PDA

Volledige versie bekijken : Politiecontrole in de clubs vandaag



Jansen
1 april 2010, 12:25
Na goede tips wordt er in GT L.Room en Vila marisol een controle uitgevoerd rond 17.00 u vandaag.

legitimatie van ijsberen is vandaag verplicht aan de agenten die een notitie maken en natrekken op bekeuringen of andere misdrijven

De dames worden gecontroleerd op legaal en andere dokumenten zoals wervergunning en verblijfsvergunning
Ook zal een funcionaris controle op de belastingwet uitvoeren.

Medewerking is er ook van agenten in burger uit Nederland.

Dus let op je papieren.:gruebel:

RAUL7
1 april 2010, 12:34
Na goede tips wordt er in GT L.Room en Vila marisol een controle uitgevoerd rond 17.00 u vandaag.


Daarom ga ik naar Yin Yang! :tongue:

RAUL7
1 april 2010, 12:38
Dus let op je papieren.:gruebel:

Is niet nodig, heb zo'n controle al verschillende keren meegemaakt en nog nooit hebben ze mijn papieren gevraagd!

Zakkenleger
1 april 2010, 13:42
Na goede tips wordt er in GT L.Room en Vila marisol een controle uitgevoerd rond 17.00 u vandaag.


In VV zijn ze net weg! En ze gaan nu naar PHG.

edward
1 april 2010, 14:48
Na goede tips wordt er in GT L.Room en Vila marisol een controle uitgevoerd rond 17.00 u vandaag.

legitimatie van ijsberen is vandaag verplicht aan de agenten die een notitie maken en natrekken op bekeuringen of andere misdrijven

De dames worden gecontroleerd op legaal en andere dokumenten zoals wervergunning en verblijfsvergunning
Ook zal een funcionaris controle op de belastingwet uitvoeren.

Medewerking is er ook van agenten in burger uit Nederland.

Dus let op je papieren.:gruebel:

Op 1 April .Toeval of inval. :joke:

rplover
1 april 2010, 14:54
Is niet nodig, heb zo'n controle al verschillende keren meegemaakt en nog nooit hebben ze mijn papieren gevraagd!
Eentje meegemaakt, niet op 1 april, in VM, en daar vroegen ze wel de identiteitspapieren van de aanwezige beertjes.
Als het me goed voor de geest staat, was Sonny ook aanwezig die namiddag.

erpee :wink2:

Willem2
1 april 2010, 15:19
Eentje meegemaakt, niet op 1 april, in VM, en daar vroegen ze wel de identiteitspapieren van de aanwezige beertjes.
Als het me goed voor de geest staat, was Sonny ook aanwezig die namiddag.

erpee :wink2:

En jij moest toen snel naar het toilet :gruebel: Is een grapje hé En nee je was toen niet foots. Want daar had je toen volgens mij :kotz::krach: mee.
Ja, 1 April maar nog niet zo lang geleden meegemaakt toen ik paspoortjes ging ophalen toen was de politie me net voor :biggrin: ( geen grap, echt gebeurd)

:wink2:

gignnl
1 april 2010, 17:29
heb begrepen dat inspecteur schimanski er ook bij is en speciaal op zoek is naar stoute ijsberen.

Jack42
1 april 2010, 18:03
heb begrepen dat inspecteur schimanski er ook bij is en speciaal op zoek is naar stoute ijsberen.

Dan is het maar goed dat ik vandaag niet naar GT ben gegaan (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=162944&postcount=134) :hammer:

Big30
1 april 2010, 18:33
Dan is het maar goed dat ik vandaag niet naar GT ben gegaan (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=162944&postcount=134) :hammer:

Ik ben wel gegaan als die-hard gangbang fan en ik moet zeggen het was super ;)!

Absoluut voor herhaling vatbaar :biggrin:!

De eerste tussenstand na de politie invallen in de clubs: 5 paashazen opgepakt, 23 manden met eieren meegenomen, in de kastjes van Gt werden 564 olie bollen gevonden die ver over tijd waren, in VV 3 dames die ook ver over tijd waren, op de parkeerplaats van GT werd een een IJsbeer aangehouden die zijn folders daar probeerde te dumpen, in VV werden 2 beren aangehouden wegens overmatig een aanstootgevend bankhangen, nog maals dit is een tussenstand.

Meer info later.

B30

Zakkenleger
1 april 2010, 18:48
...
in VV werden 2 beren aangehouden wegens overmatig een aanstootgevend bankhangen,
...

Mijn Roemeense spionnen vertelden mij dat dit erpee en Foots waren! :biggrin:

Ace2
2 april 2010, 17:22
Ik ben wel gegaan als die-hard gangbang fan en ik moet zeggen het was super ;)!

Absoluut voor herhaling vatbaar :biggrin:!

De eerste tussenstand na de politie invallen in de clubs: 5 paashazen opgepakt, 23 manden met eieren meegenomen, in de kastjes van Gt werden 564 olie bollen gevonden die ver over tijd waren, in VV 3 dames die ook ver over tijd waren, op de parkeerplaats van GT werd een een IJsbeer aangehouden die zijn folders daar probeerde te dumpen, in VV werden 2 beren aangehouden wegens overmatig een aanstootgevend bankhangen, nog maals dit is een tussenstand.

Meer info later.

B30

En mijn mondharmonica...............?

Big30
2 april 2010, 17:35
En mijn mondharmonica...............?

Die is als bewijsmateriaal mee genomen! Die is nl. oneigenlijk gebruikt door de dames in een staat van hypnose te brengen. Onderzoek loopt nog ik houd je op de hoogte. Nadere info: Kreis Polizei Viersen, Bezirk Brüggen.

Vraag naar mondharmonica, overigens de daadverdachte is ook aangehouden

Signalement: 60 cm groot, rode puntmuts, zit vaak op een grote paddenstoel, de woorden brrrp en plop uitsprekende.

Ace2
2 april 2010, 18:34
Die is als bewijsmateriaal mee genomen! Die is nl. oneigenlijk gebruikt door de dames in een staat van hypnose te brengen. Onderzoek loopt nog ik houd je op de hoogte. Nadere info: Kreis Polizei Viersen, Bezirk Brüggen.

Vraag naar mondharmonica, overigens de daadverdachte is ook aangehouden

Signalement: 60 cm groot, rode puntmuts, zit vaak op een grote paddenstoel, de woorden brrrp en plop uitsprekende.

Ahah, ik wist wel dat Picasso1 er met mijn mondharmonica vandoor was gegaan.

Jansen
2 april 2010, 19:00
Ahah, ik wist wel dat Picasso1 er met mijn mondharmonica vandoor was gegaan.

Ja de mondharmonica is wel te vernieuwen voor een niet te groot bedrag.;)

Maar de E.12.000 die deze week uit een kastje is gestolen in VV bij een meisje uit Polen zal wel niet meer boven water komen en de paashaas weet van niets :eek:

Alleen wat vreemd toch als je weet hoe het gegaan is .:mad: