Volledige versie bekijken : Hoektandjes ???
:confused:
Geachte ijsberen,
In mijn laatste verslag over VV deed ik er al eens een vermelding van bij een bepaalde dame. Ondertussen heb ik van 2 verschillende ijsberen daarover een reactie gehad via IM.
Naar verluidt zouden een groot deel Roemeense meiden enkele hoektanden missen... Bij andere nationaliteiten komt dit niet voor. Nu begon ik mijn kop daar over te breken en vandaar deze vraag die ik lanceer.
Het is niet echt tactvol om een dame te vragen waarom ze enkele tanden mist en daarom een oproep aan diegene die meer weet.
A) hebben ze beroerde tandartsen in Roemenie?
B) is het een kenmerk van de pooierbende waar ze bij hoort?
C) een godsdienstig ritueel misschien?
D) beginnen hun tanden op jonge leeftijd reeds uit te vallen?
E) zijn het specifieke Transilvanische meiden waarbij ze uit voorzorg de tanden afnemen zodoende ze niet in vampiers veranderen?
Of F) iets anders: zo ja, wat? .................................................. ..
Alvast bedankt voor de info :smile2:
Zakkenleger
3 april 2010, 08:24
F: ZL vertelt de dames dat hij de tandenfee is en krijgt meteen een tand in ruil voor euri. Elke gek zijn fetish, niet waar? :biggrin:
Geen idee, het is me wel vaker opgevallen, ja. Het is altijd een hoektand boven die mist, en soms 2. De andere tanden zijn OK.
phoenix
3 april 2010, 09:21
nooit verdiept in de geschiedenis van roemenie ? kom je er al gauw achter dat er onder bepaalde bevolkingsgroepen 'zigeneuners' bijvoorbeeld !!! zoveel armoede bestond dat het gebit niet werd onderhouden. De meeste van dat soort mensen zwerven rond in fkk's en dat zijn allemaal mensen van hele arme komaf....reken maar.
Denk ik dan weer niet, want zigeuners houden zich weinig bezig met buitenstaanders en de dame over wie het hier ging is vrij sociaal, ook naar andere dames toe. Eigenlijk heb ik nog geen zigeuner gezien zonder tanden. Ook het zigeunermeisje in PHG had al haar tandjes nog mooi.
Indien een zigeuner enkele tandjes mist, dan steelt ie het gebid van iemand anders wel en timmert het in zijn eigen muil.
Jünther
3 april 2010, 12:14
Oké de Andries Knevel in mij, gaat weer spreken:
Het is niet gepast om bepaalde uiterlijke deficiënties aan een bevolkingsgroep te koppelen, en hier ronduit te bespreken (ook al heeft SFL misschien een puntje).
Die tijd ligt gelukkig ver achter ons.
Zo, nu eerst een wijntje met mijn vriend Thijs vd Brink.
RAUL7
3 april 2010, 12:19
Of F) iets anders: zo ja, wat? .................................................. ..
Nadat ZL met hun uren gebankhangt had begonnen hun tanden van frustratie eruit te vallen! :smile2:
janjanjan
3 april 2010, 14:35
Wiki (http://nl.wikipedia.org/wiki/Zigeuners):
De Arnhemse officier van justitie M. van Elsdingen deed tijdens een requisitoir in 2004 tegen een Roma uit Ede de volgende uitspraken: "Als we spreken over zich misdragende voetbalsupporters of criminele Marokkanen, dan hebben we het over uitzonderingen. Want de meeste voetbalsupporters en Marokkanen zijn niet zo. Maar bij de Roma is dat anders. De Roma-gemeenschap houdt zich bezig met criminaliteit, met strafbare feiten. Inbraken plegen wordt bij hen heel gewoon gevonden. Ze onttrekken zich aan onze cultuur en dat kunnen we niet hebben."
Conclusie: hoektanden zijn lastig te jatten :rofl:
edward
3 april 2010, 14:49
681
Misschien weet hij meer over die tandjes.
681
Misschien weet hij meer over die tandjes.
Hahahahahahahaha
Melktandjes ipv Transylvanische vampierentandjes
OK, maar we zijn aan het afdwalen...
Mijn brein zal geen rust kennen alvorens ik het antwoord op de vraag ken.
Dus waar zitten al die Roemeenliefhebbers met hun vakkennis?
janjanjan
3 april 2010, 14:58
Als je echt antwoord op het raadsel wilt, vraag het dan aan een hoektandloze Roemeense dame volgende keer, hoewel antwoord zal ongetwijfeld twijfelachtig zijn.
Zakkenleger
3 april 2010, 15:06
Dus waar zitten al die Roemeenliefhebbers met hun vakkennis?
Hier! :wink2:
Als je echt antwoord op het raadsel wilt, vraag het dan aan een hoektandloze Roemeense dame volgende keer, hoewel antwoord zal ongetwijfeld twijfelachtig zijn.
Exact. ;)
Verder gaat ZL al zo'n 5 jaar met Roemeentjes om, maar zodra hij hun in de ogen kijkt (op de bank of in de kamer) zijn andere onderwerpen veeeeeeel belangrijker. :redface:
het is tactloos en het getuigt van weinig elementaire beleefdheid wanneer je een dame vraagt waarom ze enkele tanden mist.
Dat is haast hetzelfde als wanneer zo'n dame aan jou zou vragen waarom je zo'n kleine pik hebt en dat je tieten een A-cup zouden kunnen verdragen!
En ook al zou ik het als onbeschofte Oostblokker aan een dame willen vragen, dan heb ik nog geen zin om 3/4 van de dames tegen te krijgen in een club waar 4/5 effectief Roemeense is!
sofaking
3 april 2010, 15:30
Mijn voormalige tandarts liet de tanden voor zijn implantaten maken in Oost-Europa. Tsjechië geloof ik. Misschien zijn de Roemenen nu ook met die productie begonnen. :bibber_2:
molaar
3 april 2010, 15:34
Van oorsprong heeft de hoektand (cuspidaat) de functie van het verslinden van het voedsel .Dus ben maar blij dat ze bij sommige ontbreken ;)
Normaal gesproken is de cuspidaat het sterkste element van een gebit, heeft ook de langste wortel.
Door de evolutie van de mens krijgen we wel steeds minder tanden. Sommige mensen krijgen al geen verstandskiezen meer. Zouden de Roemeense voorop lopen in de evolutie van de mens ??
:eek:
janjanjan
3 april 2010, 16:17
het is tactloos en het getuigt van weinig elementaire beleefdheid wanneer je een dame vraagt waarom ze enkele tanden mist.
Dat is haast hetzelfde als wanneer zo'n dame aan jou zou vragen waarom je zo'n kleine pik hebt en dat je tieten een A-cup zouden kunnen verdragen!
En ook al zou ik het als onbeschofte Oostblokker aan een dame willen vragen, dan heb ik nog geen zin om 3/4 van de dames tegen te krijgen in een club waar 4/5 effectief Roemeense is!
Afhankelijk van de situatie en context kan het vrij lomp zijn ja, maar met tactvolle inleiding en op juiste moment zie ik no problemo, daarnaast zijn de dames wel gewend aan enige onbeleefdheid.
Big30
3 april 2010, 16:23
jammer maar kan niet anders, alle sfl vs. rp interacties zal ik in het vervolg weghalen.
B30
jammer maar kan niet anders, alle sfl vs. rp interacties zal ik in het vervolg weghalen.
B30
Zolang je mijn hoektanden er maar niet uitmept, is het OK :cool:
Jetliner
3 april 2010, 16:35
Ik sleutel momenteel aan een gedicht waarin hoektandjes ter sprake komen!
Tekst ligt al een tijd te rijpen.
Jullie lezen het binnenkort wel.
RAUL7
3 april 2010, 19:54
http://i450.photobucket.com/albums/qq224/Lukather_2008/christopher-lee-dracula.jpg
Deze Roemeen (http://nl.wikipedia.org/wiki/Graaf_Dracula)heeft wel hoektanden! :biggrin:
sofaking
3 april 2010, 20:13
Deze Roemeen (http://nl.wikipedia.org/wiki/Graaf_Dracula)heeft wel hoektanden! :biggrin:
Of deze...
http://image.toutlecine.com/photos/v/a/n/van-helsing-2004-62-g.jpg
The Joker
4 april 2010, 23:08
Vampiers komen toch ook uit Roemenië?
Wellicht is het een pre emptive strike van de ouders om te voorkomen dat hun dochters blood sucking creatures worden, of een vorm van Joodse besnijdenis, maar dan anders.
SFL heeft wel gelijk, heb er niet actief op gelet, maar de afgelopen week viel me een incompleet gebit ook meerdere malen op.
Jetliner
5 april 2010, 18:42
Wellicht is het een pre emptive strike van de ouders om te voorkomen dat hun dochters blood sucking creatures worden.
(sic) cocksuckerzz.
Mss is het om comfortabeler fellatio te verrichten? :gruebel: Zeg niet meer!
Bram Stoker, de geestelijke vader van Dracula is zelf nooit in Roemenië geweest. Hij haalde de ingrediënten voor z'n verhaal uit folklore in verschillende delen van Europa. Het hoofdpersonage zou gebaseerd zijn op Vlad Tepes, de meedogenloze vorst van Walachije die z'n onderworpenen aan palen pleegde te spietsen.
Dracul is Roemeens voor duivel.
De 3 prominente dames waarover Jonathan Harker droomt (in alle verfilmingen zowat de pittigste scène) haalde Stoker uit een nachtmerrie die hij had tijdens het schrijven.
De nazaten van Stoker gaven F.W. Murnau geen toestemming de naam "Dracula" te gebruiken in diens verfilming van de roman.
Daarom noemde hij z'n klassieker "Nosferatu, eine Symphonie des Grauens" :bibber_2: