zelf deze beperking niet kunnen opleggen. Wie overigens nog een autorit voor de boeg heeft, houdt hopelijk zichzelf wat onder controle.

Stiffmaster
6 april 2010, 13:13
Stiffie heeft niks tegen mensen die een alcoholisch drankje nuttigen, wel tegen het feit dat sommige heren er blijkbaar niet tegen kunnen en uitermate luidruchtig worden en de boel verstieren voor vele andere, dus een drankje oke maar wel met beleid. :cool:

quitje
6 april 2010, 16:23
En toch kan het perfect zonder zatlappen : kijk maar naar Bernds, all-in drank, maar nog nooit geen excessen gezien. Maar ja, ook nog geen "Kevin's" gezien daar... :bibber_2::bibber_2::baeh:

Silvester
6 april 2010, 16:37
En toch kan het perfect zonder zatlappen : kijk maar naar Bernds, all-in drank, maar nog nooit geen excessen gezien...

Hoewel..., hier geven de dames zelf wel eens het slechte voorbeeld...

:hah:

joepie
6 april 2010, 16:40
http://www.youtube.com/watch?v=S1ZZreXEqSY&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=1Y-Au-tnBLs

ijsbeer11
6 april 2010, 16:52
Een saunaclub is een plex om te relaxen en te ontspannen waar ook aan de inwendige mens wordt gedacht, ik hou zelf ook van een flesje bier in de club maar zorg wel dat ik het binnen de perken hou, ik durf van mezelf te zeggen dat ik gewoon een hele avond lekker op mijn gemak wat flesjes bier kan drinken zonder dat ik zat, lastig of agressief wordt...

Joepie zuipt trouwens 3 kratten Heineken leeg op een avond en die is ook nooit vervelend en luidruchtig.. Zo zie je maar weer dat alcohol en plezier maken goed samen kan!!!

Dus, laat het zoals het nu is, en treed op in het geval dit noodzakelijk is

edward
6 april 2010, 16:54
http://www.youtube.com/watch?v=S1ZZreXEqSY&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=1Y-Au-tnBLs

Proost Joepie 684 Dit is Roemeens Heineken.

joepie
6 april 2010, 17:01
Edward hoezo roemeens bier ??????:freu:

edward
6 april 2010, 17:22
Edward hoezo roemeens bier ??????:freu:

Of deze686 dan?

beffer69
6 april 2010, 18:20
Joepie zuipt trouwens 3 kratten Heineken leeg op een avond en die is ook nooit vervelend en luidruchtig.. Zo zie je maar weer dat alcohol en plezier maken goed samen kan!!!

Nu heineken is dan ook geen bier hé :wink:

Scoobert
6 april 2010, 18:49
Een geruststelling dat de lallende en bezopen beren dus geen schrijvende beren zijn :)
Men moest maar eens weten wat de meiden in het algemeen daarvan vinden :eek:

Picasso 1
6 april 2010, 19:02
Joepie zuipt trouwens 3 kratten Heineken leeg op een avond en die is ook nooit vervelend en luidruchtig..

Klopt, maar zijn spelling en grammatica gaan er met de dag op achteruit en voor de lezer is dat vervelend :rofl:

Jünther
6 april 2010, 19:10
Klopt, maar zijn spelling en grammatica gaan er met de dag op achteruit en voor de lezer is dat vervelend :rofl:

Impossible if you already hit rockbottom :biggrin:.

Zelfs zijn Brabants befat vouten :tongue::biggrin::);).

joepie
6 april 2010, 19:15
Vervelent moet het zijn mensen en niet vervelend:biggrin:

Big30
6 april 2010, 19:17

Daar heeft deze lezer weinig last van ;)! OK, joepie kan nog steeds brrrrrp niet goed spellen, het is is hem vergeven :biggrin:.

Overigens heb weinig problemen met alcohol in de clubs. Is in NRW nu eenmaal de standaard en daar zullen de clubs ook niet snel iets aan gaan veranderen. Echt overlast door overmatig alcohol gebruik heb ik ook niet zo vaak meegemaakt.
Ik zou het wel toejuichen als er 2 tarieven zouden zijn 1 inclusief alcohol en 1 zonder alcohol of zelfs zonder verzorging maar dan wel zeer gereduceerd. Dat maakt een kort club onderhoud veel aantrekkelijker.
Voor de 50 Euro krijg je relatief veel maar als je maar 2-3u de tijd hebt zul je van de diensten en verzorging toch maar beperkt gebruik maken. Aantal clubs hebben zo'n entree die goedkoop is maar waarbij je voor drinken en eten zelf moet betalen.
Het standaard sauna club concept is met name interessant als je minimaal een dagdeel in de club doorbrengt en minder als je een paar uurtjes even wilt relaxen.

B30

facial
7 april 2010, 15:29
laten zoals het is en bij overmatig gebruik buiten gooien

Dalton
7 april 2010, 16:09
In aca moet je ook meer betalen wanneer je bier drinkt en dat is prima .:freu:

Megaboob
7 april 2010, 22:55
Ik ben voorstander van entree zonder alcohol (graag dus een wat verlaagde entreeprijs bij enkele clubs), en alcohol tegen meerprijs voor de liefhebber, doch met een maximum van laten we zeggen 6 alcoholische drankjes op een dag, zodat er geen excessen kunnen ontstaan.

acapulco had afgelopen jaar inderdaad een heel aardig systeem zoals Junther hierboven al aangaf.

Entree was toen 20 of 25 euro, wat echt heel veel waar voor het geld was, en wilde men 2 biertjes, dan was dat 5 euro extra. nog steeds heel aantrekkelijk dus.

Voorbeeld voor andere clubs?!

:freu: Megaboob

TT Man
8 april 2010, 12:40
Afschaffen die handel en meer neuken in plaats van zuipen!!!

Twinangel
14 april 2010, 08:55
Ik ben ook tegen het gezuip in clubs. Oplossing die zou kunnen bijdragen is het laten betalen van alcoholische dranken.

Stylo
14 april 2010, 09:01
Wie kan me vertellen of er in Oase alcohol word geschonken?
En of dit bij de entreeprijs inzit?

Zakkenleger
14 april 2010, 09:48

Er is wel alcohol maar dat zit niet in de entreeprijs.

joepie
14 april 2010, 09:57
Ik ben voor nog meer drinkende beren in gt . Vooral de heinekes smaken goed.:biggrin:

RAUL7
14 april 2010, 10:07

Volgens hun website niet!

http://www.fkk-oase.de/Clubinfo

Maar hier zijn genoeg experts die het zeker weten! :)

SFL
14 april 2010, 10:35
Ik ben voorstander om alles te laten zoals het is. De laatste tijd drink ik minder, maar ik mis het wel: zuipen hoort er gewoon bij!
Natuurlijk moet het fijn blijven en moet je alleen leuk zijn. Agressief worden of anderen lastig vallen is voor mij ook uit den boze. Daar kan ik ook niet tegen... Maar ik heb al meermaals gezien dat iemand die zich misdraagt meteen uit de club gezet wordt, dus wat is dan het probleem.
Ik ga naar saunaclubs waar alles all-in is... Indien ik in een club kom waar bier optioneel is (zoals Acapulco bv), dan betaal ik er gerust voor bij.
Zuipen, vreten en seksen: de geneugten van het leven !!!

Dickydik
14 april 2010, 10:54
Ik heb niet gestemd, gezien mijn optie er niet bij staat......
Er is volgens mij helemaal niets mis als een ijsbeer enkele glazen bier drinkt. Ik kan er in de zomer op het terras of in de tuin echt van genieten. Ik drink er dan hoogstens een stuk of 3-4 op een ganse dag, moet toch kunnen vind ik. Ben trouwens al 2x gecontroleerd als ik van Duitsland kwam, dus ik let wel op.
Selectief optreden van de clubleiding tegen luidruchtige groepjes (meestal Nederlanders :)) vind ik dan een veel betere optie ofwel een beperking met bonnetjes of zo.
Ik ben het er wel 100 % mee eens dat dronken personen erg strorend kunnen zijn in een club.

Hier kan ik het ook wel 100% mee eens zijn......

Zakkenleger
14 april 2010, 12:58
...
Maar ik heb al meermaals gezien dat iemand die zich misdraagt meteen uit de club gezet wordt, dus wat is dan het probleem.

Er zijn veel beertjes die, gezien hun posts in dit topic en ook in andere topics, zich ergeren aan zich misdragende beertjes die er niet worden uitgezet. Clubs grijpen dus blijkbaar niet snel genoeg in. Ook vinden DVPs aangeschoten beertjes zelden aangenaam gezelschap. Daarnaast houden veel DVPs niet bepaald van bierlucht (en die heb je al met 1 biertje ;)).

Verder beinvloedt alcohol de bedprestaties negatief. Ook al denken drinkende beertjes van niet.

Of deze problemen erg genoeg zijn moeten de beertjes maar zelf bepalen.

SFL
14 april 2010, 14:25
Er zijn veel beertjes die, gezien hun posts in dit topic en ook in andere topics, zich ergeren aan zich misdragende beertjes die er niet worden uitgezet.
In YY worden bepaalde misdragende mensen niet buitengezet, maar dat heeft niets te maken met drankmisbruik. In andere clubs zijn veel beren simpelweg snel geirriteerd en/of jaloers wanneer iemand de aandacht van de dames trekt (negatief of positief). Iemand die in de wind is, zich leuk amuseert en sfeer brengt moet er daarom toch niet uitgeflikkerd worden? In PHG heb ik ooit iemand met zijn kop op de toog zien slapen van zattigheid: hij vloog met badjas en al de deur uit. In GT zag ik eentje agressief worden en zijn makkers vielen dames lastig: het hele zootje werd door 2 polakken vakkundig naar buitengewerkt. En in LR heb ik geweten dat een ellendige zatlap tegen iedereen zat te lallen en lastig te vallen: 10min later kreeg hij achter een muurtje (waar ze de drank binnebrengen) rake klappen van een portier (staat nog ergens in een verslag van mij ong 1 jaar geleden). Dus neem van mij aan; wanneer iemand ernstig over de schreef gaat, dan wordt er wel degelijk een gevolg aan gegeven in de saunaclubs.

Daarnaast houden veel DVPs niet bepaald van bierlucht (en die heb je al met 1 biertje ;)).
Dan moet er maar niet gezoend worden hé. Dit is het risico dat de zuipende beer zelf neemt. Maar ik ben zelf nog niet veel dames tegengekomen die er veel problemen mee hadden. Een oplossing: neem een biertje mee op de kamer en drink het samen op. Tal van dames lusten ook wel een biertje, maar mogen het van de club simpelweg niet nuttigen.

Verder beinvloedt alcohol de bedprestaties negatief. Ook al denken drinkende beertjes van niet.
Bij jou misschien? Ik presteer nog terwijl ik niet eens meer weet van welke parochie ik kom. Nee geintje... Zo zat worden we niet als we met het doel gaan om dames te wippen. Maar dan nog... Als je gaat om te presteren dan dienen zij jou te betalen en niet omgekeerd. Als ik er voor betaal, dan is het niet mijn taak om haar te verwennen, maar wel omgekeerd.
.

:baeh:

Zakkenleger
14 april 2010, 16:30
In YY worden bepaalde misdragende mensen niet buitengezet, maar dat heeft niets te maken met drankmisbruik.

Klopt. Maar drankgebruik verlaagt remmingen en geeft dus een hogere kans op misplaatst gedrag. Niet alleen in clubs, je ziet het ook in kroegen etc.

In andere clubs zijn veel beren simpelweg snel geirriteerd en/of jaloers wanneer iemand de aandacht van de dames trekt (negatief of positief). Iemand die in de wind is, zich leuk amuseert en sfeer brengt moet er daarom toch niet uitgeflikkerd worden?

Dat beweer ik ook niet. ;)

Dan moet er maar niet gezoend worden hé. Dit is het risico dat de zuipende beer zelf neemt. Maar ik ben zelf nog niet veel dames tegengekomen die er veel problemen mee hadden.

Kijk maar eens goed naar de non verbale reactie van een dame als je haar je bieradem in het gezicht blaast. Zegt genoeg. Moet je niet te ver heen zijn natuurlijk anders merk je dat niet op. :thefinger:

Bij jou misschien? Ik presteer nog terwijl ik niet eens meer weet van welke parochie ik kom.

Gek dat de dames over jou hele andere verhalen vertellen. :baeh:

Nee geintje... Zo zat worden we niet als we met het doel gaan om dames te wippen. Maar dan nog... Als je gaat om te presteren dan dienen zij jou te betalen en niet omgekeerd. Als ik er voor betaal, dan is het niet mijn taak om haar te verwennen, maar wel omgekeerd.
.

Klopt natuurlijk wel, maar zelf geniet ik meer van de dames als ik niet drink. En als zij het naar haar zin heeft is dat ook beter voor mij. Gezond egoïsme ;).

SFL
14 april 2010, 17:03
Gek dat de dames over jou hele andere verhalen vertellen. :baeh:

Dat verzin je :lostit:
Wanneer je dat zegt, moet je met namen en feiten komen :tongue:
En wanneer je die hebt, dan gaan we samen de proef nog eens op de som nemen bij bewuste dame(s)

SFL moet niet eens verwennen of zijn best doen... De dames vinden mij zo lief en aardig... En bovendien is het voor hen de ultieme eer om eens met mij de kamer op te mogen
:thefinger:

:wink2:

Zakkenleger
14 april 2010, 17:34
Dat verzin je :lostit:

Alleen mijn recensies zijn verzonnen, in de onzintopics schrijf ik de pure waarheid. :rolleyes:

Wanneer je dat zegt, moet je met namen en feiten komen :tongue:
En wanneer je die hebt, dan gaan we samen de proef nog eens op de som nemen bij bewuste dame(s)

Roemeentjes, VV, say no more... :baeh:

SFL moet niet eens verwennen of zijn best doen... De dames vinden mij zo lief en aardig... En bovendien is het voor hen de ultieme eer om eens met mij de kamer op te mogen
:thefinger:

:wink2:

:rofl::rofl::rofl:

Gondolas9
14 april 2010, 19:24
Maar goed dat er geen clubs zijn in België. Duvel, trappist, Sezoens, Palm...

Enzovoort... enzovoort...

Van dat Hollands schotelwater drinken toch enkel masochisten, niet?

joepie
14 april 2010, 22:33
He lapzwans mak uw eige nie druk. Gewoon heinekes drinken .:biggrin:

SFL
15 april 2010, 08:18
Roemeentjes, VV, say no more... :baeh:
:rofl::rofl::rofl:

Jaaaaaah, dat is een volkje dat je moet geloven: het steelt, het licht mensen op en het liegt :biggrin:

Maar wie weet hebben ze wel gelijk... Op een paar uitzonderingen na, spring ik niet zacht met Roemeentjes om. En de meeste gevallen zijn niet meer dan een optic fuck, want service is in 80% van de gevallen ver te zoeken.

bye the way: ik weet het van hun hoektandjes hihihihihi

CLUBSPORT
15 april 2010, 11:35
Ik vind dat de leiding wel een beetje mag opletten dat het met alcoholgebruik niet teveel uit de klauwen loopt en dat ze in moeten grijpen als er overlast ontstaat , maar dat gebeurt volgens mij al wel .
Zolang ik geen last van ze heb vind ik het geen probleem .

Zakkenleger
15 april 2010, 12:23
Jaaaaaah, dat is een volkje dat je moet geloven: het steelt, het licht mensen op en het liegt :biggrin:

Nog altijd stukken betrouwbaarder dan 90% van de ijsbeertjes. :biggrin:

Maar wie weet hebben ze wel gelijk... Op een paar uitzonderingen na, spring ik niet zacht met Roemeentjes om. En de meeste gevallen zijn niet meer dan een optic fuck, want service is in 80% van de gevallen ver te zoeken.

Bij mij eerder andersom, ik ben niet voor niets verslaafd aan Roemeentjes. :annieengel:

Maar het zegt toch iets over je beslissing steeds weer een Roemeentje te proberen. :thefinger:

BTW, ook Roemeentjes uit andere clubs hebben het over jou. 't Is net 1 grote familie.

bye the way: ik weet het van hun hoektandjes hihihihihi

Tell us more, in je tandjestopic?

Tiger77
15 april 2010, 14:25
Misschien moeten ze in Saunaclubs maar evenementenbier gaan invoeren :P

Picasso 1
15 april 2010, 15:44

Dat is hetzelfde als waar zakkenleger als bankhanger door sommigen van beschuldigd wordt :teuflisch:

Zakkenleger
15 april 2010, 16:16
Dat is hetzelfde als waar zakkenleger als bankhanger door sommigen van beschuldigd wordt :teuflisch:

Ik geef toe, dat is ook mijn favoriete hobby. :biggrin:

Costana
19 april 2010, 08:54
Ik geef toe, dat is ook mijn favoriete hobby. :biggrin:

Wat moet je anders doen, als je aan het wachten bent op die ene meid. Ga je met een andere dan mis je gegarandeerd die ene terug...

btw: ben ook benieuwd naar het tandjesverhaal...

trouwens om zat te worden van heineken of salitos moet je toch echt wel al veel drinken

TT Man
19 april 2010, 09:35
trouwens om zat te worden van heineken of salitos moet je toch echt wel al veel drinken

Wat is veel? Vroeg de alcoholist...

MiniME
22 april 2010, 08:24
Na (bijna) honderd stemmen is dit de score:

Hoe meer hoe beter! 4 4,04%
Prima, laten zoals het is. 35 35,35%
Maak het optioneel (de drinker betaald) 37 37,37%
Àlcohol geheel afschaffen in clubs 23 23,23%

Hoe dit uit te leggen? 60% van de mensen wil het optioneel maken of zelfs afschaffen. 35% vind het prrima zoals het is (en die 4 alcoholisten willen meer meer meer :rolleyes:).

Helaas geen verdere demografische gegevens hierbij, anders zouden we misschien kunnen zien dat het bv vooral de zuid Nederlanders en de barhangers zijn die hun dorpskroeg om de hoek zo willen laten, en dat de ijsberen die puur komen om te sexen er best vanaf willen (of optioneel maken). Maar goed, helaas weten we dit dus niet :biggrin:

Ipv nieuw, diepgravender onderzoek, maar gewoon laten zoals het is, waarbij de barhangers vanzelf wel naar de desbtreffende clubs trekken en de sex ganngers naar de andere clubs :hammer:

Alabama
12 september 2011, 18:58
Ik drink zelf ook weleens een biertje in de club, niets mis mee. Waar sommige clubs wel wat beter op moeten letten zijn de zuippartijen van gasten die niet komen om te neuken, maar alleen om te zuipen. Dat is irritant voor zowel de dames als de ijsberen die wel komen voor hetgeen waar zo'n club primair voor is bedoeld.

Hendrikdeleuter
12 september 2011, 20:38
Villa Marisol heeft wat dit betreft een prima beleid. Toegang excl. alcoholische drankjes € 35,- Wil je wel een alcoholische versnapering, dan kost de toegang € 50,-. Persoonlijk vindt ik dit een uitstekende oplossing.

Costana
14 september 2011, 13:00
Ik drink wel altijd iets, soms ietsie pietsie teveel :)
Maar neuken doe ik ook altijd nog zoals voorheen, dus voor mij hoe meer hoe beter :)

joepie
14 september 2011, 15:27
Ik drink ook wel eens een HEINEKES.

Gondolas9
14 september 2011, 16:49
waar zo'n club primair voor is bedoeld.

Misschien is de zuipfunctie belangrijk voor de neveninkomsten.
Reken ik de club nu rijk? Pakweg 30 enkel zuipende beren in een drukke club: 50 euro inkom min (ruim geteld) 15 euro kosten = 35 euro winst per zuipbeer = een duizend euro extra per dag...

Ik ga er van uit dat zo'n beren gemiddeld 15 biertjes drinken (van 33 cl à rato van 1 euro/liter = 5 euro; bron: trinkgut.de) en dat ze voor 5 euro drumsticks produced in Thailand en Oostblok varkensvlees consumeren. En dan heb ik nog 5 euro marge voor de pizza, broodjes, e.d.

Personeelskosten, infrastructuurkosten e.d. zijn er zonder hen ook al, die reken ik dus niet mee. Deze beren zijn dus een interessant extraatje voor een club...

Alabama
14 september 2011, 17:39
Misschien is de zuipfunctie belangrijk voor de neveninkomsten.
Reken ik de club nu rijk? Pakweg 30 enkel zuipende beren in een drukke club: 50 euro inkom min (ruim geteld) 15 euro kosten = 35 euro winst per zuipbeer = een duizend euro extra per dag...

Ik ga er van uit dat zo'n beren gemiddeld 15 biertjes drinken (van 33 cl à rato van 1 euro/liter = 5 euro; bron: trinkgut.de) en dat ze voor 5 euro drumsticks produced in Thailand en Oostblok varkensvlees consumeren. En dan heb ik nog 5 euro marge voor de pizza, broodjes, e.d.

Personeelskosten, infrastructuurkosten e.d. zijn er zonder hen ook al, die reken ik dus niet mee. Deze beren zijn dus een interessant extraatje voor een club...

Ja, dat zal ook wel de reden zijn dat clubs er niet zoveel problemen mee hebben. Deze mensen betalen ook € 50,00 en je moet erg gek doen wil je zoveel kosten dat de club er niets meer op verdient.

Op langere termijn jaagt het wel dames weg natuurlijk als dit soort beren de overhand nemen in een club.

chefkok
13 februari 2013, 13:02
Dinsdag 12 februari

Gisteren was een zwarte dag voor mij in bruggen! Aangekomen om half 2 parkeert samen met een vriend voor de deur. Al de hele weg naar gt bezig geweest over alcoholcontroles en heel de nest. goed binnen gegaan betaald en het nodige materiaal gekregen. Eerst richting het "restaurant" gegaan waar ik dan van een kleine lunch heb genoten. na een half uurtje opgestaan en naar shanty gegaan. waar ik de laaste tijd altijd een pannenkoek mee doe zo zij het 2.5 uur later waren we klaar. Het was dan al half 6 eerst maar eens wat gaan eten. chilli con carne was niet slecht. En het dames aanbod van die dag was vrij goed te noemen. na het eten mij gedoucht omdat ik het koud had. stond er een dame mij al met een handdoek op te wachten. wat wel leuk is je moet je zelf niet meer afdrogen :D. naar de kino gegaan om daar effe op de sofa met haar te hebben gelegen haar maar de sleutel doen halen het bleek een vriendin van shanty te zijn. ze gaan trouwen altijd met 2 op reis naar de Malediven. ok op de kamer was het best ok niet voor te zeggen dat het supper was. de naam ben ik helaas al vergeten. ok goed afgerekend en gedoucht. in de bar gezeten waar mijn oog dan op de kleine bonny viel. haar ook mee naar de kamer gevraagd. 2 uur mee bezig geweest omdat ik het toch een gft vindt van de bovenste plank. ok af gerekend en gedoucht. op de bank samen met mijn vriend nog een biertje genomen en voor de laatste keer rond gegaan waar ik werd aangesproken door cora! wat was me dat! man man zo lekker was die sessie als ik er aan denk groeit er beneden weer iets in mijn broek :D! 2 uur ook gedaan en afgerekend! ik vertelde mijn vriend over het pannenkoeken fenomeen hij zij alle gij hebt dan eigenlijk een heel pannekoeken kraam! gedoucht en vertrokken! AAN DE PARKEERWACHTER GEVRAAGD IS ER ALCHOHOL CONTROLE OP DE WEG! nein nein . ok vertrokken en juist voor bij de chinees stonden ze he! godverdoeme seg blazen 0.88 promill een boete van 600 ballen en den auto 3 uur laten staan. ons dan maar naar het schipke laten doen waar we dan hebben geslapen. ik vind toch dat ze in gt iemand mee een brommerke moeten laten rijn om te zien of ze control doen of nie man man! al bij al een top dag gehad :D

bosbeer
13 februari 2013, 13:20
Ai ai, dat is pijnlijk. Blijkbaar zijn de boetes voor alcoholgebruik in verhouding een heel stuk hoger dan de boetes voor verkeersovertredingen in Duitsland. 0,88 pomille is toch niet zo heel veel. Het maant in elk geval tot nog meer voorzichtigheid. GT zou even met de Chinees moeten kortsluiten dat ie even belt als er controles zijn.

wervelwind
13 februari 2013, 13:30
De oplossing is simpel: niet drinken. Het maakt geen verschil of er controles zijn, je kunt altijd iemand dood rijden. Zie Gent.

Wijze grijze
13 februari 2013, 13:37
Lullig natuurlijk dat je gepakt werd. Maar natuurlijk wel volkomen terecht. Je hebt zelf al het vermoeden dat je te veel op hebt en stapt toch in de auto.

AAN DE PARKEERWACHTER GEVRAAGD IS ER ALCHOHOL CONTROLE OP DE WEG! nein nein . ok vertrokken en juist voor bij de chinees stonden ze he! godverdoeme seg blazen 0.88 promill een boete van 600 ballen en den auto 3 uur laten staan. ons dan maar naar het schipke laten doen waar we dan hebben geslapen. ik vind toch dat ze in gt iemand mee een brommerke moeten laten rijn om te zien of ze control doen of nie man man! al bij al een top dag gehad :D

Het is natuurlijk van de zotte om GT te laten checken en waarschuwen voor een alcoholcontrole. Dat is de omgekeerde wereld. En als er dan controle is, rijd je dan de andere kant op? Rijd je daar jezelf dan tegen een boom of erger, iemand anders ondersteboven?

Ik mag dan wel als een moraalridder klinken (call me eigenwijze grijze), maar geloof me, met mijn achtergrond in de hulpverlening (brandweer), word je niet vrolijk van mensen die met een slok op toch besluiten te gaan autorijden. Geen probleem om zo'n kreunende zatlap uit zijn wrak te knippen, maar helaas zijn er ook soms onschuldige slachtoffers. Denk daar maar eens over na.
Alcohol en verkeer gaan niet samen. (dit mag eventueel ook in een apart topic verplaatst worden)

bosbeer
13 februari 2013, 13:49
De andere kant oprijden heeft geen zin. Een aantal maanden geleden was er controle op dezelfde plaats. De parkingvriend zei dat ik het beste linksaf kon gaan. Dat moest ik toch, maar binnen een halve minuut zag ik in mijn spiegel een auto met zeer hoge snelheid naderen. En toen hij vlak achter me zat lichtte het bord op om te stoppen voor de Polizei. Blazen en papierencontrole, maar gelukkig was alles ok. Overigens is het natuurlijk best goed als we weten dat er controle is, want dan blijven degenen die gedronken hebben wel in GT tot ze nuchter zijn. Of ze duiken een hotel in. Dat voorkomt toch een eventuele boete en misschien nog wel veel meer narigheid.

chefkok
13 februari 2013, 14:10
Ja inderdaad niet goed te praten! Maar toch ze staan je gewoon op te wachten. Dames werden ook gecontroleerd op het politiebureau vraagt aan zon mokke was ist Seine beruf ! Keine haha das kapot gaan hè! Ja soit volgende week dinsdag gaat den deze sidderen zon alcohol

KevinK
13 februari 2013, 16:29
Niet meer dan logisch dat er gecontroleerd wordt. Veel mensen in GT drinken en stappen toch de auto in. Mijn persoonlijke mening is dat er in GT geen alcohol geschonken zou moeten worden, maar dat is een ander verhaal. Je bent gewoon stom geweest en nu ben je gestraft voor deze stommiteit waarvan je van tevoren wist dat het niet mag.

Picasso 1
13 februari 2013, 16:42
Ai ai, dat is pijnlijk. Blijkbaar zijn de boetes voor alcoholgebruik in verhouding een heel stuk hoger dan de boetes voor verkeersovertredingen in Duitsland.

Nog pijnlijker is dat in geval van een ongeval je niet verzekerd bent. Veel mensen denken dat ze alleen maar de politie hoeven te mijden om de dans te ontspringen maar beseffen niet dat ze op dat moment onverzekerd rond rijden. Die 600 euro boete zijn dan nog maar peanuts vergeleken met wat je mag dokken wanneer je een ongeval krijgt.

chefkok
13 februari 2013, 16:55
ja gaan dees ook niet goed praten hoor! maar dees is den dood steek voor den horeca. wie zijn gat verbrand moet op de blaren zitten! volgende keer hebben ze mij nie meer za! drinken en dan op hotel of gewoon niks drinken

ketserr
13 februari 2013, 18:08
De club houd niet voor je in de gaten of je wel `veilig` met een slok op ken rijden zonder controle. Wat is dat nou weer voor onzin? Omdat er een stel paas eieren zijn die hun verantwoording niet kennen moet de club ook zorgen dat de weg veilig is?
In NL ken je niet gecontroleerd worden zeker? Of een ander het ziekenhuis in rijden? Of nog erger. Dat je jezelf om een boom heen vouw zal me een rot zorg zijn. Want daar horen we je niet over en het is ook alleen maar het stukje naar de grens of dat stukje naar je hotel de volgende keer. Laat ze al die bier drinkers (of wat voor drank dan ook) maar lekker flink op de bon slaan en een enorm gat in hun budget slaan dan zijn we eindelijk van die vervelende paas eieren af en de meiden zullen het ook niet erg vinden.
Lekker makkelijk he als je zelf geen verantwoording ken om het dan maar op een club af te schuiven. Maar ja, dit is een gebruikelijk beeld bij die bier drinkers, meer dan een grote mond hebben ze niet. En waarom drinken ze bier? Zijn ze dan niet gezellig of durven ze anders geen contact te leggen met de meiden? Ze laten dus gelijk zien dat ze zielig zijn.
En dan nog iets, hier in NL weet de politie ook precies wanneer ze de grootste pakkans hebben dus hier wachten ze je ook op.

MiniME
13 februari 2013, 18:22
ja gaan dees ook niet goed praten hoor! maar dees is den dood steek voor den horeca. wie zijn gat verbrand moet op de blaren zitten! volgende keer hebben ze mij nie meer za! drinken en dan op hotel of gewoon niks drinken

Kijk, dan heeft die controle toch goed geholpen en is de boete zijn geld meer dan waard (zie voorganade posts wat er nog veel meer had kunnen gebeurn behalve die boete..............).

Tijd om de enquete (waar deze thread jaren geleden mee begon) weer eens nieuw leven in te "blazen" (pun intended), ga nog steeds voor optie 4 (of 3) :cool:

LittleJoe
13 februari 2013, 20:48
Kijk, dan heeft die controle toch goed geholpen en is de boete zijn geld meer dan waard (zie voorganade posts wat er nog veel meer had kunnen gebeurn behalve die boete..............).

Tijd om de enquete (waar deze thread jaren geleden mee begon) weer eens nieuw leven in te "blazen" (pun intended), ga nog steeds voor optie 4 (of 3) :cool:

Nee optie 2
Ik drink zelf zeer weinig als ik met de auto ben, ik heb er dus geen probleem mee. Is het zelfde met te hard te rijden, iedereen weet de gevaren ervan en toch gebeurd het. Dus alleen maar auto's verkopen die niet te snel rijden kunnen?

Elgar
13 februari 2013, 21:13
Als je achter het stuur kruipt moet je gewoon niet drinken. Sorry Chefkok, ik heb geen medelijden met je.

Bluebear
13 februari 2013, 21:41
Nog niet zolang geleden ben ik aangehouden net buiten de PHG. Ik had net 500 meter gereden toen ik de blauw-blauw in mijn achteruitkijkspiegel zag. Stoppen natuurlijk en pijpje blazen en de papiertjes laten zien. "Alles war in ortnung, naturlich". Zo zie je maar dat ze daar de tent ook in de gaten houden. Weest gewaarschuwd!!!

Picasso 1
13 februari 2013, 21:57
Stoppen natuurlijk en pijpje blazen en de papiertjes laten zien. "Alles war in ortnung, naturlich".
Ik hoor je al bijna tegen ze zeggen: "ich habe den ganzen tag kein bar gesehen".

Bluebear
13 februari 2013, 22:12
Big30, Ben je tegenwoordig leraar Nederlands? :wiegeil:

Big30
13 februari 2013, 22:12
Is het zelfde met te hard te rijden, iedereen weet de gevaren ervan en toch gebeurd het. Dus alleen maar auto's verkopen die niet te snel rijden kunnen?
Neen, al was het alleen maar om in D wel te kunnen scheuren :tongue:. Maar punt is simpel, je weet wat de regels zijn en als je je daar niet aanhoudt loop je het risico bekeurd te worden. Zeker in geval van drank op is dat een zeer goede zaak. De verantwoordelijkheid niet te veel te drinken en niet te snel te rijden ligt bij jezelf.

Overigens als je in Duitsland bij een ongeluk betrokken raakt kan de schuld bij je komen te liggen als bewezen kan worden dat er van extreme Raserei sprake is.

Big30
13 februari 2013, 22:16
Big30, Ben je tegenwoordig leraar Nederlands? :wiegeil:
Ach kleine taalfoutjes, stijl of spelling no problem, want die maken we allemaal. Maar deze kon ik gewoon niet laten staan ;).

blueeyes
13 februari 2013, 22:39
Bij de meeste clubs is de prijs inclusief alle drank, daar moet ik ook voor betalen, al drink ik het niet.
Dus, de drinker betaalt.
Proost.

chefkok
13 februari 2013, 23:29
Als je achter het stuur kruipt moet je gewoon niet drinken. Sorry Chefkok, ik heb geen medelijden met je.

medelijden moet je niet hebben hoor! als ik mijn vingers verbrand aan de stoof is het ook mijn eigen domme schuld! mij hebben ze geen 2 keer liggen za! een gewaarschuwd man is er 2 waard zeggen ze toch!

KevinK
14 februari 2013, 05:12
Waarschijnlijk mag je binnenkort ook een maandje Duitsland niet in als bestuurder van een voertuig.

http://www.kfz-auskunft.de/bussgeld/alkohol.html

bosbeer
14 februari 2013, 07:54
Bij de meeste clubs is de prijs inclusief alle drank, daar moet ik ook voor betalen, al drink ik het niet.
Dus, de drinker betaalt.
Proost.

Drink jij dan helemaal niks in clubs? Vermoedelijk moet ik meebetalen aan jouw Cola of Fanta. Op een terras of in een cafe kost dat hetzelfde als een glas bier.

bosbeer
14 februari 2013, 07:55
Oei, dan hebben de agenten die Chefkok gepakt hebben vermoedelijk 100 euro extra berekend om een biertje te kunnen drinken.

Henk74
14 februari 2013, 08:27
De drinker betaalT

noglangnietuitgewandeld
15 februari 2013, 06:55
Voor 600 euro kun je 10 maal in GT naar binnen, of 12 maal in Babylon, en zelfs 15 maal in Panthera, wat ik persoonlijk zou doen. Das toch heel wat lekkerder dan die paar glaassies bier.

GrandCru
15 februari 2013, 12:48
Drinken doe je echt op eigen verantwoordelijkheid. Zelf mag ik graag een glas wijn drinken maar de kwaliteit ervan is in de meeste clubs matig (die ik tot nu toe bezocht heb tenminste). Ik hou het daarom om 2 a 3 biertjes per bezoek en verder spa! Ik riskeer in ieder geval nooit een boete voor alcohol.

Piet Plezier
15 februari 2013, 15:03
ik kan goed een fles bier drinken,en ook veel zonder lastig of luidruchtig te worden.De beren die mijn kennen die weten dat wel ik draai me hand niet om voor een kratje warsteiner.Maar er zijn er ook onder ons die zijn al luidruchtig en onbeschoft tegen de dames na 2 flessen bier.Nou met die beren hoef ik niet gezien te worden want dan worden wij er ook op aan gekeken. Maar over het algemeen valt het wel mee vind ik met overmatig alcohol gebruik.

dbd67
15 februari 2013, 15:44
Als ik moet rijden drink ik geen druppel alcohol, in Golden Dreams drink ik wel maar dan blijf ik daar slapen.
Ik heb vorig jaar een keer gezien dat ze in Oase een groep dronken gasten binnenlieten, je kon er op wachten dat ze problemen gingen maken en dat kwam er ook en dan snap ik het management niet dat ze zulke lui binnenlaten.

krukar
15 februari 2013, 20:43
Ik drink zelf in clubs wel eens genoeg op om van voren niet meer te weten dat ik een achterkant heb, verschillende beren hier kunnen dat wel beamen denk ik ;)
Echter doe ik dat alleen omdat ik weet dat ik geen vervelende dronk heb (wordt niet agressief of irritant o.i.d.) en uitsluitend wanneer ik er voor kan zorgen dat ik die dag/nacht niet hoef te autorijden.

Dronken+rijden = not done.

Nibor76
15 februari 2013, 20:57
Ik weet niet hoe dat zit tussen de verschillende beren qua drank-inname.

Zoals drinken pannenkoekers of poffertjes meer of alleen de ruikers.

De pannenkoekers zitten de hele dag op de kamer en de poffertjes zijn misschien vaker aan de bar te vinden.
De ruikers die graag van de luchten willen ruiken maar niets eten zitten zich misschien wel helemaal vol te gieten.

Ik als poffertje drink zo'n max 8 flesjes bier en vaak moet ik dan vroegtijdig mijn bier verlaten voor een sessie en eenmaal terug is mijn halve bier weg en bestel ik maar weer een nieuwe.
Als ik ergens 12 uur ben dan is dat 12/1,5 =8 dus ik mag 8 bier drinken om compleet nuchter te zijn. 1,5uur is de afbreektijd van een bier door je lever.

krukar
16 februari 2013, 00:16
Moet je wel even rekening houden met lichaamsgewicht en lichaamsvocht Nibor ;)

De correcte formule is BAG = a * 10/ g * r - (u - 0.5) * (g x 0.002)

Dus stel je weegt 70kg met een gemiddelde lichaamsvochtmaat voor een man van 0.7.
Als je dan 8 glazen bier drinkt waarbij je eerste glas om 15 uur is, dan is je alcoholpromilage om 01 uur:

8 * 10 / 70 * 0.7 - (10 - 0.5) * (70 * 0.002) = 0,3%

Dan mag je dus inderdaad nog net rijden (0,5% toegestaan) maar compleet nuchter ben je zeker niet ;)
Als je lichaamsvochtpercentage lager is blijf je dus ook langer dronken, iets wat veel mensen vergeten, daarentegen ben je over het algemeen korter dronken als je zwaarder bent.

Let op dat die formule overigens alleen werkt als je de officiele glasmaten gebruikt, dus geen bierglas vol vodka opdrinken en dan 1 gebruiken als maat ;)

sofaking
16 februari 2013, 22:26
Ik denk dat dat moeilijk in 1 algemene regel vast te leggen is. Er zijn nl. verschillende mechanismen om alcohol "op te ruimen". Bij occasionele drinkers volstaat het gewone oxydatie metabolisme voor suikers (NAD+ -> NADH ) maar bij chronische drinkers volstaat dit niet meer en wordt een tweede weg geactiveerd. (MEOS) Dus bij die mensen wordt alcohol veel sneller verwijderd. Dat laatste is trouwens ook de reden waarom chronisch alcoholgebruik problematisch is in combinatie met medicatie omdat veel medicamenten via de MEOS gemetaboliseerd worden. Als dat mechanisme dan door het alcoholgebruik overactief gemaakt is, of anderzijds gekaapt wordt voor alcohol eliminatie kan dat de werking van het medicament teniet doen, of omgekeerd een overdosis veroorzaken.
Best dus om niet op zulke vuistregels te betrouwen. Je kan zelf testers kopen (moest je een tijd geleden in Frankrijk trouwens verplicht in de auto hebben liggen) maar beste is natuurlijk de drank achterwege te laten als je rijdt.

v1234
17 januari 2015, 09:53
voor mij maakt het persoonlijk niet uit.Ik drink zelf geen alcohol,maar heb er geen probleem mee

Mistralwind
18 januari 2015, 00:33
Persoonlijk drink ik geen druppel meer als ik moet rijden,ooit een auto van de zaak in de prak gereden,heeft me al met al zo'n 8000 euro gekost:mad: Dat waren dus aardig wat club bezoeken:biggrin:

Voor de rest lekker laten wat de clubs aanbieden of niet,eigen verantwoording lijkt me.
Als ik niet hoef te rijden drink ik ook graag een biertje in een club,en anders fris of een alcoholvrij biertje.
En ik neem aan dat bij vervelend drankgebruik in clubs men wel ingrijpt.

Nedlovefkk
31 mei 2015, 19:38
Geen drank voor mij tijdens een clubbezoek. Wil geen risico's lopen in welke mate dan ook. Ik geef bij dames ook altijd aan dat ik niet drink en geen snoepgoed gebruik.
Dat lijkt bij de meeste goed te vallen. Het zal vast niet iedere dame boeien maar toch,..

Jan Verplancke
15 juli 2015, 15:33
Prima. Klein deel van de drinkers kan er echter niet mee omgaan en mensen die met 60 euro op zak alleen maar komen om te drinken kunnen ook beter ergens anders heen gaan.

BefBeer
15 juli 2015, 17:32
Geen alcohol in clubs omdat ik moet rijden.
Simpel!
Amuseer me ook goed zonder %.
Heb liever wat borstjes enz.

BefBeer

Hooters_Hunter
16 juli 2015, 20:22
Normaal kan ik een pilsje wel waarderen maar ik kan alleen per auto bij de saunaclubs komen dus geen alcohol in de saunaclubs voor mij. Genoeg andere dingen om van te genieten daar.

HH :tietjes:

deket
31 juli 2015, 17:59
Ga hier niet flauw over doen, en heb vaak de legale drugs alcohol tot mij genomen, vooral whisky puur en Calvados maar indien ik groepen zatlappen bezig zag in bv LR kreeg ik plaatsvervangende schaamte. Bovendien verdwijnt de empathie van dronken lieden,7mmers stel je in de plaats van een dvp, die zich moet laren bepotelen en vernederen door gasten die niets willen spenderen en zoveel mogelijk willen zuipen voor hun entree. En indien een meid terecht wat assertief zou reageren, gaan ze als een kleuter klikken bij de thekefrau

Piet Plezier
5 augustus 2015, 10:10
Prima. Klein deel van de drinkers kan er echter niet mee omgaan en mensen die met 60 euro op zak alleen maar komen om te drinken kunnen ook beter ergens anders heen gaan.

ze hebben nog gelijk als je naar de kroeg gaat ben je meer pleuro's kwijt.

Merlijn
18 september 2015, 11:22
Clubs in de randstad is het gebruikelijk om de dame een flesje champagne aan te bieden, dan neem ik soms ook wel een glaasje. Zie er niet veel kwaad in.

Toulouse-Lautrec
18 september 2015, 12:58
Clubs in de randstad is het gebruikelijk om de dame een flesje champagne aan te bieden, dan neem ik soms ook wel een glaasje. Zie er niet veel kwaad in.

Nee Merlijn, dat is niet gebruikelijk. Dan ben je de verkeerde club binnengestapt.

Merlijn
18 september 2015, 13:34
Ik zie niet waarom dit "de verkeerde club" zou zijn! Omdat je de dame verwent met champagne waar zij ook nog eens een mooi bedrag aan verdient! Ik gun het haar van harte.

BefBeer
21 september 2015, 20:13
Mss moet Merlijn nog veel leren of heeft hij geld te veel?

BefBeer

der lickmeister
30 september 2015, 23:56
ik heb wel een goed advies
1 onderhandelen over de service en tijdsduur afhankelijk van de prijs van de fles champagne
2 controle welk merk en de prijs bij de slijterij
3 dus toch de fles kopen bij de slijterij en de boel beflessen
4 om dit ongemerkt mee naar binnen te smokkelen doe je het in een rugtas
5 zorg in ieder geval dat je 2 glaasjes hebt dan kun je ze nog helpen om de fles leeg te krijgen
6 mocht dit niet lukken kun je zeggen ich geh schlafen schatz

Hemaworst
1 oktober 2015, 08:43
Mss moet Merlijn nog veel leren of heeft hij geld te veel?

BefBeer

Misschien moet Merlijn gewoon lekker zijn geld uitgeven op de manier die hij leuk vindt? Er zijn ook mensen die een een club bezoeken zonder Miep Kniep-mentaliteit.