PDA

Volledige versie bekijken : Emmen, Privéhuis Lenie, Debbie

Willem2
4 mei 2006, 01:13
Naam : Debbie

Nationaliteit / taal : Nederlands

Leeftijd : 22 - 25 jaar

Haarkleur / lengte : bruin halflang

Lengte : 1.65m

Postuur / Cupmaat : Normaal / D - cup

Service : PMC, NMC, Aftrekken, Zoenen, Beffen, Massage

Extra : http://www.privehuislenie.nl/

Befke
30 juli 2007, 09:16
Laatste recensie is inmiddels meer dan een jaar geleden geplaatst...
Is bekend of deze mevrouw hier nog werkt?
Dank u wel voor uw berichten!
Befke

Willem2
2 augustus 2007, 02:28
Laatste recensie is inmiddels meer dan een jaar geleden geplaatst...
Is bekend of deze mevrouw hier nog werkt?
Dank u wel voor uw berichten!
Befke

Even langs de site gefietst en ....................ze is er nog :D ;)

Viragoman
21 oktober 2009, 12:01
Op de site wordt ze idd nog steeds vermeld... is er ieman die een recente ervaring heeft met Debbie?

Viragoman
30 oktober 2009, 12:58
Afgelopen Donderdag even langs geweest, helaas was Debbie niet meer aanwezig. Het is een gezellige woonkamer(sfeer) waar je met klanten en dames zit, dus niet echt heel prive. Debbie was populair, want er waren meer mannen die er voor haar waren. Ik ben onverrichterzake vertrokken en ga het volgende week weer eens proberen. wordt vervolgt.

Viragoman
3 november 2009, 05:02
Gisteren het genoegen gehad mijn 1e ervaring met Debbie mee te mogen maken.
Wat is dit een heerlijk vrouw. Heerlijk 45 minuten voor euro 50 intens met en van haar genoten. 2 hoogtepunten. Ze voelt precies aan wat je wilt en laat ook jou je gang gaan met alles wat je bij haar wilt doen. zoals gezegd 2 hoogtepunten 1e keer lekker zonder condoom klaargekomen tussen haar heerlijke borsten en 2e keer na haar lekker geneukt te hebben door Debbie klaar gepijpt... Ik ga zekers vaker van Debbie's diensten gebruik maken... heerlijk begin van de dag en werkweek..

Snor
27 maart 2010, 19:54
De site ziet er goed uit. (www.privehuislenie.nl).
Er zouden slanke dames aanwezig zijn (mijn voorkeur).
En de prijsjes zijn super: €50,00 per drie kwartier.
Als ik in de buurt ben, ga ik hier zeker een keertje langs.
Als Debbie er is Debbie (vanwege de goede recensies), en anders een andere dame.

Gisteren het genoegen gehad mijn 1e ervaring met Debbie mee te mogen maken.
Wat is dit een heerlijk vrouw. Heerlijk 45 minuten voor euro 50 intens met en van haar genoten. 2 hoogtepunten. Ze voelt precies aan wat je wilt en laat ook jou je gang gaan met alles wat je bij haar wilt doen. zoals gezegd 2 hoogtepunten 1e keer lekker zonder condoom klaargekomen tussen haar heerlijke borsten en 2e keer na haar lekker geneukt te hebben door Debbie klaar gepijpt... Ik ga zekers vaker van Debbie's diensten gebruik maken... heerlijk begin van de dag en werkweek..

Mriks78
11 februari 2011, 18:00
Niet echt mijn smaak... Ik vind Debbie wat te mollig. Ze is verder hartstikke aardig, maar niet echt mijn type.

Strijker
24 februari 2015, 12:00
Debbie is nog steeds werkzaam bij Lenie.
Heb zelf ook een aantal keren met veel genoegen het bed met haar mogen delen.
Had wel een klik met haar als persoon wat de ervaring natuurlijk ten goede komt.
Ze was altijd al een beetje stevig maar begon mij op een gegeven moment toch iets te veel uit te dijen.
Voor de liefhebbers van mollig zeer zeker aan te raden.